1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare - Tuning - Upgrade - motor 1.8 - 2.0 TFSI

Discuție în 'Motor' creată de Gorobete, 25 Aug 2008.

  1. AWDRobert 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2018
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    Rosie
    Clauuualc,
    Ai trecut prin Revo stg I si nu ai fost multumit? sau direct stgII?
    Ai avut in vedere sau ai incercat si alte firme?
    Unde ai facut tuning? Oradea? AT?
    Multumesc.
     
  2. cezar_1985 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0biTDI 384cp
    Salut, pentru dieseluri stiu ca Dragos de la Complete Chip este recomandat pe forum, de aceea l-am si ales pentru masina pe motorina. Insa, pentru motoarele pe benzina pe cine recomandati? Vreau sa fac soft la un Audi TT 2007 2.0 TFSI cod motor BWA, momentan are soft la APR facut de fostul proprietar, insa i-am schimbat evacuarea cu una custom turbo-back si urmeaza zilele acestea admisia EvoMS. Inainte de soft ce ar mai fi recomandat sa-i fac? Mentionez ca masina este folosita ca masina de zi cu zi. :)

    Sa nu uit. La cine fac softul vreau neaparat sa aiba dyno, softul sa fie facut cu run inainte si dupa. Eventual sa fie facut custom, nu doar sa puna o harta noua si gata, ai nu stiu cati cai :)

    Pana acum, cred ca voi apela tot la Dragos, dar am zis sa aud si parerile voastre.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mergi la MRC.
     
  4. Alexandru Calu

    Alexandru Calu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6,C7, 2.0 TFSI (CDN) 180CP, 2014
    Salutare!
    Caut si eu informatii si pareri de la cineva care a facut resoftare pe motor benzina 2.0 TFSI.
    Motorul meu este versiunea de 180 CP si as vrea sa ii fac ceva sa imi placa mai mult aceasta masina si am inteles ca acest motor poate scoate mult mai mult
    Sper ca nu e off topic mesajul sau ca se repeta dar nu am gasit nimic pana acum de la nimeni cu C7 resoftare 2.0 TFSI 180 CP.
    Multumesc
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste acest topic integral unde a fost mutat mesajul. Cred ca dupa ce il citesti vei lua cea mai buna decizie. Bafta.
     
  6. Alexandru Calu

    Alexandru Calu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6,C7, 2.0 TFSI (CDN) 180CP, 2014
    Dupa mai multe cercetari de forumuri si site-uri as tinde sa fac resoftare/remapare la Eric de la Dio Performance. A facut cineva acolo ? Probleme dupa? multumesc
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pentru motorul tau eu iti recomand sa mergi la MRC. Pentru motorizari benzina ei sunt printre cei mai buni.
     
  8. Victor.Curtev

    Victor.Curtev 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2019
    Locație:
    Republica Moldova
    Masina:
    Audi A4 Quatro 2.0 TFSI 2010
    Salutare tuturor!
    Am si eu un A4 B8 2.0 TFSI procurat deja cu 2 stage tuning. Recent am testat-o pe Dynomax 4000 si a arata 270.5 cai putere si 417.1 Nm. Baetii mi-au recomandat sa schimb bobinele de inductie de stoc pe cele de la modelul S3 sau S4 pentru a mari performantele primite. Ce parere aveti, ar fi o idee buna si daca a mai incercat cineva asemeni modificari?
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste acest topic integral si nu mai deschide topicuri noi aiurea si inutil. Schimbi degeaba bobinele. Ele sunt doar modele revizuite si atat. Nu sporesc performantele motorului cu nimic si cine ti-a spus asta sunt niste prosti. Invata ce inseamna soft la acest motor si invata ce modificari hardware trebuie sa faci la acest motor pentru a spori performantele. Lasa bobinele si verifica valva aia PCV si verifica DV-ul sa fie ultima revizie si vezi cum stai cu tachetul ala la pompa de inalte care se schimba la maxim 10.000 km (adica la fiecare revizie) si pun pariu ca nici nu ai auzit de el, nici nu stii unde se afla si ca trebuie inlocuit periodic.
    Tot ce ti-am spus eu este deja scris pe forum. Invata si citeste pentru ca doar citind inveti ce motor ai, ce suporta si ce poti face la el.
    Inca ceva: te rog ca pe viitor sa nu mai deschizi un topic nou fara sa folosesti functia Cauta pentru ca topicul o sa fie sters fara explicatii. Acum am facut o exceptie si ti-am mutat mesajul unde trebuia sa citesti. Adreseaza intrebarile sau opiniile tale in topicuri deja deschise, daca este cazul. Multumesc pentru intelegere.
     
  10. kxr 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2023
    Locație:
    Orăștie
    Masina:
    Audi A5 2.0TFSI Quattro
    Salutare! Sunt membru nou pe forum, am decis intr-un final sa ma alatur comunitatii!

    Detin un Audi A5 2.0TFSI Quattro 2015 (8TA/CNCE) si, de curand, mi-am luat inima in dinti si am dus-o la un Stage 1 - rezultatele dyno fiind urmatoarele:
    - 228.9cp => 300.2cp (+31.1%)
    - 328.7Nm => 478.7Nm (+45.6%)

    Avand in vedere ca eram restant cu un set de bobine/bujii noi, data fiind remaparea, m-am documentant putin vis-a-vis de un potential upgrade si m-am gandit sa merg pe ceva mai performant.

    Marea majoritate a entuziastilor din online sunt vanduti pe urmatoarea combinatie:
    - Bobine NGK R8 (part no 48041)
    - Bujii NGK Iridium IX BKR7EIX one-step colder, gap-ate la 0.028" (0.7mm)

    Informatiile gasite au fost usor contradictorii vis-a-vis de compatibilitatea cu motorizarea mea, asa ca am decis sa incerc totusi "pe viu", concluziile au fost urmatoarele:
    - Bujiile NGK BKR7EIX nu se potrivesc, bujiile stock fiind de 26.5mm (vs 19mm) - asa ca m-am satisfacut cu un set de NGK Laser Platinum PLFE7A8EG @0.028" luate pe seria de sasiu.
    - Bobinele NGK R8 nu se potrivesc pe mufele stock, dar cumva-cumva, la acestea inca mai traiesc cu speranta...din cauza hype-ului creat in jurul lor...

    Intrebarile mele, pentru cunoscatori sau pentru cei (la fel de) curiosi:
    1. A mai incercat cineva NGK R8 pe motorizarea asta? Aparent, erau plug-n-play pe 2.0TFSI, dar nu si la mine...
    2. Exista adaptoare pentru problema mea sau eventual posibilitatea de conversie? Stie cineva de ce fel de conectori este nevoie si/sau alte modificari necesare?
    3. In ultimul rand, a simtit cineva o imbunatatire folosind NGK R8? Sunt un must-have pt un Stage 1?
    4. Ar trebui sa ma calmez si sa ma rezum la ceva stock (cum ar fi NGK 48409)?

    Va multumesc! Drumuri bune!
     
  11. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Salut. Imbunatatirea a fost doar "vizuala", ca sunt rosii :)). In rest nu am simtit nimic in plus cu bobinele de R8. Rezuma-te la cele stock ca nu are rost sa iti bati capul cu ele doar pentru un stage1.
     
  12. kxr 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2023
    Locație:
    Orăștie
    Masina:
    Audi A5 2.0TFSI Quattro
    Multumesc mult pentru raspuns, am dat comanda de niste NGK 48409.
     
  13. Rondel 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2023
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5, 1.8T, 2013
    Salut,
    Am un audi A5 1.8T 2013 cod motor CJEB si are ECU Siemens 12.1. Se poate face soft + pops and bang la buton ? Am citit ca doar cine are specializare pe ECU Simos/Siemens poate face asta simplu dar multi sunt specializati doar pe ECU Bosch.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu se poate adauga buton, se poate face doar pe butonul de AC. Se citeste ECU, trimiti fisierul la modificat si il rescrii dupa.
    Sunt mai multi tunneri online care ofera serviciul asta.
     

Distribuie pagina asta