N-are ce sa distruga. Doar ca la el chestiile se rezolva dupa 10 tentative. Are planuri mari ..ne zice el mai multe Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Hehe da revin cu rezultatul final dupa ce termin cu toate problemele astea. Sper totusi sa o fi luat razna valorile din ecu si doar atat fara implicatii asupra injectoarele.
Evitati dyno la oradea... da cam 20-30 in plus cadou. Masina proprie mai jos 217 cai cu 1.6bar boost ..imposibil
Posibil cu ceva fum (AFR ~16.2-16.5 pe capat) si DPF off. Pentru puterea aia ai nevoie de ~80mg combustibil. Dar depinde foarte mult de eficienta intercooler, cat de puternice erau ventilatoarele ce suflau in intercooler (IAT final), etc, etc, etc.
De mentionat ca am mers cu masina lui MacMac cand aveam A4-le cu harta de vreo 220 cp si a lui mergea muuullt mai slab. Din estimarile mele avea maxim 180 CP. Dovada ca a fost facut de o skoda cu 190CP. NU stiu de unde au scos aia 217 cp pe dyno lor
Roby, si eu cu a mea, cu soft de 185CP/400Nm (setarea de iarna) am dat panica la multe masini de 200+CP, dar la mine cuplul de 400Nm l-am mentinut de la 1900 rpm pana la 3300, dupa care am scazut pentru a mentine puterea de 185CP pana la 4500 rpm. Toate masinile mele au avut soft in genul asta, cuplu cat mai constant pana la atingerea puterii maxime si apoi mentinerea puterii cat de mult posibil. Par mai line in acceleratie, dar in realitate sunt mai flexibile decat cele cu soft "all in".
2000 bari ar trebui sa citeasca din moment ce harta de durata este calibrata pana la 1800. In general calibrarea de durata se face la 200 de bari sub presiunea maxima a senzorului (1350 rail la senzor de 1600, 1600 rail la senzorde 1800 si 1800 rail la senzor de 2000).
Multam, pai atunci se pare ca pt 230cp trebuie schimbat si acel senzor, si din ce am inteleles cel de b8 3.0tdi CDUC s-ar potrivi.
Nu e nevoie sa schimbi nici un senzor. Durata de injectie la 1800 bari pentru 78mm^3 combustibil este de 819 uS. Tradus in grade de injectie inseamna 19.656 grade la 4000 rpm. Limita safe este undeva la 30 de grade pentru common rail si 40 pentru PD. La 30 de grade durata (1250uS) se pot injecta la 1800 bari cca 136mm^3, adica ~115mg combustibil, care ajung pentru 285-290CP
Vorbisem cu Dragos si el spunea ca este musai de schimbat acel senzor.. nu va contrazic pe niciunul pareri si pareri :-)
Este mai ok sa il schimbi, adica vei avea pentru aceeasi perioada de deschidere a injectoarelor mai multa motorina. O durata de injectie mai mica se traduce in EGT mai mic si de aici restul de beneficii. Dar pana la musai, e cale lunga Am scos din motor de Opel 1.9CDTI 250CP cu injectie stock, presiune turbo 3300 mbar, senzor de presiune rampa stock, fara nici un fel de emotie.
Mda ceata, 05a906 051 asta ar fi codul senzorului insa la o cautare am vazut ca sunt variante si de 2000b.. bata-l ca nu mai inteleg nimic
Pai si nu inteleg de ce pt motorul de 245cp exista senzor de 2000b.. adica din calculele lui @kng_bv inteleg de ce :-) doar ca ma asteptam sa fie doar un senzor si anume cel de 2200-2500b Am sunat si la magazine si toate imi dau pe acelasi cod, sa mai existe oare un alt cod?
Usor usor se face lumina, cel de 2000b ar merge pana la 2200b, la fel pt cel de 1800b pana la 2000b. Acum alta intrebare, regulatorul din rampa nu ar trebui schimbat si el?
Cel de 2000 bari merge pana la 2000. Dar este folosit pe masini pana la 1800, pentru a putea arunca eroare de deviatie pozitiva a presiunii in caz ca este nevoie. Regulatorul de pe rampa si de pe pompa nu trebuie schimbat pentru ca este practic un "robinet" ce lucreaza in impulsuri modulate in durata.