1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

RED Audi A4 B6 2004 1.9 TDI AVF

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de AlexPTB, 14 Dec 2017.

  1. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Salutare colegi. Sunt boboc pe acest forum. Am decis sa-mi tin si eu un jurnal de bord aici.

    Am un A4 B6 2004 (03.2004 e fabricat), 1.9 TDI, AVF. Il am din aprilie 2016.

    Masina luata de la un bun prieten, km reali, foarte ingrijita.

    Suspensie sport, flanse pe rotile spate, filtru aer Sport, soft (~180-190cp).

    Set jante vara 17" A4 B8 originale + set jante iarna 17" originale (nu stiu exact de ce model).

    Investitii pana in momentul de fata:

    - kit distributie Conti + pompa apa Graf

    - schimburi de ulei (filtre Mann + ulei Motul PD 5w40 50501-50200)

    - scut metalic la baie+cutie

    - tub flexibil esapament Bosal

    - CD playerul original inlocuit cu Pioneer (bluetooth + microfon)

    - becuri schimbate pe lampile spate (Philips si Osram)

    - becuri interioare portbagaj + plafoniere LED albe

    - becuri Philips H7 130% pe faza lunga

    - becuri semnalizari laterale + becuri din far noi (Philips si Osram)

    - pozitii fata LED Osram

    - kit xenon H7 55W 5000k pe faza scurta (am lupe, nu am deranjat pe nimeni)

    - proiectoare noi + becuri Osram H11 130%

    - flansa lichid racire de pe bloc

    - set directie nou (stabilizatorii i-am schimbat anterior cu unii Lemforder)

    - senzor temperatura antigel

    - covorase dedicate Umbrella cauciuc (margini inalte, deja e a doua iarna cu ele, ramai moi la frig)

    - suport cutie viteze (Lemforder)

    - comanda geamuri fata OE

    - un injector a inceput sa bata, am cautat, am gasit unul, l-am luat

    - schimbat set garnituri injectoare Victor Reinz

    *La demontare am analizat axul si am vazut uzura pe doua came.. si pe culbutori.

    - mi-am luat culbutori INA, ax came otel AE, cuzineti ax OE, simering ax Victor Reinz

    *Am amanat montajul deoarece am vazut lipsa apa in vas, am completat si am asteptat.. ei bine cand am schimbat senzorul de la antigel am uitat sa completez.. m-am gandit ca e chiulasa deoarece nu am gasit pe nicaieri scurs. Am facut de atunci multi km iar nivelul n-a mai scazut.

    Va urma curand (sper) inlocuirea acestora impreuna cu simeringul de la ax

    Mi-am demontat admisia recent, am desfacut 6 suruburi si EGR-ul, totul e curat, am montat la loc.

    Am schimbat toate furtunele de vacuum cu unele de silicon, mai putin cel ce vine in EGR ca e de alt diametru.

    - schimbat maner portbagaj cu unul OE nou si am pus leduri Osram

    Cam asta ar fi lista pe moment.

    Mai multe imagini gasiti aici (nu pot atasa atat de multe pe forum): https://imgur.com/a/CloCM#n5XZjeR
     
    DonDoneL, vladliviu85, Tudor.r și alți 2 apreciază asta.
  2. Glemeanu

    Glemeanu 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi a6 2010 CAGB
    multi km cu ea . cred ca si pe fata iti trebuie distantieri.
     
  3. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Multumesc de apreciere. Ma gandisem si eu la asta, sa vad ce gasesc,, cred ca de 15mm ar fi suficient.

    A aparut recent un zgomot la viraj maxim stanga/dreapta, mai exact scartaia cureaua de accesorii. S-a constatat faptul ca fulia de la alternator e de vina. Aseara am inlocuit-o si totul a revenit la normal.
     
  4. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Buuun, a sosit vremea de schimbari.

    - ax came nou AE otel [CAM914]
    - culbutori hidraulici INA noi (negri) [420 0209 10]
    - cuzineti ax OE noi [038103673CGLB]
    - simering ax came nou Victor Reinz [81-34367-00]

    Totul a decurs normal, sunt mai impacat sufleteste stiind ca acum acolo exista piese fara uzura.

    Axul vechi are uzura pe doua came. Cuzinetii vechi sunt originali, insa se vede in imagini uzura..
     
    F33lings și Glemeanu apreciază asta.
  5. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    ..........

    Cum am procedat:

    - am luat furtunul cu apa si am udat filtrul pe interior pe toate partile

    - am dat si pe exterior cu apa

    - am luat solutia K&N pentru curatare si am pulverizat-o peste filtru, dar si pe interiorul acestuia

    - am lasat putin sa actioneze

    - am clatit bine de tot filtrul pana cand apa ce se scurgea din el era curata (apa "cristalina" fara negreala, fara spume de la solutie)

    - mai apoi am lasat filtrul la uscat

    Asa procedez eu. Il las sa se usuce "natural" dupa care il montez. Nu dau cu aer peste el, nu il usuc cu pheonul, etc, nu dau cu perie pe el, nu insist cu jet de apa din exterior spre interior, ci invers, din interior spre exterior.

    Atasez si cateva poze. Daca lasati filtrul de aer sport prea mult timp fara sa-l curatati va veti trezi intr-o buna zi ca masina nu mai trage, veti blama debitmetrul de aer ca s-a dus, insa nu e asa. Daca-l lasati, se va imbacsi si nu mai trage masina. Acesta va actiona ca un dop pe admisie.

    L-am curatat sambata si l-am montat duminica. De doua/trei ori pe an il curat.
     
    stefan550 apreciază asta.
  6. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu face motorul prea multa galagie cu filtrul sport? Beneficii nu cred ca aduce cine stie ce, ca e turbo si suge aerul oricum.
     
  7. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Galagie "prea" mare nu cred ca face.. are un zgomot aparte, mie imi place sa-l aud pe la 2500-3000rpm, mai ales daca-l tin in reprize mai lungi pe la 28-3000.. La 2000 nu mi se pare deloc. Are si un mic "fasss". Asa am luat masina, asa o intretin, ba chiar ma gandeam sa iau unul nou si asta-l tin de backup pentru cand il curat pe celalat sau unul dedicat in carcasa OEM..

    Mai trec pe strada pe langa casa unui prieten iar nevasta-sa spune ca stie cand merg acasa :)). (dar repet, daca-l tin pe 20-2200rpm nu cred ca se aud)
     
  8. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Apar cu poze la faruri.. xenon 5000k si pozitii led osram daca imi aduc aminte bine (vreo 80lei setul).
     
  9. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Super concludente :applaus:
     
  10. z1daru

    z1daru Silver Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B6 - (AVF) 2004
    Cat te-au costat xenoanele?

    Sa te bucuri de ele!
     
  11. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Arata bine ledurile, chiar ma uitam ieri după ele, dar nu sunt prea puternice în cazul în care o lași parcata? Sa nu creadă politia ca ești pe faza lunga.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  12. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Multumesc baieti. Kitul a costat 211 lei (230 cu transport). Cartech 55W slim Premium H7 5000k.

    Acestea sunt becurile de pozitie: http://osram-partner.aspad.ro/leduri-auto-osram-w5w-premium-6000k-blister-2-buc-122098.p.html

    Camera telefonului are prostul obicei sa amplifice tot (unde nu e cazul), mai ales cand e bezna si exista o sursa de lumina. Daca las masina oprita noatea, cu pozitiile pornite, nu deranjeaza pe nimeni, lumineaza putin in jurul barii si pe jos insa nimic deranjant.

    Eventual mai fac cateva poze cu ele pornite ziua si seara.
     
    arazvan2002 apreciază asta.
  13. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Cateva poze mai clare pe timp de zi.
     
    Glemeanu, arazvan2002 și Chriss_Deejay apreciază asta.
  14. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Si.. cateva din noapte. Gata, nu va mai trolez cu poze la becuri
     
    Glemeanu și arazvan2002 apreciază asta.
  15. AlexxxA4B6

    AlexxxA4B6 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8P, 2.0 TDI
    Frumos. Eu zic sa faci crom-ul din fata negru, ar arata mai bine. :)
     
  16. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Multumesc. Nu ma chinui sa vopsesc deoarece nu imi va iesi prea bine. Nu am pistol de vopsit iar pe acel plastic, nu stiu ce ar tine. Am folosit pentru sigla un spray bun (ce a dat rezultate foarte bune pe metal/tabla), insa pe plastic e... mehh.. desi am dat si strat cu lac.

    Am gasit grila centrala (la radiator) complet neagra cu forma actuala dar si grila RS (tip fagure).

    Ar ramane de gasit grila dintre proiectoare, neagra, RS tip fagure neagra.. oricum, insa nu gasesc nimic la noi si sa dau ~700 lei pe una, nu-mi surade ideea.

    As lua un astfel de kit, insa nu am gasit de vanzare..
     
  17. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    In poze ai grilele pentru bara de S4.Cea de pe capota merge, cealalta nu!
    Eu am vopsit grilele si ramele Negru lucios in urma cu 7-8 luni si momentan sunt in stare perfecta.Au fost pregatite si vopsite profi, nu in regim DIY.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    AlexPTB apreciază asta.
  18. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Ma voi decide pe viitor.. mai am niste pitici, insa nu stiu cand voi realiza aceste lucruri:

    - comutator lumini de B7
    - schimbare butoane climatronic cu cele de B7
    - grila frontala la capota de RS (~220 lei) / standard fara sigla, ambele versiuni pe negru mat
    - grila din bara vopsita in negru mat (aici trebuie demontata si data la vopsit, n-am gasit in comert.. sau daca aveti vreun link, postati-l fara probleme!)
    - trimurile interioare de pe usi si de pe consola de bord (sunt in stare perfecta) vopsite in rosu mat (probabil trimise la hidrotransfer)
    - schimbare piele de pe volan si de pe "maciulia" de la schimbator
    - probabil vopsit setul de jante de vara (alea de B8) insa nu stiu cum, negru mat/lucios sau bagate pe camp electrostatic pe nuanta asta / hidrotransfer pe diverse nuante sau chiar carbon, am vazut pe un G5 GTI si arata foarte bine

    Acestia ar fi piticii de ordin estetic :)).
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  19. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Plinul pana-n gura, check. LM5122, check.

    Montat si un alt panou de climatronic, grila ventilatie centrala si comutator lumini. Macar acum nu mai sunt 'albicioase'. Multumiri lui @zamolxez pentru seriozitate.
     
  20. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Una peste alta comanda de climatronic nu a fost compatibila cu masina mea, asa ca m-am pus pe desfacut. Am mutat fata si electronica de pe cel cumparat pe al meu si viceversa; am montat practic comanda mea inapoi cu fata schimbata. Totul a revenit la normal.
     

Distribuie pagina asta