RED Audi A4 B6 2004 1.9 TDI AVF

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de AlexPTB, 14 Dec 2017.

  1. AlexPTB

    AlexPTB Gold Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    AR
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF 170CP
    Am demontat si reverificat tot.. scrumiera intra bine in locas. Am incercat sa schimb doar capacul, am incercat cu a mea si am esuat. Sunt obosit si nici nu am timp. Trimul vechi calca perfect. L-am pus jos si am uitat de el, s-au rupt piciorusele de plastic. Ma rog, asta e ceea ce am reusit momentan.
    Eu cres ca e din capacul scrum. problema. Asta e ce am reusit momentan, deci nu mare lucru. Mai incerc si varianta lui Catalin. Multumesc pentru sfaturi, dragi colegi!
     

    Fișiere atașate:

    AlexMaroga apreciază asta.
  2. AlexPTB

    AlexPTB Gold Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    AR
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF 170CP
    Part 2

    Am analizat ceea ce a spus Catalin, am observat ca in partea dreapta, capacul de aluminiu nu sta clipsat corect pe suportul de plastic. (scrumiera 2 [aluminiu brushed], alias buba2; scrumiera 1 [cea veche] alias buba1).

    Ok, am indepartat capacul, l-am repozitionat, totul s-a clipsat perfect, mai putin ultimul clips din dreapta.
    Am reincercat asta de inca doua ori, dupa care am luat un cutit si am curatat acel "cant" al capacului, ma gandeam ca poate e ceva.. n-a fost.

    Am luat "buba1", am indepartat capacul, l-am pus la loc; a functionat perfect, s-a clipsat perfect.

    Am luat capacul de pe buba1 si l-am pus pe buba2; exact aceasi problema, nu se clipsa. Incercam din rasputeri sa-l clipsez din dreapta spre stanga, fara sorti de izbanda.

    Am montat capacul de pe buba2 pe buba1 si s-a clipsat perfect; dar singura problema e ca.. de curiozitate, am demontat sistemul de culisare. Capacul se aseza perfect insa scrumiera nu era functionala.
    M-am pus pe pozitionat si repozitionat lamelele de tensionare (alta denumire n-am gasit) ale sistemului; pana la urma am gasit unde trebuie agatata acea "ureche" (vezi poza). Am facut treaba la fel si la cealalta parte; voila, scrumiera functionala (buba1 + capacul bubei2). Pentru lamela de tensionare aveti nevoie de un patent cu varf subtire, eu am apasat cu degetul pe lamela sa ramana in pozitia centrala, apoi am tras cu patentul de varful ei, n-am reusit din prima, am asezat-o pe primul clips, apoi pe al doilea, apoi pe al treilea.

    Buun, montez buba1 cu noul capac la loc, asez trimul, al naibii sa fie, da mai bine la ochi. Am mai incercat o rearanjare insa rezultatul se vede in poza. Asa va "muri", nu vreau sa-mi mai fac de lucru, nu e perfect insa e mai bine. Probabil sare mai mult in ochi datorita nuantei.. cu ornamentul vechi negru si capacul negru nu era asa.. ma rog, sunt multumit ca totul e (aproape) in regula.

    Bonus: ma jucasem cu buba2 si capacul bubei1 (al. texturat) de cateva ori si am reusit sa pozitionez perfect capacul.. :banghead: asta dupa ce m-am chinuit initial de vreo trei-patru ori.


    Va multumesc pentru sfaturi si idei, dragi colegi !
     

    Fișiere atașate:

    Ultima editare: 6 Sep 2018
  3. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    eee parca e din alt film acum :applaus::p
     
  4. AlexPTB

    AlexPTB Gold Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    AR
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF 170CP
    Salutari din Argeș!
     

    Fișiere atașate:

    arazvan2002 apreciază asta.
  5. AlexPTB

    AlexPTB Gold Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    AR
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF 170CP
    O mica iesire in weekend - Transfagarasan

    Facut plinul "plin", 63.48L, overall am facut 985 km si mai puteam face inca vreo 70-80. La un calcul rapid, un consum mediu ar fi aproximativ 6L/100 km (am calculat 1060KM total cu plinul, fara a intra pe "rosu").

    Doua persoane in masina, doua roti de rezerva OEM Audi 17", cric, cheie, bagaje in portbagaj si bancheta, AC pornit mereu pe Auto la 21*C, mers mai sportiv, nicidecum targetul nu a fost consumul, turatia era aproximativ 23-2500 rpm mereu.

    Valea Muresului, autostrada A1 Deva-Sibiu, Calimanesti, Ramnicu Valcea, valea Oltului, Curtea de Arges, Corbeni (AG), Transfagarasan, Cartisoara, Porumbacu de Jos, Bradu, Sibiu, Deva..

    In foarte mare parte drumul a fost ok, prin Calimanesti am luat-o pe centura si era o portiunea mai rea, denivelari..

    Foarte multumit de masina, de consumul scos, de peisaj. Vor urma poze..
     

    Fișiere atașate:

    Ultima editare: 10 Sep 2018
    Dooster apreciază asta.
  6. AlexPTB

    AlexPTB Gold Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    AR
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF 170CP
    2
     

    Fișiere atașate:

    Dooster apreciază asta.
  7. AlexPTB

    AlexPTB Gold Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    AR
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF 170CP
    3
     

    Fișiere atașate:

    Dooster apreciază asta.
  8. AlexPTB

    AlexPTB Gold Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    AR
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF 170CP
    4
     

    Fișiere atașate:

    Dooster apreciază asta.
  9. AlexPTB

    AlexPTB Gold Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    AR
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF 170CP
    5
     

    Fișiere atașate:

    Dooster apreciază asta.
  10. AlexPTB

    AlexPTB Gold Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    AR
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF 170CP
    6
     

    Fișiere atașate:

    Dooster apreciază asta.
  11. AlexPTB

    AlexPTB Gold Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    AR
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF 170CP
    Putin peste 10 000 km facuti cu noul sistem de franare. Foarte multumit !

    PS: Nu voi trola topicul din 5 in 5 000 km spunand treaba asta :)
     
    Dooster apreciază asta.
  12. AlexPTB

    AlexPTB Gold Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    AR
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF 170CP
    Aproape patru luni de zile a tinut burduful capului de planetara spre roata. Acelasi simptom precum cel vechi, o mica gaura aproape pe mijlocul lui. Nu scapa vaselina pe la coliere.. revin cu poze.

    Incerc un nou burduf SKF, de cauciuc, universal. Voi curata bine osia, voi introduce vaselina, voi monta burduful nou (sper ca diseara). Revin cu mai multe dupa.
     

    Fișiere atașate:

    F33lings apreciază asta.
  13. AlexPTB

    AlexPTB Gold Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    AR
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF 170CP
    Un mic upgrade la becurile pentru mers inapoi. Sunt prea tari, momentan le las asa. Dar lumineaza bine de tot. Bec P21W 48 SMD.
     

    Fișiere atașate:

    Ultima editare: 18 Sep 2018 la 10:11
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  14. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Pai si de ce te deranjeaza ca sunt prea tari ?
    Nu asta-i scopul, sa ai lumina buna cand parchezi ? :)
    Eu am pus pe reverse tot led dar cu chip-uri cree. .. la fel si pe semnalizari, pozitii, frane ... :-)
     
    AlexPTB apreciază asta.
  15. lowlife

    lowlife Platinum Member

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330 + B8 2.0tfsi stock
    Am pus si eu niste turbaciuni pe pozitii de vad mai bine decat cu becurile marsarier stock :)
    Ca sfat - pozitiile lasa-le slabe :)
     
    AlexPTB apreciază asta.
  16. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei 5th Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc Jud Suceava
    Masina:
    Audi A6 4B C5 1.9 AWX 2002 170hp / Audi A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro
    Daca vrei Alex iti dau maine codul la burduful SKF, este identic ca forma cu cel original
    Cat despre lumini, cred ca o sa pun la fel pe spate, se vede foarte bine cu ele
     
    AlexPTB apreciază asta.
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    @AlexPTB Ti-am atasat eu echivalentele pentru 8E0 498 203 D. Dar dupa cum vezi, ce ai cumparat tu nu are nici o asemanare ca si dimensiuni cu ce trebuia de fapt.
    upload_2018-9-18_21-26-42.png

    upload_2018-9-18_21-25-33.png
     
    AlexPTB apreciază asta.
  18. AlexPTB

    AlexPTB Gold Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    AR
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF 170CP
    Becurile LED merita banii. E logic din ce cauza.. doar pe mers inapoi am pus, alte brizbrizuri nu ma intereseaza, gen sa incurc pe cel din spate cu pozitii super tari sau sa creada ca am lampile de ceata pornite.

    Am montat ieri seara si burduful SKF, cel universal. Am uitat sa mentionez asta, probabil datorita entuziasmului becurilor .
    Este universal, daca mariti imaginea veti vedea peste fiecare “bucla”, un canal. Pe acel canal vine prins colierul. Taiati din burduf cat e nevoie, sa fie potrivit sau chiar sa intre putin fortat pe capul planetarei, dupa care puneti colierul. Am incercat sa exemplific in poza atasata care parte se taie din burduf.. el e conic, se ingusteaza pe masura ce “urci” spre “varf”.

    Va multumesc pentru sustinere, sfaturi, idei !
     

    Fișiere atașate:

    Ultima editare: 19 Sep 2018 la 01:09
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  19. AlexPTB

    AlexPTB Gold Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    AR
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF 170CP
    Nivelul de ulei dupa aproximativ 6719 km facuti. Nu am completat inca. De curiozitate, voi face treaba asta si voi incerca sa masor cat mai exact.
     

    Fișiere atașate:

Distribuie pagina asta