1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare motor 3.0 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de balaurul, 29 Iul 2009.

  1. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Eu sunt momentan in Graz Austria. Am gasit dyno 4x4 la Linz. Deci probabil in viitorul apropiat dau o fuga ca si fac un update cu puterea masurata.
     
  2. dukku 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2009
    Locație:
    Calarasi
    Masina:
    Audi A4 Allroad 3.0 TDI
    Oameni buni, de unde stiti ca tine mai mult de 600 NM cutia S-tronic cu 7 rapoarte? Intreb pentru ca si eu am un A4 Allroad 3.0 tdi S-tronic si nu ma incumet sa umblu la soft din cauza ca nu stiu ce cuplu tine transmisia. Eu am gasit ca tine maxim 600 iar pe masina e tactat la 500NM
     
  3. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @dukku nimeni nu iti poate garanta exact
    in conditii safe orice tuner bun te poate ajuta ajungand in valorile apropiate de 600
    Suntem multi ce avem soft pe s-tronic 3.0 tdi
     
    dukku apreciază asta.
  4. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Salut,

    Am un 3.0BiTDI 2013 de 313cp.

    Stock mergea bine si am decis sa il testez sa vad cat de bine.
    Surprinzator nu era limitat la 250, a mers exact 266km/h. Am crezut ca asta este tot, nu poate mai mult.
    Cutia este cu 8 trepte si am remarcat ca a schimbat din treapta 6 in 7 la 262km/h.

    Dupa am fost la Revo si am facut softul. Ei spun ca acum ar avea cam 360cp si 800Nm.
    Am mai mers o tura si din nou masina s-a oprit culmea tot la 266km/h. Am incercat si in treapta 7 si in treapta 8 si urca dar tot acolo se opreste. Se simte cum accelereaza si apoi "se taie gazu".
    Este posibil sa fie limitare de viteza asa setata??
    Acum a schimbat din 6 in 7 pe la 256-258. Baietii imi spuneau ca acum cica ar sesiza cutia ca are mai mult cuplu si atunci schimba in urmatoarea treapta mai repede.

    Este posibil sa fie asa, a mai a testat cineva 3.0 BiTDI ? Banuiesc ca acest motor ar fi capabile sa treaca de 260 km/ h
     
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Teoretic, masina este limitata la 250 km/h. In bord este posibil ca sa arete mai mult decat in realitate. Cu sau fara cuplu, electronica taie viteza, pentru siguranta.
    In "S" ai incercat sa vezi diferenta? La masinile normale in "S", se ajunge la o viteza putin mai mare dacat in "D".
     
  6. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    In S si in manual am incercat
    Am mai citit ieri pe net si avea cineva aceeasi problema. 266-267km/h pe bord.
    Sa corespunda asta oare cu 250km/h real?
     
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Incearca sa compari viteza cu un GPS sau un rivelator sa vezi daca corespund.
     
  8. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Am ajuns si eu la Dragos (Completechip). Iata rezultatul "operatiei" de care sunt foarte multumit :

    Audi A6 3.0TDI 225hp automat, masuratori cu DPF activ before/after resoftare CompleteCHIP

    - stock - 229hp / 465Nm
    - rezultat final - 262hp / 543Nm
     
  9. Zuzg7 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Tămași
    Masina:
    A5 Cabrio 3.0 Tdi MB R350 Cdi
    Referitor la Stronic , limita de cuplu este la 750 nm - stiu cazuri in care au fortat si la 800 nm a patinat .
    Avantajul este ca se poate upgrada la 1000nm - exista kit discuri , insa problema este pe cine lasi sa umble in cutie.
    Nu cuplul este singura problema la motoarele 3.0 tdi - la un moment dat esti limitat de motorina , supraalimentare , etc - o masina stabila peste 300 cai implica investitii si in alte componente - bineinteles ca poti obtine un varf de putere peste 300 cai si fara ele , insa nu e fiabil rezultatul .
    Oricum in tara la noi sunt cateva masini care se invart in jurul valorii de 400 cai( Marius , Robert , Massimo , etc ) - plecand de 240 , nu este un rezultat rau , iar senzatia data de cuplul mare e nepretuita - pentru restul exista Mastercard :D
     
    dukku, Cata_ADC și cata181 apreciază asta.
  10. DanyFAD

    DanyFAD 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A7 Competition 2016
    Este cineva pe aici care a facut chiptuning la A6 3.0 TDI quattro 245 cai?
    Intentionez sa fac asta de la 245 => 300 si cuplu 600nm, va intreb asta in speranta poate aflu cum vi s-au comportat masinile dupa resoftare, daca cutia e ok dupa sau orice problema daca ati intampinato dupa.
    Nu as vrea discutii interminabile,in trecut am mai postat pentru chiptuning la A6 C6 2.0 TDI 170cai, am "duso" in 205 cai si 425nm desi cutia era multitronic si toti erau impotriva. Tin sa precizez ca masina merge si acum 10+ cat despre cutie la fel 10+.
     
  11. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Sper sa va ajute pe viitor , va postez o fila de la ZF :) pentru cei cu rețineri
    Vorbim de cutia tiptronic
    6hp34 rezista la peste 800 Nm , nu povesti cu alte cifre date de diferti "tuneri " și țineți cont de specificațiile producătorului !
     
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Aici depinde foarte mult de tipul de cutie existent pe masina. Cutia 6HP34 rezista la peste 800 Nm, dar nu a intrat in productie. Din grafic se vede tipul de cutie si limita maxima, dar mai sunt cele cu 8 rapoarte Tiptronic si cu 7 rapoarte S-tronic, care au alte cupluri. Cireasa de pe tort este 8HP70 care are un cuplu de 700 Nm, dar care suporta 1000 Nm, in cazul cutiilor Tiptronic.
    O cutie S-tronic pleaca de la 450 Nm si ajunge la 750 Nm.
     
  13. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Cunosc mașina cu ZF HP28 are 820 Nm de mai bine de 12 luni , nici un fel de problema pana în prezent !
     
  14. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @DanyFAD eu am avut pe C7 3.0 TDI de la 245 dusa în 290 cutie s-tronic și masina mergea impecabil fără nici cea mai mica problema aparuta
    Cât timp tunerul ales știe ce face și a avut la activ și altele nu ai de ce sa te îngrijorezi
    Trebuie sa iei în vedere înjumătățirea perioadei de revizie atât la cutie cât și la motor
    Succes

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
    George Boiangiu, snipe și DanyFAD apreciază asta.
  15. Horia88

    Horia88 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2017
    Locație:
    Prahova Romania
    Masina:
    Audi A5 3.0 Tdi 2009
    Cata_ADC

    http://www.audi-sport.net/xf/threads/bobby-singh-a4-3-0-tdi-build-thread.248899/

    Cutia pe acest Audi A4 3.0 tdi quattro este Tiptronic 6 trepte, numai el stie cum facut masina sa reziste de 470hp si 930nm, parca asta e varianta finala. Ai mai sus linkul cu descriere detaliata a modificarilor pe un forum din Anglia, transparenta totala :) si inca un forum tot din afara care te invata sa modifici corect si iti arata pas cu pas etc

    http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=455570

    Audi A5 3.0 TDI quattro Tiptronic 453cp/900nm
    Soft facut de Ginel

    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1278723138819180&id=258203150871189

    Propietarul nu este niciunul mentionat in postarile anterioare[/QUOTE][/QUOTE]
     
  16. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @Horia88 nu am intrat sa caut detalii legate de modificarea acelui A4 B8 Avant, da ai dreptate
    Insa standard cutia de pe masina a fost 7 trepte s-tronic este acelasi cod de motor pe care il am eu pe A5 CCWA cu aceeasi transmisie , daca modificarile sunt in masa e clar ca un 6 tip-tronic cu ambreiaje si alte componente interne schimbate va duce cuplul monstruos obtinut.

    La fel si A5-ul facut de PowerTech mai sus standard tot 7 stronic e ,by the way softlul pe fostul meu A6 C7 CDUC s-tronic rula impecabil, tot la ei a fost modificat

    Masini sunt multe insa depinde extrem de mult ceea ce vrei sa obti si in ce exploatezi masina
     
  17. Horia88

    Horia88 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2017
    Locație:
    Prahova Romania
    Masina:
    Audi A5 3.0 Tdi 2009
    Am postat ca sa informez corect cititorii si sa aiba parte de cat mai multe exemple din tara si afara.
    Ambele masini au cutie tiptronic Zf 6HP28 6 trepte de fabrica.
    La Audi A5 cod motor CCWA portocaliu facut la Buzau scrie in descriere care are asa ceva modificat in afara, nu vreun swap de la ceva la altceva si modificat ulterior.
     
  18. DanyFAD

    DanyFAD 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A7 Competition 2016
    In mare parte m-am lamurit,@Cata_ADC masina o fac la ziptuning in Olanda,am mai facut masini la ei, nu-mi fac griji stiu cu ce se mananca foarte bine.
    Pe 15 februarie voi reveni cu graficile Dyno inainte si dupa tuning.
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  19. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Salutare, m-ai facut curios si am intrat la ei pe site :sm4: La parametrii modificati in harti am gasit asta "Gearbox shift time (optional) " , avem si noi asa ceva? se poate umbla la cutiile manuale pt schimbat mai repede? Sau este vorba de altceva? Noi fiind cei cu motoare 3.0 si 2.0 diesel.
     
  20. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    la cutia manuala nu ai ce shift time sa schimbi, doar daca schimbi "chilotul" cu unul mai bun :)
     

Distribuie pagina asta