1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare si/sau Modificare Motor Diesel 2.0 TDI la A6 C7 (4G)

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de cristea, 2 Noi 2014.

  1. Octavian Birta

    Octavian Birta 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 (4G2) 2.0 TDI (CNHA) 190CP S-Tronic 2014
    Vad ca nu mai pot edita postul anterior asa ca scriu aici.
    Revo mi-a raspuns azi ca sunt 2 variante:
    1. Pastrez Stage 1 si-mi rezolv eu cumva problema ambreiajului
    2. Renunt la Stage 1 si-mi returneaza banii daca ma hotarasc pana miercuri-joi
    Probabil ca voi pastra softul si fortez mai putin ...

    Pentru dyno am fost refuzat de Dio Performance pe motiv ca ei fac doar celor care fac soft la ei (din lipsa timpului)... Aveti o alta recomandare ? Stiti unde are Dragos de la Completechip punctul de lucru in Pipera ?

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
    Flaviu88 apreciază asta.
  2. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    alege varianta nr 2 asta daca vrei sa asculti !
    Nici Dragos ( completechip ) pe care il cunosc personal nu se va baga la asa ceva si sti de ce ... pentru ca nu este problema lui si are oricum extrem de multe pe cap si de lucru ca sa piarda timp/bani
    @Octavian Birta cum se preteaza ca un tuner mare de calibrul lor sa nu aibe un stand pentru verificare

    Softurile pe cutiile automate sunt pretentioase si daca citeai pe aici aveai destul de multe variante cum ar fi la @anarchy care nu latra precum altii si nici nu umbla cainii cu covrigi in coada pe la ei ...
    Sunt satul sa va plageti de probleme pentru ca nu va documentati adecvat inainte

    SI da este posibil ca si cutiia ta sa aibe probleme
     
    flavius89 și anarchy apreciază asta.
  3. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Cum am mai spus eu candva......dupa un anumit rulaj cam fiecare motor, respectiv cutie capata anumite particularitati de usura. Revo fac un soft universal pentru toate motoarele de 2 litri, cu niste cifre pe hartie foarte tentante.
    Problema lor este ca nu posibilitatea de a evalua in parte fiecare masina si sa o duca atat de mult cat e ok pentru masina respectiva. De aceea, eu personal am preferat ca acest lucru sa mi-l faca un om cu multe recomandari, din Iasi, Dragos......care cum a procedat:
    -masina pusa de dino, evaluate performantele
    -deblocat calculatorul motorului, citit softul de pe motor, modificati anumiti parametri apoi rescris pe calculatorul motorului
    -pusa masina iarasi pe dino, evaluate performantele.....
    -retusat anumiti parametri, rescris iarasi pe calculatorul motorului.
    -test dino cu performantele finale.
    -iesit in log cu masina in mers, in diferite situatii, monitorizat ceea ce a considerat ca ar putea reprezenta factor de risc.......

    Totul ok. Client multumit....super multumit.... Cel care a facut operatiunea primeste banutii si se bucura de stima si respect dar si de recomandarea in fata altor persoane.....

    Postarea cu toate detalii, inclusiv graficul dino sunt in sectiunea Tuning/motorul de 2 litri, pagina #44, postarea #877 .
     
    Marco_audi, Mitiy și Cata_ADC apreciază asta.
  4. zanety22

    zanety22 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2015
    Locație:
    RM.VALCEA
    Masina:
    AUDI A6 C7 4G 2.0 TDI CGLD 20111
    Scuze cutie manuala am facut 30000 km merge super de la 163 la 215
     
  5. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    octavian tin minte ca te-au sfatuit mai multi sa nu faci la revo...dar ai ales lozul necastigator.
    Banuiesc ca ti-a resoftat doar ecu motor. O abordare total incorecta. Trebuie resoftata si cutia in cazul tau.
    Chiar acum lucrez la softul lui mabalaru care are aceeasi motorizare ca si tine. La el am citit si cutia ca stiam dinainte ca la Stronic sunt limitari.
    Din pacate am avut dreptate. In softul cutiei exista limitare de cuplu la fix 400 Nm cat ai de fabrica.
    Ca sa sari peste aceata valoare in realitate cu acest cuplu doar prin resoftare ECU motor va trebui ca tunerul sa pacaleasca cutia prin valori eronate.
     
  6. Octavian Birta

    Octavian Birta 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 (4G2) 2.0 TDI (CNHA) 190CP S-Tronic 2014
    In final am renuntat la softul Revo si am revenit la stock. Pana nu intelegem clar ce cutie este, cat poate duce si in ce conditii am decis sa raman asa. Sincer, in cele 2 saptamani cat am stat cu softul Revo si am cautat solutii pentru cutie, am realizat ca in Bucuresti nu sunt mecanici specializati in cutii automate care sa cunoasca bine acest tip de cutie si sa vrea sa se bage in ea ... cel mult gasisem pe cineva care sa-mi schimbe ambreiajele dar fara cele doua pistoane implicate ... asa ca, pentru moment, m-am linistit ;)

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  7. danuuu

    danuuu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2009
    Locație:
    Adjud
    Masina:
    audi a6 c7 2.0 177 cp
    Salutare.Până la urmă a remapat cineva 2.0 multitronic ?tot ma uit pe situri la revo,upsolute,tcm...si nu stiu ce sa fac.Dragos de la Iasi(Completechip) nu prea vrea sa se bage din cauza cutiei..
     
  8. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Da, am resoftat eu, mai multe. 20-30 de cai in plus si 30-40 Nm este destul de safe pentru multitronic, deasemenea am evitat cresteri de cuplu la rotatii mici ale motorului. Problemele incep sa apara cand te indepartezi mult de softul de fabrica. Daca urmaresti o crestere minora dar care totusi sa se faca simtita indeajuns... nu este nici o problema. Masinile respective deja au cateva zeci de mii de km fara nici o problema. Multitronicul daca este sa cada, cade si fara soft de putere la motor. Probabil o sa apara polemici odata cu postarea aceasta, dar.. este parerea mea personala pe care o am in urma experientei acumulate.

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk
     
  9. danuuu

    danuuu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2009
    Locație:
    Adjud
    Masina:
    audi a6 c7 2.0 177 cp
    Tot la un 20..maxim 30 de cp....ma gandeam si eu.Cresterea de cuplu tot așa..mai limitat.
     
  10. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @Bogdan123 tu ai A6 C7 ? Nu de alta dar in profil vad altceva
    Este foarte ok ceea ce spui , pana la urma @danuuu asteapta feedback de la cei ce aveti , folositi si ati facut nu povesti din folclorul romanesc

    Succes
     
    danuuu apreciază asta.
  11. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Nu posed A6 C7 dar am resoftat 3 bucati cu multitronic. Deci vorbesc din experienta nu din folclor.

    Trimis de pe al meu HTC One_M8 folosind Tapatalk
     
  12. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Am eu motorul de 2 litri cu multitronic resoftat.
    Inainte aveam teoretic 163 cai si 380 nm. Pe dyno a iesit 148 cai si 357 nm. Dupa soft pe dyno au iesit 199 cai si 399 nm.
    Sa fac comparatie....parca e cu totul alta masina. Cresterea de cuplu se face foarte placut simtita. Foarte faina massina in general dupa softare. :)
     
    keth, Cata_ADC, danuuu și încă o persoană apreciază asta.
  13. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Daca te incanta softarea fa-o, daca ti-e teama atunci nu o fa. Urmeaza-ti instinctul fara sa judeci prea mult. Numai in felul asta poti profita pe deplin de placerea de a-ti conduce masina. Daca stai cu frica drobului de sare vei ajunge sa inventezi probleme unde nu sunt. :))
     
  14. danuuu

    danuuu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2009
    Locație:
    Adjud
    Masina:
    audi a6 c7 2.0 177 cp
    dentimarius
    Imi poti spune te rog,in privat,unde ai facut resoftarea?
     
  15. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Orice tuner care se respecta ar trebuii sa poata pune la loc softul de fabrica la cererea clientului, din orice motive invocate de acesta. Deci daca nu-ti place cum merge poti revenii oricand la ce ai avut inainte.

    Trimis de pe al meu HTC One_M8 folosind Tapatalk
     
  16. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Nu e nevoie sa spun in privat, nu e secret, iar omul este de nota 10 atat ca om cat si profesionist. La Dragos de la Completechip am facut, la Iasi. Il recomand cu toata increderea. :)
    Nu am mai scris mai sus, am 10k km de cand am facut si totul este super ok.
     
  17. GT829

    GT829 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6
    Dupa experienta softarii in trecut a unui Golf 5 (1.9 Tdi) apoi a unui Passat B6 (1.9 Tdi) am ajuns din nou pe mainile lui Marius RBN, unul din pionierii chiptuning-ului in RO, un om cu o bogata experienta in spate si caruia am curajul (pt ca este singurul in care am incredere sa ii las masina, deloc ieftina) pt resoftare - Audi A6 Avant 2.0 Ultra (190hp) E6 cu AdBlue, cutie Stronic 7... dupa soft 230hp. Dupa softare, masina este incredibila, parca are mai multa viata, pare mai vie din toate punctele de vedere. Se simte cum trage mult mai de jos, motorul nu mai are pauze la schimbarea treptelor din cutia automata, practic si cuplul este mai prezent si nu mai scad turatiile intre rapoarte. Ce m-a uimit insa, este scaderea consumului foarte mult, eu mergand cam 90% in regim de Autobahn, sunt rezident in Germania si prin natura jobului fac cam 500-600km pe zi uneori. Un alt aspect a fost ca inainte cand porneam AC la consumatorii din meniul Efficiency imi statea la 3 sferturi, iar acum sta la un sfert. Am deja 15k de la softul facut de Marius RBN, iar masina se comporta excelent modurile Efficiency - Dynamic - Sport s-au schimbat total. Pentru. cei ce doriti sa va faceti soft eu nu spun sa va duceti la X sau la Y, probabil sunt multi tuneri pe piata si Ok, iar alegerea va apartine, dar cine alege sa faca la RBN, va spun ca nu va regreta, iar masina va pleca zambind din mainile lui!
     
    IONUT FARCA apreciază asta.
  18. Leos 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 2.0 TDI 190cp 2016
    Salutare.
    Fratilor, vreau si eu o sugestie de la cei care si-au resoftat 2.0 TDI-ul de 190 de cai. Stau in dubii de o luna de zile si nu stiu deloc ce sa fac... as alege intre TCM si Ginel de la Buzau dar tot inca nu-mi sunt clare problemele cu cutia S tronic.
    @GT829 la cei 230 de cai, cati Nm ti-a crescut in plus la resoftare? Ai idee de vreo problema la cutie, ti-a zis tunerul ceva de asta?
    @anarchy tu spui ca limita maxima a cutiei S tronic e fix 400 Nm, exact cat are din fabrica.. Atunci cum sa facem resoftarile la motorul asta? Se accepta cativa Nm peste limita asta, sau fix ce e crescut de limita asta apar erori dupa resoftare?

    Mersi frumos!
     
  19. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    GT829 : la cum ai scris despre RBN, pun pariu ca te-a platit sa-i faci astfel de reclama. Pe ce te bazezi cand spui 230 Hp ? pe ce a spus el sau ai facut si un test dyno ? te rugam sa revii cu un grafic dyno.
    Important e sa te tina masina / turbina / cutia si sa fii tu multumit ... restu e can-can.

    Leos : limita maxima nu e 400 Nm. Cu atat vine de fabrica masina. Limita o va descoperi tunerul pe care-l alegi.
    Daca se depaseste limita o sa-ti apara eroare de Gearbox malfuntion imediat.

    E bine de retinut ca masina voastra va avea sau nu caii pe care-i spune acel tuner. Un test dyno va spune asta cu siguranta.

    #SayNoToFakeHp
     
  20. Leos 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 2.0 TDI 190cp 2016
    @anarchy mersi frumos de raspunsul prompt!
    Am priceput acum, sa inteleg ca mai e loc de cativa Nm in plus? doar sa nu se depaseasca limita pe care o va citi tunerul.
    Ai dreptate cu cei 230 de cai, mie nu mi-a dat niciun tuner din cei pe care i-am intrebat valoarea asta, ci maxim 220 cp cu 440-450 Nm. Din experienta ta, crezi ca e safe asa?

    Mersi!
     

Distribuie pagina asta