1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

RED Audi A4 B6 2004 1.9 TDI AVF

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de AlexPTB, 14 Dec 2017.

  1. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    O seara buna!
     
  2. marius_r

    marius_r 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2018
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    A4 B6, 1.9TDI AVF, 2004, Audi A3 8P BKC 2004
    Am citit tot topicul asta si sper ca intr-o buna zi sa ajunga sa arate si al meu B6 macar apropiat de al tau.

    O intrebare as avea, butoanele de B8 sunt plug & play? (cele de la geamuri)
     
  3. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Multumesc de apreciere!

    Pe B6 nu sunt p&p.

    - ai nevoie de butoanele fizice de B7 (noi oem, pr prducator sau din dezmembrari)

    - capace de butoane de B8 sau butoane complete de pe care folosesti doar capacele.

    Am incercat, dar capacele de B8 nu se pot monta pe butoanele de B6
     
  4. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Inevitabilul s-a produs - balamua rupta la torpedo. Am renuntat la ideea cumpararii unuia nou (chiar nu-si justifica banii) dar nici second, poti fi ghinionist sa-l deschizi de cateva ori si sa ai aceasi problema, poti fi norocos sa te tina un an.. si nici preturile nu-s tocmai ok.

    Am facut varianta 'ieftinache' si sunt multumit de rezultat. S-o ridica la asteptarile unora sau nu, am luat aceasta decizie, chiar pot lua alte lucruri cu banii dati pe un torpedo sh/nou.

    Am demontat torpedoul, sase suruburi cu tubulara de 8, unul in dreapta sub acel panou (asemanator cu cel de sigurante), trei jos deasupra locului unde vin picioarele pasagerului, deschizi usa torpedoului si mai ai trei.. le desfaci pe cele de pe extremitati, iar in final pe cel din mijloc. Tragi usor de torpedo (se mai tine in cateva picioruse de plastic fixat) si l-ai scos din locas. Deconect mufa si m-am pus sa scot acele doua "ace" care trec prin balamale. Am luat usa jos. Initial am incercat sa fixez balamaua rupta pe pozitie cu un lipici din doua componente insa probabil n-am fost rabdator si n-a tinut. Am luat poxipol, am lipit si s-a intarit. Am fixat clemele provizoriu, am insemnat locurile unde trebuie sa pun suruburile si m-am apucat sa folosesc un burghiu foarte subtire pentru a da mici gauri in plastic (pentru a intra varful suruburilor, pentru a-mi usura munca). M-am pus pe fixat iar mai apoi am montat usa inapoi, am pus acele "ace", am montat torpedoul si am terminat treaba.
     
    Ultima editare: 27 Oct 2018
    cogdao și mirceacml apreciază asta.
  5. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Very good :applaus:. Ma faci sa il demontez si pe al meu sa vad ce e de facut. De vreun an il folosesc cu o balama ruptă. Ce ai facut acolo o sa tina pe veci.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Gasesti pe OLX/Aliexpress kit-uri de reparatie pentru balamale.
     
    mirceacml apreciază asta.
  7. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Da @audi66 , dar nimic de pe aliexpress nu se compara cu tabla si suruburi :))))
    LE: dupa o scurta cautare am gasit, ma gandeam ca e ceva de plastic
     
  8. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Tabla si suruburi găsești pe Ali
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    alanb1 apreciază asta.
  10. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    De pe ali dureaza ceva livrarea.. am rugat un prieten din UK sa-mi aduca, am mai luat cateva mici nimicuri insa am ramas cu ele. Nu am vrut sa pun anunt pe aria de vanzari, sa nu fiu luat in vizor drept "bisnitar" (cine si-ar face de lucru pentru un castig de 5-10 lei). Daca eram bisnitar, luam de unde era mai ieftin si aveam zeci de bucati..
     
    DonDoneL apreciază asta.
  11. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Am trecut la sprituitoare tip perdea. M-am grabit cand le-am comandat si nu am verificat pretul.. am luat cu incalzire :banghead:. Asta e.
    Le-am montat de cateva zile insa nu am reusit sa le reglez, a batut vantul incontinuu. Momentan cea de pe dreapta sprituie bine, cea din stanga mai trebuie coborata din reglaj. Torx de 8.
     
    cipri29 apreciază asta.
  12. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Dar tu ai mai schimbat prin primavara aceste stropitori :)

    Am "facut" si eu aceasta modificare anul acesta dar nu am fost deloc multumit, am consumat 2 rezervoare de lichid si nu am reusit sa le reglez cum trebuie...cu toate ca mare lucru nu ai ce regla la ele.Mi se pare ca imprastie apa foarte ciudat,jetul mult prea anemic..am si renuntat in aceeasi zi la ele..si acuma stau prin portabagaj :) , odata cu ele am achizitionat si adaptoarele 4F0 098 101.
    Eu am cumparat fara incalzire..cu toate ca masina este prevazuta cu incalzire.

    Am revenit la cele vechi care pulverizeaza perfect.
     
  13. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Daa, pai mi-am luat originale cu trei diuze. Imi placeau, am reusit sa le reglez cum imi convenea mie (nu dupa acea fisa ce mi-a atasat-o un baiat, in topicul meu sau in topicul cu stropitoarele [nu mai retin]). Ce nu mi-a placut: prea multa apa iar daca aveam masina proaspat spalata si actionam stropitoarele, imi ajungea apa pe marginile parbrizului si se prelingea pe geamurile fata (de-a lungul).
    Ce nu prea-mi place? Sunt foarte sensibile, iti rogi sfarsitul zilelor pana le reglezi, trebuie sa umbli cu multa rabdare si finete. Mi-au stat fixe duzele, pana cand am dat jet puternic de apa peste parbriz cand l-am spalat si probabil apa ricosata ajungea pe ele si iarasi se dereglau putin. Cand am spalat masina acasa, 'la mana', n-am avut aceasta problema.

    Ce-am vazut momentan cu cele perdea, daca stropesc mult (stand pe loc, ca vroiam sa vad daca mai trebuie sa le reglez), iarasi e prea multa apa si da in stergatoare, acum apa prelingandu-se pe capota :banghead:. In timpul mersului, n-am apucat sa verific prea mult, insa pot spune ca ajunge foarte putina apa pe geamurile fata.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Alea nu sunt tip perdea. Doar imprastie apa tip evantai dar au si 2 sau 3 jeturi (numai retin exact) odata cu evantaiul.

    Cele tip perdea au alt cod.
     
  15. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Asa e, codurile sunt identice cu ce ai postat tu in topicul stropitoarelor. Sunt evantai, stropi si trei jeturi.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact. Am postat si codurile celor complet perdea, fara jeturi, dar numai stiu in ce topic.
     
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    KidBlondu și audi66 apreciază asta.
  18. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Completez pachetul crom cu modificarea blocului de lumini oem.

    Ce-i de lucru? Foarte mult, lucru migalos, munca de chinez.

    Am luat un bloc de VW si m-am apucat azi de treaba. Tot ma gandeam cum sa scot butonul din mijloc astfel incat, daca nu-l pot adapta pe blocul meu, sa-l asamblez inapoi (sa fie si functional). Am reusit, in mare parte pana la un moment dat: axul ce tine butonul nu iesea din carcasa, am zis fie ce-o fi si ma pun sa rup din plasticul respectiv astfel incat sa pot scoate tija intreaba alaturi de butonul de mijloc. Am reusit.

    Apoi am indepartat tija ce sta fixata pe buton (stiind ca e diferita fata de tija de B6/7) si am ramas efectiv doar cu acel capac rotun cu elemnt crom.

    Butonul meu a fost reparat (poveste mai veche, reparat deoarece am schimbat cele doua elemente care s-au sters: cercul si butonul din mijloc iar cele doua parti, partea electronica cu mufa si cealalta nu stateau fixate; le-am lipit) si l-am desfacut in doua: am luat partea electronica impreuna cu mufa si carcasa si le-am atasat pe carcasa de plastic in care vine fixat mecanismul si butonul (noroc ca n-am avut comutatorul ce nu e compatibil cu masina mea).

    Am asamblat totul la loc, piciorusele ce tin blocul fixat in locas, arcuri, tija si intr-un final cercul (atentie, cercul cu emblemele se monteaza inainte de butonul din mijloc! datorita formei butonului, acesta nu poate fi montat ulterior, precum cel standard la B6/7) iar intr-un final butonul din mijloc.

    Am conectat mufa si am facut o proba: toate luminile au fost actionate corect, semn ca am asamblat corect butonul.

    Dezavantaj: capacul rotund are doua picioruse (doua are cel de VW, doua cel de Audi) insa cele de pe VW sunt mai inguste decat cele de Audi iar efectiv butonul in sine e mai scund decat cel de B6/7 (nu partea de care rotesti, pe care pui degetele, ci cea din interior). Ok, am analizat treaba si am vazut ca nu merg cele doua picioruse de deblocare a blocului, care ar trebui sa-l elibereze sa-l poti scoate din locasul dedicat.

    Am desfacut butonul sa ma asigur ca totul e ok, totul e ok.. cel mai probabil din cauza capacului rotund provine problema. Ok, nu-i problema deoarece nu scot blocul de lumini zilnic din locasul sau.

    Ramane asa, sunt multumit si asta conteaza. Pe viitor daca nu-mi convine ceva, voi lua un buton de B8 FL si-l voi face bucati, voi analiza totul atent si poate il voi schimba.
     
    Chriss_Deejay, gutza25 și vladmang apreciază asta.
  19. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Pentru cei care vor sa foloseaca un kit de reparatie sau altceva la comutator, acea tija de rupe dupa care se declipseaza. Am marcat cu o linie rosie diferenta aproximativa de inaltime intre capacul cromat de VW si cel OEM de Audi.
     
    arazvan2002 apreciază asta.
  20. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Ma bucur ca ai reusit schimbarea butonului!
    Sa il invarti cu placere!
    Poate urmatorul upgrade este un volan mai frumos!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     

Distribuie pagina asta