1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

RED Audi A4 B6 2004 1.9 TDI AVF

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de AlexPTB, 14 Dec 2017.

  1. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    La mine nu are forta dupa ce apas de 2-3 ore sau daca sta in caldura masina
     
  2. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Acum nu am treaba, functioneaza perfect.

    Update: am gasit sursa unei "bube" ce m-a zapacit in ultimul an de zile.. o alta bataie ce nu-mi dadea pace. Verificat, reverificat directia, suportii, capetii de bara, bucse, stabilizatori, tot ce se putea pe fata (ca de se auzea bataia). Verificat suruburile de la brate, demontat bratele, verificat jos daca aveau pivotii joc (bineinteles ca nu). Deci.. de trei ori am demontat bratele, de vreo trei am reverificat tot ce se putea. Ok.. nimic. Era o bataie ce aparea la viraj strans spre dreapta si acceleram sau aveam o turatie mai mare.. chiar daca franam, scoteam masina din viteza, ea aparea.. in ultimele luni mai aparea si la o denivelare (zgomotul era diferit fata de cel produs de surubul puntii fata - vezi postarile anterioare). :banghead:

    Odata cu montarea esapamentului "nou", fiind mai greu decat cel oem (e ceva custom de 63 pentru 1.8T), zgomotul aparea tot mai des. Ba mai mult, aparea si cand masina mergea drept, la orice hop sau accelerare.. de doua ori a fost mecanicul sub masina, am rearanjat esapamentul, am tras/impins de el si nu dadea nicaieri.. pana la urma am gasit problema. Totul pleaca din flexibil, nu a fost sudat perfect drept si e putin inclinat, de acolo pleaca problema (si cu esapamentul vechi oem de 1.9 se auzea zgomotul, dar foarte putin la viraj strans spre dreapta). Am facut o mica improvizatie sa ma asigur ca provine zgomotul de la esapament. Legat si tras spre dreapta langa traversa ce tine cutia de viteze (fiind AVF). Am dat o tura, doua.. nimic. Nu pot spune decat ca m-am inseninat si ca dorm mai bine noaptea. :anbet:

    Va urma demontarea tobei si sudarea flexibilului la un alt unghi sau chiar montarea unui nou flexibil. Momentan ma bucur ca nu e o alta chichita nedescoperita (ma gandeam la caseta).
     
    Scorpyon apreciază asta.
  3. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Buna seara. Mai poluez sectiunea aceasta cu un mic update.

    Am inlocuit suruburile excentrice de pe puntea spate deoarece unghiul de fuga nu era in parametrii, iar acest lucru nu-mi dadea pace, insa am tot uitat..
    In sfarsit am trecut la fapte, înarmat cu cele patru suruburi OEM, patru bucse Lemforder. Suruburile dinspre fuzeta s-au desfacut surprinzator de usor. Nu au fost gripte in bucse. Am verificat bucsele, sunt ok. Am ales sa le pastrez pe cele vechi, originale. Nu cad asa usor.. se inlocuiesc doar daca se gripeaza surubul.
    Va urma...
     
    lowlife și arazvan2002 apreciază asta.
  4. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Salutare,
    pot sa te intreb la ce service mergi cu a ta?

    mersi
     
  5. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Dupa aproximativ 6 saptamani si 3400 km, in regim mai sportiv predominant, nivelul de ulei pare a fi tot acolo unde l-am lasat.
     
    Ultima editare: 10 Aug 2018
    DonDoneL apreciază asta.
  6. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Daca doriti sa faceti unghiul pe spate, aveti nevoie de:

    - surubul numarul 3 + nr 2 + nr 4 (cate doua)

    - surubul numarul 10 + 9 + 4 (cate doua)

    - bucsa numarul 8 (4 bucati)

    Cel putin asa e la AVF limuzina. La mine a fost cazul fericit, suruburile vechi nu erau gripate in bucse, asadar am inlocuit doar suruburile. Bucsele am ales sa le pastrez pe cele OEM.

    NR3: WHT001679

    NR2: WHT001675

    NR4: N90635001

    NR10: WHT002262

    NR9: WHT001676

    NR8: 26619 01 (Lemforder) / 8E0501541S

    Cam asta e tot.
     
    alanb1 și DonDoneL apreciază asta.
  7. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Poza aproape reusita.. :beerchug:
     
    F33lings, Bogdan U, alanb1 și alți 2 apreciază asta.
  8. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Inca o poza asemanatoare, parca e mai ok, facuta din acelasi loc de un prieten. Nu, nu sunt idiot.. nu postez 1000 poze cu masina.

    Una peste alta, am reusit sa fac unghiul de fuga pe spate al rotilor. L-am facut si pe fata. S-a remediat si caderea rotilor.
    Ps: perfect nu cred ca va iesi, e o diferenta de cateva secunde.. cat timp valoarea iese apropiata de cea data de program, e bine. Sa averi grija daca aveti suspensie sport, sa fie selectata in program.

    Atasez si poze, inainte si dupa.
     
  9. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Am inlocuit manerul pentru acoperire carenaj roata rezerva impreuna cu suportul.

    8E5863638 (backplate) si 8E5863627 (maner)
     
    Ultima editare: 23 Aug 2018
  10. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    cat te-a costat..?

    un cod OE?
     
  11. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Ai codurile mai sus, 45 lei au costat ambele. Se inlocuiesc foarte usor, am introdus o surubelnita intre capacul superior si cel inferior, am fortat si a iesit.
     
  12. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Going to black..
     
    arazvan2002, Cosmin ZKG, F33lings și alți 5 apreciază asta.
  13. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Poze inainte..

    Mda, a inceput putin sa se lase plafonul, caldura a accentuat dezlipirea lui. One f.... year.. dar a meritat asteptarea. Am asteptat, ca nu am stiut ce sa fac, ce sa iau.. oscilam intre: retapitat plafonul in rosu sau negru, direct plafon si ornamente stalpi negre.. zilele trecute am gasit un baiat ce vindea intreg pachetul, asa ca.. YES SIR, GIMME ALL.
     
    alanb1 apreciază asta.
  14. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Mersi de coduri de maner, trebuie sa le schimb si eu la B6, ca sunt blegite :)
     
  15. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Cu placere!

    Apar cu poze.. am demontat ornamentele de pe stalpi, rand pe rand, parasolare, am scos bancheta afara, am demontat polita, ornamentul din capatul plafonui, lampile, apoi plafonul. Am scos tetierele scaunelor fata pentru mai mult loc. Am reusit sa scot plafonul prin portbagaj, iar pe cel nou tot pe acolo l-am si bagat. Tot procesul a durat aproximativ trei ore, cu pauze. O fi mult sau nu, a meritat.

    Lampa din spate avea cod 8P.. cred ca e de A3, insa imi place mai mult, are doua becuri C5W, becuri ce lumineaza mai puternic decat cele micute se pe lampa veche. Voi inlocui si becurile..

    Imi cer scuze pentru calitatea pozelor.
     
    bcosmin, F33lings, DonDoneL și încă o persoană apreciază asta.
  16. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    More pictures..
     
    Chriss_Deejay, bcosmin, adideac și alți 2 apreciază asta.
  17. adideac

    adideac Bronze Member

    Înscris:
    17 Apr 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9TDI AFN 97', Audi Coupe B4 Typ89 2.0 ABK 93'
    Arata foarte bine,felicitari.Sper sa gasesc si eu pentru b5.:anbet:
     
  18. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    La mine la A3 8P nu am lampa asa pe spate. Are două butoane, nu unul pe mijloc. Arata foarte bine, oricum, plafonul ;)
     
  19. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Multumesc mult baieti !

    Am verificat nivelul la uleiul servo, lichidul de frana, antigelul - ok.

    Verificat nivelul la uleiul din motor, a scazut putin. Ultima verificare a fost la 3400km parca. Acum are 4930. Il voi urma si voi masura cat voi completa pana la urmatorul schimb. Oricum e vizibil pe joja faptul ca a luat mai putin decat Motul PD, folosit de mine si de fostul proprietar (ani de zile).
     
  20. bcosmin

    bcosmin 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B6,1.9TDI,2003 / Q5 8R 2.0TDI 2017
    Pe b7 s-a mai montat acel model de lampa. Foarte fain palfonul.
     

Distribuie pagina asta