1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

RED Audi A4 B6 2004 1.9 TDI AVF

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de AlexPTB, 14 Dec 2017.

  1. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Inteleg. Gaurile le-am marit putin folosind o freza conica, poate de aia se vede mai tare. Eventual voi pune bucati mici de banda peste leduri, izolez lampa si las doar acele gauri neacoperite, un "passs" din spray ar trebui sa fie suficient pentru acoperire. Nu stiu daca mai apuc azi, daca nu, va urma.. momentan sunt bucuros ca am reusit sa fac kitul sa fie ok.
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    E semnificativ plusul la aspect si nu numai, nu vreau sa-ti diminuez din merit si perseverenta, doar am observat acel mic amanunt, pe care sunt sigur ca il vei rezolva.
     
    gabitza121, Cosmin ZKG și AlexPTB apreciază asta.
  3. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Bravo Alex! Felicitari pentru upgrade-ul realizat.
    Frica mea este legata tot de gaurile din plafoniera. Eu ma gandeam daca exista vreo solutie care sa mascheze conturul gaurilor. Nefiind facute din turnare, odata cu plafoniera se cunoaste ca acele gauri s-au facut dupa. M-am gandit sa fie acoperite acele gauri de niste capse negre. Sper sa intelegi cam la ce mi-a trecut prin cap, insa nu stiu cat de fezabil este din punct de vedere al prinderii si de modul cum se aseaza capsa pe gaura.
     
    AlexPTB apreciază asta.
  4. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Multumesc mult! Cred ca ar merge si asa.. ai putea incerca pe o plafoniera veche de b6.. sa vezi cum ar da mai bine. Ar fi nevoie capsa cu diametrul de aproximativ 5 mm. S-ar putea fixa cu putin lipici. Nu e greu sa dai gaura, cred ca mai greu e sa gasesti asa capse cu un diametru interior atat de mic, nici sa faci ditamai gaura.
     
  5. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Cu capsele se v-a vedea ca nu sunt de acolo,de ce nu incerci sa lipesti iar banda pe plafoniera sa fie perfect lipita si pe interior cu o pensula si puțină vopsea neagra sa acoperi portiunea alba.
     
  6. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Iti mai ales aici cateva variante, care par mai ok decat capsule :) :

    https://es.aliexpress.com/item/FREE...VLrftCh3ZaQM-EAQYAiABEgLPqPD_BwE&gclsrc=aw.ds
    https://megadinamic.ro/soclu-led-5mm-monobloc-fix-led5-3/9313.htm
    https://www.germanelectronics.ro/co...ida-66-montare-snap-in-kss-pcl-5a-181301.html
    https://www.germanelectronics.ro/co...ii-leduri/soclu-led-poliamida-3mm-184802.html

    @gabitza121 : eu nu vad o problema atat de mare faptul ca se vede albul, lucru asta se rezolva usor asa cum ai spus si tu. Problema pe care o vad eu e ca se cunoaste ca acea gaura a fost data. Nu are marginile rotunjite. De aceeaam sugerat ceva care sa mascheze acest aspect.
     
    Ultima editare: 9 Dec 2018
  7. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    E interesant ce ai facut, dar eu zic ca se putea mult mai bine.
    Am facut eu retrofitul asta la B7 si mi-a iesit foarte foarte aproape de un look OEM.
    Iti atasez o poza.
     
    danutzu_2001 și t_qua77ro apreciază asta.
  8. bzn_marius

    bzn_marius 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 4H, 3.0TDI, CMH, An2012
    Exista suport pentru led, contează doar varianta care îți place mai mult.
    Bafta!
     
  9. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Nu voi lasa asa, voi cauta o varianta si voi incerca sa remediez, sa fac sa arate cat mai bine. Multumesc pentru idei.

    Intre timp apar si eu cu un volan tesit S-LINE, mai spal din imagine :)

    Nu prea a fost in plan achizitia lui, insa pot spune ca s-a ivit oportunitatea si l-am luat.

    Mari multumiri domnului @ovidiutm, o persoana deosebita! Recomand serviciile sale fara dar si poate!
     
    Caprita Emanuel, Chriss_Deejay, z1daru și alți 8 apreciază asta.
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Frumos. O cusca 2DIN asezonata cu un RNS-E (era unul de vanzare pe forum, generatia II, foarte misto:hubbahubba:) ti-ar completa partea de interior :thumbs-up:
     
    Chriss_Deejay, gutza25 și Cosmin ZKG apreciază asta.
  11. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    +1 pentru ce a spus Nucu ! Eram în același gând ! :)
     
  12. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Am vazut navigatia aceea, daaaa pare frumoasa, insa nu stiu ce va fi, voi pune MK1 sau MK2. Pe langa navi, ar fi si altele de schimbat la interior..(schimbator, cusca 2din/tunel complet 2din, scrumiera 2din, cate ceva la maneta franei de parcare, un interior complet, climatronic, probabil si clusterul) toate la timpul lor, am un "plan" de bataie insa nu stiu ce va fi inlocuit prima data.
     
  13. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Bravo! Felicitari pt ceea ce ai facut pana acum si pt tot ce ti-ai propus pe viitor. Sunt placut surprins sa vad ca mai sunt persoane care investesc intr-un B6 x2,3 valoarea medie a acesteia.
    In ultima luna am vazut 3 anunturi cu posesori de B6/7 care vindeau upgrade-urile sau optionalele mai rare, ca sa ramana masina chel line, pt a se putea alinia cu preturile pietei. Pacat ca s-a ajuns aici, insa sunt de inteles de ce fac miscarea asta.
     
    lowlife apreciază asta.
  14. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Multumesc frumos! Si eu am vazut diverse lucruri puse la vanzare, insa unele au preturi exagerate, parerea mea. Or fi ele rare dar totusi.. tot asa mi se pare si pretul unei navigatii RNS-E (primul model), in jur de 1400 lei.. un pret mare, probabil ca sunt la cautare si na.. nu ai incotro, dar esti limitat la carduri mici, sa faci multitasking pe ele e greu, nu imposibil insa ai costuri suplimentare. Sa nu mai vorbim de un interior S-line (scaune+bancheta) sau ornamentele de stalpi+plafon S-line, ca au preturi apropiate de B8 (gasisem interior S-Line B8 complet cu ~2000 lei, recent am vazut de B6 cu 1500...)

    Si da, sunt constient ca am investit "ceva", de inca o masina linistit.
     
    Ultima editare: 14 Dec 2018
  15. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Sa il invarti cu placere. ;)
    Mai ai cateva investitii de facut ca sa te bucuri la maxim si de comenzi dar nu imi fac griji ca nu le vei face. :)
    Spor in continuare!
     
  16. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Pai stii cum e, multi admira ca e gratis, mai greu sa scoata si banii. Un tip mi-a lasat bilet la B6 sa il sun ca vrea sa o cumpere, aoleu, m-au trecut transpiratiile sa nu fac vreo nefacuta. I-am povestit ce am pus pe ea si imi oferea B6 lui chel si 500-1000 euro :))
     
  17. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Multumesc @ovidiutm ! Cu siguranta le voi face, adica asa imi doresc.

    Da @lowlife deoarece majoritatea cred ca isi gasesc "prostul" sau nu au habar cat costa retrofiturile..


    Apar cu un mic review in legatura cu pedalele OEM RS4: sunt foarte bune. In ultimele doua saptamani am avut de toate: ploaie, zapada si inevitabil talpa era umeda, indiferent de situatie au oferit un grip exceptional, datorita insertiilor de cauciuc iesite in relief. "Testat" atat cu adidasi cat si cu bocanci :)
     
  18. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Am reusit sa “corup” un prieten si am sudat un nou racord flexibil la esapament. Am folosit tot Bosal. Cel vechi nu era rupt si nu se simteau gaze in masina; era sudat oarecum gresit iar teava de esapament atingea uneori in traversa cutiei de viteze.

    Am decis montarea lui pe masina, demontare borne baterie, date cateva puncte de sudura pentru fixare, eu eram sub masina si tineam de teava pe pozitie, am demontat si am sudat complet. Am montat inapoi toba si am parcurs cativa kilometrii, nu se mai aud zgomote. Sper sa ramana tot asa.

    Sarbatori fericite tuturor !
     
  19. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Da, era sudat prost si mai statea si fortat, motiv pentru care iti atingea fie in carcasa cutiei fie in lonjeron. A, patit si eu la o alta masina la care am modificat evacuarea la cineva care se ocupa numai cu asa ceva (apropo, era din Arad) si evident ca flexibilul a cedat dupa circa 1 an.
     
  20. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Dap. Dar nu dadea in niciuna din cele doua, ci in traversa ce tine cutia. Si aici e o intreaga epopee, deoarece am schimbat cateva lucruri care au parut suspecte, cauciuc imbatranit, putin joc, etc.. precum suportul de cutie din poza (nr 5) plus alte chestii.. Are o curbura pe unde vine esapamentul, ea dadea in partea stanga. Acum totul e ok, am dat cateva ture, m-am si plimbat putin cu masina si nu mai am "greierasi", si dupa cum spuneam, acea bataie, initial, pana s-a agravat mi-a dat batai de cap si era o dilema..cred ca un an a trecut pana am depistat problema! Mai bine de un an.. de sub masina totul era ok, cu motorul pornit si turat putin totul era bine, nu se misca. Se misca pe viraje mai agresive cu turatie mai mare, (gen 2500-2800 rpm), daca luam aceasi curba mai lin, cu 2000 rpm nu facea nimic. (cum de-am ajuns sa spun asta? Crede-ma ca am verificat si testat si re-testat). Uneori facea acelasi zgomot si cand treceam peste denivelari, in ultima faza la viraje agresive se auzea mai pronuntat.. ziceam daca-i planetara atat ii dau pana se rupe, macar sa stiu o treaba, ce trebuie sa schimb deoarece si pe alea le-am verificat de n ori. Ma dispera faptul ca se aude, se aude se aude ceva. Am fost nerabdator sa se agraveze sa reusesc sa-mi dau seama de unde vine bataia (intr-o vreme era suspecta caseta de directie). Totusi cu greu s-a agravat problema si cu greu mi-am dat seama ca de la esapament.. pana cand mi-am demontat vechiul traseu si am circulat doua zile fara evacuare, doar downpipe-ul si catalizatorul. Fiind doar acea bucata, libera, dadea in voie in stanga si in dreapta si asa m-am prins ca e problema din flexibil. Am montat sistemul cu evacuare dubla si am promis ca il voi schimba. A trecut ceva timp deoarece am tot amanat, lucru nu prea firesc dar.. satisfactia la final, cand sti ca mergi si nu se mai aude niciun greieras niciun zgomot in plus in afara de cel al motorului, al rotilor pe asfalt.. e ca mierea.
     

Distribuie pagina asta