1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Reglare avans motor diesel 1.9 TDI la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de dny10, 18 Noi 2013.

  1. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Eu la 1.9 TDi AWX , am consumul de relantii 0,4 si cateodata la rece fluctueaza la 0,6 . Avansul fluctueaza de la -2 la -1 . Eu am probleme cu injectoarele , 2 injectoare , 2 din ele au corectii foarte mari , cu avansul vechi cand acceleram masina dadea masina in nas puternic , dupa reglajul avansului datul in nas a cam disparut, foarte foarte rar da in nas , daaar , am un lag mai mare cand dau kickdown la turatii joase , in trepte superioare , dar sunt multumit de reglajul care l-am facut .
     
  2. dny10

    dny10 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2012
    Locație:
    dej
    Masina:
    audi a4 b6 131hp 2001 AWX
    Si eu am tot AWX dar am la relantiu consum de 1.2 uneori si 0.8 dar mai jos de atat nu coboara. Lag mare am si eu la turati joase. Poti sa imi explici ce parametri ai acuma si cum ai facut reglajul ? La mine avansul fluctueaza de la 0 la 1.6, deci sa inteleg ca e prea mare ?
     
  3. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    lag maricel am avut si eu, dar am scapat de el prin inlocuirea unui injector (dadea mult pe +), schimbare oringuri si reglarea lor (ca la carte). Am gasit pe un forum cum ca la reglaj, s-ar strange la 4 nm, dupa care dat inapoi 230 grade. Asa am procedat si s-a schimbat radical comportamentul masinii. Avansul pe 0 .
     
  4. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    salut, ce zice-ti trebuie sa reglez avansul? fluctueaza putin 3.3-3.9
     
  5. xxbogdanxx

    xxbogdanxx 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2011
    Locație:
    Bârlad
    Masina:
    a4, 1.9 tdi , 2004 , AVF
    Da, ar trebui reglat avansul. Avansul trebuie sa fie cat mai aproape de valoarea 0
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, regleaza-l, +3,9 e afara din specificatii. La AVF cel mai bine ii place la +2 (cel putin la al meu). Eu l-am reglat o jumatate de zi si am trecut prin aproape toate valorile, dar cel mai bine l-am simtit la +2, cu IQ 3,8 si consum in relanti 0,4l/h. Asa l-am lasat, sunt foarte multumit de cum merge.
     
  7. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Se poate 0.4l/h la PD? Cred ca trebuie sa ma joc cu avansul. Un consum asa mic la ralanti te ajuta mult în trafic. 200ml/h nu sunt de colea când pierzi 2h pe zi în trafic, din care cel puțin jumătate stai. Am mai auzit la un prieten cu AWX ca are 0.4- 0.5l/h dar el cred ca a dus aproape de 0 avansul.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da se poate chiar si 0,3 L/H dar nu se recomanda.
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da Razvan, nu vorbesc prostii.
     
  10. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    La mine la avf nu merge ok cu rpm la 861 ... ci doar la 882 sau 903 rpm.. de aici si consumul o idee mai mare la relantiu.. INSA.. cu softul care il am acum, am 0.8 l/h, cu softul oem am 0.6 l/h. Nu-mi explic de ce este facut asa intrucat in mers, softul de 0.8 l/h, consuma cu minim 1 litru mai putin decat ala oem cu 0.6 l/h. Voi ce parere aveti?

    LE: valorile respective sunt cu avansul pe 0.
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nici eu nu mai sunt cu softul OEM, acum am unul cu vreo 30 CP si 35 NM in plus, dar valorile la relanti au ramas aceeasi. La 90 gr, avansul la mine fuctueaza foarte putin, de la +2 la +2,2.
     
  12. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    am reusit sa-l reglez pe 0 avansul, consumul e 0.6 iar daca am reglat pe 1,7-2,2 consumul e 0.4, l-am lasat asa, fluctueaza putin, de la 1,7-2,2, acum ce trebuie sa urmaresc sa-mi dau seama daca e ok si la mine valoarea asta sau sa o scad la 0 unde consumul e 0,6.

    cam asta am putu sa obtin, iq variaza si el putin intre 3.8-4.1, am coboratb putin relantivul de la 882 la 861, care e stabil, asa am obtinut iq 3.8-4.1 altfek cu 882rm aveam 4.1-4.4, sunt curios la drum daca observ ceva diferente
     
    Ultima editare: 17 Dec 2014
  13. uscatu83

    uscatu83 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2013
    Locație:
    Popesti Leordeni
    Masina:
    Audi A4, B6, 2002, 1,9 TDI (AWX) 131CP.
    Lasa l la 1,7 ca acolo ai consumul bun, respectiv 0.4.La motoare cu ceva km trebuie sa fie putin pe plus avansul, sa compenseze din uzuri. Avans 0 e bun la un motor nou, ca sa zic asa.
     
    Ultima editare: 17 Dec 2014
  14. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    La 90 grade cu 0* la sync angle aveati 0* BTDC si 0.6l/h consum. Acum la 1.7-2* sync angle, cat e avansul real pentru care consumul e 0.4? Sunt curios, pentru ca s-ar putea sa fie si o chestie de motor, soft... Etc...
     
  15. maxsilviu 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2011
    Locație:
    marghita
    Masina:
    audi a4 ,b6 2002
    Salut tuturor,
    Este posibil ca in urma schimbarii distributiei sa se deregleze avansul ? Saptamana trecuta am schimbat-o si m-am ales cu un avans ciudat si modificat fata de ce aveam eu initial.
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Vezi aici cum se regleaza avansul la PD-uri.
     
  17. sanducosmin Bronze Member

    Înscris:
    6 Feb 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    audiA4,1.9tdi, 2005+A4,1.9tdi,2001
    la 1.9 BKE stie cineva la cat vine reglat avansul eu l-am pus pe 0 si am 0,8l/h are cineva vreo sugestie merci.
     
  18. gutza25

    gutza25 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Ian 2012
    Locație:
    Fetești - Ialomița
    Masina:
    A4 B9, an 2017, 2.0 tdi DETA, 190 cp, cod cutie RYQ
    Salut. Imi puteti spune ptr un motor awx, la cat se regleaza standard avansul? Pe + sau -? Si cam care sunt valorile? Multumesc.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La EDC 15 avansul se regleaza pe 0 adica la tipul tau de motor trebuie sa fie cat mai aproape de 0.
     
  20. gutza25

    gutza25 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Ian 2012
    Locație:
    Fetești - Ialomița
    Masina:
    A4 B9, an 2017, 2.0 tdi DETA, 190 cp, cod cutie RYQ
    Multumesc. Acum il am +0,5. Cred ca e destul de bine.
     

Distribuie pagina asta