VLL_ul , salutare. In Spania, Lerida. Firma se numeste Gestion Motor. Chiar astazi am facut un drum de vreo 400 km in Andorra. La dus am avut un consum de 11.2% ( urcare spre munte ) La intors 8.2 % dar...cam ,,forjata".(4 persoane+bagaje ) Masina merge ,,belea ". Alta viata cum spunem noi Romanii.
Salut, daca te ajuta cu ceva recomandarea mea, Dragos Completechip. Are punct de lucru la Iasi dar mai vine si in Bucuresti. Powertech top diesel.. sa nu exageram. Nu le contest experienta insa parerea mea ca nu sunt peste Dragos.
Ei bine, eu am fost foarte multumit de Revo pe al meu 2.0 TDI si ii recomand. Nu stiu, se prea poate sa gresesc, dar chestia asta cu "suim masina pe dyno si facem 200 teste si vedem noi ce iese pana la urma" mie personal nu imi place. Prefer ceva ce e standard, testat, cu cativa parametri modificati (sau nu) pe fiecare masina in parte. Oricum, e foarte tare subiectul asta al "resoftatorilor" in Romania, fiecare se lauda ca e cel mai bun si fiecare are clienti multumiti si clienti nemultumiti. Eu unul voi alege Revo de fiecare data cand voi avea nevoie de o resoftare. Noroc ca mi-am luat benzinar aspirat si raman cu banii in buzunar. )
Deci te-ai duce mereu la cei mai prosti. Asta da perseverenta. Prietene au mintit ca am 217 cai cu 1.6 boost ..lucru imposibil. Ca sa nu mai zic cum mergea masina..praf. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Revo... De ce trebuie iar și iar sa tot aducem aminte de ei Subiectul asta are n pagini Citiți și trageți singuri concluziile!! Sent from my SM-N950F using Tapatalk
Dupa cum spuneam, pareri si pareri. Puterea se poate masura, au stand Dyno din cate stiu. Pe mine nu ma interesează de "numere". Eu am fost foarte multumit de cum tragea masina.
Am inteles. Te intereseaza un tuning penal pe bani multi. Pot sa iti recomand in Bucuresti ceva asemanator cu revo. #hastalavista performance
Dragi colegi... dragi Fiecare din voi are dreptate din punctul lui de vedere, corect nimic mai mult Va rog nu începeți un meci de ping pong pe acest never ending story practic ma faceți sa închid subiectul la fel cum pățim și la uleiuri și altele. Va rog sa fiți utili și sa aduceți informații bune referitoare la subiect, fie stage 2 sau 3, hibrid turbo orice altceva pe parte de resoftare, upgrade motor, loguri dacă sunteți happy, dyno teste etc etc Suntem colegi de forum nu adversari într-un meci de box al replicilor acide Nu vedeți ce postează mai noii înscriși... ca ma ia cu dureri de cap când citesc P.S. NOI ECHIPA DE MODERATORI VREM CA TOȚI SA FITI PRIETENI Sent from my SM-N950F using Tapatalk
Tocmai am comandat DP ca sa elimin DPF. De indata ce @Zuzg7 imi da turbina o fac hibrida ptr 350+ Daca m-ar lasa cutia as merge pe 400+ , s-au scos 428 cai cu gtb2260 marita cu aceleasi elemente folosite de mine (tw 4951 amg gen 2)
Salutare! As dori sa fac o resoftare pe un motor 3,0 V6TDI 245 cp (VW Touareg) si mi-a recomandat cineva MTM Germania pt profesionalism si siguranta maxima. A apelat cineva la serviciile lor, ce pareri aveti? Si o recomandare pt zona de vest, Timisoara-Arad, ceva de calitate. Multumesc.
Confirm mergi la Robert @anarchy e păcat sa nu profiți ca e aproape Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
Multumesc pt recomandari. O sa iau in considerare si varianta asta. Deocamdata sunt in faza de documentare.
https://www.darksidedevelopments.co...k-billet-hybrid-with-electronic-actuator.html Ce păreri aveți? Am înțeles ca e un hibrid bazat pe turbina de 272 de cai.
O parere sincera: exista produse mai bune si la pret mult mai rezonabil care scot 400+ pe motorul nostru 3.0 DS sunt doar niste hoti ordinari copiaza tot ce se poate si vand ca pe produs propriu, plateau o hibrida 350euro si o vindeau la 750+tva (sterline) idem galeriile platite 200 si vandute la 750+ . Cred ca iti faci o idee. Cu o hibrida buna, evacuare gen2 super usoara si 65-67mm pe admisie faci 400+ fara probleme, si iti mai raman 1000 in buzunar. Cum suna? Cred ca Bobby in uk o scos 428 cai , totul plug and play. @Zuzg7 tre sa fi primit o astfel de turbina zilele astea, el e undeva la 375 cai momentan daca imi amintesc bine. Era sa uit ..iti mai trebuie si un tuner capabil sa scoata 400+
Pai pe lângă paletele hibride varianta lor au VNT de generație noua(GTD) și Ball bearing. Bobby in UK a scos valorile alea cu un borg wagner s300. Avantajul la varianta de mai sus nu e doar valorile la care poti ajunge ci si spoolul rapid și faptul ca e plug-n-play. Care pentru o mașină daily sunt mai importante decât cuplu și putere maxima. Tuneri buni sunt la noi. Am avut experiente bune cu powertech buzau. Din păcate experții turbo vad ca n-au nici un chef sa inoveze pe la noi. Vând aceleași turbine hibrid ca acum 5 ani. Aceleași tehnologii. Probabil ca sunt interesați doar sa facă multi bani pe cat mai putina munca.
Te contrazic, depinde unde faci turbina. Cu turbina ce o fac eu acum tot bobby o scos 426 cai si 870Nm ce zici de asta? Totul plug and play si cu un spool spectaculos Pacat ca stronicul nostru nu tine atat cuplu. Sa nu mai zic ca pompa ta de inalte mai mult de 320 nu face. Daca vrei putere trebuie sa ai ideile clare. Daca ai nelamuriri , te lamuresc. Eu mi-am propus 700nm si 390+ cai. Pe grafic ai 340nm la 2000rpm, 640nm la 2500rpm. Daca te duci la un dyno optimist iti scoate 400 in loc de 320 maxim posibili cu acest hw.
Stiu ca pompa de inalta e limtata, dar sunt variante de upgrade. Pe mine unul nu ma prea impresioneaza dyno-ul de mai sus. 340NM aveam la 2000rpm si cu 1.9 TDI-ul meu vechi cu gtb1756, cu un 3.0 m-as astepta sa fie mai flexibil. Cum ziceam, prefer o valoare mai bien distribuita pe plaja de turatie. Uite de exemplu un 3.0 tdi 272 PS cu remap ce frumos arata dynoul asta, are deja 600NM de la 2000 rpm, pana la 4600 inca mai are 500NM
Daca vrei cuplu jos tine turbina originala si multumeste-te cu 310cai. Mai sus te uiti la o turbina originala micuta. Daca vrei cuplu mare jos pui turbina mai mica si faci 350-360cai 500nm la 2000 , care e problema? Eu cred ca primul pas e sa stii exact ce vrei. 4650 gen2 pe evacuare cu 62mm admisie si ai un spool spectaculos ca cea de serie.