1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare / Chip Tuning / Modificare motor 2.5 TDI - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Motor' creată de alin35, 19 Mai 2010.

  1. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Si un mic amanunt la o remapare a motorului 2.5 V6 este si reglarea avansului de la 2 spre 1 sau chiar 0.5 pentru a imbunatati cantitatea de combustibil injectata in cilindru. Remap-ul la acest tip de injectie este si reglarea avansului, se face numai mecanic fiind un sistem de injectie mecanic comandat electronic, la PD-uri si CR-uri se face electronic din VAG la astea numai mecanic.
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Si la PD-uri tot mecanic se regleaza avansul, cu VCDS doar se verifica .
     
  3. nitanuvlad

    nitanuvlad 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 C5-2.5(AKE)TDI-180- 2002
    Buna seara dragi colegi.
    Va deranjez si eu putin cu problema mea in speranta ca voi gasi un ajutor.
    Azi am fost sa resoftez masina. S-a apucat baiatul de descarcat fila si apoi sa o modifice. Aici surpriza a fost ca in momentul in care a cautat in baza lui de date de softuri a descoperit ca softul de pe masina mea este de 2.5 tdi AYM 155 cai,dar masina mea este AKE de 180. Am desfacut capacul la ecu sa verificam modelul si este de ake cu seria:0281010443. Acum cateva luni cineva mi-a pus un soft de proba sa vad daca imi place cum se comporta si diferenta era aproape insesizabila si am renuntat. Respectivul a zis ca mi-a pus softul pe care il aveam la loc dar acum ma cam indoiesc. In timp am observat o lipsa de putere intre 1500-2100 rpm. In aceasta plaja de turatii masina e complet moarta si in rest mai lenesa decat inainte.
    Acum rugamintea mea la voi este daca ma poate ajuta cineva cu o fila oem de Ake 180 cai.
    Multumesc anticipat si sper sa nu va fi plictisit cu postarea asta lunga,dar am incercat sa ma fac inteles cat am putut eu de bine.
    O seara buna va doresc!
     
  4. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Îți recomand pe Dragoş Stăcescu CEO-ul de la Completechip Iași. Îl găsești pe Facebook sau web.
     
    dukku apreciază asta.
  5. decomarius

    decomarius 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    A6 C5 , 2,5 tdi 4x4, tiptronic, AFB
    A mai incercat cineva vreun tuning la 2.5 tdi model 150 cai? Eu la afb-ul meu quattro automat i-am pus o turbina mai mare, i-am pus filtru sport conic si soft de 200 cai. Am incercat si cu 210-215 cai dar se cam plafona pe la 150 km/h . Cu cel de 200 se comporta cel mai bine. Probabil nu face fata intercoolerul?Sa pun unul mai mare? Evacuarea nu am modificat-o.
     
  6. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Nu "pui" soft de 200CP, se face soft pentru masina ta, se seteaza o presiune target, o cantitate injectata, etc. Daca doar "pui' niste file gasite pe net ca merge si asa e normal sa se plafoneze.
     
    Skywalker apreciază asta.
  7. decomarius

    decomarius 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    A6 C5 , 2,5 tdi 4x4, tiptronic, AFB
    Deci ce trebuie sa schimb la masina din semnatura sa duca mai multi caluti? Un target al meu ar fi pe la 210-215. Daca schimb doar duzele la injectoare turbina ar duce vreo 215 cai? Mai trebuie schimbat ceva?
     
  8. Andry

    Andry 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2015
    Locație:
    SB/BV
    Masina:
    Allroad 2.5TDI V6 BAU 2004
    Ce turbo ai folosit? Pentru injectoarele tale poți folosi un set din acesta http://www.dieselkontor.de/product_info.php?cPath=22_28_117&products_id=3035 sau poți comanda duze Fratelli Bosio Race 683, le gasesti la fabrica din Italia. Alta varianta ar fi injectoare de la motoarele de 180CP + diuze de la CPC Bulgaria sau http://www.dieselkontor.de/product_info.php?cPath=22_28_117&products_id=3676 .
    În orice context, gândește-te bine daca ești dispus sa investești 500€ în partea de înjecție.
    Intercooler mai bun, care sa fie plug&play, ar fi cel de la primele modele de Allroad 2.5TDI, sunt construite integral din aluminiu, deși la asemenea valori ar trebui sa fie suficient și cel pe care îl ai acum .
     
  9. decomarius

    decomarius 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    A6 C5 , 2,5 tdi 4x4, tiptronic, AFB
    Turbina este cea stock dar reconditionata cu miez mellet. Injectoarele de la motoarele de 180 cp sunt plug & play? Daca e asa teoretic ar duce 215 cai. Pot obtine >215 cai cumparand duzele de la prima varianta mentionata fara schimba turbo?
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Ce s-a intamplat cu ea ?
     
  11. decomarius

    decomarius 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    A6 C5 , 2,5 tdi 4x4, tiptronic, AFB
    audi66 A cedat. Se pare ca era spre sfarsitul vietii. Am reconditionat-o pe cea originala.
     
  12. M.M.F.

    M.M.F. 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2018
    Locație:
    Bucuresti si Brasov
    Masina:
    A6 C5 quattro 2003 BDH
    Salut, intr-o poza apare o plasa ce acopera radiatorul la A6 C5 allroad, sau mi se pare mie? Sa-nteleg ca i-ai montat-o tu? Scuze daca am deranjat!
     
  13. Arl 150 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2018
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Golf mk4 asz 2003
    Buna ziua tuturor. Am un a6 allroad bau manual 2.5tdi 180stock. Are 216cp datorită unui chip lipit pe ecu. Vreau sa mai urc in cai cam pe la un 270-280cp. Ce recomandări imi faceti? Multumesc anticipat.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Intercooler, tubulatura, turbina si injectoare. Separat de alta resoftare dupa toata treaba asta.

    Manual sau automat ?
     
  15. Arl 150 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2018
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Golf mk4 asz 2003
    Manual. Intrebarea mea este: tine pompa de injectie toata treaba asta ? Daca da imi poti spune mai in detaliu ce turbina, injectoare recomanzi ?
     
  16. Kopen21 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a6 C5 -2004
    Salut!
    Eu am un motor de 2.5 180 cp - dus in 200 Cp trage bine
     

Distribuie pagina asta