1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare / Tuning / Modificare motor 2.0 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de bigarel, 8 Dec 2008.

  1. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Sa nu mai adaugi garanția de fabrica preluata de ABT pe o masina noua cumpărată spre exemplu
    Știți cum e vorba piața e plina... Prea putini cunosc.

    Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
     
    Clauu apreciază asta.
  2. Florea Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 ,B8, 175cp(stage 1), CAGA, 2011, multitronic 8+1
    Am fost la Revo si i-am pus softul de mai jos. Este A-Team dar mi s-a explicat de la inceput diferentele si eu l-am ales. Deci nu te pacaleste nimeni, cum spuneau unii. Cutia este multitronic si l-am vrut mai safe. Sunt la a doua masina facuta la ei si ii recomand. Prima a fost un Passat cu care am mers 80.000 km fara probleme. La A4 B8 am deja 15.000 km.
    Consumul nu scade daca folosesti toata puterea. Merita.
     
  3. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Florea Alin, fara suparare, dar ala nu e soft facut pentru masina ta. Standul lor cel nou masoara foarte precis si se vede. De cand l-au schimbat, graficele dyno nu mai sunt asa perfecte, se vad toate imperfectiunile.
    Asta pe langa faptul ca toata operatiunea a durat mai putin de jumatate de ora. Parerea mea este ca de banii platiti puteai primi mai multa calitate, o curba de cuplu mai decenta, fara "gauri" si putere maxima mentinuta pe o zona mai mare de turatie, nu doar un varf de putere apoi prapastie.
     
  4. Florea Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 ,B8, 175cp(stage 1), CAGA, 2011, multitronic 8+1
    Da. Standul e performant, cel putin vezi ce primesti( intra in pret). Masina are multitronic si ceva km si eu am insistat sa limiteze cuplu. Oricum este mare diferenta cum merge acum. Multi nici nu vor sa softeze multitronicul.
     
  5. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Fara suparare, dar ala nu este cuplu limitat, este doar un soft slabut ca si performante. Daca iti limitau cuplul, curba de cuplu (Nm) trebuia sa fie plata pe o zona mare, si abia apoi sa coboare, cand respectivul cuplu nu mai era necesar pentru cresterea liniara a puterii. Multitronicul rezista cu brio si la 420 Nm daca este intretinut corespunzator. Daca nu, pica oricum, si fara soft.
     
  6. Florea Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 ,B8, 175cp(stage 1), CAGA, 2011, multitronic 8+1
    Nu te contrazic, nu am zis ca e cel mai performant soft. In zona Cluj nu am gasit pe nimeni cu Dyno. Iar fara, nu merita .
     
  7. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Salutare,
    Stie cineva cati CP suporta injectoarele mele ? :)
     
  8. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    In Timisoara puteti merge si la colegul MacMac pentru resoftari.
     
  9. raff67

    raff67 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A5 2.0diesel CJCA 2013
    Recomand in Timișoara "Dyno Tuning Timișoara " -are pagina de facebook, toate recenziile maxime. Are si dyno, este ok.

    Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
     
  10. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    colegul nostru @anarchy e in zona Timisoara
    Va zic eu , ca el nu mai gasiti
    Spor
     
    anarchy apreciază asta.
  11. iulians

    iulians 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    SQ5,3L\6V-341CP,2021
    Salut! Am cautat pe acest thread ceva asemănător, dar fiind cam lung, sper sa nu fi omis.
    Ce se poate scoate cu o resoftare dintr-un Q5 SLine 2.0l / 177hp / 380Nm / cutie automată 7 trepete?
    Masina are separat si alimentare cu AdBlue. Pot aparea probleme secundare?

    Multumesc!
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se scoate in functie de tuner si trebuia sa stii asta deja. Mergi la un profesionist care are si dyno si vei afla pe dyno exact cat vei avea. Tu intrebi despre ceva la momentul viitor si asta nu se intreba si nu stie nimeni. Daca o sa ai sau nu probleme nu stie nimeni si asta vei descoperii tu pe parcursul utilizarii masinii. Mai departe nu mai au rost explicatiile. Bafta.
     
  13. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Salutare,
    Mi-am schimbat/reconditionat turbina cu interne de 2.5 si acum sa va "bombardez" cu intrebarile :) :
    1. Intercooler marit- cum considerati ca este mai ok: sa-l modific acum sau pot si dupa soft? Sau sa-l las asa in conditiile in care nu vreau sa trec de 200cp?
    2. Eu am DPF-off, se merita/recomanda sa-mi anulez si EGR-ul? Precizez ca anul trecut l-am curatat, impreuna cu galeria de admisie si clapeta de acc.
    3. Ce benefici aduce sau nu DOWNPIPE-ul la masina? Ar fi recomandat si modifiacarea traseului ?
    4. Soft- gasesc pe cineva in Bucuresti sa-mi faca/puna un soft bun sau este musai sa merg la Ginel :) ?
    Multumesc anticipat :)
     
  14. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    1. Ajuta dar nu e necesar pentru nivelul de putere dorit.
    2. Merita doar pentru faptul ca aerul introdus in cilindru va fi mai curat. In rest doar dezavantaje
    3. Nici unul. Dp faci cand schimbi turbo sau pentru anularea mai "frumoasa" a dpf-ului
    4. In tara nu exista doar ginel pentru diesel. La benzina e singurul pe care-l recomand, la diesel mai este completechip si te pot trimite si la colaboratorul meu din bucuresti.

    5. S-a mai raspuns deja de cateva ori la toate intrebarile de mai sus :)

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  15. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Am primit o oferta interesanta de la Chiptuning & Remaps by BXR Garage. Stiti ceva despre ei ? Multumesc
     
  16. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Da, stiu multe despre ei. In primul rand, in noiemnbrie 2017 cumparau softuri de la cineva din bucuresti care la randul lui copia softuri de pe masini facute de altii, cam asta este nivelul mediu in general in acest domeniu.
     
    smurff și gogota_69 apreciază asta.
  17. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Multumesc
     
  18. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Tare asta...

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk
     
  19. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Are cineva dintre colegii de pe forum stage 2 la motorul CGLC?
     
  20. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Mai putin conteaza codul motor, este acelasi de 2l si se aplica tot ce s-a discutat pana acum pt motorul asta.
     

Distribuie pagina asta