1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare / Tuning / Modificare motor 2.0 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de bigarel, 8 Dec 2008.

  1. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Graficul arata foarte ok :) , nici nu ma asteptam sa arate altfel. Data viitoare incearca o turbina 2060 de ultima generatie. Merge intr-un mare fel. 260-270 cai fara probleme
     
    MDU și bobalex18 apreciază asta.
  2. Lazar Rares 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2017
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Volkswagen Golf VI 2.0TDI (CBDC)
    Salut,
    Revin si cu rezolvarea problemei cu turbina la masina si motorul mentionat anterior adica VW Golf VI 2.0 TDI 110CP.
    Asa cum am descris anterior am optat pentru un stage 1 initial, pe care l-am facut la CompleteChip Iasi, cu dpf off si egr off. 126CP before, 178cp/395nm, after. Masina s-a comportat exemplar in tot timpul in care am avut aceasta modificare, 0 fum. Cea mai mare corectie pe unul dintre injectoare era de 0.09 inainte de momentul resoftarii(184k km). Am mers cu stage 1 pana pe la 210.000 si am decis sa fac mai multe modificari asa cum am mentionat anterior.
    Montajul tuturor pieselor(exceptie turbo) a fost realizat tot la CompleteChip, la mecanicul lor, Paul, prilej prin care as dori sa ii multumesc. Masina are in momentul de fata 225cp/456nm (234/467nm cu carcasa filtrului desfacuta, paranteza cu privire la cat de restrictiva este carcasa filtrului de aer), la 215.500 km, valorile injectoarelor sunt la fel ca inainte de soft.
    Masina merge foarte foarte bine, consumul la un mers constant este la fel ca inainte de soft, cu alte cuvinte nici daca as vrea nu as avea ce sa reprosez softului. Voi atasa graficul dyno si cateva filmulete pentru a va face o idee despre cum se comporta masina.
    Ceea ce a fost insa mult peste nivelul asteptarilor la nivel de servicii oferite in tara, a fost corectitudinea, promptitudinea, seriozitatea si rabdarea de care a dat dovada Dragos pe tot parcursul modificarilor aduse masinii. Nu am decat cuvinte de lauda pentru acest om, care este printre putinii din tara asta care nu iti va spune niciodata minciuni, ci prefera sa iti spuna intotdeauna adevarul, chiar daca clientul uneori nu va intelege.
    Daca oricare dintre cei care citesc aceste randuri, doresc un soft de calitate, cu putere afisata pe unele dintre cele mai pesimiste dyno din tara, care reflecta realitatea, mergeti cu incredere la CompleteChip Iasi, care au punct de lucru si la Bucuresti.

    photo_2018-11-05_03-34-29.jpg

    Linia rosie = puterea actuala
    Linia albastra = puterea cu carcasa filtrului desfacuta.

    Masina stock:



    Masina 178hp(5 trepte):



    178hp(6 trepte):



    225hp:



    Dyno test 225 hp nivel de fum:

     
    GeorgeTDI și bobalex18 apreciază asta.
  3. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Parca era un forum dedicat pentru marca audi... Si.. suna mai mult a reclama postul de mai sus.

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asta am tot repetat si eu dar au sarit pe mine ca sunt aceleasi motoare si etc., etc. :) El a postat de 2 ori in 2 topicuri diferite si ultimul mesaj (care i-a fost mutat aici) este o adaugare la primul mesaj pentru ca sa mentioneze cum a rezolvat cu turbina care ii facea probleme.
     
    kng_bv și Bogdan123 apreciază asta.
  5. RIDDICK

    RIDDICK 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2013
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 140 CP - 2006, Cod: BPW, PDF - OFF.
    Salut, in mare parte am citit acest topic si in legatura cu resoftare sunt decis sa o fac de la 140 cp la 170 cp, cod motor BPW.
    Doresc aceasta modificare mai mult pentru consum, la mers in conditii normale am inteles ca scade consumu.
    Nu sunt decis inca daca sa anulez sau nu EGR-u. Ce parere aveti?
    Vad ca sunteti multi care ati facut aceasta modicare si nu va parut rau.
    Ceva recomandari daca aveti la ce sa fiu atent, ce si cum sa o fac sa fie Ok.
    O zi buna ....
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca ai citit acest topic ce recomandari mai vrei ? EGR-ul nu se anuleaza pentru ca nu ne cumparam masina pentru ca sa aruncam piese de pe masina. Si in plus nu este locul aici sa discutam despre anulare EGR. Bafta
     
  7. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Nu iti recomand sa anulezi egr, nu are rost pt ce vrei tu. Lasa.l acolo ca sta bine asa, iarna o sa.i multumesti.
     
  8. aysmen 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A4
    A facut cineva soft la 2.0 Tdi la Bucuresti la Adi Mazilu la TDI Performance?Ce parere aveti?
    Multumesc.
     
  9. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Ce fel de tdi? CR sau PD? Intreb deoarece este o mare diferenta ca si grad de dificultate. PD face aproape orice incepator ..CR nu multi fac bine si corect.
     
  10. aysmen 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A4
    PD 2.0 TDI BMN
     
  11. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    BMN cu DPF on nu face mai mult de 190-192CP (Stock scot 175-180CP ca idee, in loc de 170) cu limite de temperatura active. Face peste 200CP, dar cu EGT enorm (~980-1000 grade celsius pe evacuare).
     
  12. aysmen 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A4
    Multumesc pentru raspuns, am DPF activ dar am pus galerie de BKD din aluminiu fara swirl flaps si parca nu mai trage la fel in ture joase.Voiam sa fac soft sa compensez si acest lucru si sa mai castig si cat se poate.Imi recomanzi sa pun innapoi galerie cu swirl flaps sau sa i fac soft?Sincer imi e frica de acele clapete pentru ca au stricat destul de multe motoare.
     
  13. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    probabil ai avut bmw de ti-e frica de clapete... la VW/Audi alea nu strica motoarele :)
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    aysmen am marea rugaminte pentru ca sa nu iti dispara mesajele sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
    MacMac și anarchy apreciază asta.
  15. nfrydany

    nfrydany 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 2009 CAGB 100Kw
    Salut Audi A6 2.0 CAGB TDI 2009 100 KW 190000 KM se poate o recomandare pentru resoftare .
    Multumesc pentru pareri anticipat
     
    Micckkey apreciază asta.
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai citit integral topicul asta si nu ti-ai format o parere unde sa mergi ?
     
    kng_bv apreciază asta.
  17. nfrydany

    nfrydany 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 2009 CAGB 100Kw
    Ai dreptate ..............CompleteChip Iasi............
     
    Ultima editare: 4 Dec 2018
    Lazar Rares și raff67 apreciază asta.
  18. Tatomir Claudiu

    Tatomir Claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A6, 2.0 tdi ultra 190cp, 2016
    Audi A6 2.0 Tdi Ultra CNHA 190cp 2016, 130k Km, Stage1 by TCM Tuning București. E a 4-a mașina căreia ii fac soft la ei fără sa am nici cea mai mica problema. Prima, un Passat B6, 2008, 2.0 tdi 140cp CBAB, achiziționată de nouă are in prezent 180k km dintre care 150k cu resoftare fără vreo defecțiune . Băieții sunt profesioniști, recomand!!!
     
    Iulian Christian, flavius89, Maryo88 și alți 2 apreciază asta.
  19. DjD 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, 2.0 TDI CGLC quattro, 2014
    Hop si eu cu un dyno run:
    E6A88037-70B0-40D8-8839-7A781446E9AA.jpeg
    Pana la urma se pare ca acest Garrett de pe CGLC nu e chiar atat de firav :D
    Sughita el acolo intre 3000 si 3500 dar destul de putin.
     
    Micckkey și Tatomir Claudiu apreciază asta.
  20. Tatomir Claudiu

    Tatomir Claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A6, 2.0 tdi ultra 190cp, 2016
    La mine a trebuit sa ma limitez la cuplu pana în 450Nm din cauza cutiei S-tronic care din păcate nu suportă mai mult.
     

Distribuie pagina asta