Salut. Eu am urmatoarea problema: dupa schimbarea distributiei, masina nu mai trage ca inainte. E mai lenesa. Am cumparat acum un tester si am masurat avansul si consumul la relanti. Consum: 0.4 Avans: fluctueaza intre 0.6 - 1.1 - 1.7*KW. Am pus si o poza. Sa fie de la intinzatorul curelei fluctuatia avansului? Edit: temp motor cand am masurat era 82* C pe vcds
In primul rand ca sa avem o baza de discutie si sa nu iti fie sterse mesajele: te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc. Lasa masina asa o perioada si mai verifici toate astea dupa 5.000 Km de la parcurgerea cu noua distributie schimbata.
Tu ai intinzator hidraulic la distributie daca masina e din 2001. L-ai schimbat? Cu el uzat, iti fluctueaza avansul. Daca faci log pe canalul 4, o sa vezi ca dupa 3500 ture poate sari si cu aproape 2 grade in plus., sa fie 3.x grade.
Imi cer scuze, am actualizat acum datele. Tot timpul am intrat de pe telefon, nu am obs partea cu datele masinii. E vorba de un Audi A4 B6, an 2005, cod motor AVF. Am facut deja 3000km cu noua distributie. Alte schimbari n-am observat, decat faptul ca accelereaza mai lent... Ca si comparatie, inainte, daca dezactivam ESP-ul, la 1800-2000-2200rpm, fluierau rotile in mers. Acum...comparativ, parca se tareste. E drept ca nu avram tester atunci, deci nu stiu cum era reglata. Am fost la un mecanic in Cluj, a facut un drive-test si a zis ca merge normal pt puterea lui si ca motorul suna f bine. Intradevar, suna bine la relanti, dar unde-s calutii? Edit: cand am schimbat distributia, am schimbat si rolele, pompa apa, curea alternator, ulei, toate filtrele inclusiv motorina. Nu are / nu a avut cip.
@Cristi, cred ca a fost o confuzie. El nu are nici un intinzator hidraulic pe distributie, doar o rola intinzatoare si alta de ghidaj.
@x3mzone si mie imi fluctueaza avansul exact ca la tine cu distributia schimbata de 10.000km si s-a mai umblat la ea dupa 500 km dupa ce a fost montata ca am facut garnitura de chiulasa. Urmaresc si eu rezolvarea ta!
Nu rola ci intinzatorul. La modelele 2001-2002 exista un intinzator hidraulic, cu amortizor, care împinge rola. Ea e un simplu rulment in cazul asta, nu e ca cele pe care le știi. Interesează-te si vezi de care ai, dar aunt aproape sigur ca nu ai schimbat si cred ca e posibil sa iti apara probleme daca îți oscilează foarte mult.
Salut , confirm ce zice colegul de mai sus. Daca ajuta pe cineva, asa am patit si eu am schimbat distributia si nu am schimbat intinzatorul si aveam consum la relantiu 0.8-1l. Si nu puteam corela avansul cu cantitatea injectata. Am sunat pe colegul Romy si mi-a confirmat treaba cu intinzatorul la distributie. Trimis de pe al meu GT-I9305 folosind Tapatalk
Multumesc mult, am sa ma interesez. De schimbat n-am schimbat nici un intinzator. Masina mea e modelul 2005, nu 2001. Tot asa e intinzatorul? Consum am 0.4, deci probabil e bine pusa diatributia. Consumul e acelasi indiferent cat oscileaza avansul.
Bun Deci rola intinzatoare am schimbat-o. Avansul oscileaza, si nu se mareste la turatii mai mari. Are ceva daca o las asa? Care-s riscurile? De intins am fost langa om cand a intins-o...din cate tin minte are un semn rola. A pus-o si a strans-o fix la semn. Sa se fi slabit? Mie mi s-a parut ca a strans-o zdravan omu.
O las asa... vedem in timp. Deocamdata merge bine, toate-s bine! Nu trage ca inainte, da' pare sa consume mai putin. Poate mi se pare mie... Va multumesc domnilor pentru raspunsuri! Drumuri bune!
Ce deranj aveai cu avansul la -2 ? Acum ai cantitatea injecata cam mare , care se rasfrange in cosumul instant de 0,8, mare si asta pentru motorul tau.