1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Recomandare Service auto - Mecanica - Electrica - Diagnoza - Tinichigerie - Vopsit in Piatra Neamt

Discuție în 'Service' creată de mariusD, 19 Mai 2009.

  1. ciuz 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2012
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A6 4f 2.0 tdi 2007
    mie initial mi-au cerut 3000 ron dar am mai negociat putin ca am avut si distributia , da acolo e Cosamira se numeste ! si am ajuns prin cineva de aia este posibil ca am mai obtinut si ceva discount !stima
     
  2. TTs

    TTs pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Merci. La sfarsitul lui iulie ajung in Piatra si am sa le fac o vizita sa vad in cat timp imi vopsesc cateva elemente si pretul.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Iun 2012
  3. vasea_13 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2014
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    Audi A3 Sportback 8P, CAYC, 1.6 TDI, 2011
    Sunt nou venit in Piatra Neamt si am un Audi A3 din 2011. Bineinteles si probleme. As vrea o recomandare pentru service. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Apr 2015
  4. crossing

    crossing 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    Audi A4 B8 - 2.0 TDI (CAGA) 105 KW
    Salutare,

    Am o speta interesanta cu un service renumit din Piatra Neamt. Nu am sa-l nominalizez chiar acum.

    -------------

    Masina : Audi A4 B8 2.0 TDI cumparata recent de 2-3 luni.
    Motiv interventie service: Schimbare kit distributie, ulei, filtre.
    Factura 2100 RON emisa cu plata la 30 de zile. Neachitata in prezent.

    Am lasat masina in service dimineata si am luat-o dupa-masa.
    Probleme aparute imediat dupa ridicarea masinii si neraportate imediat de sotia care a condus masina urmatoarele 2 zile (joi-vineri) : clima nefuncitionala. Pentru ca a parcurs distante scurte in orasul Piatra Neamt nu mi-a mentionat functionarea suspecta a climei.

    Sambata: Deplasare in afara localitatii. Sofer : Eu.
    Indetificat imediat nefunctionarea climei. Am intrebat sotia daca a avut astfel de probleme cat a circulat cu masina de cand a fost scoasa din sevice (joi-vineri) si mi-a spus ca intradevar nu i-a mers bine aerul conditionat dar a omis sa-mi spuna neffind sigura daca este dezactivata din optiunile masinii pe care nu le cunoaste pe deplin.

    Am sunat imediat la seful de service (sambata) intrebandu-l de ce nu-mi mai functionaza clima. Raspuns: "Nu stiu, eu cand am scos masina din service functiona, vino luni sa vedem care e problema".

    Dupa ce am parcurs aproximativ 30KM temperatura apei a ajuns foarte aproape de 130 de grade aprinzandu-se si semnalul in bord sa opresc imediat masina pentru verificare lichid racire. Zis si facut, oprit masina verificat lichid racire : nivel lichid racire sub minim aprox 5-8cm, furtunele de tur/retur apa tremurau agresiv cu prezenta bule aer in ele. Am sunat iar la seful de service sa-l intreb ce se intampla cu masina. Raspuns : " Asteapta sa se raceasca motorul si completeaza cu apa". Dupa 20 de minute inca nu puteam deschide capacul datorita presiunii. L-am sunat iar si mi-a zis ca pot continua drumul atata timp cat am lichid chiar daca e sub minim. Continuat drumul inca 20 de km (pana la destinatie) cu viteza mica pentru a mentine temperatura sub 130 de grade. Parcat masina 2 ore si completat cu 1,4 L apa ( 1400ml). La pornire motor aer conditionat functional pentru 15 minutes apoi nimic. Temperatura apei a crescu iar la 130 de grade cu avertizarile de rigoare. Oprit masina verificat lichid racire: nivelul cu 2-3 cm peste nivelul maxim , bolboroseala in furtune cu mult aer. Sunat la service si intrebat daca chem platforma. Raspuns : "Nu stiu ce are, nu stiu ce sa zic. Recomand sa continui drumul, mergi incet cu viteza mica pentru mentinerea cat mai mica a temperaturii si aduci masina la service". Continuat drumul cu viteza mica 30-40km/ora , in pante se apropia tare de 130 de grade , reduceam viteza si tot asa pana am ajuns acasa.

    Duminica dimineata lasat masina in service.

    Luni la 12 m-am dus la service: Raspuns: " Am aerisit instalatia si pare in regula, puteti merge in probe cu ea ?" . Am raspuns ca nu plec nicari in probe, sa-mi dea masina functionala. Am plecat si sunat la service peste 3 ore, raspuns: " Da, am fost in probe si intradevar se incalzeste tare lichidul de racire si nici nu functioneaza aerul conditionat. Masina este in verificari la mecanic, te sun eu cand am noutati". M-a sunat peste 2 ore: "Masina este gata, a fost nevoie de inlocuirea termostatului, acesta fiind cauza tuturor problemelor". Am luat masina.

    Am facut o reclamatie scrisa administratiei societatii. Raspuns telefonic din partea administratorului: "1. Toti clientii dupa ce pleaca din service acuza service-ul de eventuale probleme care apar din pura coincidenta dupa prezenta in service. 2. Am vorbit cu mecanicul care s-a ocupat de masina dstra si care este cel mai bun mecanic pe care-l avem si am fost informata ca problema a fost generata din primul moment de termostatul defect. L-am inlocuit si nu va mai cerem bani pentru acesta. "

    Am intrebat-o de ce mi-a lipsit 1400ml de apa din vas si care este motivul tremuratului furtunelor cu multe bule de aer.
    Raspuns: " Termostatul fiind defect a evaporat apa din instalatia si a scos-o pe teava de esapament. Daca nu se completa nivelul apei/nu se facea aerisire corect nu mergeati nici 2km cu masina de la service".

    --------------

    Nu sunt mecanic, v-am relatat exact purul adevar. Din experienta voastra a fost intradevar de vina termostatul care s-a defectat din coincidenta dupa ridicarea masinii din service ? La blocarea termostatului mai poti circula cu masina si se evapora apa care este scoasa pe teava de esapament ?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    1. Termostatul nu are cum sa trimita lichidul de racire pe esapament.
    2. Problema ta mai mult ca sigur a fost la pompa de apa.
     
  6. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI, CGLD, multitronic
    Salut. Apelez si eu la experienta comuna a voastra. Am nevoie pentru revizia la cutie, multitronic 2013. Sunt din Piatra Neamt, deci prin imprejurimi si poate fi si in alt judet, ca imi e acelasi lucru. Ma intereseaza seriozitatea si atentia la manopera. Ce recomandati va rog ? Multumesc.
     
  7. radu20

    radu20 Silver Member

    Înscris:
    15 Oct 2011
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A6 ;2.0 TDI,2009(CAG) 136CP, Multitronic + Audi A3 8P, 2.0 TDI,2007(BMM) 140CP,DSG
    Eu am schimbat la A6 multitronic și la un A3 DSG,în același loc, la Cybernet Autocenter în Bacău. Nu am avut nici o problema. Ambele mașini merg și schimba impecabil. Îi recomand.

    Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
     
  8. johnnyc

    johnnyc 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2017
    Locație:
    Tg. Neamt
    Masina:
    A3 8P Sportback, 2.0TDI, 2008 BMM 140cp
    Vă salut. Recomandați-mi vă rog un electrician auto din Piatra Neamț sau... împrejurimi... vreau să verific instalația electrică. Mulțumesc.
     
  9. Raluca Iosif

    Raluca Iosif 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2017
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A4 B7, 2007
    Salut,
    Am nevoie de un meserias pe parte de mecanica, in Piatra Neamt. Masina este cea din profil. Multumesc.
     
  10. Copakbana

    Copakbana 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2013
    Locație:
    Neamt - Romania
    Masina:
    A6 C6 4F - 3.0 TDI - Quattro - 232 HP - ASB - Tiptronic - 2008
    A schimbat cineva sau făcut reparații la Webasto? Un service care știe despre ce este vorba? Am fost la unul bun dar băieții de acolo nu știau măcar în ce parte e montat sisremul.
     

Distribuie pagina asta