Sa nu mai adaugi garanția de fabrica preluata de ABT pe o masina noua cumpărată spre exemplu Știți cum e vorba piața e plina... Prea putini cunosc. Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
Am fost la Revo si i-am pus softul de mai jos. Este A-Team dar mi s-a explicat de la inceput diferentele si eu l-am ales. Deci nu te pacaleste nimeni, cum spuneau unii. Cutia este multitronic si l-am vrut mai safe. Sunt la a doua masina facuta la ei si ii recomand. Prima a fost un Passat cu care am mers 80.000 km fara probleme. La A4 B8 am deja 15.000 km. Consumul nu scade daca folosesti toata puterea. Merita.
Florea Alin, fara suparare, dar ala nu e soft facut pentru masina ta. Standul lor cel nou masoara foarte precis si se vede. De cand l-au schimbat, graficele dyno nu mai sunt asa perfecte, se vad toate imperfectiunile. Asta pe langa faptul ca toata operatiunea a durat mai putin de jumatate de ora. Parerea mea este ca de banii platiti puteai primi mai multa calitate, o curba de cuplu mai decenta, fara "gauri" si putere maxima mentinuta pe o zona mai mare de turatie, nu doar un varf de putere apoi prapastie.
Da. Standul e performant, cel putin vezi ce primesti( intra in pret). Masina are multitronic si ceva km si eu am insistat sa limiteze cuplu. Oricum este mare diferenta cum merge acum. Multi nici nu vor sa softeze multitronicul.
Fara suparare, dar ala nu este cuplu limitat, este doar un soft slabut ca si performante. Daca iti limitau cuplul, curba de cuplu (Nm) trebuia sa fie plata pe o zona mare, si abia apoi sa coboare, cand respectivul cuplu nu mai era necesar pentru cresterea liniara a puterii. Multitronicul rezista cu brio si la 420 Nm daca este intretinut corespunzator. Daca nu, pica oricum, si fara soft.
Nu te contrazic, nu am zis ca e cel mai performant soft. In zona Cluj nu am gasit pe nimeni cu Dyno. Iar fara, nu merita .
Recomand in Timișoara "Dyno Tuning Timișoara " -are pagina de facebook, toate recenziile maxime. Are si dyno, este ok. Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
Salut! Am cautat pe acest thread ceva asemănător, dar fiind cam lung, sper sa nu fi omis. Ce se poate scoate cu o resoftare dintr-un Q5 SLine 2.0l / 177hp / 380Nm / cutie automată 7 trepete? Masina are separat si alimentare cu AdBlue. Pot aparea probleme secundare? Multumesc!
Se scoate in functie de tuner si trebuia sa stii asta deja. Mergi la un profesionist care are si dyno si vei afla pe dyno exact cat vei avea. Tu intrebi despre ceva la momentul viitor si asta nu se intreba si nu stie nimeni. Daca o sa ai sau nu probleme nu stie nimeni si asta vei descoperii tu pe parcursul utilizarii masinii. Mai departe nu mai au rost explicatiile. Bafta.
Salutare, Mi-am schimbat/reconditionat turbina cu interne de 2.5 si acum sa va "bombardez" cu intrebarile : 1. Intercooler marit- cum considerati ca este mai ok: sa-l modific acum sau pot si dupa soft? Sau sa-l las asa in conditiile in care nu vreau sa trec de 200cp? 2. Eu am DPF-off, se merita/recomanda sa-mi anulez si EGR-ul? Precizez ca anul trecut l-am curatat, impreuna cu galeria de admisie si clapeta de acc. 3. Ce benefici aduce sau nu DOWNPIPE-ul la masina? Ar fi recomandat si modifiacarea traseului ? 4. Soft- gasesc pe cineva in Bucuresti sa-mi faca/puna un soft bun sau este musai sa merg la Ginel ? Multumesc anticipat
1. Ajuta dar nu e necesar pentru nivelul de putere dorit. 2. Merita doar pentru faptul ca aerul introdus in cilindru va fi mai curat. In rest doar dezavantaje 3. Nici unul. Dp faci cand schimbi turbo sau pentru anularea mai "frumoasa" a dpf-ului 4. In tara nu exista doar ginel pentru diesel. La benzina e singurul pe care-l recomand, la diesel mai este completechip si te pot trimite si la colaboratorul meu din bucuresti. 5. S-a mai raspuns deja de cateva ori la toate intrebarile de mai sus Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Am primit o oferta interesanta de la Chiptuning & Remaps by BXR Garage. Stiti ceva despre ei ? Multumesc
Da, stiu multe despre ei. In primul rand, in noiemnbrie 2017 cumparau softuri de la cineva din bucuresti care la randul lui copia softuri de pe masini facute de altii, cam asta este nivelul mediu in general in acest domeniu.
Mai putin conteaza codul motor, este acelasi de 2l si se aplica tot ce s-a discutat pana acum pt motorul asta.