1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Releu semnalizare stricat sau blocul de semnal defect la A4 B5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de juve_star, 28 Aug 2010.

  1. ady_mircea 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Medias
    Masina:
    audi A4 B5 1996 tdi 110 cp AFN
    Problema la masina mea s-a rezolvat prin schimbarea partii electrice a contactului.Multumesc colegilor pentru sfaturi.
     
  2. kgy1984 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2012
    Locație:
    brasov
    Masina:
    a4 b5 1.6 75 kw 2000 motor ALZ
    Simtomele problemei, nu functioneaza semnalizarea , avaria functioneaza normal, Masina Audi A4 facelift 2000 , motor 1,6 ALZ .
    Cred ca este releul de semnalizare pentru ca am verificat siguranta nr.2 de 10A si nu este arsa.
    va rog frumos sa-mi ziceti cum sa scot butonul de avarie. multumesc
     
  3. costel71

    costel71 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2013
    Locație:
    Brad , Hunedoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant / 1.6 AHL / 1997
    Dacă ai , în dreapta butonului de avarie suport pt pahar, sau caseta aceea pt diverse, deschizi suportul (sau deschizi caseta, după caz), apuci de suport (sau de uşa casetei) şi tragi spre înafară. Va ieşi cu totul, nu are cleme de blocare . Vei avea acces la "spatele" butonului. Unde e mufa. De acolo vei avea mai uşor idei cum să continui.
     
  4. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Costel, daca, colegul are facelift si vad ca aia are, dupa anul de fabricatie, atunci nu poate pur si simplu sa traga de suportul de pahar, ala are cleme de fixare. Si cutia ta din dreapta butonului de avarii are, in partea de sus. Aia stiu ca iese.
    kgy1984( ce nick ai si tu..:p) cred ca trebuie sa scoti mai intai masca, are niste clipsuri. Abia apoi, te sfatuiesc sa procedezi ca in imaginea de mai jos. Dupa aia e foarte posibil sa poti impinge butonul din spate si sa iasa. Daca vezi ca nu iese, are niste cleme de fixare in laterale. Scoti si setul de butoane din stanga, apoi scoti butonul de avarii.
    :salute:
     
  5. costel71

    costel71 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2013
    Locație:
    Brad , Hunedoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant / 1.6 AHL / 1997
    @mikaela4, mulţumesc pentru intervenţie. Scuze pentru informaţia eronată.
     
  6. kgy1984 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2012
    Locație:
    brasov
    Masina:
    a4 b5 1.6 75 kw 2000 motor ALZ
    mikaela4 multumesc pentru sfaturi. Am reusit sa scot butonul. Acum butonul functioneaza daca are o clema pe ea, precis nu face undeva contact. :)
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Noi 2013
  7. khristyan2001 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2010
    Locație:
    Almas, Arad
    Masina:
    A4, 1.9TDI, 2000
    semnalizari partea dreapta

    Salut.

    am un a4 din 2000 si am o problema cu semnalizarile pe dreapta, cand pun semnal dreapta normal merge ok, cand pun pe avarii merge numai pe stanga la fel cand inchid si deschid din telecomanda. ce credeti ca ar putea fi ? cand merge pe avarii cu motorul pornit mai flash-uie cateodata si partea dreapta. sa fie vre-un contact ceva pe la releul de avarii (care apropos unde se afla localizat ?)
     
  8. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    E foarte posibil sa fie din butonul de avarii, unde se afla si releul de semnalizare !
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    A pus Ovidiu un tutorial despre cum se curata/repara acel releu. Succes.
     
  10. mario79

    mario79 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    audi a 4 ,1.9 tdi ,1997
    aaaaaaaaaaaa pai e mai usor sa intrebi pur si simplu decat sa rasfoiesti........
     
  11. Sever.SVR

    Sever.SVR 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B5, 1996, 1.8 ADR 124CP
    Eu am modelul prefacelift A4 B5 din 1996, si nu imi pot da seama cum sa scot releul respectiv, iese la fel de usor ca la 2001 ???
     
  12. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Chiar mai uşor, aș zice eu! Metoda e aceeaşi!
     
  13. Sever.SVR

    Sever.SVR 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B5, 1996, 1.8 ADR 124CP
    Pana la urma am reusit, pur si simplu am dat masca aceea jos, si cu o surubelnita lata mica am inceput sa imping butonul afara, putin cate putin, desi acesta avea cleme a iesit ca "uns" de acolo, apoi am deconectat mufa aceea MOV din buton, care este protectia firelor, apoi mufa propriuzisa si am dat jos butonul. :D Urmatoarea intrebare este: cum reconditionez acest releu ?
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste de la pagina 4 incepand cu mesajul #37 din acest topic. Invata ca intai sa citesti topicul integral (oricare ar fi el) inainte de a scrie pe forum.
     
  15. Sever.SVR

    Sever.SVR 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B5, 1996, 1.8 ADR 124CP
    Imi pare rau daca te-am indus in eroare, dar eu am acel buton de avari de model PREFACELIFT si nu am 2 relee mici in interior, am o bobina si un circuit... eu pentru acesta as vrea sa tiu cum sa il fac sa mearga... scuze pentru deranj din nou, am citit acest post integral dar nu mai gasesc unde..
     
  16. costel71

    costel71 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2013
    Locație:
    Brad , Hunedoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant / 1.6 AHL / 1997
    Cazul meu":
    Postul #76 http://www.clubaudi.ro/audi-a4-b5-1...a4-b5-probleme-si-rezolvari-8.html#post448693
    Insa dupa aproape un an de zile de la "reparatie", a trebuit sa cumpar unul, ca a "murit" releul cu totul. Reparatia (mai exact curatarea cu hartie abraziva a contactelor bobinei) este ceva provizoriu, pentru a mai lungi nitel viata releului, intre timp sa ai vreme sa-ti procuri un altul.
    Vei vedea doua contacte, mici, ca doua "pastile", una dispusa pe partea din plastic negru a releului, care este fixa, si o a doua "pastila" pe lamela din alama, care este mobila. Ele (pastilele", calca una pe cealalta asigurand continuitatea intr-un circuit electric. O anumita piesa din circuit, care are si rol de arc, se incalzeste, si creeaza tensiune , se tensioneaza , mai exact, prin forta pe care o exercita, indepartand "pastilele, deci deschizand circuitul electric. Dintr-un motiv sau altul, cele doua pastile sunt "lipite", deci circuitul nu se mai deschide. Cu ceva ascutit, un ac, ceva, departezi pastilele una de cealalta. Aici poti avea sansa ca cele doua pastile sa se dezlipeascauna de cealalta, caz fericit. Atunci vei curata suprafata de contact dintre pastile cu hartie abraziva, ori pastilele nu se vor dezlipi una de cealalta, iar in urma interventiei tale, pastila care se afla pe corpul din plastic sa de zmulga din locasul ei, iar releul va fi compromis definitiv.
    Plus de asta, cu circa 50 de ron cat est unul sh, eviti si durerile de cap.
    Cu stima.
     
    Ultima editare: 8 Mai 2014
  17. Harybald 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 1.8t 1999 AJL Quattro
    unul nou after market este 150 ron fabricatie romaneasca (abia l-am schimbat eu) original este mult mai scump...
     
  18. costel71

    costel71 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2013
    Locație:
    Brad , Hunedoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant / 1.6 AHL / 1997
    Fara suparare, insa am preferat unul SH original, decat unul nou, made in RO. Parca totusi imi inspira mai multa incredere. Si arata impecabil. Chiar sa fi avut zgarieturi (ceea ce nu a fost cazul), as fi folosit masca de la butonul meu. Cu stima.
     
  19. haituc

    haituc 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2012
    Locație:
    Bucuresti - Buzau
    Masina:
    A4 1.9 TDI ; ATJ ;116cp QUATTRO 2000
    Salutare tuturor, am aceeasi problema ca majoritatea colegilor din acest topic. Releul de semnalizare functioneaza pe avarii, iar cand ii dau semnal stanga sau dreapta raman becurile aprinse. L-am demontat de pe masina, l-am desfacut dupa cum a postat un coleg uin filmulet de you tube si apoi surpriza, arata total diferit fata de cum ar fi trebuit sa arate. Masina este un A4 din 2000 1.9 /tdi quattro. Acest releu l-am schimbat cam acum un an, fiind luat de pe un A6 din 2000-2002. Atasez cateva poze si va rog sa-mi spuneti daca si cum se poate repara acest model de releu sau trebuie inlocuit. Va multumesc!
     
  20. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Pune releul pe masina asa desfacut. Apoi pune avariile si vezi in care din releele alea doua (cutiile alea 2 negre) se simte miscare. Dupa ce ai vazut unde e miscarea, inseamna ca cealalta cutie neagra e de vina. Desfa capacul si fa la contacte ce ai vazut in filmuletul pus de mine.
     

Distribuie pagina asta