Nu ii recomand din mai multe motive pe care le enumerez mai jos : - Revo sunt cunoscuti ca fiind buni pentru motorizarile pe benzina. Nu au performante de top pe motoarele pe motorina - Cei care vand Revo de cele mai multe ori vor vinde A Team software si nu Revo (poate ca aici e si vina clientului ca atat cere/plateste) - softul Revo original se reseteaza la valorile de fabrica la fiecare indepartare a bornei de la baterie si trebuie mers la ei sa-ti puna inapoi softul - mai sunt si alte motive dar tin de domeniul rautati si experiente neplacute ale altora pe care nu vreau sa le scriu Avem si noi firma de tuning cu Dyno 4x4 in TM dar asta nu inseamna ca pot sa ma recomand. Nu ar fi moral corect. Las pe altii sa recomande. Eu doar am raspuns la intrebarile tale
Salut Anarchy. Cum iti dai seama ca ai soft A Team si nu Revo ? Pentru masina mea am discutat cu ei strict de Revo stage 1 de pe site-ul Revo. Pentru update s-a folosit aplicatia Revo care se conecta la serverul Revo - am urmarit personal. In opinia ta ce ar trebui sa faca un client ca sa primeasca aplicatia Revo si nu A Team ? Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Eu sau orice alt tuner poate sa-si dea seama daca e una sau alta. Pentru client sau oricine nu e in domeniu aceasta informatie e mai greu de aflat. Ma gandesc ca daca instalarea s-a facut cu aplicatia Revo, atunci o fi Revo. Diferenta este mare intre cele doua variante.
Cea de BRD e plug and play 99%, adică trebuie taiat gatul furtunului care in turbina. La BRD e pe colier sau ous furtun de 1.9 115cp. In rest se potrivește peste tot. Am mao aflat o combinație. Daca ai miez de CR170 il poti baga în carcasa de BV43 BRD fara nici un fel de modificare și ai o turbina net superioara. Sent from my HTC 10 using Tapatalk
Eu sunt pentru ca resoftarea lor la 217 cai pe 2.0 a luat-o pe cocoasa de la masini cu 20 cai mai putini ..dar urat de tot. Nici egr off n-au stiut sa faca.
Merci tare fain de feedback! Cu cat sunteti mai directi cu atat sunteti si mai convingatori, deci daca ma hotarasc la un upgrade de soft voi merge pe mana colegului Anarchy.
Nici eu nu recomand REVO pentru diesel si am rezerve inclusiv la motorizari benzina. Cauta in alta parte.
Revo folosesc softul stock modificat dupa cum considera ei. Acest soft este pe serverul lor, cei care scriu softul efectiv sunt de fapt re-selleri, care au acces sa descarce softul si il scriu pe masini. Logica mea imi spune ca masinile , dupa 150.000 km devin oarecum individuale, cu anumite uzuri personalizate, in functie de stilul fiecarui proprietar. Ori revo, vine si pune acelasi soft pe absolut toate masinile........nu mi se pare tocmai corect.... Pe partea cealalta, nu dau iarasi numele sa nu fie considerata reclama......X la mine la masina ce a facut? A deblocat calculatorul motorului, a copiat softul de pe masina pe laptop, a modificat ce a considerat ca trebuie modificat, si a rescris pe masina. A urmat un dino, dupa care a mai ajustat pe ici pe colo ce a considerat ca trebuie ajustat. Rescis arasi....si facut testul dino iarasi. Nu a mers pe valorile maxime, a mers pe niste valori medii, asa cum am discutat cu el pentru a nu forta exagerat motorul si cutia. Valorile au fost cumva evaluate in functie de starea masinii, tinand cont de faptul ca cutia este multitronic, cu risc crescut de a fi avariata de un cuplu prea mare. iar de pret ce sa zic........toata treaba la mine a costat 300 euro. Omul si-a cerut pretul asa cum si-a evaluat el munca. Probabil la masini ce necesita mai putina munca o fi mai mic, unde e mai multa munca si pretul e mai mare.....oricum, fata de un soft de duzina, facut si vandul in still en-gross la un pret de 500, eu consider ca am decis corect....soft personalizat si in pret de 300. Ce am apreciat in mod deosebit la acest om X, a fost faptul ca de la bun inceput mi-a spus ca expun cutia unui risc destul de mare. Spre deosebire de REVO care bagau mana in foc ca un cuplu de 430 nu dauneaza absolut deloc cutiei...... Domnul X a preferat sa nu incaseze niste bani si sa-si pastreze moralitatea spre deosebire de REVO &CO care sunt in stare sa spuna orice gogosi pentru a-si vinde un produs.
Salut , imi puteti recomanda un tuner in zona Sibiu sau pe langa el cu dyno ? pana in 200 de km .Ms mult.
nu ai niciun dyno pe raza de 200km. ai de ales : timisoara (BTP Motorsport), bucuresti (CompleteChip, WPP Tuning, TCM Turbo, Dio Performance, Exelisis), iasi (Completechip), oradea (Ateam Performance), ploiesti (MOB Tuning), buzau (Powertech) Nu recomand pe toti, dar ti-am facut lista cu cei pe care-i stiu eu ca au dyno, pentru ca asa e corect. Alegerea iti apartine. Daca e quattro lista se restrange destul de mult.
Din toata lista lui anarchy, daca vrei neaparat dyno si soft facut ok, raman valabili btp - timisoara, completechip - bucuresti/iasi si powertech - buzau. La brasov te pot ajuta eu, dar fara dyno. Garantez diferenta de maximim 2cp si 5nm fata de ce iti comunic, pe orice dyno calibrat corect si cu reviziile l zi. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Gabriel, daca citeai mai sus, iti dadeai seama usor ca Anarchy este unul dintre ei. Mai mult, daca citeai si sapai si mai mult in aceasta directie, vedeai ca e unul din cei mai seriosi, si nu spun eu asta ci comentariile pe care le-am citit. Personal, daca eram din Timisoara alegerea mea era ff usoara...... Am fost la Dragos, la Iasi......si cu recomandari ff bune, si aproape, si nici pretul de 500 ca la Revo...... )
Nu sunt deloc aparator Revo. Nici nu ma intereseaza prea mult discutiile astea. Pot spune doar ca am 4 masini facute la ei si toate merg bine si nu am avut probleme. Doua stg2 2.0TFSI, unul stg1 2.0TDI si unul stg1 3.0BiTDI. Intradevar nu sunt in masura sa spun ca sunt mai buni/mai rai decat altii pentru ca am avut doar de la ei. Dar am in total peste 200.000km cu softuri de la ei si nu am avut probleme/semne. Nu inteleg de ce arunca toata lumea cu noroi. Probabil unii au avut probleme si au motive... Intradevar am lucrat doar cu Oradea. Daca iti pune Revo sau A-Team cred ca este destul de simplu de inteles. Doar Revo o sa functioneze cu SPS-ul. Poate ca lor le convine mai mult sa iti puna A-Team pentru ca il fac ei si nu platesc mai departe la Revo. Insa in ceea ce ma priveste sunt 100% convins ca mi-a fost pus ce am cerut. @anarchy : Pot sa fiu carcotas si sa spun ca a2a afirmatie a ta este falsa "- softul Revo original se reseteaza la valorile de fabrica la fiecare indepartare a bornei de la baterie si trebuie mers la ei sa-ti puna inapoi softul". Am luat bornele de mai multe ori la masini cu diferite ocazii si nu a fost necesar niciodata sa merg la ei "sa-mi puna softul inapoi". Intradevar softurile sunt facute standard si nu customizate. Acum fiecare stie ce il intereseaza. Pentru mine personal este mai important ca masina sa'mi mearga in orice conditii fara probleme/fum/etc decat 5-10-15cp in plus. In ceea ce priveste valorile de pe dyno iarasi sunt multumit si cred ca sunt aproape de realitate. Oricum cea mai importanta este diferenta inainte-dupa. Dyno 100% corect nu cred ca o sa existe niciodata.
clau : nu la toate masinile se intampla asta. la majoritatea. si daca nu s-a intamplat e posibil sa ai ateam software si nu revo. tu cunosti mai bine ce ai acolo ...
Nu sunt in domeniu ca sa te contrazic 100%. Fuctioneaza Revo SPS. cam greu de crezut ca Ateam este compatibil cu SPS-ul de la Revo. Plus ca am avut niste nelamuriri referitoare la V-max care este limitata la BiTDI de EGT-uri unde am vorbit direct cu supportul de la Revo UK. Cu scirocco am fost inclusiv la ei la HQ in Daventry UK pentru switch. Acolo vedeau clar daca exista o problema/alt soft.
daca softul a fost instalat cu revo SPS atunci e revo 100%. vmax-ul e la 260 pe a6 4g 3.0 (nu doar pe bitdi). eu il scot de obicei. am un prieten cu a7 (nu bitdi) care a mers dupa pe autostrada cu 300 (in germania ca sa nu fie discutii)
As avea si eu o intrebare(scuze daca ma repet): un stage 1 la masina are vreun efect asupra pompei de inalta presiune? o solicita mai mult?