1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare si soft original pentru A6 C6 2.0 Tdi

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de MasterCyp, 23 Sep 2010.

  1. bascacov_sorin

    bascacov_sorin 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,2.0tdi,2006
    Pai daca azi am reconditionat-o.Nu mai are decat carcasa veche si valorile presiunii sunt bune
     
  2. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Hai sa recapitulam un pic:
    -cum era vechea turbina?
    -dak aveai probleme cu turbina,aveai o combustie ineficienta,deci s-a acumulat niste funingine in catalizator si evacuare;cu timpul si ceva "talpa" ar trebui sa le cureti pe cele doua.
     
    danielvaradie și Bogdan1989 apreciază asta.
  3. kostas

    kostas Gold Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    2010 REVO Audi A5 Sportback Quattro 3.0 TDI V6 300 CP S-tronic
    Ce imi place mie de cei care o dau cu "eu cred ca..." ,"cred ca problema e..." , "cred ca e de la..."

    Incercati sa dati raspunsuri pertinente si sa ajutati omul daca stiti ceva concret nu doar pareri ca asa facem 10 pagini numai de pareri si nimic concret.
    Ganditi-va ca nu e singurul cu problema asta si va vor veni si altii si vor cauta 10 pagini ca sa nu gaseaca nimic.
    Sunt multi "mecanici" si atotstiutori pe aici.
     
    danielvaradie apreciază asta.
  4. bascacov_sorin

    bascacov_sorin 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,2.0tdi,2006
    Turbina functiona,adica presiunea era buna doar ca avea geometria dusa si de la 4000 de turatii in sus nu mai functiona cum trebuie,fapt pentru care imi intra in lipmode.Lipmode e de fapt momentul cand nu mai poti accelera,dar dupa ce scoti cheia din contact dispare.Ar fi o posibilitate sa fie si catalizatorul care nu l-am verificat.Maine am vorbit sa ma duc la cineva care zice ca ma rezolva,sper sa o fac si sa va spun ce avea.
     
  5. kostas

    kostas Gold Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    2010 REVO Audi A5 Sportback Quattro 3.0 TDI V6 300 CP S-tronic
    Limp mode nu inseamna ca nu mai poti accelera. LIMP MODE este modul de protectie in care motorul este introdus de catre computerul de bord, ECU, atunci cand sesizeaza o eroare mai grava.
     
    Ultima editare: 15 Apr 2011
  6. bascacov_sorin

    bascacov_sorin 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,2.0tdi,2006
    Am inteles,dar acum dupa ce am facut turbina ar fi trebuit sa-si revina nu?Deci nu a fost asta
     
  7. kostas

    kostas Gold Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    2010 REVO Audi A5 Sportback Quattro 3.0 TDI V6 300 CP S-tronic
    Clar nu este turbina din moment ce ai fsot la Cipos si a umblat el acolo. Altceva nu stiu ce sa iti zic. Nu vreau sa iti dau sfaturi sau idei proaste.
     
  8. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    @Kostas,te-ai grabit si tu repede sa "faultezi" :)

    Fenomenul limp mode:
    -atunci cand ECU detecteaza prin intermediul senzorului de presiune MAP o presiune prea mare in turbina,acesta intra in autoprotectie si taie injectia,motorul nemaiputand fi accelerat si se plafoneaza.De obicei asta se intampla cam pe la 3000rpm in treptele superioare de viteza.

    In ceea ce priveste problema colegului nostru,sunt prea multe necunoscute,ceea ce s-a incercat face la masina nu ne-a fost prezentat pe premiza ca a fost verificat.
    Ceva mai devreme,alt coleg a avut o problema asemanatoare si i-am cerut in nenumarate randuri sa posteze niste loguri;el nu,ca a fost verificat pe la vreo 4 servisuri si ca n-are rost,problema e in alta parte.Intr-un final,a dat de cineva mai destept si i-a gasit EGR-ul infundat.Daca posta de la bun inceput ceea ce i s-a cerut,scapa de mult timp de suferinta,dar nah,a fost verificat :)
     
  9. bascacov_sorin

    bascacov_sorin 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,2.0tdi,2006
    As posta daca as avea.Nu am luat nimic de la nici un service.EGR-ul l-am curatat acum o luna.Daca nici maine nu o sa rezolv problema o sa cer.Dar sper sa nu fie cazul.
     
  10. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Nu m-am referit la tine ca ar fi EGR-ul de vina;ideea e alta,atat timp cat nu vii cu ceva concret,ci pe baza spuselor celor care ti-au verificat masina,dam cu presupusul.
     
    NicaDaniel apreciază asta.
  11. razvan333

    razvan333 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.7 TDI 2006
    Azi o sa gaseasca solutia problemei, am vorbit cu Sorin:yes:
    Sunt curios care e problema.
     
  12. bascacov_sorin

    bascacov_sorin 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,2.0tdi,2006
    Razvan,multumesc pentru ajutor,dar tot nu am rezolvat problema.Nu a gasit nici un defect,si mi-a zis sa incerc sa decuplez evacuarea,dar eu nu o pot decupla sg,trebuie sa ma duc la altcineva.In ceea ce priveste logurile,cand i le-am cerut mi-a zis ca nu le-a salvat,deci nu am avut noroc.Am venit la Campulung si luni ma duc la un baiat care m-a mai rezolvat odata cu o problema de genul la un seat.Sper sa ma rezolve si de data asta.
     
  13. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Daca e sa ne luam dupa ce ai spus,si anume ca turbina este k dupa schimbare,evacuarea ar trebui sa fie k;atunci cand evacuarea e infundata(in speta catalizatorul),turbina nu baga presiunea ceruta.
    Pacat ca nu ai logurile vechi,cand aveai vechea turbina si logurile noi;asa am fi putut identifica macar o parte a "ecuatiei".
    Incearca totusi sa gasesti pe cineva cu vag com,fa o scanare de erori si 2-3loguri in mers in treaptele 4-5;uita-te si la injectoare si spune-ne ce valori ai pe ele.
     
  14. razvan333

    razvan333 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.7 TDI 2006
    Pfff, naspa...imi pare rau, am incercat sa-ti dau o mana de ajutor:(
    Sa inteleg ca trebuie sa renunti la catalizator?
    La A4 B6 si eu dadusem catalizatorul jos din aceeasi cauza, sunt niste turci pe Colentina care in 2 timpi si 3 miscari te scapa imediat de el.
     
  15. bascacov_sorin

    bascacov_sorin 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,2.0tdi,2006
    In sfarsit am rezolvat problema dupa 6 luni de stres. Dupa ce am fost la vre-o 10 service-uri, la reprezentanta unde am ramas complet dezamagit de ce se intampla acolo, oamenii desi au aparatura nu au nici o treaba cu meseria, am schimbat un injector, am reconditionat turbina, am cumparat intr-un final EGR nou nestiind ce sa mai fac, etc.

    Am vorbit cu un mecanic simplu sa-mi regleze si mie bara ca era putin lasata in jos si i-am povestit si lui toata intamplarea mea necrezand ca el mi-o face neavand nici macar tester. S-a uitat la distributie si mi-a zis ca mi-o face el, ca s-au deplasat rotitele alea care tin cureaua de distributie cu vre-o 4 milimetri si de la aia e.

    Neavand nimic de pierdut am zis sa o incerc si pe asta stiind ca-mi zise-se si Cipos sa verific ceva pe acolo dar ca el nu se baga la distributie. Dupa ce a reglat omul vre-o 2-3 ore pe acolo, mi-a zis ca dupa ce se curata catalizatorul isi revine de tot.

    In momentul de fata dupa vre-o 200 km, masina si-a revenit complet.

    Oricum multumesc lui Cipos care a pierdut 2 zile cu mine fara nici un beneficiu si le-am eliminat pe rand.

    Sper ca postarea sa ajute si pe altii.
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Iul 2011
  16. kostas

    kostas Gold Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    2010 REVO Audi A5 Sportback Quattro 3.0 TDI V6 300 CP S-tronic
    Aici ai avut tu o problema la masina... chestia asta nu se intampla mereu si la toti.
     
  17. bascacov_sorin

    bascacov_sorin 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,2.0tdi,2006
    Pai vad ca nu prea se intampla, altfel mi-ar fi zis cineva si de chestia asta, dar sa stiti ca exista si posibilitatea asta.
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Iul 2011
  18. sante

    sante Bronze Member

    Înscris:
    15 Apr 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    a6,2.0 tdi, BLB, 2005
    Da până la urmă ce a avut?
    Ai filtru de particule la ea?
    Ce tip motor e? Că vreau și eu să fac resoftare
     
  19. bascacov_sorin

    bascacov_sorin 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,2.0tdi,2006
    Bre e tipul motorului,nu are filtru de particule motorul asta.Cred ca am facut o prostie cu resoftarea asta.Dupa ce mi-au reglat rotitele alea la distributie isi revenise dar s-au dereglat iar,mi le-au reglat dinnou si au strans suruburile mai tare,dar masina nu si-a mai revenit.In momentul de fata nu mai scoate fum,dar nu trage deloc,nu stiu ce sa mai fac cu ea.Vreau sa o vand poate reuseste altcineva sa o faca ca mie mi s-a luat.
     
  20. R3dM4n 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    A6 3.0 TDI Quattro 2008 233cp
    Ai acelasi consum ca mine la 3.0 TDI 233 cp ....
     

Distribuie pagina asta