Tiptronicul tine 900 nm fara sa modifici nimic intern . Stronic-ul (DL501) tine sigur 740 nm ( cutia mea ) si sunt unii care garanteaza chiar 850 Nm: http://docteur-dsg.com/content/10-modeles-de-boites-dsg citez : "Avec une reprogrammation du méchatronic (lien boutique) il est possible d’accepter jusqu’à 850 Nm avec l’embrayage d’origine et une fiabilité préservée." A5-ul portocaliu este o masina impresionanta - 403 HP fara meth . Asteptam A5-ul lui Marius - avand in vedere S300V-ul pus pe masina plus celelalte modificari impreuna cu o cutie manuala de viteze - e de asteptat sa faca peste 420 HP fara meth - eu chiar indraznesc sa fac un pronostic : 440 caluti frumosi si curati :D ( daca imi iese ma apuc de jucat la loto )
Daca intre cutia de RS6 si cutia de biTdi este diferenta, intre cutiile S-tronic de pe 3.0 TDI si cele de pe S6/S7 este vreo diferenta? Ca si cuplu stoc sunt aproximativ asemanatoare, dar ma gandesc ca un 4.0 TFSI il poti ridica mult mai mult decat un 3.0 TDI. Oare cele de pe S6/S7 sunt "mai cu muschi" ? Am citit si noile postari si am citit si pe topicul colegului Anachy. Deci o cutie S-tronic 7 trepte, cat are limita maxima de cuplu fara a avea nici un fel de problema (patinat, spart, blocat etc). Momentan eu am masina la 570 Nm si imi e frica sa trec de 600, bazandu-ma pe discutiile pe care le urmaream cu 1 an in urma si unde peste tot pe unde citeam, se spunea ca limita maxima a cutiei e 650 NM. Pentru a trece de valoarea respectiva e nevoie si de soft la cutie sa accepte cuplu mai mare? Va intreb pentru ca acum 1 an am dat 1800 euro sa repar cutia si nu as vrea sa ajung iar in service cu ea, dar in acelasi timp ma tenteaza inca o crestere de putere. Am si DPF off, deci cred ca nu ar fi greu sa trec de 300 cp si 600 Nm....
@barladi identic înseamnă având același cod. Ma îndoiesc ca ele sa fie identice. Un cuplu de la un benzinar este altfel dezvoltat pe întreaga plaja de turație fata de un diesel. Nu sunt cele de S6 / S7 mai cu mușchi stai liniștit Sent from my iPhone using Tapatalk
Si legat de limita superioara de cuplu? Stie cineva cat poate fi ridicat incat sa fie safe? Ma refer la S-tronic de 3.0 tdi
Părerile sunt împărțite insa daca faci un soft bun poți atinge 650 Nm safe deși impropriu spui safe pentru ca o cutie de viteze după un anumit nr de km poate pica și fără sa ai modificări Depinde foarte mult de ceea ce dorești sa obții de masina Si sti vorba cu de ce îți este frica nu scapi... Sent from my iPhone using Tapatalk
Asta asa e...safe nu e nimic, nici cand e noua masina )) Ma gandeam ca poate avem colegi care au trecut de pragul de 650 nm si nu au probleme, sau cine frecventeaza forumurile externe poate au exemple. Oricum, prima problema care poate aparea banuiesc ca patineaza ambreiajele. Mecanica cutiei am inteles ca e foarte teapana. M-ar ajuta o crestere de putere pe treptele superioare, ca pe 1,2,3 nu fortez niciodata si atunci cand o fac, este constant, nu bag piciorul pana la fund dintr-o data
@barladi , dupa cum spuneam si mai sus , la mine momentan cutia este la 740 nm si coafura rezista ( iar modelul meu de cutie este generatia 1 de stronic care teoretic este inferior la cel de pe A6/A7 ) . 650 Nm este safe , atat timp cat cutia este intretinuta ok si are km rezonabili ( peste 200.000 orice este posibil cu/fara soft) - oricum in cazul in care te decizi si faci soft la cutie , poti opta pentru limitari de cuplu pe fiecare treapta de viteza .
Mersi Zuzg7 de raspuns. Asa ceva asteptam sa aud Stiam ca se poate face soft la cutie, in principiu pentru eliminarea limitarii de cuplu, dar nu stiam ca se poate limita cuplul pentru fiecare treapta in parte. Foarte interesant
Cuplul pentru fiecare treapta se limiteaza din softul ECU-ului motor. La cutie in general se schimba doar treshold-urile pentru schimbarea vitezei si cuplul maxim.
Am reușit sa fac in sfârșit dyno dupa ce pe 15 Februarie sa stricat soft-ul pt dyno acolo unde am fost. Deși tunerul mi-a garantat 298 cp si 600nm se pare ca realitatea a fost alta si voi atașa graficul. O zi buna tuturor.
O putere mai mare decat declara tunerul nu este intotdeauna un lucru bun. De multe ori ar trebui sa-ti pui semne de intrebare de ce a calibrat softul pentru 600Nm si totusi masina a facut 660. Daca era diferenta de pana la 10 Nm si 1-2 CP mai ziceam, dar asa diferenta e prea mare...
si totusi standul dyno si conditiile sub care se face proba influenteaza f mult pentru orice dilema as mai urca-o pe un stand in alta parte sa te asiguri ca totul este ok
In resoftarea de la Buzau 450 cai pe A5 cred ca este o eroare la descrierea turbinei care cu siguranta nu poate fi o gtb22xx. Banuiesc ca a scris-o la misto. Pentru 400 deja vorbim de big turbo din alta liga.
Referitor la cuplu cum ca ar depasi 600 Nm si ca ar fi periculos, pot spune ca la masina mea am ajuns la 721 Nm iar cutia nu are nicio problema. Initial am resoftat-o cu DPF on si ajunsesem la 300 cai si dupa ce am scos DPF am ajuns la 314 cai si 721 Nm. Cutia merge impecabil. Acuma chestia e ca eu am tiptronic si am converitzor si nu poti sa te dai la o asemenea masina. Mai fac cateva plecari tari de pe loc din cand in cand insa nu pot face gen track day ca altfel am toate sansele sa fac ceva nasol.
@TaZZuLeTz tiptronic spre exemplu pe bitdi duce lejer si 800 Nm , eu merg cu a mea in 715 Nm si 365 in valori safe s-tronic este altceva , alta constructie alte rapoarte despre ea se discuta aici respectiv limita de cuplu
In uk pe 6hp28 cred ca se merge cu 465 cai si 900nm si o gramada de plecari la santapod fara probleme Cu 12.1s cred ca e cea mairapida audi v6 la ora actuala in europa.