1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare motor 3.0 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de balaurul, 29 Iul 2009.

  1. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Ah deci chestia aia este valabila exlusiv cutiilor automate in special pt cele fara nr la nm :)
     
    DanyFAD apreciază asta.
  2. Zuzg7 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Tămași
    Masina:
    A5 Cabrio 3.0 Tdi MB R350 Cdi
    Tiptronicul tine 900 nm fara sa modifici nimic intern .
    Stronic-ul (DL501) tine sigur 740 nm ( cutia mea ) si sunt unii care garanteaza chiar 850 Nm:
    http://docteur-dsg.com/content/10-modeles-de-boites-dsg
    citez : "Avec une reprogrammation du méchatronic (lien boutique) il est possible d’accepter jusqu’à 850 Nm avec l’embrayage d’origine et une fiabilité préservée."
    A5-ul portocaliu este o masina impresionanta - 403 HP fara meth .
    Asteptam A5-ul lui Marius - avand in vedere S300V-ul pus pe masina plus celelalte modificari impreuna cu o cutie manuala de viteze - e de asteptat sa faca peste 420 HP fara meth - eu chiar indraznesc sa fac un pronostic : 440 caluti frumosi si curati :D ( daca imi iese ma apuc de jucat la loto )
     
    Lucian189 apreciază asta.
  3. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    260 km/h e limita in soft la c7 3.0. eu am scos-o la cateva masini.
     
    clauuualc apreciază asta.
  4. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Daca intre cutia de RS6 si cutia de biTdi este diferenta, intre cutiile S-tronic de pe 3.0 TDI si cele de pe S6/S7 este vreo diferenta? Ca si cuplu stoc sunt aproximativ asemanatoare, dar ma gandesc ca un 4.0 TFSI il poti ridica mult mai mult decat un 3.0 TDI. Oare cele de pe S6/S7 sunt "mai cu muschi" ?

    Am citit si noile postari si am citit si pe topicul colegului Anachy. Deci o cutie S-tronic 7 trepte, cat are limita maxima de cuplu fara a avea nici un fel de problema (patinat, spart, blocat etc). Momentan eu am masina la 570 Nm si imi e frica sa trec de 600, bazandu-ma pe discutiile pe care le urmaream cu 1 an in urma si unde peste tot pe unde citeam, se spunea ca limita maxima a cutiei e 650 NM. Pentru a trece de valoarea respectiva e nevoie si de soft la cutie sa accepte cuplu mai mare? Va intreb pentru ca acum 1 an am dat 1800 euro sa repar cutia si nu as vrea sa ajung iar in service cu ea, dar in acelasi timp ma tenteaza inca o crestere de putere. Am si DPF off, deci cred ca nu ar fi greu sa trec de 300 cp si 600 Nm....
     
    George Boiangiu apreciază asta.
  5. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @barladi identic înseamnă având același cod. Ma îndoiesc ca ele sa fie identice. Un cuplu de la un benzinar este altfel dezvoltat pe întreaga plaja de turație fata de un diesel.
    Nu sunt cele de S6 / S7 mai cu mușchi stai liniștit


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    barladi apreciază asta.
  6. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Si legat de limita superioara de cuplu? Stie cineva cat poate fi ridicat incat sa fie safe? Ma refer la S-tronic de 3.0 tdi
     
  7. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Părerile sunt împărțite insa daca faci un soft bun poți atinge 650 Nm safe deși impropriu spui safe pentru ca o cutie de viteze după un anumit nr de km poate pica și fără sa ai modificări ;)
    Depinde foarte mult de ceea ce dorești sa obții de masina
    Si sti vorba cu de ce îți este frica nu scapi...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  8. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Asta asa e...safe nu e nimic, nici cand e noua masina :))) Ma gandeam ca poate avem colegi care au trecut de pragul de 650 nm si nu au probleme, sau cine frecventeaza forumurile externe poate au exemple. Oricum, prima problema care poate aparea banuiesc ca patineaza ambreiajele. Mecanica cutiei am inteles ca e foarte teapana. M-ar ajuta o crestere de putere pe treptele superioare, ca pe 1,2,3 nu fortez niciodata si atunci cand o fac, este constant, nu bag piciorul pana la fund dintr-o data
     
  9. Zuzg7 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Tămași
    Masina:
    A5 Cabrio 3.0 Tdi MB R350 Cdi
    @barladi , dupa cum spuneam si mai sus , la mine momentan cutia este la 740 nm si coafura rezista ( iar modelul meu de cutie este generatia 1 de stronic care teoretic este inferior la cel de pe A6/A7 ) .
    650 Nm este safe , atat timp cat cutia este intretinuta ok si are km rezonabili ( peste 200.000 orice este posibil cu/fara soft) - oricum in cazul in care te decizi si faci soft la cutie , poti opta pentru limitari de cuplu pe fiecare treapta de viteza .
     
    barladi apreciază asta.
  10. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Mersi Zuzg7 de raspuns. Asa ceva asteptam sa aud :) Stiam ca se poate face soft la cutie, in principiu pentru eliminarea limitarii de cuplu, dar nu stiam ca se poate limita cuplul pentru fiecare treapta in parte. Foarte interesant :)
     
  11. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Cuplul pentru fiecare treapta se limiteaza din softul ECU-ului motor. La cutie in general se schimba doar treshold-urile pentru schimbarea vitezei si cuplul maxim.
     
  12. DanyFAD

    DanyFAD 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A7 Competition 2016
    Am reușit sa fac in sfârșit dyno dupa ce pe 15 Februarie sa stricat soft-ul pt dyno acolo unde am fost.
    Deși tunerul mi-a garantat 298 cp si 600nm se pare ca realitatea a fost alta si voi atașa graficul.
    O zi buna tuturor.
     
  13. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Eu sincer nu vad clar. Cumva sunt 307 cp si 656 Nm?
     
  14. DanyFAD

    DanyFAD 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A7 Competition 2016
    La prima încercare a avut 308 si 664 nm, apoi 307,5 respectiv 656nm iar la ultima 307,3 si 655nm
     
  15. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    O putere mai mare decat declara tunerul nu este intotdeauna un lucru bun. De multe ori ar trebui sa-ti pui semne de intrebare de ce a calibrat softul pentru 600Nm si totusi masina a facut 660. Daca era diferenta de pana la 10 Nm si 1-2 CP mai ziceam, dar asa diferenta e prea mare...
     
  16. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    si totusi standul dyno si conditiile sub care se face proba influenteaza f mult
    pentru orice dilema as mai urca-o pe un stand in alta parte sa te asiguri ca totul este ok
     
  17. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    In resoftarea de la Buzau 450 cai pe A5 cred ca este o eroare la descrierea turbinei care cu siguranta nu poate fi o gtb22xx. Banuiesc ca a scris-o la misto.
    Pentru 400 deja vorbim de big turbo din alta liga.
     
  18. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Referitor la cuplu cum ca ar depasi 600 Nm si ca ar fi periculos, pot spune ca la masina mea am ajuns la 721 Nm iar cutia nu are nicio problema. Initial am resoftat-o cu DPF on si ajunsesem la 300 cai si dupa ce am scos DPF am ajuns la 314 cai si 721 Nm. Cutia merge impecabil. Acuma chestia e ca eu am tiptronic si am converitzor si nu poti sa te dai la o asemenea masina. Mai fac cateva plecari tari de pe loc din cand in cand insa nu pot face gen track day ca altfel am toate sansele sa fac ceva nasol.
     
  19. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @TaZZuLeTz tiptronic spre exemplu pe bitdi duce lejer si 800 Nm , eu merg cu a mea in 715 Nm si 365 in valori safe
    s-tronic este altceva , alta constructie alte rapoarte despre ea se discuta aici respectiv limita de cuplu
     
    TaZZuLeTz apreciază asta.
  20. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    In uk pe 6hp28 cred ca se merge cu 465 cai si 900nm si o gramada de plecari la santapod fara probleme
    Cu 12.1s cred ca e cea mairapida audi v6 la ora actuala in europa.
     

Distribuie pagina asta