1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Reconditionarea farurilor din sticla sau plastic - proceduri diverse

Discuție în 'Detailing' creată de taz, 20 Noi 2008.

  1. Marius_MRS

    Marius_MRS 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6, V6 2.5 tdi, 2002
    da marian, asa arata si farurile mele vechi, mersi pentru pont, voi cauta si eu acea solutie pentru a mi le reconditiona.
     
  2. mariandex

    mariandex 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a6 avant 1,8T cod AEB 150 hp
    O gasesti in cora , carefour , metro la un pret de 35 lei .
     
  3. mariandex

    mariandex 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a6 avant 1,8T cod AEB 150 hp
    Uite si farurile puse pe masina :
     
  4. brautomobile 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2009
    Locație:
    cluj-napoca
    Masina:
    corsa sport
    Pentru cei interesati, iata etapele necesare pentru reconditionarea farurilor:

    YOUTUBE
     
  5. Cristian Pop

    Cristian Pop 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    VW Touareg, 2500, 2007
    In filmul de mai jos nu numai ca vei vedea niste cazuri extreme de deteriorare a farurilor si felul in care polisharea le-a facut limpezi ca un cristal. Dar vei invata ca poti cere acest serviciu, daca ai faruri din plastic, impreuna cu orice detailing exterior. De asemenea, vei invata si vei vedea cum se face, dar mai ales vei afla ca nu este nimic special in aceasta operatie.

    La inceputul filmului se prezinta cateva faruri polishate pe BMW, VW Passat, iar spre sfarsit pe Opel, BMW E60 si Mercedes C200, toate in maniera Inainte-Dupa. Prima data se arata in detaliu cum a fost farul de matuit si de oxidat inainte de polishare, iar apoi se arata – tot in detaliu – cat de clare au putut fi facute prin polishare.
    Desigur ca reperele prezentate Inainte-Dupa, fiind grav afectate, au necesitat mai multi pasi de polishare (cu compounduri si polishuri diferite), dar si smirgheluirea lor in trepte, cu hartie de 1500 (uneori), 2000 si 2500. Rezultatele ar trebui sa va convinga ca farurile “Dupa” nu numai ca arata mai bine, dar si lumineaza mai bine; pe timp de noapte lumina ne mai fiind dispersata de zgarieturi si obturata de aspectul laptos al oxidarii si imbatranirii plasticului.
    Polishandu-le mai des pe ale voastre, ele nu vor ajunge niciodata ca cele din film…

    [​IMG]

    In legatura cu polisharea stopurilor am sa va spun o poveste adevarata, dar cu talc – pe care cei care au achizitionat manualele mele profesionale, “Detailerul Secolului XXI”, o stiu deja. Acum vreo 10 ani, cand aveam doar atelierul de detailing din Drumul Taberei, un client din provincie strabatea, in fiecare an, mai multe sute de kilometri pentru Pregatirea de Iarna. In al treilea anconsecutiv, cand ne-a vizitat, a solicitat in mod expres si staruitor sa vorbeasca cu mine.

    [​IMG]

    Sincer, am crezut ca omul are o reclamatie de facut si doreste sa mi-o impartaseasca direct mie, desi ar fi putut avea incredere si in colegii mei. Mi-am lasat treaba si m-am dus la el cu inima stransa. “Domnule Pop, mi-a spus el poruncitor de indata ce m-a vazut, va rog sa dati ACUM dispozitie oamenilor dvs. sa nu-mi mai polisheze stopurile!” “Sigur, dar de ce, am intrebat eu mirat, nu ati fost multumit de cum au iesit?!” “Nu-i vorba de asta! a continuat el oarecum rastit. Dar eu si anul trecut le-am atras atentia sa nu le mai polisheze, iar ei tot au facut-o!” “Inteleg, am spus eu, dar ce va nemultumeste la stopurile polishate?!?” “Domne, in fiecare an cand ma intorc acasa, stopurile stralucesc atat de tare si atrag atentia, incat cei de la mine din oras sunt convinsi ca am pus unele noi… si mi le fura, domne! Asta-i problema mea, m-am saturat!!!

    Sigur ca de atunci nu i-am mai polishat omului stopurile. Saracul, cheltuia atatia bani pe un serviciu complex, batea atatea sute de kilometri pana la noi, iar cand se intorcea acasa, dupa 2 saptamani,mai trebuia sa mai bage mana in buzunar ca sa-si cumpere si stopuri.

    http://www.youtube.com/watch?v=KJ7tmH856GQ

    Urmareste cu atentie filmul, o data, de doua ori, de cate ori e nevoie. Apoi, fa in asa fel incat sa-mi transmiti parerea si impresiile tale. Scrie mai jos, contacteaza-ma personal.

    P.S.
    Pentru un tratament complet si de lunga durata, dupa polishare se procedeaza la aplicarea pe faruri si stopuri de folie Paint Protection Film.
    Pentru prezentarea aplicarii acestei folii pe stopuri si faruri, am facut un film separat. Daca nu ati avut ocazia sa-l vizionati inca, il puteti vedea aici:

    http://www.youtube.com/watch?v=DOT9D3MofpM

    Iar acum, dupa ce ati vazut 2 filme, chiar ca este pacat sa nu comentati in vreun fel. Sincer, daca nu comentati macar, practic, puteti spune ca e timp pierdut.

    P.P.S.
    Pentru cei interesati de initierea in tainele cosmeticii auto si in obtinerea unei viziuni profesionale asupra detailingului mai este inca disponibil ghidul “Cartea de Detailing pentru DO-IT-YOUR-SELF”, lucrare originala de 70 de pagini si cu o valoare de cel putin 50 de euro.
    Solicitati acest manual GRATUIT la cristian.pop@expertdetailing.ro , precizand numele, prenumele si calitatea de membru al www.clubaudi.ro[/SIZE]
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Mai 2011
  6. colin 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Kia ceed, 1.4, 2008
    hahahahahha.

    Buna duma. Daca nu sunt indiscret, cum se fura stopurile sau farurile la o masina??????? Oglinzi inteleg, dar stopurile???????
     
  7. Cristian Pop

    Cristian Pop 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    VW Touareg, 2500, 2007
    Nu stiu cum se fura.
    Gaseste un hot si intreaba-l. Eu nu cunosc nici unul.
    Eu am povestit doar ce mi s-a...povestit. Mai mult nici nu m-a interesat.

    Dar daca o fi fost o figura de stil din partea clientului...?

    Oricum, la ce te intereseaza pe tine nu ma pricep. Scuze!
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Mai 2011
  8. CristianM

    CristianM 4th Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8, 3.0 TDI S-Line, 2008
    Intrebarea lui Colin a fost retorica/de dragul discutiei.

    "Cristian Pop este primul care a facut afacerea de detailing in Romania, acum vreo 12 ani, si a dus-o la cel mai inalt nivel profesional existent la ora actuala pe plan mondial."

    Acum serios, era nevoie de fraza asta (cu bold unde este necesar) ?

    Pana si Carlsberg si-a dat seama ca "poate" face cea mai buna bere.
     
  9. razvan333

    razvan333 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.7 TDI 2006
    Ai punctat bine, ca fapt divers, acum 2 ani m-am dus la Expert Detailing cu 2 masini pentru detailing interior si exterior.
    Scorul a fost enorm, dar nu ar fi fost problema daca serviciile ar fi fost de calitate...am revenit a doua zi pentru a fi facute o gramada de retusuri.
    La una din ele nu ii facusera plafonul pe exterior si tot asa:(
    Eu nu i-am mai recomandat nimanui:sadlike:
     
  10. Cristian Pop

    Cristian Pop 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    VW Touareg, 2500, 2007
    Si intrebarea mea a fost tot retorica...

    Nu, nu era nevoie de fraza asta.
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Mai 2011
  11. brautomobile 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2009
    Locație:
    cluj-napoca
    Masina:
    corsa sport
    Reconditioneaza-ti singur farurile matuite cu doar 17 ron

    Salutare, va propun cea mai simpla, ieftina si rapida metoda de ati reconditiona farurile singur.Dureaza aproximativ 1 ora pentru fiecare far, nu ai nevoie de nici un fel de experienta in domeniu, materialele necesare se gasesc pretutindeni iar costul este de ....17 ron.Daca aveti nelamuriri sau intrebari va rog postaiti aici.

    [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=BykFNWk78HY
    [/YOUTUBE]
     
  12. tm_09_bul

    tm_09_bul 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2009
    Locație:
    Caransebes
    Masina:
    Audi 80 B3 1.8 & Audi 80 B4 2.0E & VW PASSAT 3BG 1,9TDI PD AVF
    mult mai simplu daca polisam farurile
    merge si mai rapid si rezultatul este acelasi
     
  13. alien_zapp 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2009
    Locație:
    tg.mures
    Masina:
    audi A4 1.8T
    foarte frumos

    multumim.
    foarte util .

    cu respect,
     
  14. andruu

    andruu 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2010
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    (Audi 80 B4, 1.9 TDI, 1994) && (Audi A3 8P, 1.6 FSI, 2006)
    Foarte frumos tutorialul. Am o nelamurire: la inceput scria ca avem nevoie de hartie abraziva de 1000 sau 1500 si la a doua slefuire ai folosit hartie abraziva de 2500. Deci prima slefuire se face cu 1000 sau 1500 si a doua cu 2500? Multumesc
     
    Ultima editare: 24 Feb 2011
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Exact slefuirea la inceput se face cu 1000 sau 1500 si finisajul se face cu 2500 binenteles folosind multa apa tot timpul cat slefuim cu abraziv.

    O zi buna
     
  16. brautomobile 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2009
    Locație:
    cluj-napoca
    Masina:
    corsa sport
    alien_zapp multumesc, sper sa va fie de folos.


    andruu multumesc. Prima slefuire se face cu 1000 sau 1500 oricare e bun. A doua slefuire se face cu 2500 pentru finisarea zgarieturilor de la slefuirea anterioara. Aceste granulatii nu sunt batute in cuie, de exemplu poti slefui cu 1000, 2000 si ulterior cu 3000. Bafta!


    tm_09_bul nu te contrazic, nu e mai rapid, cu siguranta ai mai mult de lucru la polishare dar intr-adevar, rezultatul e superior variantei cu lac.
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Mai 2011
  17. EVD 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Civic, 1.6 VTEC, 19995
    Reconditionarea farurilor.

    Deseori sunt intrebat ce se intampla cu farurile masinilor noastre de ajung, dupa o anumita perioada de timp sa arate galbene, cu un aspect de crapat si imbatranit.

    Ei bine, povestea e lunga si incepe undeva in peioada in care normele EuroNCap au inceput sa isi puna accentul asupra modului in care masinile sunt fabricate.

    De ce spun asta ? E foarte simplu, una din multele conditii pe care o masina trebuie sa o indeplineasca pentru a primi stele la EuroNCap este protectia pietonilor. Atat de departe s-a mers incat si materialul din care sunt fabricate geamurile farurilor s-a schimbat de la sticla la plastic.

    Odata cu aceasta schimbare problemele au inceput sa apara. Motivul e simplu, geamurile de plastic ale farurilor "raspund" mult mai bine la interventia dactorilor de mediu, aceasta ducand in timp la deteriorare.

    Soare
    Apa
    Vant
    Praf
    Ploi Acide
    Sare
    Gheatza
    Zapada
    Insecte

    Sunt numai cateva din motivele pentru care farurile noastre se deterioreaza, unul sau mai multe actionand asupra suprafetei exterioare a farului. De cele mai multe ori insa, spre norocul nostru, stricaciunile sunt reparabile, acestea afectand decat stratul protector cu care farurile sunt acoperite de catre fabricant.

    Ce e nevoie pentru a readuce farurile la aspectul lor de nou, a creste siguranta in deplasare prin imbunatatirea modului in care masina lumineaza ?

    Cateva bucati de hartie abraziva de diferite granulatii.
    Clay pentru decontaminare.
    Polish.
    Si un Sealent pentru plastic.

    In filmuletul de mai jos sunt detaliate fiecare operatiune in parte.

    http://www.youtube.com/watch?v=ANr7d84wceE

    Pentru orice detalii sau informatii, va stau la dispozitie.
     
  18. Cristian Pop

    Cristian Pop 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    VW Touareg, 2500, 2007
    Cum si de ce se protejeaza farurile si stopurile cu Paint Protection Film?

    Vezi te rog filmul asta si spune-mi daca ti se pare ca poate fi o solutie folositoare (mai ales dupa polisharea farurilor si stopurilor din plastic)?
    Dar pentru masini noi?

    http://www.youtube.com/watch?v=DOT9D3MofpM&feature=related
     
  19. silviu8x

    silviu8x 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2010
    Locație:
    Brescia
    Masina:
    Audi A4 CAGA 2008
    Pare interesanta aceasta protectie! cat dureaza? exista si fumé?
     
  20. Cristian Pop

    Cristian Pop 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    VW Touareg, 2500, 2007

    PPF este garantata de producator 5 ani de zile (nu se ingalbeneste, nu se dezlipeste de la sine => adezivul nu-si pierde calitatile, etc.), dar ea dureaza mai mult.

    Paint Protection Film este incolora si PRACTIC invizibila de la 1,5 metri pentru un ochi neavizat. Dar aici este vorba de vopsea, atunci cand este aplicata pe faruri, insusi proprietarul trebuie sa o pipaie ca sa se convinga ca exista...
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Iun 2011

Distribuie pagina asta