1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare / Tuning / Modificare motor 2.0 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de bigarel, 8 Dec 2008.

  1. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    N-are ce sa distruga. Doar ca la el chestiile se rezolva dupa 10 tentative. Are planuri mari ..ne zice el mai multe

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  2. vladazu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI, CJCB
    Pentru un stage 1, la un A4 CJCB 100kw din 2012, la cine sa apelez in Timisaora?
     
  3. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Anarchy? E si el pe forum

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  4. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Hehe da revin cu rezultatul final dupa ce termin cu toate problemele astea. Sper totusi sa o fi luat razna valorile din ecu si doar atat fara implicatii asupra injectoarele.
     
  5. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Evitati dyno la oradea... da cam 20-30 in plus cadou. Masina proprie mai jos

    217 cai cu 1.6bar boost ..imposibil

    [​IMG]
     
    kng_bv apreciază asta.
  6. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Posibil cu ceva fum (AFR ~16.2-16.5 pe capat) si DPF off.
    Pentru puterea aia ai nevoie de ~80mg combustibil.

    Dar depinde foarte mult de eficienta intercooler, cat de puternice erau ventilatoarele ce suflau in intercooler (IAT final), etc, etc, etc.
     
  7. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    De mentionat ca am mers cu masina lui MacMac cand aveam A4-le cu harta de vreo 220 cp si a lui mergea muuullt mai slab.
    Din estimarile mele avea maxim 180 CP.
    Dovada ca a fost facut de o skoda cu 190CP.
    NU stiu de unde au scos aia 217 cp pe dyno lor :)
     
  8. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Roby, si eu cu a mea, cu soft de 185CP/400Nm (setarea de iarna) am dat panica la multe masini de 200+CP, dar la mine cuplul de 400Nm l-am mentinut de la 1900 rpm pana la 3300, dupa care am scazut pentru a mentine puterea de 185CP pana la 4500 rpm.

    Toate masinile mele au avut soft in genul asta, cuplu cat mai constant pana la atingerea puterii maxime si apoi mentinerea puterii cat de mult posibil. Par mai line in acceleratie, dar in realitate sunt mai flexibile decat cele cu soft "all in".
     
    Crystyano YSX și letkuteb apreciază asta.
  9. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Imi puteti spune va rog cat citeste maxim senzorul de presiune in rampa? Pana in 1800b?
     
  10. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    2000 bari ar trebui sa citeasca din moment ce harta de durata este calibrata pana la 1800. In general calibrarea de durata se face la 200 de bari sub presiunea maxima a senzorului (1350 rail la senzor de 1600, 1600 rail la senzorde 1800 si 1800 rail la senzor de 2000).
     
    MacMac și Clauu apreciază asta.
  11. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Multam, pai atunci se pare ca pt 230cp trebuie schimbat si acel senzor, si din ce am inteleles cel de b8 3.0tdi CDUC s-ar potrivi.
     
  12. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Nu e nevoie sa schimbi nici un senzor.
    Durata de injectie la 1800 bari pentru 78mm^3 combustibil este de 819 uS.

    Tradus in grade de injectie inseamna 19.656 grade la 4000 rpm. Limita safe este undeva la 30 de grade pentru common rail si 40 pentru PD.
    La 30 de grade durata (1250uS) se pot injecta la 1800 bari cca 136mm^3, adica ~115mg combustibil, care ajung pentru 285-290CP
     
    Clauu apreciază asta.
  13. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Vorbisem cu Dragos si el spunea ca este musai de schimbat acel senzor.. nu va contrazic pe niciunul pareri si pareri :-)
     
  14. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Este mai ok sa il schimbi, adica vei avea pentru aceeasi perioada de deschidere a injectoarelor mai multa motorina. O durata de injectie mai mica se traduce in EGT mai mic si de aici restul de beneficii.
    Dar pana la musai, e cale lunga :)

    Am scos din motor de Opel 1.9CDTI 250CP cu injectie stock, presiune turbo 3300 mbar, senzor de presiune rampa stock, fara nici un fel de emotie.
     
    Clauu apreciază asta.
  15. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Mda ceata, 05a906 051 asta ar fi codul senzorului insa la o cautare am vazut ca sunt variante si de 2000b.. bata-l ca nu mai inteleg nimic :keule:
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai senzorul cod 05A 906 051 este varianta de 2000 bar.
    Cel OE este fabricat de catre ACI - Avesa.
     
  17. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Pai si nu inteleg de ce pt motorul de 245cp exista senzor de 2000b.. adica din calculele lui @kng_bv inteleg de ce :-) doar ca ma asteptam sa fie doar un senzor si anume cel de 2200-2500b
    Am sunat si la magazine si toate imi dau pe acelasi cod, sa mai existe oare un alt cod?
     
  18. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Usor usor se face lumina, cel de 2000b ar merge pana la 2200b, la fel pt cel de 1800b pana la 2000b. Acum alta intrebare, regulatorul din rampa nu ar trebui schimbat si el?
     
  19. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Cel de 2000 bari merge pana la 2000. Dar este folosit pe masini pana la 1800, pentru a putea arunca eroare de deviatie pozitiva a presiunii in caz ca este nevoie.
    Regulatorul de pe rampa si de pe pompa nu trebuie schimbat pentru ca este practic un "robinet" ce lucreaza in impulsuri modulate in durata.
     
    Clauu apreciază asta.
  20. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Am inteles, am intrebat de regulatorul de pe rampa deoarece l-am vazut ca este de 1800b..
     

Distribuie pagina asta