1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Releu semnalizare stricat sau blocul de semnal defect la A4 B5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de juve_star, 28 Aug 2010.

  1. juve_star

    juve_star Bronze Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 1,6 101CP
    De ceva timp am probleme cu semnalul. Clipeste un timp dupa care, ramane aprins. Uneori cand dau semnal ramane aprins din prima. Mi s-a spus de releu ca ar fi problema, dar ce-i interesant este ca ar fi cu tot cu butonul de avarii. Ma intereseaza daca a-ti patit asa ceva s-au daca stiti cum se poate schimba. Trebuie demontat ceva din bord?
     
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Da, simptomele sunt de la releu si tot da, releul vine cu tot cu butonul de avarii.
    Nu am incercat niciodata sa il dau jos dar ar fi 2 variante ca sa ajungi sa il dai jos.
    1. trage afara sertarasul din dreapta butonului (cum te uiti la el) si vezi daca ai acces la limbile ce tin butonul fixat in bord.
    sau:
    2. da jos casetofonul, desfa suruburile consolei din spatele fetei casetofonului, apoi da jos plasticul de la consola centrala. Acum ar trebui sa ai acces mai usor acolo, la butonul de avarii
     
  3. juve_star

    juve_star Bronze Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 1,6 101CP
    Am schimbat butonul de la semnalizare, destul de usor zic eu, ( cu o surubelnita), iar acum nu mai am probleme. L-am cumparat de la un prieten de-al nostru de pe forum, din Dr Tr Severin, caruia ii multumesc cu aceasta ocazie.
     
    George9199 apreciază asta.
  4. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Cred ca vrei sa spui "butonul de avarii" ce include si releul.
    La B5 nu ai nevoie nici macar de surubelnita daca nu ai incalzire in scaune. Scoti sertarasul din dreapta butonului (prin tragere) si apoi bagi 2 degete si impingi butonul de avarii in exterior, scoti mufa si gata.
     
  5. juve_star

    juve_star Bronze Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 1,6 101CP
    Da! Scuze, este vorba de butonul de avarii! S-a rezolvat foarte usor!
     
  6. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    masina e facelift? Si eu trebuie sa schimb, aceleasi simptome, se blocheaza semnalizarea si nu mai clipeste. Ce ai desfacut, poate ma jauta si pe mine

    ms
     
    motanu apreciază asta.
  7. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Trebuie schimbat butonul de avarii. La facelift trebuie sa scoti partea de sus de la consola, cea care e in jurul butonului (cea de carbon din poza de mai jos). Ai grija la urechiuse, se rup usor la facelift.
     
  8. juve_star

    juve_star Bronze Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 1,6 101CP
    Este primul model din 1995 si bordul simplu cu dotari minime. Am scos butonul de avarii defect el avand in componenta si releul care se ocupa cu functionarea semnalizarii, l-am demufat si am montat butonul nou. Timpul de executie 5 minute si un strop de transpiratie, de teama sa nu zgarii bordul. Ovidiu are dreptate cand spune ca mergea scos sertarul din dreapta butonului de avarii si apoi impins el, dar nu mi-a trecut prin minte. Mai intai cauta un buton de avarii, chiar si de la dezmembrari, sa functioneze si sa fie compatibil. Multa bafta!
     
  9. rhadoo AUDI

    rhadoo AUDI 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2010
    Locație:
    Vâlcea
    Masina:
    Audi Aavant B8, 2.0,CJCA, 2013
    daca nu gasiti de audi merge si butonul de avarii de pe octavia 95-96 se potriveste la fix numai ca trebuie sa pastrati fata butonului eu asa am facut pt ca nu am gasit atunci de audi
     
  10. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    Ovidiu, eu am scos sertarul pahar si cel cu butoane ceata + masca sus si aia mare de jos dar pt releu nu gasesc nici un clips ceva, totul e lin in jurul lui , u degetu in spatele lui deabea ajung si imping degeaba. Parca ar trebui defacuta masca prinsa in suruburi...
    Releul e prins in clipsuri ca cel de pahar? Oricum nu se vaddaca sunt.
     
  11. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    Ovidiu, eu am scos sertarul pahar si cel cu butoane ceata + masca sus si aia mare de jos dar pt releu nu gasesc nici un clips ceva, totul e lin in jurul lui , u degetu in spatele lui deabea ajung si imping degeaba. Parca ar trebui defacuta masca prinsa in suruburi...
    Releul e prins in clipsuri ca cel de pahar? Oricum nu se vaddaca sunt.4
     
  12. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Are 2 limbute in lateral, una deoparte si una de alta de-a lungul releului. Alea trebuie presate catre releu. Sansele cele mai mari le ai prin fata dar trebuie sa fii foarte atent sa nu zgarii placticul.
     
  13. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    am desfacut totul dupa cum se vede...pe la casetofon nu am acces deloc. Sa desfac a 2-a masca interioara nu vreau sa ma bag, tre sa scot si clima si nu stiu cum.

    Prin cele 2 sloturi pahar/lumini ceata nu e nici o clema de-a lungul releului, doar plastic fin, in spate se simt 2 presupuse cleme, dar degeaba trag sau imping spre, m-am chinuit de m-am ranit la mana.

    Dupa cum se vede in acest clip LINK ar trebui sa fie cele 2 tije metalice, dar la mine nu sunt, ori se afla dupa plasticul sertar.

    Cum scot clima, ca din cauza ei nu pot desface suruburile de jos ale mastii.
    Imi vine sa o las asa...

    Edit: Am gasit asta: LINK ; pare lafel de la casetofon in sus dar ceva e in neregula, am impresia ca acele cleme metalice se afla DUPA plastic.
    Dificila masina...
     
    Ultima editare: 6 Oct 2010
  14. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Cele 2 tije metalice exista, astea iti tin butonul in loc. Mie, deja la etapa asta mi se pare simplu de tot de scos afara, putina rabdare, o surubelnita subtire si ataca clemele din fata... desi e impotriva firii ca acele cleme sunt contra caii de acces a surubelnitei, o sa razi cand o sa vezi ce usor iasa. Nu ar trebui sa te chinui mai mult de 1 minut, depinde de cat de buna e surubelnita... daca simti ca se indoaie varful surubelnitei, nu e buna.
     
  15. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    am sa fac o poza clara maine, cu aparat foto bun, sa vedeti ce ciudat e. Crede-ma ii dadeam de cap daca era cum ar trebui sa fie, am cautat mult pe net si asa ar trebui sa fie, dar...dupa mai multe cautari am aflat un lucru. Primul facelift a fost in iunie 99 (seria mea), iar in septembrie 99 au facut mici modificari la ansamblare, sa spunem, au scos plasticul pentru a avea acces la acele cleme + altele.

    Mie in dreapta si stanga interior peretii semnalizatori e o bucata groasa de plastic intreaga ce face parte din rama interioara ce tine aceste parti modulare. Clemele metalice Sunt, le vad capatele langa mufa, dar dupa acel perete de plastic. Am incercat sa bag ceva sa imping din spate dar n-am loc, imi trebuie manute de copil.
     
  16. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Incearca atunci sa bagi in spate (ca sa apropii clemele) o bucata de sarma otelita pe care sa o ghidezi spre fata butonului. Fa rost de 2 bucati, una pentru fiecare parte si ar trebui sa o simti cand o impingi cum intra si impinge clemele.
     
  17. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    uite o schema releu vazuta de sus, ma plictisesc ....

    Linia albastra e tija (nu stiu unde/cum prinde).
    Negru e plastic (ABS) rezistent.
    Galben e releul.
    AM impresia ca releul se mai afla intr-un mini sertar, in fata sunt 2 bucati plastic ce le pot misca putin separat.
    Am incercat ce sugerezi tu dar n-am loc nici de cum, am bagat o surubelnita si o tija metalica dar, eu unul nu reusesc sub nici o forma, e putin loc. Pana la urma am impresia ca il scot cu forta pana rup tijele ca intra unul in mine cu semnalizarea asta.

    Apropo, uite de ex. linkul asta, capatul ridicat al clipsului il vad in spate, cum ar fi intors. Pot apasa pe el spre releu dar degeaba, oricum nu prinde de ceva, e liber, ma dor si acum degetele cat am apasat pe el sau tras exterior, impins. Am un prototip de masina...
     
    Ultima editare: 7 Oct 2010
  18. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    uite asa arata in interior (vedere de sus):
     
    lobyady apreciază asta.
  19. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    da, o fi asa si la mine inauntru, dar imagineaza-ti linia de sus a varfului sagetii lipita de tija, asa e la mine :))

    Am sa incerc metoda asta:)) oricum il schimb si plasticul pare de otel, nu ca ar conta ce zgarii pe acolo.
    Ma duc hotarat dimineata cu un cutit si revin cu ce stric ... tot nu scap de romanisme se pare ..
    Sau poate gasesc un neamtz, sigur stie..
     
  20. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Merge si asa, dar nu cu un singur cutit, minim 2.
    Oricum trebuie scos, romaneste sau nemteste. ;)
     

Distribuie pagina asta