1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare si soft original pentru A6 C6 2.0 Tdi

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de MasterCyp, 23 Sep 2010.

  1. bascacov_sorin

    bascacov_sorin 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,2.0tdi,2006
    Probleme dupa resoftare A6 2.0 TDI C6

    Salut.Mi-am facut si eu remapare de 2 saptamani la un a6 2.0tdi de la 140cp la 175cp,la inceput totul era ok,masina se schimbase radical,dar cand am ajuns pe autostrada la 200 km\h s-a blocat,nu se mai accelera,am micsorat viteza la 120 si nu mai puteam creste,am oprit pe margina,am oprit motorul si dupa ce am repornit si-a revenit.Am repetat procesul si iar s-a blocat.I-am dat cu a 3-a si cu a 4-a pana in 4500 de ture,iar apoi nu a mai facut probleme.Am ajuns acasa si masina merge ca innainte sa-i fac resoftare ca si cum as avea iar 140 cp.Ma poate ajuta si pe mine cineva cu niste sfaturi?
     
  2. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Cel mai probabil masina ti-a intrat in limp mode.Citeste topicul probleme turbina,ai face bine sa o duci la curatat.
     
  3. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Ai probleme cu turbina,fenomenul care il experimentezi se numeste limp mode;nu este vina chipului pt aceasta problema,dar o accentueaza.Rusine tunerului ca nu a facut niste loguri inainte sa vada in ce stare tehnica e motorul!
    Solutia este sa cureti turbina,sau daca e grav,sa o schimbi.
     
  4. bascacov_sorin

    bascacov_sorin 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,2.0tdi,2006
    Dar totul se intampla asa dintr-o data?Inainte de asta masina mergea perfect,azi am fost pe autostrada si am forjat-o iar,dar nu mai trage deloc.Parca e din ce in ce mai puturoasa!Inainte de a-mi baga soft-ul mi l-au citit pe ala vechi si l-au trimis in Austria sa-mi faca unul personalizat.O sa sun maine si la ei sa vad ce zic.
     
  5. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Tu ai citit ce am scris mai sus,sau nu ai inteles?
     
  6. bascacov_sorin

    bascacov_sorin 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,2.0tdi,2006
    Nu inteleg de ce mi-a mers bine 2 saptamani si a cazut asa dintr-o data.O sa ma duc sa curat turbina,sper sa-si revina.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Mai 2014
  7. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Ce firma ti-a facut resoftarea, daca nu este un secret?
     
  8. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Turbina ta deaja avea probleme,urmand ca intr-un oarecare timp sa-ti faca exact aceleasi figuri care ti le face acum;facand chip,doar a grabit aceste probleme.Sper ca ai inteles.
    Este vina tunerului ca nu a verificat ce eventuale probleme ai,facand un log in mers putea sa descopere ca ai turbina colmata si sa te puna in garda;totusi,a verificat sau nu?,ca nu ai specificat.
    Btw,mai exista o varianta,s-ar putea ca din cauza maririi presiunii in turbo sa fi cedat vreun furtun sau sa ti se fi spart intercoolerul cu vreo piatra in mers si atunci ce am scris mai sus nu se aplica;trebuie verificat,asa ca incepe cu a 2-a varianta si pe urma treci la turbina.
     
    Ultima editare: 14 Mar 2011
  9. bascacov_sorin

    bascacov_sorin 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,2.0tdi,2006
    Resoftarea am facut-o la Ciptuning,nu au mers cu masina,doar mi-au copiat softul original ca sa-l trimita in Austria din ce mi-au zis ei sa vada aia parametrii masinii,in funtie de care sa-mi faca noul soft.Am sunat azi la ei si mi-au spus ca imi pot pune softul original sa vad cum se comporta masina cu cel vechi si daca e de la soft,o sa-l trimita iar la aia in Austria,dar ca nu au mai avut probleme de genul.Acum nu stiu ce sa zic,nu cred ca e de la soft odata ce la inceput mergea bine,sper sa ajung vineri la service sa ma uit la furtune si sa curat turbina ca mi-a spus mecanicul ca dureaza destul de mult si nu stie daca are timp.Multumesc pt sfaturi,sper sa-mi fie de folos si va anunt daca si-a revenit.
     
  10. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Sanse de revenire nu prea sunt multe in conditiile in care lucrezi cu asemenea profesionisti.
    O masina inainte de resoftare se verifica cu laptopul in mers, nu in garaj.Sfatul meu este sa iti verifici bine masina pentru a sti ce ai de facut.Pentru turbina de ce nu mergi la cineva care cu asta se ocupa?Un mecanic nu prea curata turbine zi de zi.
     
  11. bascacov_sorin

    bascacov_sorin 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,2.0tdi,2006
    Pai am vorbit cu Cipos,recomandat tot de baieti pe forum,dar a zis ca nu poate pana luni.O sa-l sun sapt viitoare sa facem un test,dar pana atunci nu am ce face astept.Nici nu am mai mers cu masina
     
  12. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    Roaga-i sa iti puna softul original si faci test ... dupa care - daca totul e ok .... repui softul tunat si faci test inca o data .
    Succes ...
     
  13. kostas

    kostas Gold Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    2010 REVO Audi A5 Sportback Quattro 3.0 TDI V6 300 CP S-tronic
    Un soft nu se poate strica... am mai avut discuta asta pe alte forumuri.
    Softul ori are vreo scapare pe undeva, dar ma indoiesc, ori masina ta a avut niste probleme la turbo care apar doar la un boost mai mare. (cand ii dai talpa aia mare ca sa zic asa)
    Daca nu era softul bun dadea eroarea pe diagnoza Invalid Checksum si nu pornea. Daca pornea mergea foarte prost.
     
  14. bascacov_sorin

    bascacov_sorin 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,2.0tdi,2006
    Revin dupa multi nervi si va spun cu parere de rau ca nu am reusit sa-i dau nici acum de cap.Imi vine sa-i dau foc.Am reconditionat turbina,am verificat debitmetru,diuze,furtune,am stat azi cu Cipos de la 9 la 16 si nu am reusit sa-i dam de cap.Am fost i-am bagat soft-ul vechi,e mai puturoasa,deci clar nu e de la soft.Nu stiu ce sa-i mai fac.Cineva mi-a zis ca e sarita de la punct sau ca e de la pompa de injectie.O sa ma duc sa verific si chestiile astea si vreau sa-i mai verific admisia.Daca tot nu-si revine nu stiu ce sa-i mai fac.
     
  15. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Pompa de injectie nu are,ci pompa de motorina de inalta presiune;admisia e usor de verificat,dai jos furtunul care vine in admisie si bagi degetul sa vezi ce mazga ai acolo.Dar sincer,ma indoiesc ca gasesti prea multa,eu zic ca pica varianta admisiei.
    Era bine daca aveai un log in mers sa vedem cum stai cu presiunea in turbina.
    Debitmetru,EGR sunt verificate?
     
  16. bascacov_sorin

    bascacov_sorin 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,2.0tdi,2006
    Am facut 4 log-uri in mers,presiunea e buna.Debitmetrul l-am verificat,egr-ul arata valori bune si l-am curatat si pe el.I-am schimbat si un injector care avea valoare de 1,1 acum toate sunt aproape de zero dar degeaba,masina tot nu trage si lasa dara de fum in spate
     
  17. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    Cu softul vechi da fum?
     
  18. razvan333

    razvan333 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.7 TDI 2006
    Ce culoare are fumul, negru sau alb?
     
  19. bascacov_sorin

    bascacov_sorin 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,2.0tdi,2006
    Da, are aceleasi defecte. Fumul este negru
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Mai 2014
  20. razvan333

    razvan333 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.7 TDI 2006
    E naspa daca e negru...eu zic ca e de vina turbina, daca zici ca injectoarele au valori bune.
     

Distribuie pagina asta