Eu la 1.9 TDi AWX , am consumul de relantii 0,4 si cateodata la rece fluctueaza la 0,6 . Avansul fluctueaza de la -2 la -1 . Eu am probleme cu injectoarele , 2 injectoare , 2 din ele au corectii foarte mari , cu avansul vechi cand acceleram masina dadea masina in nas puternic , dupa reglajul avansului datul in nas a cam disparut, foarte foarte rar da in nas , daaar , am un lag mai mare cand dau kickdown la turatii joase , in trepte superioare , dar sunt multumit de reglajul care l-am facut .
Si eu am tot AWX dar am la relantiu consum de 1.2 uneori si 0.8 dar mai jos de atat nu coboara. Lag mare am si eu la turati joase. Poti sa imi explici ce parametri ai acuma si cum ai facut reglajul ? La mine avansul fluctueaza de la 0 la 1.6, deci sa inteleg ca e prea mare ?
lag maricel am avut si eu, dar am scapat de el prin inlocuirea unui injector (dadea mult pe +), schimbare oringuri si reglarea lor (ca la carte). Am gasit pe un forum cum ca la reglaj, s-ar strange la 4 nm, dupa care dat inapoi 230 grade. Asa am procedat si s-a schimbat radical comportamentul masinii. Avansul pe 0 .
Da, regleaza-l, +3,9 e afara din specificatii. La AVF cel mai bine ii place la +2 (cel putin la al meu). Eu l-am reglat o jumatate de zi si am trecut prin aproape toate valorile, dar cel mai bine l-am simtit la +2, cu IQ 3,8 si consum in relanti 0,4l/h. Asa l-am lasat, sunt foarte multumit de cum merge.
Se poate 0.4l/h la PD? Cred ca trebuie sa ma joc cu avansul. Un consum asa mic la ralanti te ajuta mult în trafic. 200ml/h nu sunt de colea când pierzi 2h pe zi în trafic, din care cel puțin jumătate stai. Am mai auzit la un prieten cu AWX ca are 0.4- 0.5l/h dar el cred ca a dus aproape de 0 avansul.
La mine la avf nu merge ok cu rpm la 861 ... ci doar la 882 sau 903 rpm.. de aici si consumul o idee mai mare la relantiu.. INSA.. cu softul care il am acum, am 0.8 l/h, cu softul oem am 0.6 l/h. Nu-mi explic de ce este facut asa intrucat in mers, softul de 0.8 l/h, consuma cu minim 1 litru mai putin decat ala oem cu 0.6 l/h. Voi ce parere aveti? LE: valorile respective sunt cu avansul pe 0.
Nici eu nu mai sunt cu softul OEM, acum am unul cu vreo 30 CP si 35 NM in plus, dar valorile la relanti au ramas aceeasi. La 90 gr, avansul la mine fuctueaza foarte putin, de la +2 la +2,2.
am reusit sa-l reglez pe 0 avansul, consumul e 0.6 iar daca am reglat pe 1,7-2,2 consumul e 0.4, l-am lasat asa, fluctueaza putin, de la 1,7-2,2, acum ce trebuie sa urmaresc sa-mi dau seama daca e ok si la mine valoarea asta sau sa o scad la 0 unde consumul e 0,6. cam asta am putu sa obtin, iq variaza si el putin intre 3.8-4.1, am coboratb putin relantivul de la 882 la 861, care e stabil, asa am obtinut iq 3.8-4.1 altfek cu 882rm aveam 4.1-4.4, sunt curios la drum daca observ ceva diferente
Lasa l la 1,7 ca acolo ai consumul bun, respectiv 0.4.La motoare cu ceva km trebuie sa fie putin pe plus avansul, sa compenseze din uzuri. Avans 0 e bun la un motor nou, ca sa zic asa.
La 90 grade cu 0* la sync angle aveati 0* BTDC si 0.6l/h consum. Acum la 1.7-2* sync angle, cat e avansul real pentru care consumul e 0.4? Sunt curios, pentru ca s-ar putea sa fie si o chestie de motor, soft... Etc...
Salut tuturor, Este posibil ca in urma schimbarii distributiei sa se deregleze avansul ? Saptamana trecuta am schimbat-o si m-am ales cu un avans ciudat si modificat fata de ce aveam eu initial.
la 1.9 BKE stie cineva la cat vine reglat avansul eu l-am pus pe 0 si am 0,8l/h are cineva vreo sugestie merci.
Salut. Imi puteti spune ptr un motor awx, la cat se regleaza standard avansul? Pe + sau -? Si cam care sunt valorile? Multumesc.