eu zic ca e ceva in neregula cu masina omului nostru. nu are cum sa sara consumul mediu cu 50% chiar daca acum se tine mai mult de shotii.
Ok,nu-mi mai bat capul,repet,ciorba de burta,nu toti o fac bine,dar de platit o platesti si una si alta!
ok computerul de bord nr 1 imi arata pe ultimii 3800 de km un consum de 10.3%,odata cu chipul l am resetat si in ultimii 600 de km imi arata 14.1% probabil motivul este ca am mers deseori mai tare fiind nesatul in a testa chipul. probabil cand o sa fac 3800 de km abia atunci o sa fie comparabil...in fine. cat despre faza cu ciorba....no comment!!
Ma refer la faptul ca nu toate softurile sunt la fel,la mine media pentru ultimii 3800 de km e 10,2, 75% din ei sunt facuti in oras! Totusi cu un motor mai mare!
tu ai un soft mtm dak nu ma inshel....e nromal ca ciorba ta de burta sa fie ceea mai buna ce am vrut sa mai intreb...cred ca mi s a intamplat de vreo 5 ori pana acum ca masina sa nu se accelereze..apas pedala sta mai mult decat e cazu si dupa se tureaza ciudat si nici nu isi da inferioara in timp ce te indreptzi ushor catre un semafor roshu!am dedus ca o fi de la motorina..pe tester nu da nici o eroare! aa si ce mai e nasol e ca imi tremura buzunarele laterale de la baza fetei de usa ca urmare a ascultatului de muzik mai tare nici nu stiu ce sa le fak...chiar e deranjant,B&Oul masii
Cu buzunarele,du-te la service sau vezi tu acasa,sunt destranse chstiile alea de fixare,faptul ca nu se accelereaza, nu e de la motorina.
daca ma bag si eu ca musca-n ciorba sa ma scuzati. eu zic, ca nu e normal ca numai dupa 3000 de rpm sa simti cuplul, dupa resoftare. . Attila( cammeleon) a facut oresoftare la b7-le lui ( 1,9 tdi) si am avut ocazia sa merg cu el si nainte si dupa. dar dupa chipuire, cuplul deja se simtea de pe la 1500 de ture. poate sa confirme si el.
Cine sta dupa ce a ajuns acasa,in oras cu prietenii sau mai te miri pe unde cu masina pornita inca 1 minut,sa nu vorbim de 3 sau 5.Poate stai 20 de secunde,ca trebuie sa inchizi geamul sau sa opresti muzica,dar hai sa fim seriosi...Ar fi bine,dar nu o prea face nimeni.
Rasuns la intrebare: cine are grija de masina! Asta se face doar dupa ce mergi cu ea agresiv,pentru a proteja turbo!
Daca ultimii km dupa un condus sportiv au fost parcursi in regim normal, nu e musai sa mai lasi masina 1-2 minute la relanti. Dupa cate stiu eu, racirea e mai buna in mers (mers normal, bineinteles).
Completare: si daca intentionezi sa opresti imediat dupa forja. Altfel, daca sa zicem ca ai forjat-o pe autostrada, dupa care ai mers normal cateva minute prin oras, nu mai e nevoie de "racorirea" de final. Dar daca te taie una bucata mica/mare la mijlocul forjei pe autostrada, e bine s-o lasi pornita in loc s-a opresti brusc, pana iti finalizezi treaba prin boscheti. Date fiind aceste circumstante, nu cred ca e atat de dificil pe cat pare sa-ti protejezi masina. LE: Completarea era dupa Masimo, intre timp s-a mai intercalat un post ce descrie cam acelasi lucru.
Cteva pareri personale, din experienta, cu privire la soft: - sunt softuri care iti fac masina sa traga de la turatie joasa, insa sunt mari sanse ca la turatie mai mare masina sa oboseasca - sunt softuri care la turatie joasa sunt mult mai slabe decat softul original, insa cu cat creste turatia, incepe sa se dezlantuie potopul - si sunt softuri(cei drept destul de rare) unde masina trage mult mai bine decat pe original, pe toata plaja de turatie Totul depinde de cine ti-a facut softul, si de ce configurare ai ales. Eu am schimbat 3 softuri pana acum la masina, pana am obtinut ceea ce am vrut. Masina fiind pe benzina, cu primul soft imi tragea foarte bine in turatie joasa, insa de la 4500 in sus aveai impresia ca te trage cineva inapoi......A urmat alt soft, care tot nu mi-a placut, iar acum am alt soft, care la turatie mica merge foarte prost......daca incerci sa faci o plecare in forta, are tentinta sa o dea in gat, insa cum se trece de 4500 - 5000 de ture, masina e de neoprit . totul depinde de ceea ce astepti de la o masina. Sau varianta optima, destul de greu de nimerit, un soft care sa traga mai bine la toate turatiile Iar cu privire la protejarea turbinei, in caz de forja, este recomandat sa lasi motorul sa mearga 1-2-3 minute dupa oprire, indiferent ca masina aste softata sau nu. Timpul acesta este folosit pentru racirea turbinei constant, si nu brusc, cum ar fi daca s-ar opri masina
A marit cineva puterea la audi a 4 2009 2.7 tdi 190cp Salut, ma gandesc sa ii fac soft la masina, dar vreau mai inainte sa intreb daca a facut cineva??
lasa_ma1 citeste tot acest topic unde am mutat mesajul tau initial. Fooseste functia Cauta a forumului data viitoare. Bafta.
Sigur ... va recomand cu caldura ... Cresterea puterii , sa fie safe , pentru a nu incepe sa consume substantial ar fi undeva la 225 CP , insa castigul de cuplu este de 60 Nm ( de la 400 Nm la 460 Nm ) , care in aport cu modificarea curbei de cuplu o sa le dea batai de cap vecinilor de trafic la semafor la plecarea de pe loc , plus ca acest lucru confera o elasticitate superba motorului si implicit sporeste confortul in conducere ...
Am fost posesorul unui A6 2.7 TDI de 180 Prima remapare am avut-o de la firma DimSport , nu prea am ce obiecta , mașina nu a avut nici o problema Am pus-o pe. Dyno si a ieșit 238,56 cp si 486 Nm ....un dyno destul de zgarcit Deci 58 cp si 86 Nm DimSport Din motive " sa încerc altceva " am trecut la Revo ..care oferă aceleași cifre .
Salut, Sunt posesorul unui audi A6 2,7 multitronic.. imi poate spune cineva unde se face soft in Constanta ??? Multumesc