1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare si/sau Modificare Motor Diesel 2.0 TDI la A6 C7 (4G)

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de cristea, 2 Noi 2014.

  1. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    @Tudor Virgil ce cuplu ai acum dupa resoftare? Si cati km are masina in total? Mersi
     
  2. Tudor Virgil 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2017
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Q7 4M , 3.0 , 2015
    Salut, am 420nm cuplul acum, referitor la km am 210-220k am impresia. Sunt plecat de câteva săptămâni din tara... nu știu exact, dar pe acolo plus minus un pic.
     
  3. flavius89

    flavius89 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant 2.0d Cglc Multitronic - Stage1
    Are cineva dintre noi cu noul soft stage 1/2 mai multi km adunati pe cutia multitronic minim 30-40,000km? Incat sa ne spuna cum se comporta cutia pe termen relativ lung?
     
  4. Dum3 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2017
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    A6 2.0 TDI 177CP CGLC 2014
    Aceeasi intrebare :)
     
    MDU apreciază asta.
  5. Dan.o

    Dan.o 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Q7,3.0 TDI DHXA, 2019
    Va salut, ce parere aveti despre un chiptuning stage 1 de la 2.0 tdi 190cp/400NM la 220cp/450NM ?
    Cutia este s-tronic 7 trepte cu maximul declarat de cuplu sustinut de 500NM. Exista vre-un risc pentru cutie ca ma apropii de limita de 500NM ? Adica, 50NM in regim de mers normal este safe sa am ca buffer pana la limita maxima ?

    Multumesc,
    Dan
     
  6. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Din cate stiu eu nu ar fi nici o problemă să o duci la 220 ps și 450 Nm.
     
    Dan.o apreciază asta.
  7. Tudor Virgil 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2017
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Q7 4M , 3.0 , 2015
    Salut băieți,

    Am făcut cu soft stage 1 deja 50mii km și pot spune ca mașina merge ff bine. Ca îmbunătățire vizibila în afara de faptul ca trage mult mai bine am observat ca iarna cu jantele de 17'' consumul este undeva la 5.5 dacă nu depășești 140km/h. Dacă treci de 140 se duce undeva în 6-6.5 ltr/100km (mers în Bulgaria la ski cu pilotul pus pe 200 și în rest maxim posibil). Nu am sesizat nimic la comportamentul cutiei diferit de ce era înainte, în condițiile în care cutia mea atunci când pornesc motorul trebuie sa o las sa plece singura, apoi la orice pornit de pe loc nu mai e nevoie. Doar când pornesc motorul are și avea și înainte acest comportament care mi s-a părut ciudat dar mam obișnuit. Ce am mai observat este ca filtrul de particule se încarcă mai repede, am tot urmarit nivelul de încărcare cu vcds, deci trebuie sa fii atent mai mult când întra în regenerare. În rest nu pot spune decât ca cei de la Mob tuning au făcut o treaba f bună.

    Bafta multa.
     
    Sisqoo2000, Caprita Emanuel și flavius89 apreciază asta.
  8. flavius89

    flavius89 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant 2.0d Cglc Multitronic - Stage1
    @Tudor Virgil, ai o fisa dyno sa compar cu fisa mea ? Simți cresterea de putere în zona 1500-2000rpm fata de stock?

    Eu cu al meu cglc multitronic, mi a ieșit sock 169cp / 360nm și mai mult de 198cp /400nm, nu am reușit sa scot.

    Practic pe asfalt nu prea simt creșterea de putere de 15% in special pe turații joase nu vad diferențe față de stock unde ne interesează cel mai mult.
     
  9. Scotianudj 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2019
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a6 c7 2.0 2012
    Salut,
    Observ ca, cunosti multe despre audi. Sunt interesat sa fac o resoftare la un A6 C7 de 2.0 177 cai cutie manuala din 2012. Ce ma sfatuiesti si de ce sa tin cont la resoftare ? Ma intereseaza mai mult cutia, in treapta 1 are un fel de protectie, un fel de lag la plecare. Cat de mult poate fi afectata cutia de o resoftare ? Multumesc.
     
  10. Tudor Virgil 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2017
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Q7 4M , 3.0 , 2015
    Flavius89 - Mie pe dyno - 209cai, făcut proba de 5 ori și inainte 167 cai. Sper sa mai găsesc fisa pe undeva, dacă o găsesc îți dau un mesaj. Dar la mine sincer diferența a fost vizibila, chiar trage foarte bine.

    Scotianudj - nu cred ca îți poate afecta cutia stage 1, mai ales ca e manuala. Oricum discuți cu oamenii in service direct când te hotărăști, deși mai toți care fac soft acum îl fac undeva în Germania. Din ce am înțeles ei doar citesc softul mașinii îl trimit în Germania și primesc versiuni pe care le uploadează și fac teste dyno. Dacă e ceva ciudat anunță cum se comporta masina și eventual cer o alta versiune. Am înțeles ca prețul la un soft e undeva la 50-100 euro. Oricum pe manuala nu prea trebuie sa îți faci griji de cutie.
     
    Scotianudj apreciază asta.
  11. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    Fisa de la softul meu facut de Dragos Completchip
     
  12. Bogdan652 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A6, 2000, 2016
    Servus @Dan.o
    Am facut eu Stage 1 de la 190 cp la 220 cp si de la 400 Nm la 450 Nm si este super ok. Deci stai fara grija.
     
    Sisqoo2000 și pamfilie2006 apreciază asta.
  13. Dan.o

    Dan.o 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Q7,3.0 TDI DHXA, 2019
  14. pamfilie2006

    pamfilie2006 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2014
    Locație:
    Sărmașu
    Masina:
    A6 C7 2015 S-Line 2.0 TDI ULTRA CNHA
    Cum se comporta la regenerare ??? Al meu dupa resoftare , caracteristici la fel ca si la tine, regenereaza la temperaturi foarte mari.(miroase a cauciuc ars probabil de la suportii esapamentului) , in vara la un moment dat iesea fum din asfalt cand era la regenerare si m-am oprit pe loc.
     

Distribuie pagina asta