1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare ECU si/sau Modificare Motor Diesel 2.0 TDI la Audi A5 B8

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de sorin.ups, 27 Oct 2014.

  1. sorin.ups 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2014
    Locație:
    Certeze
    Masina:
    audi a5 sportback 170cp
    Buna ziua tuturor,
    De curand am achizitionat un audi A5 170 cp din 2011 si as vrea sa fac unele modificari pe parte de motor.
    Adica pentru inceput la motor pentru cresterea puteri m-am gandit la un intercooler mai mare iar de la motor la intercooler sa fie cu ceva tevi de plastic sau inox
    - apoi ma gandesc ca este nevoie de filtru de aer si conductele aferente
    - ma gandesc si la un cip pentru a mai creste puterea motorului.
    Astept propuneri tipuri si marci de cipuri ce imi recomandati.
     
  2. Sebastian Ptr 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2022
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A5 sportback, 2.0tdi, 2016, B8, CSUB, 136cp
    Salut,
    Am achizitionat nu cu mult timp in urma un A5 B8 2.0 tdi 136 cp luna 11 an 2016 si doresc sa ii cresc puterea printr-un cip stage 1. Pe toate site-urile pe care m-am uitat am vazut o crestere de putere in jurul 185-190 cp si 400-410 Nm.
    Nelamurirea mea vine de la faptul ca aceste motoare, fiind facute pentru Belgia si Olanda, am inteles ca au turbina mai mica si mai ceva chestii de la motor diferite fata de un A5 2016 190 cp stock. Ati putea sa ma lamuriti si sa imi explicati va rog daca este adevarata aceasta treaba si daca da, ce imi recomandati sa fac? cip stage 1 + schimb piesele care trebuie, sau raman asa cu ea stock la 136 ?

    Multumesc.
     
  3. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Probabil ca motorul e identic cu cel de 150 cp, doar redus din soft. Daca nu ma insel, ti-ar trebui turbo si injectoare de pe cel de 190 ca sa fie ca acela, altfel e posibil sa fie cam trase de par valorile de 190 cp (nu ca nu s-ar obtine, dar cu temperaturi mari). Poti face un stage 1 si ar trebui sa fie suficient si mult mai ieftin.
     
  4. Sebastian Ptr 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2022
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A5 sportback, 2.0tdi, 2016, B8, CSUB, 136cp
    Tocmai de stage 1 imi este frica, pentru ca am auzit de la altii care si-au facut pe modelele din ani mai vechi tot de 136 cp (alea aveau sigur turbina mai mica si mai cateva chestii diferite) cum ca dupa stage 1 au inceput sa aiba probleme cu masina. Din cate stiu eu, stage 1 doar seteaza niste parametrii din soft (volumul de aer ce intra in turbina, volumul de combustibil ce intra pentru ardere) dat fiind fapt ca pe motoarele de 136 cp sunt chestii schimbate, imi e frica sa nu cedeze si a mea dupa ce ii fac soft-ul. Am vazut pareri impartite de la tot felul de oameni si nu stiu exact ce sa cred, ma gandeam sa merg cu problema asta la o reprezentanta Audi, poate ma pot lamuri ei de tot
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Reprezentanta Audi NU iti va confirma nimic. Ei NU au raspuns penttru intrebarea ta. Ti-am spus si in mesaj ce sa faci dar vad si observ ca te faci ca NU intelegi. Cauta un profesionist in tuning (ti-am spus ca in Timisoara are cine sa te ajute) si vei primi toate lamuririle necesare. Pe viitor ca si nota informativa scrie obligatoriu si codul motorului cand mai ceri ceva sau scrii mesaje (pentru a nu fi intrebat aiurea si inutil despre asta, pentru ca tu NU furnizezi toate informatiile necesare).
     

Distribuie pagina asta