1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

RED Audi A4 B6 2004 1.9 TDI AVF

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de AlexPTB, 14 Dec 2017.

  1. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Alt update.. necesar? Da. Trainic? Asa sper !

    Dupa o cedare nervoasa vazand colierul de pe burduful capatului de planetara spre roata (da, ala buclucas), de pe burduful ala "smecher" original.. am zis sa incerc altceva. In urma cu vreo 500 km am descoperit putina vaselina pe janta, mi-am zis ca nu se poate asa ceva (burduful avand aproximativ 1300 km de cand a fost montat).. :banghead:

    Poate sunt eu ghinionist, poate ca nu utilizez masina corespunzator, poate calitatea pieselor e slaba.. nu exista explicatie. Ambele coliere au fost stranse cu cleste special si cu ajutorul a doi clicheti pentru o forta de strangere mai mare.. plus de asta acei dinti (contra) au fost 'batuti' pentru a preveni desfacerea colierului. Nu s-a desfacut, pur si simplu a alunecat de pe burduf. Efectiv m-am saturat sa stiu ca se lucreaza exact in acelasi loc pentru acelasi lucru. Nu am gasit explicatie, cineva mi-a zis sa incerc sa montez iarasi burduful, lasandu-l pe articulatie si incalzindu-l cu aer cald pentru a se mula. NU am mai vrut sa incerc norocul, o tine sau nu metoda aia, nu am mai verificat-o.
    Am cautat planetara de stanga completa cu rugamintea sa fie originala, cu burdufe originale (pe scurt sa nu fie umblat la burdufe sau articulatie) dar pana la urma am ajuns sa iau doua planetare de BRD quattro. Sunt identice la format, dimensiune, lungime, numar dinti. O diferenta ar consta in "volumul" articulatiei spre roata (cele de quattro sunt mai putin voluminoase decat la tractiune fata).

    Le-am montat cu succes. Acum ramane de vazut ce si cum. Eu sper sa fi incheiat acest capitol.
     
    Ultima editare: 12 Apr 2019
    Ciobanu Cristian și vladmang apreciază asta.
  2. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Un mic “teaser”

    Set distantiere Eibach de 12 respectiv 15mm.
     
    AlexMaroga apreciază asta.
  3. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Ce specificatii au jantele tale?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Un set de jante pe care l-am dorit de cand le-am vazut pe un B8.5

    8K0 601 025 CF : 7.5J ET45

    Am avut nevoie de distantieri fata deoarece nu se puteau monta fara (din cauza etrierilor mari). Pe sistemul stoc intra fara probleme. Am mai avut un set de jante cu ET45 insa nu erau concave spitele.. erau perpendicular pe butuc si se potriveau la fix.


     
    sapuu_ae, F33lings, AlexMaroga și alți 4 apreciază asta.
  5. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Altceva puse pe masina :)
    P.S. vopseste fusta aia odata si "arunca" totodata niste bandouri.

    Spor la invartit.
     
    AlexPTB și smurff apreciază asta.
  6. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Daca tot ai frane mai mari , etrieri vopsiti ar fi mers setup'ul lui Catalin de iarna , jante de A5 concave et 28 si impuscai si capra si varza!:)

    Cat despre patania ta cu burduful am patit si eu ceva similar , s-a rupt burdul , s-a stricat capul de planetara , schimbat cap + burduf , dupa 3 luni de utilizare s-a rupt din nou burduful mi-am dat seama ca aveam si eu urme de vaselina pe interorul jentii schimbat iar burduf + cap planetara acum sper sa tina.. la mine problema e mecanicul! Nu merg odata la mecanic fara sa vin acasa cu alta problema.:(
     
    AlexPTB apreciază asta.
  7. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Jantele nu arata rau pe B6(pe B8.5 sunt jalnice), dar nu te inteleg de ce iti complici viata cu distantiere.
    Personal consider modelul in 5 spite de pe A5 cele mai frumoase jante Oe pe 17”.Si nu pentru ca le-am avut eu, ci pentru ca sunt concave, se potrivesc perfect pe B6 si nu necesita altceva in afara de inele de centrare.Daca nu vroiai sa risti cu Et28, ele vin si cu Et 34 parca(pe Q5 cred).
    E pacat sa nu inveti din greselile altora.Sa ajung la o concluzie, mie mi-au trebuit 8 seturi de roti.....poate tu reusesti cu 4-5!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    AlexPTB, alanb1, Cosmin ZKG și alți 2 apreciază asta.
  8. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Stiu ca arata altfel montate @K3nT. "Fusta" n-o mai vopsesc, o las asa. Poate va primi masina un kit USP (candva) si n-are sens. Eu am vrut s-o vopsesc pe negru.

    Multumesc ! :D.

    @TalosCosmin si @Catalin_1987 apreciez sfaturile voastre.

    Cosmin, problema am detaliat-o.. burdufele de cauciuc aratau jalnic dupa 2-3 luni de zile, zici ca imbatraneau in 3 luni cat altele in 10 (pe bune). Cele de cauciuc aveau o mica "intepatura" in aproximativ acelasi loc. Am avut burduful din kitul cu articulatie SKF, plus doua burdufe SKF unul comandat exact dupa codul OEM altul comandat "universal" dar pe care-l puteai taia pentru a se potrivi pe articulatie. Acelasi rezultat. Burduful OEM a tinut, e ca nou, n-a crapat/puscat, dar a zburat colierul. Pentru a cata oara sa demontez sa lucrez exact in acelasi loc? Asta e, per total am iesit mult mai scump decat daca as fi cumparat din start doua planetare sh, dar e invatatura de minte.

    Zic ca am iesit mai scump deoarece: am schimbat articulatiile spre cutie (ambele, SKF), o articulatie spre roata (SKF), plus burduf SKF pe cod OEM, plus burduf SKF "universal", plus burduf OEM. De banii astia luam trei seturi de planetare.

    Etrierii i-am curatat si i-am vopsit sa arate bine dar si sa nu prinda mizerie/rugina atat de rapid. Nu e masina de prezentari totusi..


    Catalin, stiu, am studiat problema. ET28 pe acele jante da bine dar mi-e teama ca ar fi prea.. agresiv pentru B6. Eventual daca as "rolui" aripile putin, ar fi ideal. Vorbisem cu vladmang.. cu o suspensie sport si ceva greutate, la denivelari dadeau in aripi. Bine, aici sunt multi factori: starea suspensiei, greutatea din masina, dimensiunea anvelopelor.
    Luam in calcul cele de Q5, da, parca 34 au ET-ul si ar fi mai ok.

    Am luat aceste jante deoarece imi place design-ul. Nu m-am complicat prea mult cu distantierele, doar ca reprezinta un cost suplimentar alaturi de suruburi roata.

    Avand ET-ul de 45, cu distantieri 12 si 15mm t eoretic ajung la ET 33 fata si 30 spate.

    Ramane de vazut ce fac cu celalat set de jante, acela se potriveste la fix pe butuci si ramane spatiu intre spita si etrierul fata (nu am nevoie de distantiere) (avand ET 47)
    Nu sunt decis, ori incerc sa le vand iar in toamna sa caut jante de Q5 (preferabil) cu ET <30 ori le pastrez si le voi sabla si vopsi.

    Eu sper sa n-ajung la 5-6 seturi de roti cumparate si schimbate doar sa vad ce da bine.. initial am vazut jantele fara anvelope pe bancheta cuiva din curtea service-ului, apoi am "sapat". Le-am vazut mai tarziu live pe B8.5 si mi-au placut (nu cum se integreaza pe B8).

    Un set de concave ET28 mi-au "scapat", le-a vandut o cunostiinta insa eu n-am avut nici o idee despre asta.. am vazut masina la vulcanizare si am intrebat daca schimba rotile sa puna de iarna, a zis ca le vinde. Daca stiam.. faceam cumva si incercam cu acel set prima oara (daca nu, cele cu ET3x).

    Am mai "scapat" un set de roti identic cu cel cumparat recent si mi-am zis ca nu vreau sa mai ratez vreunul..
     
  9. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Cele de Q5 sunt 7J et 37 nustiu cat de ok merg 235 pe 7j iar ca aspect nu sunt nici pe departe la fel de spectaculoase ca cele de A5 , sunt niste jante obisnuite.. Iti dau un pont , jante A5 luate la strung sa ajunga la et 30-32 si esti mai mult decat safe. :laugh: Asta ar urma sa fac eu dupa ce primesc omologarea pe 17 :keule:
     
    AlexPTB apreciază asta.
  10. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Ceasurile demontate - inlocuit buzzer.

    Am reusit modificarea si adaptarea unui buzzer de Golf 5 sa intre exact in locasul original de B6. Acum e functional.

    Trebuie sa ramana rama difuzorului vechi, difuzorul nou de Golf fiind asezat pe rama si fixat cu adeziv/lipici cald/soricel mic de plastic.
     
    danutzu_2001 și AlexMaroga apreciază asta.
  11. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Info buzzer Golf 5: buzzerul functioneaza la fel ca unul de pe B6 (am facut comparatie langa masina unui prieten). Nu e nici o improvizatie, totul tine de potrivirea difuzorului in soclul de plastic, atata tot. Pe internet se gaseste buzzer dedicat de B6 cu tot cu soclu de plastic insa trebuie asteptat sa fie livrat in tara.
    PS: atasez si poza cu buzzerul cu tot cu soclu.


    Parere distributie

    Dupa aproximativ 59 000 km si aproape 3 ani (2 ani si 10 luni) ma declar multumit de alegerea facuta: set Continental (curea Conti si role INA) alaturi de pompa apa Graf.

    Revin cu un update curand..
     
    tox și AlexMaroga apreciază asta.
  12. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Am ales tot un kit Conti ce contine:

    - curea Contitech (Germany)

    - rola intinzatoare INA (Litens - Litens)

    - rola ghidare INA (INA)

    - pompa de apa OE (made in Italy)

    - pompa apa HEPU (made in Germany) - paleti metalici

    *Nu stiu inca ce pompa sa aleg.. probabil voi merge pe cea OE.

    Acum am pompa Graf, n-am avut probleme cu ea. Nu ma repet, nu sunt decis asupra pompei.

    - curea accesorii Conti (Germany)

    - apa demineralizata

    - antigel HEPU G12+
     
    Ultima editare: 10 Mai 2019
    Ciobanu Cristian, F33lings și AlexMaroga apreciază asta.
  13. AlexMaroga

    AlexMaroga 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 b6 - 1.9 quattro - 2003 / A6 4G sedan - 3.0 BiTDI quattro - 2014
    Eu am pus skf cu paleti de plastic
     
  14. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Ma voi decide la momentul inlocuirii ce aleg.
     
  15. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Am inlocuit distributia. Problemele n-au ezitat sa apara insa.

    - am inlocuit cureaua de accesorii

    - am verificat absolut tot ce tine angrenarea acestei curele, fulia compresorului AC are putin zgomot, dar mai mare are fulia pompei servo (dar nu au joc)

    - am montat distributia si am ales pompa OE (aici au fost doua probleme: intre dintii curelei noi si dintii pompei OE exista un luft destul de sesizabil iar mecanicul mi-a zis sa pun cealalta pompa; si numarul doi, pompa OE din cutie are alt cod fata de codul de pe cutie)

    - am montat pompa Hepu care se aseaza perfect "pe curea"

    - antigel nou G12+ HEPU cu apa demineralizata 1:1

    - lichid la servo nou OE (deoarece am demontat si tragerul masinii)

    - am montat traseu intercooler pe dreapta de BRD (detalii gasiti aici: http://www.clubaudi.ro/threads/mont...-2004-adaptare-furtun-brd-pe-turbo-avf.54611/)


    Pe paletii pompei vechi (Graf) se vede un fel de depunere, dar de fapt acolo se 'erodeaza' materialul chiar daca am folosit antigel diluat cu apa, nu doar apa.

    In pozele atasate am facut o comparatie intre pompa Graf si cea OE. Pe cureaua veche, se aseaza bine, insa pe cureaua noua nu s-a asezat cum trebuie.

    [ Cureaua de distributie Conti - nu are urme vizibile de crapaturi.
    Cureaua de accesorii Conti - nu are urme vizibile de crapaturi.
    Rolele INA de la distributie - au un mic zgomot (din rulment) dar nimic ingrijorator
    PS: aici e vorba de piesele vechi. ]
     
    Ultima editare: 12 Mai 2019
    gutza25, alanb1, Chriss_Deejay și alți 2 apreciază asta.
  16. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Bun, revin cu explicatie:

    - dintii curelei de distributie trebuie sa "calce" perfect intre dintii fuliei pompei de apa.
    NU trebuie sa existe vreun luft (deoarece dintii curelei vor fi fortati in timp si se poate ajunge la ruperea acestora)

    - am facut o comparatie intre dintii pompei oe (care de fapt e alt cod fata de cel comandat) si pompa veche

    - poate ca nu va dati seama cu exactitate, insa diferenta s-a vazut cand s-a montat cureaua peste pompa OE

    Asadar, aveti mare grija, mai bine amanati o zi decat sa va para rau mai tarziu !

    Imi pare rau ca am omis sa fac poza la pompa montata si cureaua peste.
     
    AlexMaroga și F33lings apreciază asta.
  17. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Ce inseamna pasiunea asta domne'' , de asa "stapani" sa tot ai parte, atata atentie, documentare..etc :)
     
    AlexPTB apreciază asta.
  18. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Alex, la 10 like-uri deschid cutiile :))
     
    Andu333, t_qua77ro, asusx51r și alți 10 apreciază asta.
  19. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Multumesc pentru apreciere ! Sti bine ca ma implic destul de mult la inlocuit.. dupa cum pot :)

    Vaiii, dar chiar nu trebuie sa deschizi cutiile ! :asskicking::)
     
  20. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    inca 4 like si deschid cutiile :)...dar ideea este ca nu se termina totul aici.
    Provocarea este ca tu Alex sa montezi ce se afla in cutii pe masina :))
     
    DonDoneL apreciază asta.

Distribuie pagina asta