Salut.am si eu o intrebare. Se poate adapta un turbo de 2.7 pe un motor de 2.0 BRE an 2006 si dupa remapat?
L-am citit.a intrebat cineva asta dar nu a raspuns nimeni sau poate nu miam dat seama.in schimb am obs ca se poate la alte tipuri de motoare.vroiam sa stiu sigur daca se poate si la modelul asta.ms
Da si nu. Este o poveste lunga si cine se ocupa de asta in mod expres iti poate oferi un raspuns exact. Oricum aici in acest topic exista "toate retele" pentru marire de putere la acest tip de motor.
Stiu ca se poate duce pana la 177 safe ca sa zic asa.cu riscul sati pice niste piese in timp. (Care oricum pica sau nu la un moment dat).ma gandeam ca daca ii pun turbo mai mare sal duc la fel de safe cu mai multa putere.
Salut grup.As dori sa fac o intrebare celor cunoscători și să îmi dea un sfat.As vrea sa scot filtrul de particule pentru ca din cate am înțeles reduce consumul și îi mărește puterea pana la 20hp in plus,mentionez ca am un A6 din 2008 motor2.0 140hp.Ce ma sfătuiți???
Daca motorul functioneaza bine anularea dpf-ului NU reduce consumul si NU mareste puterea. In functie de resoftare dupa anularea dpf-ului poate aparea lag in acceleratie ,fum....
total neadevarat. sfatul meu este, asa cum a zis si Cata_ADC, sa-l lasi pe masina daca nu iti da eroare si daca totul este in parametrii
Am vazut ca sunt site-uri din afara ce iti fac ei fila stage 1,2 dupa ce le trimiti pe cea originala preturi de la 50 euro in sus, ce parere aveti?
Cum poti face un soft corect fara masina sa faci loguri? O sa cumperi acelasi rahat cu acelasi efect ca un powerbox. Procent tuning Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Nu stiu altii ce parere au dar eu sunt de parere ca tu crezi in Mos Craciun si in zana Maseluta. Trezeste-te singur sau roaga pe cineva sa-ti arunce o galeata cu apa rece in fata.
Adevarul e ca e si mare lucru sa modifici o fila din moment ce ai aplicatia si minime cunostinte. Stiti ca altii cumpara tot asa filele si le vand cu 180-300 euro ?
Aia nu sunt tuneri, aia stiu doar sa foloseasca o interfata de citit/scris soft-ul. Apeleaza la cineva care stie sa optimizeze un soft, nu doar sa il citeasca si sa scrie altul.
tunerul daca inca nu ai aflat ca fiecare modificare a unui soft trebuie facuta doar pentru masina ta, este trist asta. Indiferent de ce spun "modificatorii de soft" care tu ii cunosti sau ai auzit de ei, sa stii si sa tii minte ca fiecare masina este unica din punct de vedere al softului din ECU indiferent de ce auzi sau ce ti se spune. Bafta.
@Cristi, initial nu este unica, sunt cateva versiuni de soft in functie de zona unde s-a vandut masina si an de fabricatie, pe acelasi tip de ecu. Dar da, o masina de 2-3-500.000 km cu n piese schimbate necesita mai multa grija la remapare. @tunerul, ai dreptate in legatura cu majoritatea "tunerilor", care nu sunt altceva decat niste scriitori de file de 30 euro si 5 harti modificate in procent. Cine are habar ce face si o face corect, la un stage 1 pe edc16 modifica ~70 harti si la edc17 stage 1 ~125. Daca se elimina dpf/egr/swirl se mai adauga si alte harti/switch/dtc. Dar si aici, sunt multi care folosesc softuri automatizate ce sterg jumatate din tabela de erori, daca nu mai mult. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Cei care isi pun pe masina astfel de file sunt pacaliti si este o prostie sa faci asta. De ce crezi ca la reprezentante se cer si 3.000 - 4.000 euro sa iti puna mai multi cai si se adauga si piese ?