1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Remediere elemente de caroserie (indoituri, lovituri) prin metode neconventionale - tehnica PDR

Discuție în 'Detailing' creată de cata.a6, 24 Ian 2011.

  1. cata.a6 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A6, V6 2.5 TDI 110Kw AKN, 2001
    Mi-au cazut 3 turturi uriasi pe masina si am 2 infundaturi pe plafon si una pe capota motor, nu a sarit vopseaua si nici nu a crapat. Am inteles ca se pot trage inapoi cu o ventuza specaiala. Imi poate recomanda cineva unde pot face aceasta operatie si daca se poate sa nu coste cam mult. masina este un a6 berlina
     
  2. adrianwow 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2007
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 1.9 tdi 96 kw 2004 multitronic
    ti-l recomand pe domnul beyu ...langa tiriac auto la otopeni...tel:0723000408
     
  3. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    Am vazut ca cei de la Matalotehnica se ocupa cu indreptarea infundaturilor de pe caroserie, nu ii cunosc deci nu le fac reclama, daca ajungi pe la ei niste poze after/before ar fi de folos si altor membri.
     
  4. cata.a6 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A6, V6 2.5 TDI 110Kw AKN, 2001
    unde se afla mai exact ca poate ajung pe la ei...o sa incerc si poze
     
  5. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    AEROPORT OTOPENI D.N. 1 NR.289, gasesti mai multe detalii pe www.metalotehnica.ro, si cred ca e vorba de cei pe care ti-i recomanda si adrianwow
     
  6. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Intradevar, confirm profesionalismul de care dau dovada cei de la metalotehnica.
    De curand am fost nevoit sa le calc pragul :(. Pot doar sa spun ca meseria lor este o ARTA!
    Ce sa mai, am plecat extrem de multumit de la ei :arco: si cu siguranta au mai castigat un client!
    Ii recomand cu cea mai mare incredere!
     
    Ultima editare: 20 Mai 2011
  7. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Fara ceva poze before-after e greu sa demonstreze cineva ca sunt buni sau nu...
     
  8. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Confirm si eu profesionalismul baietilor!Am vazut masina lui Rotitza inainte de reparatie si dupa si pot spune ca au facut minuni!
    Cata181 urmareste topicul de prezentare a masinii lui Rotitza!Vei constata care sunt standardele de calitate ale lui si in felul asta iti vei da seama ca feedback-ul este unul real!Momentan poze nu sunt, insa in curand v-a merge un prieten al meu la ei.Promit poze intainte si dupa
     
  9. tox

    tox 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2011
    Locație:
    Pipera, Voluntari
    Masina:
    A6 C7, A4 B9, A4 B6
    Ce anume si-a reparat Rotitza la ei?

    Si eu am niste infundaturi facute de colturile portierelor in aripi si portiere..
     
  10. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Pai sa iti raspund chiar eu ;)

    Am avut o infundatura destul de urata la aripa din spate. Mai precis bara spate a impins aripa si a facut o indoitura. Ei, acesti domni au reusit sa readuca tabla la forma initiala chiar daca era afectata si muchia unde se prinde bara spate de aripa.
    Dupa aceasta operatiune bineinteles ca am prins incredere si i-am rugat sa rezolve si celellate mici indoituri de pe caroserie de la diverse portiere deschise prin parcarile patriei.

    Pot spune ca am plecat cu masina "lacrima".
     
  11. misu_flo

    misu_flo 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2009
    Locație:
    spatiul mioritic
    Masina:
    a4, 1.9 tdi, 2003, 131 cp
    salut
    lauda, lauda... dar detaliaza careva procedeul si ceea ce fac ei acolo?
     
  12. tox

    tox 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2011
    Locație:
    Pipera, Voluntari
    Masina:
    A6 C7, A4 B9, A4 B6
    Nice!!
    Ce au folosit la indreptarea infundaturilor provenite de la portiere?
     
  13. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    tox Scule profesionale care se gasesc intr-o trusa de paintles daint repair care in mana unui profesionist pot face minuni, iar in mana unui ageamiu dezastru.
    P.S. Confirm si eu profesionalismul de care dau dovada cei de la Metalotehnica.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Iul 2011
  14. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Are dreptate bet; le-am trecut si eu pragul si sunt niste oameni de nota 10!
     
  15. redlife

    redlife Silver Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 C7 Allroad Bi-Tdi
    Salut, cam cat costa in medie o interventie de genul acesta? Multumesc.
     
  16. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    misu_flo, priveste acest film si vei intelege cu ce se ocupa astfel de oamnei:

    Cu siguranta si tu cu o cautare pe "goagal" ai fi reusit extrem de repede sa gasesti raspunsul la intrebare.

    redlife, preturile se dau in funtie de complexitatea lucarii, locatia, forma, marimea deformarii.
    Un lucru este clar. Costa mult mai putin decat reparerea si revobsirea unui element afectat prin metodele clasice!
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Noi 2018

Distribuie pagina asta