Daca ne uitam un pic la versiunile chipate este totusi o diferenta intre motaore, si cel de 211 CP este mai rapid dupa chipare cu toate ca are aceiasi cai putere si acelasi cuplu, practic motorul ar trebui sa traga la fel si identic.... de unde vin diferentele in accelerare? cel de 211 este cumva Quattro ? parca scrie ca e fata... deci ? de unde vine diferenta aia de 0.6 sec pana la 100km/h care de altfel inseamna MULT!
@ess poti sa imi spui in final cit a costat "distractia" as fi curioas sa vad care ar fi diferenta de preturi intre germania si preturile de pe insula de exemplu stage 1 MTM 750£ sper ca nu este "secret" de stat!!! preturile care l-am gasit eu sunt ABT power-1.790 euro ABT power S-5.599 euro ....mai trebuie platit altceva in plus???...si cit ti-au dat garantie 100mi/km mersi
black sheep daca te uiti mai bine la ''news" o sa vezi ca in perioada 17-24.10.2009 au avut o saptamana de reduceri la chip tunning, iar pretul pe care il spui este cel fara manopera si TUV. pretul real ar fi ajuns la 1980 de euro Pe mine m-a costat 1590 euro cu tot cu manopera. In RO MTM este 1000 euro la motorul meu Am uitat sa-ti spun de garantie. Da garantia este de 100.000 km cat imi dadea si producatorul
mai bine te plimbai de banii astia! glumesc, oricum te-ai plimbat si pana in germania cu ocazia asta! e un pret bun, avand in vedere renumele si garantia celor de la ABT!
N-am citit absolut tot thread-ul dar bazat pe ultimele 2 pagini imi dau si eu cu parerea . Voi stiti ca exista dyno-testere in Romanica , nu ? Singurul mod de a afla ce putere debiteaza motorul este sa o masori pe dyno -tester. Masoara puterea inainte de chip si dupa. Daca nu da in + cat zice pe site-ul firmei (sau in fisa tehnica ) care a facut chipul atunci iti ceri banii inapoi si revii la softul original si incerci din nou. S-ar putea sa ai o surpriza in legatura cu asa zisii claimed hp chiar si cu marele firme de turling .
Adi, buna comparatie.... Chiar asa, daca motorul este acelasi 2.0 TFSI, si dupa chipare puterea declarata de tunner (ABT in cazul asta) este ACEEASI, atunci cum dracu e asa mare diferenta la reprizele de accelerare la cel care avea 211cp stock fata de 180? Vezi...sunt si chestii ciudate... Cum zicea duud, singura solutie este sa faci un dyno inainte si dupa... Avand in vedere ca nu ai quattro, nu e o problema sa faci asa ceva...
uinit astazi si ieri am fost cu masina pe strazile noastre, si de-a dreptul nu amcuvinte cum se comporta masina acum fata de cum a fost inainte de chip tunning. Practic cu noul cuplu si noua putere pot sa depasesc lejer si daca sunt la limita de subturatie (ex: in treapta a 4 a la 2000 de ture) daca apas pe acceleratie, rapid ajung in cuplu maxim (peste 2500 ture). Acum ajung mult mai repede la turatii mari adica in cuplu fata de motorul fara chip tunning. este o senzatie deosebita care este greu de descris in cuvinte. Cand apas pe acceleratie, practic nu mai exista acel moment de pauza intre plecarea masinii si apasarea pe acceleratie. Sunt multumit si recomand si celorlati schimbarea de soft. Ramane de vazut daca temerile mele in privinta uzurii componentelor amsinii dupa chip tunning sunt au fost doar in mintea mea sau uzura este la fel ca inainte de chip tunning.
Nu il afecteaza ci doar ii scurteaza durata de viata. Pana la urma dupa resoftare va avea un cuplu ceva mai mare.Asa e Sebastian ?
Sigur ca v-a avea un cuplu mai mare. Asa este daca nu ridici cuplul nu ai facut nimic. Ideea e alta pe care "tunerii" nu prea o iau in sema. Nu e problema sa patineze dupa ce ai lasat ambreiajul sa se aseze pe pozitie e problema la cuplare si la cat de brutal vine cuplul. Daca sti astea cu un ambreiaj de fabrica nou si daca sti sa conduci la un soft corect nu vei uza ambreiajul mai repede, numai faptul ca vei schimba mai putin deoarece o sa ai cuplu mai bun peste tot un motor mai elastic itri aduce uzura in minus. Daca vrei curse, atunci pune si ambreiaj adecvat.
Noi puten pe baza unui disc uzat sa fabricam unul nou care sa tina la mult mai multi Nm. Costul depinde de cum arata cel original. Personal am folosit un astfel de disc la mai mult de 1000NM si a tinut, in timp ce un Exedy de 940Nm s-a dus in 60 km de autostrada.
Salutare, In week-end am reusit sa vand la Weltauto masina personala Audi S6 2008 (435 CP); in schimbul ei si a cateva mii bune de Eur, am comandat un A5 Sportback S-Line 2.0 TFSI 180 CP, cutie manuala; Normal ca as fi dorit motorul de 211Cp, insa diferenta intre masini era de peste 4-5 keur la aceleasi dotari; Atunci cand va sosi masina (nov 2011), am sa- i fac rodajul, insa mai mult ca sigur ca dupa S6 masina mi se va parea f lenta; Chiptuning la un TFSI e de bun simt, de-aia l-am si ales, pentru ca se preteaza foarte mult la cresteri de putere; ABT ofera un 275 CP si 390 Nm contra a 2keur; MTM ofera acelasi lucru pe 1000 EUR; Am incercat sa gasesc mai multe opinii pe-aici, in special de la cei care au facut cresteri la fel de spectaculoase (pe hartie), insa nu prea m-am edificat; As aprecia raspuns /sfat de la cineva cu experienta in domeniu.
Audi A5 2.0 TFSI Salutare la toți , am si eu acum un A5 2 l TFSI de 179 CP. Mașina este noua, in garantie. Vad ca mesajele voastre referitoare la tuning sunt relativ vechi( 2009) As aprecia dacă din cei care au făcut modificarea de soft la Abt sau MTM Îmi pot da un sfat, merita sau nu, dacă au survenit probleme , Uzuri la diverse subansamble. Va multumesc! Felicitări pentru forum!
Poti face resoftarea fara griji daca apelezi la un tuner bun. In conditii normale de exploatare masinuta ta nu va avea uzuri extreme fata de softul actual. Mai multe info legate de tuneri / softuri gasesti pe forum. Toate cele bune
Salutare, Multumesc pentru sfat . Am sa fac probabil softarea la MTM . Masinuta merge bine si așa , si eu am condus înainte Un 4.2 benzina.Cred ca după softare își da drumu si mai bine. Toate cele bune
Cu siguranta dupa un soft masinuta se va schimba radical. Ca tot am adus vorba de soft iti recomand o suspensie sport si un upgrade la sistemul de franare. Dupa soft e recomandat un timp de acomodare cu masinuta grija cu spatiul de franare . Succes
Parerea mea: "ABT" A trecut mai bine de un an decand ai postat aici si nu stiu daca ti-ai facut optimizarea parametrilor motorului; poate ca da, poate ca nu; Daca NU ti-ai facut optimizarea parametrilor eu am un sfat pt tine: eu mi-am facut optimizarea in octombrie 2009 in germania la Kempten la cei de la ABT; pana acum nu am probleme la masina, iar cred ca limba romana nu are cuvinte sa-ti pot descrie "orgasmul" prin care treci atunci cand esti in depasire la Kempten este o adevarata industrie pt tunning, iar la asa zis noile motoare (mai ales pt cel de 180cp cu combustibil flexibil -nu stiu ce-i asta-) sunt extraordinare sunt multe de discutat dar ............. mai bine te las sa vizionezi clipul urmator http://www.abt-sportsline.de/en/about-abt/innovation-and-technology/ atata pot sa spun ca spusele din reclama sunt chiar adevarate "Placerea sofatului" daca vrei mai multe detalii scrie-mi pe PM