Pana acum nu de mult edc 17 se desfaceau pt.a scrie un soft"pe masa", acum si acestea se rescriu pe obd(dupa cate stiu). Din cate stiu toti distribuitorii de softuri scriu ecu prin obd. Am intrebat daca e afirmatie sau intrebare pt.ca nu ai terminat fraza cu nici un semn de punctuatie.
Daca erai putin atent prin restul continutului colegului(know how), ti-ai fi dat seama ca nu are cum sa fie decat o afirmatie Si eu sunt de aceeasi parere ca nu trebuie sa te numesti mtm abt etc pt un soft bun, din contra este posibil sa ai parte de surprize neplacute.. si din fericire pt noi avem tuneri extrem de buni in tara
Scrierea prin OBD se vede. La scrierea pe OBD, counter-ul din eeprom se schimba. Exista ceva solutii pe OBD de resetare a acestui counter, dar nu intru in detaliu. In cazul tau, cel mai safe este sa se desfaca protectia de pe mufele ecu, se desface ecu atent, sa nu se strambe capacul, se face backup total, X scrieri pana la softul final dupa care se lipeste la loc capacul, se pun suruburi noi la protectia mufelor si e "ca noua". Singurul mod in care si-ar mai putea da seama ca este resoftara ar fii sa faca log in mers, sa vada ca presiunea turbo este peste cea de fabrica, dar cel mai probabil nu se va ajunge acolo vreodata.
@Clauu, felicitari pentru rezultatele obtinute ale masinii. A iesit tare de tot. Cum se comporta acum ?
Daca nu eram limitat de garantie clar apelam la cineva de aici...am fost convins de priceperea lor...
Felicitari Dragos A fost un chin din cauza binecunoscutei presiuni problematice pana in cp3 la motorul meu fata de alte coduri motor cu pompa auxiliara pe masina. Plus si ceva probleme cu regulatorul din rampa de care nici nu banuiam si a mai consumat si asta ceva timp. Au fost necesare multe teste si modificari soft ca sa scapam de limp mode din cauza presiunii prea mare si inca nu am scapat in totalitate in toate regimurile de functionare, trebuie sa ajung la Dragos pt cateva modificari printre care si un regulator fixat la 4b/bypass pt limitat presiunea pe tur pana in cp3. Citez ce a lasat si Dragos 'Tuning is not easy and requires time consuming trial and error' aici este toata problema pana la urma, necesita extrem de mult timp si o gramada de teste ca sa acopere toate regimurile de functionare. Din ce am observat pe la cine a mai facut trecerea la cp3, pe configuratii stock a fost totul in regula fara nici cea mai mica problema. In schimb in unele cazuri in functie de soft au aparut probleme(intermitente dupa caz) cu low pressure sau high pressure, deci este de gadilat si adaptat.
Poi inca nu s_a expus nici o metoda complet 'invizibila'...chiar din ce zice el daca trebuie umblat fizic la ECU exista riscul sa ramana urme, iar daca prin testare in mers de deceleaza parametri modificati din nou e riscant. Stiti cum sunt astia ...abia asteapta sa gaseasca motive...Multi dealeri nici pornire prin telecomanda nu accepta in garantie. Multumesc pentru raspunsuri tuturor!
Hai sa fim seriosi, ce dealer iese cu masina sa faca log in mers si ptr ce motive? Iti limiteaza in diagnoza sa nu vezi mai mult de 1.6bar si stai linistit.
Cam asa trebuie sa mearga un 2.0 resoftat bine. Masina unui amic din Italia , turbina marita GTC1556 , evacuare, soft cutie +motor
Si eu i'am facut upgrade la stage 1 de la 170cp la 200cp ( sau cel putin asa mi'a spus cel care mi'a facut modificarea ). Omul face softurile pentru cei de la Audi in Ramnicu Valcea. Dragos NVT ii zic unii. Pana acum nu am pus'o pe dyno dar se simte diferenta. Imi doresc sa ii fac un upgrade si la o turbina de 3.0d. Banuiesc ca apoi va trebui dusa neaparat la un remap pentru a aduce alti caluti in plus. Nu vreau sa suprasolicit motorul si articulatiile, cuplul simtindu'se destul de bine acum. Ce turbina ar fi buna si ce evacuare as putea face pentru un sunet gros si sportiv ?