salut am de ceva vreme tt-ul TFSI de 200 cp. Ma gandesc de ceva vreme sa ii pun kitt-ul de la ABT Power S http://www.abt-sportsline.de/produk...367_67_3/produkt/ABT-Leistungssteigerung-859/ problema mea e ca nu stiu cat de tare pune masina caii pe sosea din cauza tractiunii fata(am senzatia ca si pe astia 200 ii pune cu dificultate pe sosea)...daca cineva a mers cu asa ceva sau in general cu peste 250 cp tractiune fata pe tt m-ar interesa niste impresii. motivul principal pentru care imi doresc kittul este lipsa de cuplu la masina asta (cred ca are nevoie de minim 320 Nm) si franele care lasa rau de tot de dorit. Mersi
sal, adevarul este ca ce este peste 200CP la o masina cu tractiune fata, sunt aproape irositi. puterea poate fi pusa la sosea cu niste roti mai late (sau cu slik_uri) dar aici intervine transmisia. Dar eu daca as fi in locul tau, as pune pe masina si 350CP daca ma tine portofelul, numai ca trebuie sa inveti sa-i ponderezi. Un diferential blocant, te poate ajuta destul de mult. Daca nu vrei sa ridici investitia prea tare, iti recomand o resoftare care o sa-ti aduca cuplul motor dorit + un diferential blocant. (nu uita de evacuare ! este foarte importanta)
ok problema e ca nu vreau o evacuare care sa urle prea tare...adica e ok din cand in cand dar eu folosesc masina toata ziua si mai fac si drumuri lungi si chiar nu vreau dureri de cap...sunt chiar multumit de sound-ul stock al masinii. cred ca o sa fac o resoftare, problema e ca masina e inca in garantie si trebuie sa o fac undeva unde nu pierd garantia (de exemplu abt)...chestia e ca eu nu prea am incredere in caii pe care ii da resoftare fara nici o modificare a componentelor motorului...adica ma gandesc ca ceva trebuie sa cedeze... oricum prima si cea mai urgenta chestie sunt franele care sunt horror :|
milltek fac evacuari "resonanted" care nu urla! se aud chiar foarte frumos! incredere nu poti avea in nimeni, cel mai bine apelezi la un tuneri conscrat sau care da rezultate pe plan local sau mondial..cum crezi tu. masina o poti duce la dyno si poti contesta promisiunile. cu conditia sa prezinti o fisa dyno inainte cat si dupa resoftare. la masina nu are ce sa cedeze daca softul este facut bine multa bafta!
masina are de fabrica diferential blocant norocul meu...vroiam sa stiu daca ma poate ajhuta cineva cu dimensiuni de jante...momentan al 225/50/r17 si vreau sa trec pe 18 si eventual 245...245/45/r18 ar fi ok sau e prea mult pt masina? ce ET de janta am nevoie? Mersi mult
Si eu am tot TT, si de cand a aparut TTS-ul m-am tot gandit daca se poate sa o fac si eu de 272cp si quattro. Am discutat cu un amic de la audi si mi-a zis k se poate, nu mi-a zis niste preturi sau cva dar se poate. Chestia e ca trebuie sa se termine garantia k dak nu modificarile astea ti-o anuleaza. Cred k asta ar fi cea mai buna varianta pentru ce vrei si tu.
rugaminte daca se poate am un audi tt 1.8 179 cai ....masina am aduso din germania si cica sasu a pus pe ea un cip tunning ...am fost pe la mai multe servisuri electrice si totu da`ok`acum problema ei e ......DA RATEURI...SI MAI ARE MOMENTE DE MERGE CU INGHITZITURI ...... intrebarea mea e .....a dereglat sasu ala calculatoru masinii????si daca da ...cat este unu...aprox....multumesc frumos si astept un msg