1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

RED Audi A4 B6 2004 1.9 TDI AVF

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de AlexPTB, 14 Dec 2017.

  1. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    o fuck @lowlife acum carligul este obligatoriu de purtat ca si casca sa inteleg ... sau unde bati ?
    eu zic ca orice masina ce are carlig va lovi la un moment dat pe cineva din greseala indiferent de cat de Ken Block te consideri la volan, sau skill crezi ca ai sau nu. Legea la noi e slaba in orice tara civilizata cum spune si @gabitza121 se cere dat jos , nici la asigurari in caz de iti da dauna totala nu ar trebui sa te despagubeasca daca ai avut carligul montat la un accident .
    A intrat altul in carligul tau sa il platesti de bun, sa se aplice la fel ca si la un accident cu stop nefunctional as fi vrut

    Pt ca ai fost smart ...mai smart decat prevede legea plateste ... exista mastercard si descoperire de cont .

    Oare cand ne vom civiliza si noi ? Oare ...
     
    Cosmin ZKG apreciază asta.
  2. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Sunt patit cu indoitul nr-ului de carligu vecinului da tot asa te putea sterge si cu altceva.. Pe principiul lui lowlife hai sa dam aripile jos / bara ca soferul nu stie parca frumos..

    Iar intr-o tara civilizata ca Franta este masina nelovita? Intreb pt un prieten..
     
  3. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Nu e vorba de cât de lovita este sau nu o masina ci mai degrabă de bunul simț al tău ;)
    Si nu ma refer aici la tine ci la toți fanii cârligului se știu ei cine
    [​IMG]

    Din partea mea cel care mereu și-o încasează și a altora nu le doresc decât multă m... minte nu va gândiți la prostii

    Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
     
    Ultima editare: 16 Iul 2018
    alanb1 și mirceacml apreciază asta.
  4. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Ești obraznic ...
    Chiar ți se pare că Franța e tara civilizată ?! 9 din 10 mașini sunt lovite, pe toate părțile !
    Nu e cazul sa fii ironic, pagubele sunt clar mult mai mari in cazul loviturii cu un cârlig decât o bară cu un suport de număr atașat . O ștersătură o mai remediezi la polish dar o gaura in bara nu știu cum o mai remediezi tu ?! Carligul e clar facultativ și ar trebui folosit exclusiv atunci când tractezi ceva !
     
  5. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Cosmin , cum a zis si Cata conteaza bunul simt , daca iti freaca/infunda o aripa si merge de la locul incidentului fara sa lase un numar de telefon te mai gandesti cu ce o dat cu carligul sau cu bara? Bine ar fi sa invatam toti , sa avem simt de raspundere nu sa tot despicam firu in patru.
     
    Ultima editare: 16 Iul 2018
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca mai continuati pe tema asta (pentru ca vad ca nu stiti unde sa va opriti) va garantez ca pe langa mesaje sterse va luati si o pauza.
    Eu nu am carlig la masina pentru ca nu imi place si nu folosesc masina asta pentru tractare remorca (am altele) si daca aveam nevoie de carlig imi comandam cand am comandat masina. Eu am spus altceva dar vad ca mintea voastra o ia pe miriste. Asta aviz tuturor celor care se cred in masura pe aici sa fie purtatorii de cuvant ai altora si in locul lor si sa judece ei pe altii. Vedeti-va de treburile voastre si nu mai judecati oamenii fara sa stiti motivele pentru care unii au carlig la masina.

    Cosmin, de la o vreme ma faci de imi schimb parerea despre tine si te alaturi unei gasti de comentatori existenti la ora actuala pe forum. Eu zic sa te gandesti bine inainte de a scrie mesaje pe forum si la felul cum le scrii pe forum ca sa nu dam in altceva. Nu a jignit nimeni pe nimeni si nu si-a batut joc aici de nimeni, asa cum ati facut voi de exemplul in ultimele 2 pagini. Atat timp cat nu stiti de ce are colegul AlexPTB carlig de tractare voi nu aveti dreptul sa comentati.

    La A4 B6 carligul este demontabil nu este fix si daca ati fi observat in acest topic masina colegul AlexPTB nu are carligul montat permanent. El a montat carligul probabil pentru nevoi personale nu sa caute masini pe strada si sa le rupa barele asa cum "mintea vostra odihnita" isi imagineaza. Intelegeti asta sau va trebuie traducator ?

    Oricum acest prostii scrise de voi vor fi sterse.

    Cu asta am incheiat subiectul asta in acest topic unde vad ca nu aveti altceva de facut decat sa comentati aiurea si inutil. Fara alte comentarii. Cititi si bagati la cap.
     
    Xtremer apreciază asta.
  7. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Baieti, va inteleg.. insa nu e de vina carligul, daca e unu' ce habar n-are sa parcheze te impinge si cu/fara cui, si cu bara, aripa, cu usa ti-o loveste in lateral, ba o mai porneste in viteaza.. Eu am mare grija, nu mi s-a intamplat sa lovesc pe careva, si cand deschid usile daca nu e loc.. si nu spun asta sa ma scot in evidenta. Cuiul e pus pentru o mica remorcuta a unui prieten, a mai avut nevoie sa-i duc unele chestii (voluminoase, ce nu incapeau in portbagaj), nu pentru trailer/tractat. Si de cand am pus acest retrofit ma gandesc tot mai mult sa-l las acolo. Stiu ca in unele tari, poti fi amendat daca ai cuiul pus si n-ai nimic "in el". Daca ar fi ceva carlig tip magnetic, as pune pe aripi si portiere in parcare, numai sa n-o gasesc stearsa/zgariata de idi... autori necunoscuti.
    Si eu mi-am gasit-o cu aripa stanga putin indoita, cel mai probabil de la cui.. ce sa fac, prinde hotul daca nu-i. Si o chestie tare, dadeam incet inapoi in parcare si venise in spatele meu (sa-mi ocupe locul) pe culoar o fata, imi facea semn sa nu dau in spate ca o lovesc.. pai ma femeie, da-te la o parte (n-avea cum) sau iesi de pe culoar sa ies eu primul.. ca doar n-o ridic in zbor sa ies din parcare.

    Si chiar daca as avea treaba cu cineva, m-as lua de respectivul, nu de masina.. masina n-are nici-o vina, fiecare a lucrat/facut cum a stiut sa-si poata lua una.

    Lasam asta deoparte si revenim la altele. Am sesizat un zgomot pe partea dreapta la trecerea peste anumite denivelari cu viteza mica [inainte de "speed bumper" opream, bagam in treapta 1, treceam usor peste], in treapta 1 si 2, la oprire pe loc [franez, incetinesc mult, si cand mai e acel "putin" pentru oprire in loc], iar acel zgomot.. o mica si simpla bataie, o data, nu in mod repetitiv.
    Ok, am mai verificat directia, suspensia, n-am stiut ce sa fac. Am ignorat-o si am zis sa las sa se agraveze sa-mi dau seama de unde vine bataia, deoarece a fost cam.. de multe ori la verificat si nu se gasea cauza. Bagasem de seama saptamana trecuta iar de bataie si iarasi ma plangeam ca nu gasesc ce e, ca poate e caseta de directie.. un prieten ce are Golf 5 mi-a sugerat sa verific suruburile din fata ale puntii fata (subframe), spunandu-mi ca la fel patea si el; la Golf acele suruburi fiind problematice.

    Mi-am zis ok, incerc si asta ca n-am ce sa mai verific. Nici nu m-am obosit sa mai merg la verificat, cele doua suruburi nu costa o avere, le schimb si daca dispare zgomotul.. bucurie, daca nu...

    Inlocuit cele doua suruburi si bataia a disparut, iar de proba am trecut doar peste un bumper la fel ca inainte.

    Cod surub: N 909 568 03 (nr 31 pe imagine)
     
  8. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Carligul are maxim 20cm lungime cand e pus pe masina, oricum nu ai ce cauta mai aproape de distanta aia de masina din fata/spatele tau, chiar si in parcare! M-am trezit de multe ori "lipit" din fata si din spate, poate daca aveam carligul montat nu era asa, anyway, nu poluam topicul dar din cate stiu eu pe langa ca il ai pe masina trebuie sa fie si omologat si nu ai voie sa il ai montat daca nu e folosit (atarnat ceva de el). Drumuri bune si nu uitati ca este un forum nu un post pe facebook cu comentarii.
     
    Xtremer și AlexPTB apreciază asta.
  9. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Am comandat cateva cleme pentru fixarea capitonajului din portbagaj, nu au fost tocmai ok toate. Cod: 8L4 867 276
     
    DonDoneL și alanb1 apreciază asta.
  10. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    O treaba ce as fi vrut de mult timp, insa am uitat, omis.. 3x role dublu adezive Bison (nici 4 daca erau nu ma suparam). Am masurat numarul, aproximativ 52cm lungime, zic ok, 3 role trebuie sa ajunga. Pe numarul fata am aplicat banda in mai multe locuri, tocmai pentru a-l tine fixat bine (SPER), deoarece si locasul de la bara nu e tocmai drept.

    Am folosit o scobitoare sa indepartez folia de protectie de pe banda, super usor.

    Am demontat suportii, am curatat temeinic locasul ramas, am curatat placutele, am aplicat banda si am fixat numerele. Le-am tinut fixate cateva secunde cu mana si apoi le-am si "tasat" putin cu palma.
     
    Ultima editare: 22 Iul 2018
    Chriss_Deejay, Xtremer, DonDoneL și alți 4 apreciază asta.
  11. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Va urma montarea..
     
    Chriss_Deejay și DonDoneL apreciază asta.
  12. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Montat aseara..
     
    Squid, alanb1, Chriss_Deejay și alți 3 apreciază asta.
  13. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Bravo!Arata foarte bine!
    Ma bucur sa vad ca unele modificari descrise pe forum in urma cu multi ani se fac si azi, iar rezultatu este foarte bun.
    Imi aduc aminte ca atunci cand am montat cupra lip-ul eram cu Rotitza si am stat o ora intr-o parcare sa admiram ambele masini cu Lip(a mea si B6-le lui albastru).


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Bradu Cristi și DonDoneL apreciază asta.
  14. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Multumesc frumos Catalin!
    In urma cu niste ani vedeam diverse masini cu aceasta "prelungire bara fata" (asta e descrierea pe anumite site-uri de "tuning") si ma gandeam sa o pun si eu. Am mai cautat poze pe forum in topicul cu Lip-ul, am mai cautat pe Google sa vad cum da pe B6 si mi-am zis hai c-o iau si eu, ca imi place cum arata.
    Am montat-o aseara impreuna cu un prieten, am facut masuratori, am taiat, am adaptat. Ceea ce nu am facut eu, nu am taiat acele clipsuri ce se afla pe ambele parti ale lip-ului, ce-l ajuta sa se fixeze pe bara de Seat.. posibil sa il demontez pe viitor si sa le tai, sau e posibil sa pun spoilerul de S, cu grilajele aferente impreuna cu acest lip/unul nou, deoarece acesta l-am taiat spre capete (partea interioara) pentru a-l potrivi cat mai bine pe acest spoiler.

    Mai am alte idei..deja vazute pe forum sau d-ale mele, nu doresc sa le insir.. mi-e rusine daca nu le voi duce la capat. As dori sa le fac dupa bunul gust, nu neaparat sa fie o masina deosebita, de prezentare (desi nu ar strica, insa e drum lung), la fel cum e masina ta (desi mi-as dori). In primul rand totul se rezuma la bani si timp, degeaba am banii pregatiti de-un interior Alcantara daca nu gasesc atunci.. (asta e doar un exemplu).

    Daca ar merge totul dupa cum doresc eu, de anul viitor ar aparea cateva modificari mai insemnate..
     
    alanb1 și DonDoneL apreciază asta.
  15. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Am decis sa enumar componentele schimbate, upgrade-uri aduse, modificari.. de cand am masina, in aproximativ 54 000 km (2 ani si 3-4 luni).

    - kit distributie Conti + pompa apa Graf

    - curea transmisie Conti

    - scut metalic la baie + cutie nou

    - tub flexibil esapament Bosal

    - set becuri Philips H7 130%

    - stabilizatori fata Lemforder

    - becuri interior LED (ceva no name) in plafonire si portbagaj

    - Player Pioneer cu Bluetooth, microfon si USB

    - flansa lichid racire OEM

    - brate superioare si inferioare NGH

    - termostat Mahle

    - senzor lichid racire

    - set covorase cauciuc dedicate (raman moi pe timp de iarna)

    - tampon cutie viteze Lemforder

    - comutator geamuri parte sofer nou oem, la pasager nou, oem

    - manere de plastic interioare noi oem la usile din fata

    - inlocuit toate becurile de pozitie, semnalizare, semnalizare laterala, etc cu unele noi Osram

    - doua proiectoare noi

    - doua becuri Osram Nightbraker H11 110%+ pentru proiectoare

    - kit xenon H7 pentru faza scurta 5000K 55W

    - kit doua becuri LED (Osram parca) pentru pozitii fata

    - inlocuit un injector

    - kit garnituri injector Victor Reinz pentru toate cele patru

    - ax came nou de otel AE + culbutori negri INA + cuzineti ax noi oem

    - simering ax came Victor Reinz

    - maner deschidere portbagaj (cu tot cu lampi) nou oem

    - kit doua becuri Osram LED pentru iluminare numar spate

    - schimbat furtunele de vacuum (3.2mm) cu unele de silicon

    - fulie alternator INA

    - climatronic luat din dezmembrari pentru a-i schimba doar fata, pastrand electronica de pe al meu

    - comutator lumini dezmembrari

    - suruburi injectoare si mai pe alocuri (nu mai retin)

    - inca un set de garnituri injectoare Victor Reinz si suruburi pentru injectoare (aveam un pitic ce l-am rezolvand re-regland injectoarele)

    - parbriz nou Saint Gobain

    - set stergatoare SWF Vision Flex

    - antigel G12+ HEPU

    - lichid frana ieftin 1 litru + 2L ATE TYP 200

    - sprituitoare cu trei duze noi oem

    - tampon cauciuc partea din fata la motor Lemforder

    - capete planetara spre cutie SKF

    - cap planetara spre roata SKF

    - bucse bara stabilizatoare fata oem

    - pompa tandem Bosch de pe B7

    - furtun apa din spate de la motor (peste care picura motorina din pompa), nou oem

    - senzor temperatura antigel (s-a prelins motorina pe el si s-a defectat mufa, s-a umflat garnitura aceea portocalie si am luat alta)

    - grila bara fata inferioara sub numar, oem neagra

    - grila bara fata superioara (la capota) aftermarket imprumutata, neagra

    - upgrade frane la 320&288mm, sablat etrierii si portetrierii, vopsit

    - placute fata si spate ATE pentru 320&288

    - inca 1L lichid ATE TYP200 pentru rezerva (aerisit, completat)

    - burduf cap planetara spre roata cu vaselina

    - trimuri usi+bord aluminiu brushed, scrumiera spate aluminiu brushed, scrumiera fata aluminiu texturat (momentan pana gasesc brushed si ornamentul de la schimbator la fel)

    - stabilizatori spate Lemforder

    - bucse bara stabilizatoare spate oem

    - bara spate+fusta+evacuare dubla 1.8T din dezmembrari+protectiile ignifuge (bara.. am ramas cu ea pe cap, separat nu se vinde fusta)

    - doua suruburi pe puntea fata noi oem

    - Cupra Lip noua oem

    - schimburi de filtre si ulei Mann + Motul Specific 5W40

    - ultimul schimb de consumabile Mann + Ravenol 5W40 VPD


    Si aici trag linie.. posibil sa fi uitat cate ceva, insa nu le pot tine minte pe toate. Probabil si-n topic am uitat de mentionat..

    Tin sa precizez: unele chestii le-am schimbat datorita piticilor, altele de necesitate (joc la brate), altele PREVENTIV !
     
    lowlife, gutza25 și vladmang apreciază asta.
  16. icb

    icb 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2014
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    W205 2016
    Simți vreo diferență cu Ravenol față de Motul?
     
  17. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Salut @icb Momentan simt o diferenta.. o fi placebo, o fi din cauza uleiului nou (proaspat), desi am aproximativ 2500 km cu Ravenol, mi se pare ca e putin mai silentios la relanti dar si in sarcina, atat la prima pornire la rece cat si la cald.

    Verific periodic diverse pe sub capota: nivelul la ulei, ungerea, antigelul, lichidul de frana, lichidul de parbriz, lichidul de servo, arunc o privire de jur imprejur sa vad daca exista scurgeri de diverse pe undeva.
     
    icb apreciază asta.
  18. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Inlocuit actuatorul pentru deschidere/inchidere portbagaj. Avea intarziere, trebuia sa dau mai tare sa se inchida. Lucru de 15 minute, demontat tapiteria, scos acustorul, inlocuit. T20, surubelnita cruce si atat.
     
    alanb1 și gutza25 apreciază asta.
  19. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Cat costa? Si eu trebuie sa 'trantesc' mai tare ca sa se inchida, insa am pus-o pe seama faptului ca am chederul nou (desi si cu cel vechi facea cam la fel) si puferele care se mai opun putin.
     
  20. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    @waf aproximativ 150-180 lei. La mine s-a rezolvat din actuator, am verificat si inchizatoarea (sub protectia de plastic) si am vazut cum actioneaza mecanismul. Acum totul e ok, trebuie doar sa imping putin portbagajul si se inchide.
     

Distribuie pagina asta