1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Reglare avans motor diesel 1.9 TDI la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de dny10, 18 Noi 2013.

  1. x3mzone

    x3mzone 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8 - 2013 - 2.0 TDI CJCD - Multitronic 8+1
    Salut. Eu am urmatoarea problema: dupa schimbarea distributiei, masina nu mai trage ca inainte. E mai lenesa. Am cumparat acum un tester si am masurat avansul si consumul la relanti.
    Consum: 0.4
    Avans: fluctueaza intre 0.6 - 1.1 - 1.7*KW.
    Am pus si o poza. Sa fie de la intinzatorul curelei fluctuatia avansului?

    Edit: temp motor cand am masurat era 82* C pe vcds
     
    Ultima editare: 17 Feb 2018
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In primul rand ca sa avem o baza de discutie si sa nu iti fie sterse mesajele: te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.

    Lasa masina asa o perioada si mai verifici toate astea dupa 5.000 Km de la parcurgerea cu noua distributie schimbata.
     
  3. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Tu ai intinzator hidraulic la distributie daca masina e din 2001. L-ai schimbat? Cu el uzat, iti fluctueaza avansul. Daca faci log pe canalul 4, o sa vezi ca dupa 3500 ture poate sari si cu aproape 2 grade in plus., sa fie 3.x grade.
     
  4. x3mzone

    x3mzone 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8 - 2013 - 2.0 TDI CJCD - Multitronic 8+1
    Imi cer scuze, am actualizat acum datele. Tot timpul am intrat de pe telefon, nu am obs partea cu datele masinii.
    E vorba de un Audi A4 B6, an 2005, cod motor AVF. Am facut deja 3000km cu noua distributie. Alte schimbari n-am observat, decat faptul ca accelereaza mai lent... Ca si comparatie, inainte, daca dezactivam ESP-ul, la 1800-2000-2200rpm, fluierau rotile in mers. Acum...comparativ, parca se tareste. E drept ca nu avram tester atunci, deci nu stiu cum era reglata. Am fost la un mecanic in Cluj, a facut un drive-test si a zis ca merge normal pt puterea lui si ca motorul suna f bine. Intradevar, suna bine la relanti, dar unde-s calutii?

    Edit: cand am schimbat distributia, am schimbat si rolele, pompa apa, curea alternator, ulei, toate filtrele inclusiv motorina. Nu are / nu a avut cip.
     
    Ultima editare: 17 Feb 2018
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai schimbat si acel intinzator despre care te-a intrebat Razvan ?
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Cristi, cred ca a fost o confuzie. El nu are nici un intinzator hidraulic pe distributie, doar o rola intinzatoare si alta de ghidaj.

    upload_2018-2-17_21-10-56.png
     
  7. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    @x3mzone si mie imi fluctueaza avansul exact ca la tine cu distributia schimbata de 10.000km si s-a mai umblat la ea dupa 500 km dupa ce a fost montata ca am facut garnitura de chiulasa. Urmaresc si eu rezolvarea ta!
     
  8. x3mzone

    x3mzone 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8 - 2013 - 2.0 TDI CJCD - Multitronic 8+1
    Da, rola intinzatoare a fost schimbata.
     
    Ultima editare: 17 Feb 2018
  9. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu rola ci intinzatorul. La modelele 2001-2002 exista un intinzator hidraulic, cu amortizor, care împinge rola. Ea e un simplu rulment in cazul asta, nu e ca cele pe care le știi. Interesează-te si vezi de care ai, dar aunt aproape sigur ca nu ai schimbat si cred ca e posibil sa iti apara probleme daca îți oscilează foarte mult.
     
  10. nae77

    nae77 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2013
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A6 C6 2006 2.0 TDI-BRE
    Salut , confirm ce zice colegul de mai sus. Daca ajuta pe cineva, asa am patit si eu am schimbat distributia si nu am schimbat intinzatorul si aveam consum la relantiu 0.8-1l. Si nu puteam corela avansul cu cantitatea injectata. Am sunat pe colegul Romy si mi-a confirmat treaba cu intinzatorul la distributie.


    Trimis de pe al meu GT-I9305 folosind Tapatalk
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pentru conformitate :
     
    nae77 și arazvan2002 apreciază asta.
  12. x3mzone

    x3mzone 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8 - 2013 - 2.0 TDI CJCD - Multitronic 8+1
    Multumesc mult, am sa ma interesez. De schimbat n-am schimbat nici un intinzator.
    Masina mea e modelul 2005, nu 2001.
    Tot asa e intinzatorul?
    Consum am 0.4, deci probabil e bine pusa diatributia. Consumul e acelasi indiferent cat oscileaza avansul.
     
    eduard_murgila apreciază asta.
  13. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    De pe telefon am vazut 2001, greseala mea. Daca e 2005 ai intinzator normal.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu v-am zis mai sus dar n-ati vrut s-o luati "de buna". :)
     
    x3mzone apreciază asta.
  15. x3mzone

    x3mzone 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8 - 2013 - 2.0 TDI CJCD - Multitronic 8+1
    Bun :) Deci rola intinzatoare am schimbat-o. Avansul oscileaza, si nu se mareste la turatii mai mari.
    Are ceva daca o las asa? Care-s riscurile? De intins am fost langa om cand a intins-o...din cate tin minte are un semn rola. A pus-o si a strans-o fix la semn. Sa se fi slabit? Mie mi s-a parut ca a strans-o zdravan omu.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu ti-am spus sa lasi in pace motorul. Mai departe tu faci ce vrei.
     
    x3mzone apreciază asta.
  17. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Riscul poate fi stransul "zdravan"
     
  18. x3mzone

    x3mzone 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8 - 2013 - 2.0 TDI CJCD - Multitronic 8+1
    O las asa... vedem in timp.
    Deocamdata merge bine, toate-s bine!
    Nu trage ca inainte, da' pare sa consume mai putin. Poate mi se pare mie...

    Va multumesc domnilor pentru raspunsuri! Drumuri bune!
     
  19. Meri

    Meri 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2017
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A4 1.9TDI 116CP BKE
    Azi am reglat si eu avansul, aveam o valoare de -2.0 grade.
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ce deranj aveai cu avansul la -2 ?
    Acum ai cantitatea injecata cam mare , care se rasfrange in cosumul instant de 0,8, mare si asta pentru motorul tau.
     

Distribuie pagina asta