1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare / Tuning / Modificare motor 2.0 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de bigarel, 8 Dec 2008.

  1. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    Ba da. Ambreiajul e primul care sufera la cresterea respectiv de cuplu necesar pt producerea celor 200+ cp.
     
  2. Ungur Andrei

    Ungur Andrei 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2007
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6 2.0 TDI Quattro - DDDA - 2018
    Si atunci cei care au 170 de cai stock si fac resoftare la 210 de ce se descurca cu cele 2 intercoolere si nu isi pun FMIC ? Sau motoarele de 3.0TDI ? Intreb deoarece mi se pare mai usor si mai ieftin sa iau din dezmembrari un intercooler pentru partea dreapta care va potrivi perfect decat sa cumpar un FMIC si sa ma chinui sa il montez.
    @dentimarius Sunt constient sa ambreiajul este afectat de cuplu si nu de cai, insa cine isi doreste sa aiba 210 cai si sa ramana la cuplu stock ? Nici nu cred ca este posibil...Nu am de gand sa merg cu masina la concurs, insa vara cand pun rotile pe 18 si am 4 persoane+bagaje in masina, nu mai imi place cu trage in depasiri dupa 120km/h.
    Nu stiu in ce masura se poate realiza, insa cand voi ajunge la partea cu softul voi cere daca se poate pentru treapta 1 si 2 sa se limiteze cuplul la puterea actuala, deoarece pentru 1 si 2 are putere destula si acum.
     
  3. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    totul tine de alegerea fiecaruia. un intercooler mai bun (FMIC) ajuta mult dar nu este absolut necesar. Poti ramane si doar cu ala care il ai sau sa iti pui pe al doilea.
    legat de cuplu e o aberatie faptul ca poti sa-ti doresti 210 cp cu un cuplu stoc. nu e posibil asa ceva si personal eu cred ca la o masina diesel cuplu este cel care conteaza si nu caii putere.
     
  4. Ungur Andrei

    Ungur Andrei 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2007
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6 2.0 TDI Quattro - DDDA - 2018
    Oare de ce scrie ca rezista cutia manuala de pe 2.0TDI pana la 330NM si in realitate sunt multe care nu au probleme nici la peste 400NM ?
     
  5. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Sunt setupuri cu mult peste 500Nm fara probleme la cutie. Doar ambreiajul patineaza la asemenea cuplu
     
  6. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    "are used for torques up to...." nu se traduce cu "rezista cutia pana la.,.." .... ci "sunt folosite in prezent pana la cuplu de..."
    andrei de unde le scoti ? :)
     
    Ungur Andrei apreciază asta.
  7. Ungur Andrei

    Ungur Andrei 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2007
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6 2.0 TDI Quattro - DDDA - 2018
    Multumesc de lamuriri. :beerchug:
    Concluzia este ca imi trebuie o turbina mai mare(170cai sau hibird) + un soft bun si ajung la 210cai fara probleme iar cutia, injectoarele si ambreiajul vor rezista daca nu abuzez de ele.
     
  8. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Cutia manuala rezista cel mai bine la astfel de cresteri de cuplu. Chiar si condus mai agresiv nitel rezista. Ambreiajul insa nu rezista daca e fortat. La cutiile manuale ambreiajul partea cea mai sensibila intre cuplul motorului si inertia masinii. Masina nu e ff usoara, prin urmare, cu cat cuplul e mai mare, cu atat mai repede va ceva ambreiajul....
     
  9. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Ca tot veni vorba de soft si interne, am in plan sa ajung de la 180cp la 220cp, si aici ma voi si opri pentru ca din ce am inteles limita injectoarelor si a pompei este undeva la 230-240cp.
    Acum ma gandesc sa schimb urmatoarele: intercooler cu unul de pe b8 3.0tdi.. am si alte alternative? Turbina aici nu stiu exact cum ar fi mai ok, dat actuala la prelucrat(schimbat ax-alezat sau hibrid) ori cautat o turbina bv43a, a mea este bv43. La ambreiaj nu am dubii, tinand cont ca as vrea sa ajung la 460-480nm sachs organic, am inteles ca este mai dificil de manevrat prin oras insa e ok nu sunt asa sensibil. Softul inca nu m-am hotarat la cine, momentan ma macina upgrade-urile cu pricina.
     
  10. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    e de ajuns o turbina de 177cp pentru ce vrei tu. si ambreiajul stoc e ok daca il schimbi o data pe an. altfel sachs performance dar nu stiu daca o sa-ti placa.
     
  11. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Dar la turbo ar fi mai convenabil sa o modific pe actuala sau mai bine iau una de pe caha?
     
  12. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Si inca o chestie, pt ce vreau eu sa fac am nevoie si de evacuare marita?
     
  13. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    nu ai nevoie de asa ceva. eu am trecut de acea putere pe care tu ti-o doresti doar cu dpf scos + turbo caha + soft.
     
  14. tarleaa 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A6 2.0, 2009, CAGB, multitronic, 136CP
    Salut,

    Prin sau pe langa Cluj aveti ceva recomandari de tuneri ?

    M-ar interesa pentru un A6 C6 2009, CAGB, 136 CP, multitronic.

    Cu lvbpowerengineering si-a facut cineva ?
     
  15. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    tarleaa, cauta-l aici pe forum pe colegul "motor". Stiu ca el colabora cu Ginel (PowerTech Buzau) si te poate ajuta.
     
  16. tosi2017 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 2.5 tdi
    Lorand kiss il gasesti la cluj si este foarte bun in ceea ce face.
     
  17. Micckkey

    Micckkey 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 FACELIFT, 2.0 TDI 120 CP, 2013
    Salut colegi ! Revin cu update la masina si va anunt ca ceea ce aveam in plan am si facut..adica sa ajung la 200+ cp pe al meu a4 b8 2.0 tdi de 120 cp. Pentru asta am achizitionat turbina (Garrett) de 177 cp si am facut dpf off iar pentru soft am apelat la Dragos Stacescu (CompleteChip) unde am scos valorile de 205 cp si 430 nm. Inainte de modificarile mentionate mai sus am rulat cu un soft facut de Ceky (Dimsport) care s-a comportat bine din punctul meu de vedere si spre uimirea lui Dragos. :) Cu acest soft masina a scos pe dyno la Racing Code valorile de 163 cp si 360 nm, iar dupa modificarile fizice suferite am scos pe dyno-ul lui Dragos 180 cp si 380 nm ceea ce m-a surprins, fiind o diferenta mare de putere. Dupa ce am pus softul stock s-a obtinut puterea de 131 cp si 312nm. Sunt foarte multumit de rezultatele obtinute iar daca cineva doreste informatii cu privire la aceste modificari il pot ajuta cu mare placere. FB_IMG_1489833935452.jpg
     
    Ultima editare: 14 Apr 2017
    Adi86 apreciază asta.
  18. Adi86

    Adi86 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi a4 B8 Avant Quattro Advanced, 2010, 2.0 TDI 143 CP
  19. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Fum la 205 CP cu turbo de 177 ? Niciodata :)
    @Micckkey, probabil in softul de la Ceky au fost copiate hartile de pe motorul de 170 (difera vreo 4 sau 5 fata de cel de 120. Distractia este peste 185CP, cand trebuie recalibrat tot).
     
    Micckkey apreciază asta.
  20. Micckkey

    Micckkey 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 FACELIFT, 2.0 TDI 120 CP, 2013
    @kng_bv este posibil, tu stii mai bine :). Dragos era surprins..mi-a zis ca e cel mai ok soft facut de Ceky, arata ok graficul pe dyno..din ce mi a zis el lipseau doar cateva limitari..in rest era ok.
    @Adi86 legat de fum, orice masina incepe sa scoata putin fum daca ai eliminat DPF-ul, indiferent daca ai soft sau nu. La softul acesta masina chiar nu scoate fum. Pot sa zic ca este exact ca un diesel normal fara DPF.
     

Distribuie pagina asta