1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

RED Audi A4 B6 2004 1.9 TDI AVF

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de AlexPTB, 14 Dec 2017.

  1. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Double IC?
     
  2. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Da. Traseu luat de pe BRD. Ma gandesc la un stage 2, mediu/mai consistent.. ramane de vazut.
     
  3. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Te-ai documentat inainte? Stii ce presupune double IC? Si pe mine ma batea un gand sa montez unul si pe partea dreapta, insa nu e p&p.
    Astept cu nerabdare modificarea, poate imi fac si eu curaj. As aprecia daca ai putea face un topic cu aceasta schimbare: piese necesare, poze, video..etc
     
  4. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    M-am "documentat" de la cineva care a facut treaba asta pe B6. Mai multe detalii pot oferii cand se va efectua procedura de montare, in mare parte totul e p&p, cu doua mici adaptari: una ar trebui facuta la momentul respectiv la furtunul de la turbo (sa nu stric furtunul bun de BRD) [si asa "stric" furtunul meu sa-l pot potrivi tot pe turbina stoc de AVF] iar cealalta ar tine de suportul antibalans, cel ce vine pe baia de ulei. Sunt doua modele.. hai ca exemplific cat mai concis: daca ai reusit sa schimbi bucsa antibalans fara sa dai jos suportul, atunci nu ai bataie de cap la traversa (conduca) ce vine prinsa in lonjeroane. Daca ai dat jos, trebuie facut acolo ceva modificare. De obicei la masini 03-04 suportul antibalans e la fel ca la mine, adica e pozitionat ok si poti schimba bucsa fara sa-l demontezi (exact la fel am reusit si eu cand am schimbat-o).
    Pe bara stock (standard) nu poti pune difuzorul de aer pentru IC de BRD. Pe bara S-Line se poate (asa am aflat, nu stiu daca e valabil). Eu momentan am bara stock, pe viitor daca pun de S-Line, voi lua si un difuzor si voi proba.

    Voi face un tutorial la momentul oportun.
     
    Ultima editare: 6 Mar 2019
  5. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Poate ar trebui sa incerci cu un deflector de aer montat pe BEX, avand in vedere ca exista combinatia BEX& bara non s line.
    Cred ca aceeasi poveste e si cu 2.5 tdi.
     
  6. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    BEX deflector dreapta: 8E0 117 336 C

    2.5 deflector dreapta: 8E0 117 335 C

    2.0 BRD deflector dreapta: 8E0 117 336 J

    IC BRD dreapta: 8E0 145 806 Q

    IC BEX dreapta: 8E0 145 806 F

    IC 2.5 dreapta: 8E0 198 806 / 8E0 198 806 A / 8E0 198 806 C


    Dar nu cred ca se poate monta (IC sau intreg ansamblul) cel de 2.5 pe 1.9 :). Doar BEX sau BRD. (vei schita atasata - e traseul de 2.5)

    Conducta transversala o vad total diferita la 2.5.

    Cert nr 1: nu vreau sa ma complic.. incerc sa las lucrurile sa mearga de la sine, cand vine momentul fac ce e de facut.

    De aceea nu ma grabesc cu distributia, cand vine momentul, o schimb, pun conductele, intercoolerul si totul va fi ok.

    Mai apoi iau si fac ce e necesar: turbina, injectoare, soft, flansa cu partea de evacuare.

    Daca voi pune bara de S-Line, nu mi-o fi greu sa iau si un deflector sh/nou si sa-l montez atunci.

    Cert nr 2: va scadea putin temperatura si e mai safe asa. E o solutie mai ok/ieftina decat un FMIC deoarece eu nu caut sa scot si ultimul CP/NM din motor. Vreau un castig de putere, sa fie simtit dar masina va fi folosita la fel ca pana acum, daily. Plus.. faptul ca e ascuns, de fapt sunt ascunse ambele intercoolere, nu frontal unde exista riscul mai mare de "spargere" "perforare" "lovire".

    Tocmai din acest motiv, ramane sa ma decid asupra a ce voi cumpara si monta. Pot scoate aproximativ 200 CP cu o investitie minima: turbina, soft, flansa la evacuare. (ma rog, nu e chiar minima deoarece si aici sunt ingandurat asupra unui aspect: pun turbo 2.0TDI stock sau pun in ea paleti Mellet CAHA), lucru care va creste "soldul". Oricum ar fi, pot scoate ceva banuti pe turbina mea stoc.

    Pot scoate 220-230 CP (si cuplu 450NM sau mai mult) cu un turbo mare, injectoare ARL sau V10, soft conceput pentru asta, poate un senzor MAF de 4bari, downpipe pe 63mm cu un catalizator sport (mai permisiv) sau fara cat. (daca aleg varianta asta, iti dai seama, costuri mai mari dar pot scoate ceva banuti pe injectoarele mele si pe turbina) Un oarecare avantaj ar fi oferit de evacuarea actuala, e de 1.8T, dubla cu diametru de 63mm (pana in teava ce iese din catalizator. Dar atunci se poate pune problema unui nou ambreiaj iar aici din nou ma lovesc de perete si trebuie sa fiu lamurit ok:

    - daca o fi sa cada ambreiajul actual, iau unul tot DMF LUK/Sachs si traiesc cu ideea ca-l voi schimba la 3 ani (sa zicem)

    - iau unul SMF Valeo (cu riscul de rigoare: vibratii mai accentuate)

    - iau unul intarit (dar aici iarasi sunt discutii, ca nu ar tine, etc etc).

    Cert nr 3: Indiferent de varianta de turbina aleasa, voi alerga ambreiajul stoc, care inca e ok, volanta nu bate nici la rece nici la cald, nici vibratii nu am.


    Totul depinde si de cat vreau sa investesc in acest upgrade.
     
    Ultima editare: 6 Mar 2019
    Scorpyon apreciază asta.
  7. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Sa nu uiti de filmulete dupa ce termini toata treaba asta :arco:
     
  8. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Cu ocazia implinirii a trei ani.. m-am gandit sa verific cantitatea de freon din instalatie deoarece nu am stiut cand s-a mai facut vreo reumplere (ar fi fost in urma cu ~5-6 ani).

    S-a recuperat o cantitate de 295g agent frigorific si 5ml ulei. S-a facut test de vidare, etansitate, s-au adaugat 500g freon (500g +/- 20) si 18ml ulei, alaturi de material de contrast (in caz ca pierd mult, sa pot identifica zona - daca se pierde infim, in timp, e cam greu de depistat). Totusi daca e vorba de pierdut, in 5-6 ani sa pierzi 200 din totalul de 500ml (mai putin de jumatate) nu e ceva de speriat, avand in vedere faptul ca piesele au o vechime, fiind cele originale pe masina. Nu e acelasi lucru cu situatia in care ai pierde aceasti cantitate sau mai multa intr-o perioada scurta de timp (cateva luni/1 an).

    Am vrut sa vad cat freon mai e in instalatie, am auzit unele zgomote (si in iarna deoarece nu opream compresorul - gen econ/off) si am stiut ca e ceva pe acolo, deoarece in momentul in care se auzea, opream clima si zgomotul disparea - porneam clima, se mai auzea putin si disparea - aparea destul de rar.

    Daca e prea putin freon in instalatie exista riscul deteriorarii compresorului.

    Desi cureaua de accesorii are un rulaj (peste 55 000 km), nu provenea zgomotul din cauza ei, rola de ghidare si intinzatorul sunt schimbate de putin timp, fulia alternatorului a fost schimbata anul trecut.

    Acum sunt impacat, am freon, am scapat de o grija. Urmeaza sa inlocuiesc "ambreiajul" fuliei (acele gumite) vezi postarea cand voi schimba distributia, insa mai e pana atunci.. cam pe la mijlocul verii, deoarece am reusit sa am performanta de la ultimul schimb de ulei de a folosi masina mai putin, ajungandu-mi "un plin" o luna sau aproape o luna de zile, deci.. 700-1000 km/luna.
     
    Ultima editare: 30 Mar 2019
    F33lings și AlexMaroga apreciază asta.
  9. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    1. M-am gandit sa fac un scurt video cu ledurile Osram (care lumineaza numarul spate)




    2. M-am gandit sa fac n scurt video si la pozitiile Osram




    3. Aici e mai multa vorbarie

    Mi-am zis sa incerc kitul de leduri Osram pentru proiectoare, sa vad ce-o fi de capul lor.

    Ei bine, pe la inceputul clipului si in cateva poze veti vedea o comparatie intre un led Osram si un bec halogen Osram Night Braker Unlimited.

    Abia mai apoi am montat si al doilea bec, am facut cateva poze, scurte clipuri si cam asta e tot.

    Din punctul meu de vedere becurile sunt bune: ai o vizibilitate mai ridicata (cel putin pe "uscat", nu stiu pe ceata inca) in comparatie cu un bec standard sau chiar unul mai "profi" si o lumina alba.

    In descrierea produsului scrie ca nu sunt omologate pentru drumuri publice, ci doar pentru offroad.

    Eu unul m-am convins insa trebuie sa renunt la ele, oricum nu sunt persoana aia care circula cu proiectoarele de ceata cand nu e ceata.

    Va las si un videoclip.

     
    Ultima editare: 5 Apr 2019
    sapuu_ae și F33lings apreciază asta.
  10. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Gata, am montat inapoi 64211NBU, adica halogene Night Braker Unlimited.
     
  11. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC - 2016 - sedan)
    Apreciez ca ai montat din nou becurile halogen, eu le consider foarte utilile din urmatorul considerent: la masina personala, B8, am xenon din fabrica si zic ca e destul de bun, doar pe drumuri uscate si pe zapada, in schimb in timp ce ploua noaptea si sunt la drum, simt ca nu mai vad nimic si din acest motiv aprind proiectoarele de ceata, care in completarea xenoanelor sunt un colaborator excelent.
    Mentionez ca aceasta este doar o constatare personala.
     
    AlexPTB apreciază asta.
  12. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Multumesc. Ma gandeam sa fie ok treaba si sa nu am probleme in caz de ceva (dpdv legal). Pana acum n-am folosit proiectoarele in alte conditii "decat" pe ceata.
     
    t_qua77ro și DonDoneL apreciază asta.
  13. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Sexy roscata, merg niste faruri cu fundal negru :>
     
    AlexPTB apreciază asta.
  14. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Ia si pune-i la loc grila cu sigla, eventual una de S4, ca arata ciudat din fata dpmdv. Si totusi e Audi, nu trebuie sa iti fie rusine cu marca.

    Faruri stiu ca tocmai ai montat Valeo xenon, noi noute, deci putin probabil sa mai renteze sa investesti in bi-xenon cu fundal negru, mai ales ca daca le iei second, sigur au nevoie de atentie, multa atentie, ca sa vezi cum ar trebui cu ele. Pasul asta era bine sa fi fost anticipat in momentul schimbarii, dar probabil a fost ceva de conjunctura cu farurile, nu premeditat :)

    In rest, ce sa zic, ma bucur cand mai vad cate unii care inca mai bibilesc la cate un B6. Pentru multi e deja o masina veche. Mie inca imi place, dupa multi ani.
     
    Bogdan U, gutza25 și AlexPTB apreciază asta.
  15. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Multumesc @Dooster
    Nu prea m-as baga la customizat, deoarece ar fi pacat.. le-am luat noi.

    @t_qua77ro ii voi pune o grila. Nu mi-e rusine cu ea, dar am zis ca las pe mai tarziu deoarece nu sunt decis asupra exteriorului. Adica nu-s decis asupra a multor lucruri si vreau sa le fac pe rand. Daca e sa-i fac upgrade la bari USP, cu grilaje in spoilerul fata OEM, atunci ii pot pune o grila sa se potriveasca, probabil cea de S4 cu margine neagra (o am pe cea de sub numar OEM luata de noua si e perfecta, adica.. n-am bataie de cap ca s-ar decolora sau s-ar dezlipi vopseaua). As vrea sa fac o potrivire intre grile si grila din capota, de aceea nu m-am aruncat s-o iau pe cea de S4 (poate iti aduci aminte ca am intrebat aici de care sa iau).

    Nu a fost prea premeditat.. adica m-a "influentat" @K3nT mult (dar ii si multumesc deoarece e alta viata.. farurile noi, rullz :arco:). Crede-ma, diferenta e si la faza lunga.. aceleasi becuri Philips Xtreme Vision 130% le-am avut pe lunga si pe cele vechi si e altceva cu "alea" noi (farurile).

    Am vazut ce-ai cumparat, RECARO.. frumos ! :applaus:

    Stati pe pozitie, la mine se misca mai greu lucrurile insa eu sper c-o voi face intr-un final asa cum imi doresc..
     
  16. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Daca tot am reimprospatat compresorul cu freon nou, am schimbat si filtrul de habitaclu, tot Mann K (carbon activ). M-am gandit sa folosesc si o solutie de improspatire a mirosului desi nu se simtea deloc urat.
    Filtrul de habitaclu e destul de uzat, in partea superioara (spre capota) e negru, plin de mizerie si praf, insa partea de sub e doar inchisa la culoare - n-am vazut mizerie depusa (fiind hartia mai groasa si mai calitativa decat la un filtru normal).
     
    Ultima editare: 7 Apr 2019
  17. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Hai ca nu-i rau pentru un batran AVF :)

    Am plecat ieri pe la ora 15 la Oradea, drumul a fost ok si nu prea a fost aglomeratie (extraurban). Treapta 4, 5 cu 23-2500 rpm (respectand limitele de viteza), vreo 25-30 km urban (per total), la intoarcere a vazut pe portiuni si "a 6-a".
     
    Ultima editare: 8 Apr 2019
    gutza25 și smurff apreciază asta.
  18. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    exact asta ii tot spun si eu, masina asta merita niste faruri bi-xenon, pai nu e pacat de culoarea aia rosie a ei...ce da mai bine cu rosu decat negru?
    +1 pt. OUT grila,nu e demna de masina asta...trebuie sa recunosc ca acuma 4 ani am avut si eu un moment de ratacire si am montat una identica...celebrul decupaj pt. a putea desface capota..etc
    dupa 2 luni am donat-o unui coleg... culmea tot de prin Arad :))..sper ca nu a ajuns la tine.

    Nu vreau sa te presez , te las pe tine sa alegi:
    1.bi-xenon
    2.kit USP
    3.scaune demne de 2019

    :))
    Bafta
     
    AlexPTB apreciază asta.
  19. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Vai, vai.. toate la timpul lor. Anul asta cel putin nu schimb farurile. :p
    Iar cu restul, ramane de vazut pe ce mi se pune pata mai intai (doar sti prea bine asta) si de asemena sti ca deja m-am "aglomerat" cu inca o achizitie.
     
  20. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Lucruri marunte..
    Am schimbat butonul de avarie cu unul nou original. Cel vechi avea cateva puncte si era de alta culoare in comparatie cu sertarul si suportul de pahar. Se incadreaza altfel in "peisaj".
     
    gutza25, Ciobanu Cristian, lowlife și alți 4 apreciază asta.

Distribuie pagina asta