1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

RED Audi A4 B6 2004 1.9 TDI AVF

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de AlexPTB, 14 Dec 2017.

  1. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Multumesc @Catalin_1987 !

    Asa intentionez, ca printre urmatoarele produse achizitionate, sa fie si un volan frumos. Nu va fi primul “upgrade”, cel putin nu in ordinea listei mele.

    Atasez si o poza putin mai veche.
     
  2. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Completez linia de interior cu suport pahar, suport carti de vizita si buton ESP, adaugand aceste produse in varianta OE, noi, cu insertia chrome (ceva discret care face diferenta :)).

    Numai bine, am schimbat si comutatorul de reglare al inaltimii farurilor, tot nou, tot OE.
     
    Scorpyon și alanb1 apreciază asta.
  3. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Salutare colegi. Probabil voi comanda cat de curand o grila de capota OEM, as vrea neaparat neagra insa doresc sa-mi dati sugestii.

    Varianta 1 - grila normala de B6, negru mat, sigla chrome

    8E0 853 651 G 5PV


    Varianta 2 - grila S4, granit-metallic, sigla chrome

    8E0 853 651 D 3SR


    Varianta 3 - grila S4, negru mat, sigla chrome

    8E0 853 651 H 5PV


    As opta in mare parte pentru varianta 3; dar din cate am vazut eu grila arata asa: rama de jur imprejur e neagra iar grilajul de plastic are o culoare aparte, nu neaparat negru (gri petrol sau ceva asemanator). Astept sugestii.. :) Multumesc !
     
  4. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Mie prima varianta mi-a placut mai mult.
     
  5. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Am avut si varianta S4 cu margine crom pe masina gri, acum am pe masina rosie (asa am cumparat-o) varianta S4 cu margine black.
    La ambele mijlocul era un fel de gri, dar putin diferit una de alta.
    Eu sunt tentat sa trec acum la varianta crom si pentru masina actuala. Imi place mie mai mult, e chestie de gusturi.
    Insa raportat la grila stock, cea de S4, indiferent ca vine in varianta crom sau black, aduce clar un plus in partea din fata a masinii.
    20181110_151802.jpg
     
    Bogdan U și alanb1 apreciază asta.
  6. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Cel mai probabil asa voi lua, de S4 cu marginea neagra. Ramane sa ma decid (nu stiu cand) si sa dau comanda..
     
  7. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Setul de ornamente pentru pedale si footrest OEM RS4 - check.

    Montajul s-a facut destul de rapid, am folosit un mic “heatgun” pentru a incalzi vechile ornamente si pe cele noi.
     
    Scorpyon, gutza25, alanb1 și încă o persoană apreciază asta.
  8. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Vreau si eu :)
    Big like
    De unde si cat? Multumesc
     
  9. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    @t_qua77ro Poti lua de pe ahw.. ajungi pe la 150€ cu tot cu transport, in functie de ce pret prinzi la ele. Exista si set de ornamente pentru pedale tot oem, fara footrest la 50-60€. Insa daca vrei sa iei footrest-ul mai tarziu, gasesti pe la 100€.
     
  10. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Am facut schimbul de ulei la 10.266 km. Am completat aseara uleiul lipsa pana la semn, aproximativ 100 ml. Cu cei 260 adaugati data trecuta avem aproximativ 360 ml la 10 000 km. Destul de multumitor, deoarece pot spune ca e pe jumatate din cantitatea de ulei Motul. (aprox 700 ml la 10k, la 12k 1L).
     
    Ultima editare: 22 Noi 2018
    z1daru apreciază asta.
  11. Raul_X 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, AWX, 131 CP, 2003, Avant
    Eu cu Valvoline Synpower MST C3 5w40 la 15.000 km nu trebuie sa completez deloc. Dacă ai ocazia incearca-l.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  12. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Depinde stilul de condus si pe unde conduci. Eu nu vreau sa tin mai mult de 10 000. Stai ca e abia al doilea schimb, acum imi formez parerea despre el. Oricum mersi de sugestii, Valvoline C3 (All climate e codul ce are si norma VW) l-am avut in calcul dar nu am fost prea decis, am ales Ravenol.
     
  13. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Eu cu acelasi ulei Valvo(am facut deja 3 schimburi cu el) imi consuma ~1l la 10k si nu vorbim despre un motor uzat :), asa cum a spus si Alex depinde foarte mult stilul de condus, eu merg 90% in oras si nu cobor sub 2600/2700.Cand zic 1l ma refer sa ti uleiul pe maxim(limita superioara zonei a).

    upload_2018-11-23_11-42-51.png
    Am folosit si Mobil 1 0w40 European Car Formula..consumul aprox. acelasi, ambele sunt uleiuri foarte bune si masina ruleaza/se impaca foarte bine cu ele.
    Next o sa incerc si eu Ravenol VPD, este un ulei foarte bun.

    Salut
     
  14. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Da da, pai asa e cel mai bine. Eu asa procedez, il tin la limita 'buburuzelor' de sus, l-am lasat doar sa scada la zona limita de buburuze jos, sa-mi fac o idee despre cantitatea de ulei 'lipsa'. Si am un stil mai sportiv, pe Transfagarasan a vazut talpa, pe autostrada la fel. In restul timpului, cam la fel.. Prefer treapta a doua la 26-2800 rpm decat a 3a la 2000..

    La partea de 'uzura motor'... e un subiect mai delicat, asa consider. Nu poate avea un motor aceasi uzura cu un altul, la fel cum nu exista un ulei universal bun la orice tip de motor, dar atata timp cat folosesti un ulei bun, n-ai cum sa dai gres cu el.

    La uzura putem discuta despre: simeringuri supape, garnituri turbo, segmenti.. dar consumul e normal pentru un PD 1.9, nu e ceva ingrijorator. Daca e sa conduc batraneste, voi reduce consumul.. imi aduc aminte de o faza, facusem un drum de 90-100 km intr-un mod sportiv (treptele schimbate la turatie ridicata), in ziua respectiva verificasem uleiul (aveam Motul, era August, 2017), a doua zi verificasem iarasi.. scazuse putin pe joja si am completat cam 50-100ml sa-l aduc la "semn", dar tin sa precizez faptul ca nivelul era "in scadere" deoarece avea ceva km uleiul. Daca e ulei proaspat, oricat ii dau talpa nu scade, scade dupa mii de km (ce-i drept ca la Ravenol VPD am vazut ca a scazut nivelul mai tarziu decat la Motul).

    Nu miroase a ulei ars dupa mine, nu scoate fum.. deci nu-i problema din motor, plus de asta in 2 ianuarie 2018 am pus linie noua: ax came otel AE, cuzineti ax originali, culbutori (tacheti) INA.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Incheiati aici cu discutia despre uleiuri si restul. Nu stiti sa va opriti si daca va sterg mesajele va suparati. Multumesc.
     
  16. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Am facut astazi putina curatenie:

    - aspirat masina si scaunele

    - sters interiorul cu solutia Sonax

    - sters geamurile pe interior si exterior cu solutia Sonax

    - am pus covorasele dedicate de cauciuc Umbrella ( e al treilea an de folosire, sunt multumit, au o margine mica pentru a retine mizeria si apa, iar la frig materialul ramane moale, nu se intaresc)

    - am apucat sa aplic si Aquapel pe parbriz, ce a ramas am repezit pe oglinzi si geamurile laterale fata

    - am asteptat un minut si am lustruit suprafetele pana cand au ramas perfect transparente

    Numai bine a inceut sa ploua marunt in aceasta seara si am dat o tura cu masina. De la 60-70 kmh in sus nu mai e nevoie sa folosesti stergatoarele, apa fuge de pe parbriz.

    Am mai folosit o solutie in trecut cu acelasi rol dar era pentru jante, am facut proba pe vechiul parbriz si avea acelasi efect.
     
    alanb1 apreciază asta.
  17. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Revin cu update. Daca nu e destul de “ud” parbrizul, in momentul in care actionezi o data stergatoarele, va ramane super curat, iar la trecerea inapoi s-ar putea sa “țopăie” putin pe parbriz.
    Daca dau un jet scurt de apa, nu apare țopăitul.
     
  18. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Spre rusinea mea, de abia acum am schimbat grila.

    Si totusi nu ea a reprezentat o prioritate, ci piticii, pardon garniturile gasite de colegii @CB927MF si @waf

    Am gresat putin ansamblul cu spray cu vaselina Wurth, am incercat sa pun garnitura.. dar nu am reusit sa pun bratul de garnitura. Nu am avut mult timp la dispozitie pentru treaba asta. Probabil voi reincerca asap.
     
  19. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Grila de la stergatoare e noua? Ce cod are si cat a costat?
    Ce anume nu s-a potrivit la montajul garniturilor? Ale mele inca nu au ajuns :(
     
  20. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    E noua. Aproximativ 120 lei costa. 8E1819403A01C

    Am asezat garniturile in grila exact ca in poza lui CB, am asezat bratul peste si nu a calcat bine pe tija aia. Trebuie sa ma rog dentr-o zi un brat macar sa verific din nou ce si cum, ca nu eu am le-am demontat. Acel “guler” al garniturii nu intra in locasul din brat.
     
    cipri29 apreciază asta.

Distribuie pagina asta