1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare / Tuning / Modificare motor 2.0 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de bigarel, 8 Dec 2008.

  1. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Cum sa nu suporte mai mult cutia S-Tronic? :) Merge multitronicul 450+ si nu tine S-Tronic atat?
     
    Bogdan123 apreciază asta.
  2. Tatomir Claudiu

    Tatomir Claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A6, 2.0 tdi ultra 190cp, 2016
    Interesează-te mai bine sa vezi ca nu suporta cuplu mai mare de 450Nm cutia S-tronic de pe modelul A6 ultra. Poate să-ți confirme și colegul @mabalaru !
     
  3. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Stronic tine cam 600nm cuplu daca ai soft bun. Daca mai schimbi prin el ceva ..tine 8-900nm :)
    Deci despre ce vorbim?
     
  4. Tatomir Claudiu

    Tatomir Claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A6, 2.0 tdi ultra 190cp, 2016
    Dacă tu susții asta dă-mi un exemplu te rog de A6 2.0 Tdi Ultra 190cp S-tronic cu chiptuning care a ajuns la un cuplu peste 500Nm, chiar sunt curios să văd și eu.
     
  5. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Pai masina mea are 740nm, monteaza cutie identica dar gen1. Daca nu ai vazut tu, nu inseamna ca nu exista lol.
    A6 stronic este cutie DL501 Gen 2, cea mai puternica cutie dsg. Iti pun un turbo frumos pe masinuta, faci un soft corect unde trebuie si decoleaza masina.

    Cu turbina stock e greu sa faci 500nm, probabil de aia nici n-ai sa vezi curand 500nm, nu are destul aer sa faca acel cuplu.
     
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @MacMac, S-tronic-ul de pe ultra are ambreiajele uscate... si peste 500 NM are doar un drum de dus. :):):)
     
    Tatomir Claudiu apreciază asta.
  7. Tatomir Claudiu

    Tatomir Claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A6, 2.0 tdi ultra 190cp, 2016
    Asta încercam și eu să spun, S-tronic ul de pe ultra e diferit fata de restul, are ambreiajele uscate, tocmai de asta la schimbul de ulei intră maxim 4l și e limitat la cuplu. Băieții de la Tcm Tuning au o experienta de 15 ani în chiptuning, ma gândesc ca s-au lovit de o grămadă de situații și nu vorbesc din auzite.
     
  8. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Ciudat stronic, nu m-am intalnit cu el inca. Banuiesc ca e doar fwd si nu e 4x4
     
  9. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Exact! ;) O mizerie, dar placuta.:arco:
     
    Tatomir Claudiu și DjD apreciază asta.
  10. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    @MacMac, vezi tu, ai sustinut sus si tare ca tine 5-600nm nestiind exact despre ce vorbesti...

    Mai jos gasesti o lista cu variantele DSG. De exemplu multe masini noi din grupul VAG vin cu DQ250. Desi este mai nou, are limitat cuplul. La fel si ceea ce spun colegii despre S-Tronic de pe Ultra.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Direct-shift_gearbox#List_of_DSG_variants

    Tu esti norocos cu o cutie care nu este limitata la NM, ceea ce foarte bine.

    Multa bafta!
     
    Tatomir Claudiu apreciază asta.
  11. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Se pare ca singura limitata e porcaria de pe a4 .. dq250 dq500 si dl501 tin cuplu foarte bine. In plus se resofteaza ptr mai mult cuplu.

    dq250 600nm fara probleme
    dq500 tine stock si 850-900 nm si 1000 cai pe rs3
    DL501 800nm cu soft.
     
  12. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    @MacMac poti tu sa scoti asa valori la cuplu pe motorul de 2 litri si motorul respectiv sa isi pastreze fiabilitatea ? Eu din ce am discutat cu Marius, motorul de 2 litri ultra, softat... la mai mult de 450 nm deja avea erori de patinare si a fost nevoit sa reduca din cuplu.
     
    Tatomir Claudiu și raff67 apreciază asta.
  13. iulian21

    iulian21 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2017
    Locație:
    Balotești
    Masina:
    Audi A5 sportback 3.0tdi quattro S-tronic 2011, CCWA
    Salutare colegi,
    A facut careva soft stage 1 pe urmatoarea configuratie?:
    Audi a3 8p facelift sportback 2010
    2.0 tdi cbbb dpf on
    Dsg6 dq250
    Km aprox 295.000
    Ma intereseaza daca mai pot face un soft stage 1 safe la km astia cu dpf on sau trebuie dat jos
    Mentionez ca am avut probleme pana acum cu masina la galeria de admisie, volanta si egr.ul pe care le.am schimbat, cutia inca merge bine(conduc destul de sportiv dar nu fac gen liniute la semafor), urmeaza sa ii schimb uleiul iar dpf.ul nu da urme de oboseala, isi face regenerarile la cateva sute de km. Masina o plimb cat de mult pot, pana acum din decembrie 2017 am mers aprox 41.000 km.
    Va multumesc
     
  14. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Normal ca poti face soft. Trebuie logata bine masina, tinut cont de numarul de kilometrii si nu trebuie depasite limitele maxime impuse de producator. Gaseste un tuner bun si.. da-i bataie!! Bafta !

    Trimis de pe al meu SM-G970F folosind Tapatalk
     
  15. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Merge fara probleme. Face 430-440 Nm si 205-210 CP dupa soft.

    Conditia este sa fie masina in stare buna. Am facut la masini cu 360-380.000 km din anul ala, si nu au avut nici un fel de problema.
     
  16. iulian21

    iulian21 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2017
    Locație:
    Balotești
    Masina:
    Audi A5 sportback 3.0tdi quattro S-tronic 2011, CCWA
    Cu dpf on? Ideea e ca nu vreau sa il dau jos...
     
  17. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Da. Cu dpf on. Tunerul ar trebuii sa stie ce sa faca sa tina cont de vechimea masinii si numarul de kilometrii.

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk
     
  18. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Cu DPF on face 205 fara probleme, daca nu are alte probleme, care oricum ar trebui rezolvate, chiar si cu soft stock.

    A6 CAHA, low power, face regenerare la 650-700 km (inainte de soft facea la <400) 201CP / 437 Nm
    CAHA.png
    Leon CEGA (practic, tot CAHA, dar transversal) 205.9CP / 440Nm
    CEGA.png

    Singura grija, din partea ta, ar trebui sa fie sa nu mergi la "patiseri/cofetari" pentru rescris soft, pentru ca atunci incep problemele.
     
    MDU și raff67 apreciază asta.
  19. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Salut, am un audi a4 b8 2.0tdi 143cp cod motor CAGA an 2008 si se pare ca am joc fata spate la axul turbinei... am citit ca turbina de caha ar merge plug&play pe masina mea ceea ce nu stiu exact si poate ma ajuti tu te rog frumos ... eu am soft pe masina la 180cp daca pun turbina de caha (cum am citit plug&play) mai trebuie refacut softul? Pe mine nu ma intereseaza sa ii mai maresc puterea as vrea doar sa pun tubina de 170cp daca tot e pe duca a mea cea de 143cp... doar ca nu as mai face alt soft... merge masina doar montand.o? Fara sa intre in limp mode?

    Mulțumesc frumos!
     
  20. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    O pui direct si merge fara probleme
     

Distribuie pagina asta