1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare / Tuning / Modificare motor 2.0 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de bigarel, 8 Dec 2008.

  1. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Cand ai avut.masina pe dyno, nu scotea fum nici dupa 4000rpm?
    Referitor la.acele moduri diferite comfort si dynamic, tunerul ar trebui sa stie de ele sau macar sa stie sa le.modifice?
     
  2. Micckkey

    Micckkey 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 FACELIFT, 2.0 TDI 120 CP, 2013
    Nu am ads-ul pe masina..un tunner ar putea sa te lamureasca cu asta.. Iar in legatura cu fumul..sincer chiar nu am vazut fum sa dea. In accelerari brutale e normal sa de un pic dar nu te gandi la nor in spatele meu..sau sa fie fum constant. Injectia motorului resista pana la 230-240 cp. Si dupa 4000 rpm nu mai are rost accelerarea..la 4100-4200 deja se duce cuplul..deci nu trec de 4200 cu ea.
     
  3. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Hmm ciudat.. pt mine :) La a mea dupa 4000rpm asa se comporta, fara sa exagerez(doar partea cu fumul negru si doar dupa 4000, nu la pornire nu in sarcina nu in accelerari, doar strict dupa 4000)
     
  4. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    Astea sunt discuții pt topicul de probleme tehnice
     
  5. Micckkey

    Micckkey 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 FACELIFT, 2.0 TDI 120 CP, 2013
    @Clauu Exagerat de mult fum..se pare ca acolo este o problema a masinii. Nu se pune problema de asa ceva la mine. Ce modificari i-ai adus masinii de scoate fumul asta ?
     
  6. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Soft + dpf off si egr anulat din soft si pe traseu blocat canalul. Sa nu fi fost bine umblat pe acolo? Nu pot sa-mi dau seama de ce face asa, pana in 4000rpm e ok.. dupa se dezlantuie
     
  7. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    Parca am mai discutat cazul tau :)
     
  8. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Daa vechea problema :) uit de ea pana citesc iar pe aici :) Injectoarele am valori pana in 0.10, debitmetrul lasasem niste loguri si nu se vedea.nimic dubios pe acolo.. altceva nu stiu unde sa ma mai uit decat sa schimb softul sau masina cu totul :-)
     
  9. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Din uk cea mai puternica 2.0 CR din lume 340hp si 625Nm, un Dyno cu cifre reale, deloc optimist .
    modificari:
    Cp3 HPFP + injectoare
    turbo vklr 2569 probabil, combinatie intre VKLR Mercedes cu housing Audi, sub 3000 e cam moarta
    IC, 76mm evacuare, chiulasa portata + arcuri

    [​IMG]

    Sper sa fac macar 10hp in plus fata de rezultatul de mai sus, cu ceva modificari in plus.
     
    Micckkey și Clauu apreciază asta.
  10. igeorge

    igeorge 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 - 120 cp - CAGA
    Salut, de la 120 la cat ai modificat?
    As face si eu operatiunea.
    Merci.
     
  11. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Buna ziua, cineva m-a indrumat sa intreb aici.
    Care sunt senzorii din care se pot mari performantele motorului sau caii :p
    Unii vand "module" cu sute de lei si defapt in acele module e o simpla rezistenta de cativa banuti, unii spun ca se monteaza pe debitmetru ca sa simta aer mai rece (la debitmetrul meu nu exista acea termorezistenta, doar locul ei), unii spun ca la sondele lambda (din cate stiu sunt langa catalizator in schimb la mine incepand de la motor,turbo,catalizator etc nu am nicio sonda), unii mai spun ca se pune pe senzorul de temperatura apa sa simta apa cum ca ar fi rece si o dozeaza cu mai multa motorina(rezultatul e mai mult fum si ceva putin castig), unii mai spun ca se monteaza pe temperatura motorinei.
    Va rog sa imi spuneti daca se poate care sunt senzorii care pot fi pacaliti pentru castig in putere?
     
  12. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Rail la vele common rail, masa aer+temperatura+presiune turbo la cele non common rail. Dar este cea mai proasta si nesanatoasa metoda de "marit" puterea.

    De la 120 la 143 este doar soft. Ajunge pana la 185cp cu 420nm fara probleme
     
    Clauu apreciază asta.
  13. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Senzori pacaliti.. powerbox.. o prostie.
    Mai nou am auzit pe ici colo ca injectoarele noastre sunt in stare sa sustina 250cp.. le-a impins cineva atat de mult?
     
    ORAK apreciază asta.
  14. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    250 nu sunt o problema ptr injectoare. Problema e pompa turbina si tunerul.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La 250 cai pe 2.0 TDI stock nu injectoarele ar trebui sa ingrijoreze, ci tot motorul si restul angrenajelor. :)
     
  16. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Serios? Esti aici ca sa dezinformezi si sa sperii lumea sau ai informatii pe care noi nu le cunoastem?
    Inseamna ca aia care merg de ani cu 260 300 sau 350hp sunt niste norocosi ..la ei nu crapa.
    Nu mai fiti atata gica contra!

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk
     
  17. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    La presiunea stock nu sunt capabile de 250 safe. Durata de injectie ar fi periculos de mare in turatie, si egt-ul pe masura.

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  18. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Injectoarele 03l130855X au destula motorina ptr 320 cai la 2200bar rail, un amic le foloseste in Italia, acum va monta inj mai mari.
    Nu m-as preocupa ptr cifre inferioare.
    Nu avem prea multe 2.0 CR peste 220 cai in tara, cred chiar foarte putine.
    La PD situatia e mai roz.
     
  19. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    Daca m-am oprit eu la 230 nu inseamna ca e limita. Puteam sa mai urc lejer daca nu treceam la 3.0. Urma sa pun cp3, gtb2260 si eventual wmi. 280-300 era lejer
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @MacMac Aia care merg cu cifrele mentionate de tine nu au masinile stock.
     

Distribuie pagina asta