1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Reglare distributie si aprindere - audi 80 motor 1.8 benzina carburator

Discuție în 'Modele clasice' creată de AudiB3, 12 Ian 2009.

  1. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Nu ştiu care este forma camerei de ardere la motoarele cu 16 valve, de origine VW. N-am demontat un astfel de motor niciodată. Dacă scaunele supapelor sunt paralele cu suprafaţa de îmbinare a chiulasei cu blocul motor, n-au cum să fie probleme în conditiile în care cursa pistonului este identică cu cea a motoarelor cu 2 valve pe cilindru. Majorarea numărului de supape s-a făcut pentru a facilita o umplere mai bună a cilindrilor cu amestec, rezultând o ardere mai eficientă şi o putere mai mare. Raportul de compresie este apropiat de cel al motoarelor clasice, deci nu apare o supracomprimare ca la diesel pentru că s-ar produce autoaprinderea. La diesel este posibilă comprimarea la valori mult mai mari pentru că acolo se comprimă aerul nu amestecul. Când supapele în chiulase sunt dispuse în V (motoarele japoneze, dar nu numai!) atunci la deschiderea lor maximă, partea ce mai joasă a marginii lor, ajunge să fie lovită de piston în miscarea lui de urcare, atunci când distribuţia nu este corect aliniată.
    Te poţi convinge uşor dacă pot fi probleme la motoarele care le-ai menţionat, făcând un test atunci când schimbi cureaua de distribuţie. Cu cureaua demontată de pe roţile dinţate (şi bujiile scoase ca să meargă uşor) roteşti cu cheia vilbrochenul două ture (720 grade) Dacă rotirea este posibilă fără să se blocheze arborele, poţi să stai liniştit.
     
  2. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Eu pur si simplu ti-am pus o intrebare la care stiam raspunsul. Am mai vazut motoare pana acum. Destule :)
     
  3. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Off topic

    Constat -fără să fiu surprins- că nu ştii care este rostul unui forum. Unii dintre noi doresc să fie ajutaţi, întreabă şi aşteaptă răspunsuri, soluţii la problemele care le au. Cu mine nu vei reuşi să faci pe profesorul, punând întrebări la care ştii răspunsul şi nu m-ai impresionat nici cu această atitudine de şmecher nici cu vastele-ţi cunoştinţe despre maşini agricole. Te asigur că problemele tehnice pe care le vor avea maşinile mele, le voi rezolva fără nepreţuitul tău ajutor şi dacă tot vrei să faci verificări ai putea să începi chiar cu tine.
    Dacă tot te lauzi că ai văzut motoare destule, de ce nu i-ai spus lui Viper ce are de făcut? Ai preferat să postezi pe lângă subiect şi crezându-te subtil ai pus o capcană fără sens. N-ai rezolvat nici problema lui Viper, nici măcar pe a ta.
     
  4. duuo

    duuo 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2010
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    audi 100,130,1992
    Stie cineva cum se monteaza un delcou de audi 100 2,3i?va multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Oct 2016
  5. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    La fel ca la 1,8 discutat mai sus.Motorul la zero (tras la semne)si taietura de la delcou sa nimereasca pe axul de jos de la pompa de ulei(vezi ca taietura e inegala,tocmai ca sa nu o poti pune invers).Unde e pipa(distribuitorul)ala e cilindrul 1,ordinea de aprindere o ai pe chiuloasa.Simplu.
     
  6. Tra 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi 80 1.6 1978
    sal sunt nou pe forum si evident am achizitionat un audi 80 motor de 1.6 benzina 55kw an de fabricatie 1978 . . . am probleme cu carburatorul care este simplu corp pierburg 35 PDSIT cu electrovalva si soc electronic,nu stiu nici makr care este jiglorul de aer/benzina si cum trebuie montate fisele la buji si reglata aprinderea . . . dak ma poate ajuta cineva . . . multumesc anticipat
     
  7. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
  8. Lorand

    Lorand 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2009
    Locație:
    Cluj_napoca
    Masina:
    80 1.8 `88
    Daca te rog nu poti sa imi trimiti si mie pdf.-ul? as avea nevoie de el.:)
     
  9. ovicata_1 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi 80 b3 1,8
    audi 80 b3 1,8s

    salutare tuturor sunt nou pe acest forum si proprietarul unui b3 si as avea nevoie de o schema a furtunelor de la vacum daca se poate.Va multumesc.
     
  10. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Da-mi un PM si se rezolva ;)
     
  11. iliealexandru

    iliealexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2010
    Locație:
    ilfov
    Masina:
    audi 80 18s 89
    audi 80 18s

    hai noroc sunt nou pe site am si eu un audi 80 18s din 89 am si eu probleme cu carburatoru are dublu corp si imi consuma mult pt ca un coleg mia umblat la el vreau si eu date despre el si poze cu reglajele va rog de meserie sunt mecanic si nimeni dim apropiti mei nu stiu sa le regleze varog
     
  12. duuo

    duuo 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2010
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    audi 100,130,1992
    salut,am un audi 100,2,3 din 1992 merge foarte bine sunt multumit de el ,acum am o problema cu aburirea,cand pornesc aerul se abureste toate geamurile iar de dezaburit cum era normal nu vrea ,am schimbat filtrul si degeaba,iar aeroterma merge continu care e explicatia,poate vreunul din voi ati trecut prin asa ceva,de incalzit incalzeste dar nu dezabureste,va multumesc
     
  13. ovicata_1 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi 80 b3 1,8
    Salut.Verifica daca aeroterma trage aer de afara sau din interior,daca trage din interior iti aburesc geamurile,cel putin asa patesc eu la dacie,la audi nu am probleme de genul asta.:racer:
     
  14. duuo

    duuo 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2010
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    audi 100,130,1992
    multumesc ,ma uit si iti zic maine ,s-ar putea
     
  15. tavi_cc

    tavi_cc 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Honda CRX Del Sol 1.6 VTEC
    e o mare posibilitate ca radiatorul pt incalzirea habitaclului sa fie fisurat.eu am avut aceasta problema la o masina si am remediat-o cu un flacon de stop leak(lichid nu pulbere!!!).nu am mai avut probleme dupa aceea niciodata.verifica totusi sa nu fie voletii blocati pe recircularea aerului din habitaclu si sa nu ia aer curat de afara.o seara buna:hi:
     
  16. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    la pasager, sub bord ai un panou prins in cateva suruburi de 8. da-l jos. apoi o sa vezi tubulatura prin care vine aeru la picioare. da-l jos si ala. apoi daca stai pe spate, cu capu unde ti-s picioarele in mod normal,si te uiti in sus o sa vezi o clapeta care ii deschisa. aia ii clapeta de recirculare. si ai sa vezi pe acolo un arc care atarna. leaga-l la loc si ai rezolvat problema :)

    http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ecupic/acflap.jpg

    bafta!
     
  17. uzzy2008 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2009
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi A6 1.9 TDI, 2002, AVF
    salut. ce avans trebuie sa aiba delcoul? al meu e Valeo nu Bosh. ms
     
  18. D807 Guest

    schema distributie

    Buna ziua,
    Va rog daca poate cineva sa ma ajute cu o schema ceva pentru a pune distributia la punct la un audi 80 b2 din 1985, motor 1781cm3 , 82kw.
    A schimbat vecinul meu semeringul de jos de la vibrochen, si nu a mai stiut sa puna la loc. Si am nevoie de o schema pentru a putea pune la punct.
    Din cate stiu eu sus la axul cu came , semnul de pe rola trebuie sa fie la ora 12. Jos la vibrochen, sa fie cu semnul in jos la ora 6 , este si semnul pe capac.
    dar la cealalta roata dintata intermediara nu stiu unde .
     
  19. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Aia e axa delcoului. Când cureaua e bine pusă, luleaua este poziţionată ca în imaginea de mai jos
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Sep 2011
  20. mario22 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi 80 B3, 1.8 S benzina, 1989
    Buna seara! Am montat astazi o distributie pe un audi 80 1781cmc 66kw, NE, si am un fluierat la cureaua de distributie cam la 1500-2000 ture. Imi spuneti va rog daca cumva se rupe cureaua este riscul la tipul acesta de motor sa mi se indoaie supapele sau sa am alte daune?
    Multumesc.
     

Distribuie pagina asta