1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare / Tuning / Modificare motor 2.0 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de bigarel, 8 Dec 2008.

  1. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    O pui direct si merge fara probleme
     
  2. zyzutopboss 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Mai trebuie modificat ceva? Difera prinderile?
     
  3. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    Nu. E plug and play
     
  4. Pinichi

    Pinichi 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8,5 Allroad 2l CNHA 190 CP. AN 2014 Facelift
    Octavian Birta ,ai facut resoftarea pana la urma?
     
  5. Octavian Birta

    Octavian Birta 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 (4G2) 2.0 TDI (CNHA) 190CP S-Tronic 2014
    Salut. Am scris pe forum atunci ca am renuntat la resoftare dupa 2 saptamani din cauza faptului ca nu era adaptat si pentru cutie. Stiu ca si @mabalaru vroia sa-si faca la momentul respectiv dar nu am detalii, intreaba-l direct daca a mai facut, etc.

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk
     
  6. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    lui @mabalaru i-am facut eu soft atat la motor cat si la cutie... totul ok de atunci.
     
  7. Pinichi

    Pinichi 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8,5 Allroad 2l CNHA 190 CP. AN 2014 Facelift
    Ok! Multumesc!
     
  8. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Pentru cunoscatori am si eu o intrebare despre turbina de pe bkd 140cp.

    Ce parere aveti despre aceasta turbina, ce presiune maxima fara sa chinuiasca tine, pana la ce putere ar rezista?

    (Nu de alta da am ajuns la capatul nerviilor, tind sa cred ca GT1749V turbina originala nu e capabila sa tina nici cei 140cp stock.
    Spun asta pentru ca am ajuns la a6-a turbina... am zis ca asta e ultima originala.
    Pana acum am avut originala pe masina...3 reconditionate, una second originala neumblata in ea si acum am ultima turbina doar ca am pus un miez melett in ea.)

    Am impresia ca turbina asta nu e capabila nici pentru ceea ce a fost proiectata sa faca, masina e un a3 8p bkd, fara soft e stock, am de gand sa o duc pe la 230cp dar daca toate turbinele sunt ca asta.... nam nicio sansa :p

    Am de gand ori sa pun una originala de 2.7 ori un gtb2260vk (doar ca e cam piperata...), am gasit o turbina gtb2265vzk hibrida cu interne de 3.0 ce parere aveti despre asta, e ceva de ea sau mai bine sa o las :))).

    Revenind la turbina originala ce parere aveti despre ea?
     
  9. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    Eu am facut acu 2 ani a3 cu bkd la 188hp cu turbina originala si merge fara probleme de atunci. Din ce spui, la tine, problema nu e turbina ci doar e afectata de problema reala.
     
  10. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    1.6 boost e cam maximum recomandat pentru turbina aia.

    1756VK e ok pentru targetul tau de 230 CP, sau 1752 hibrid (parte calda de ARL si fluture de 2052V) cu care faci ~210-215CP fara mari batai de cap, cu egt decent si fara stres pe motor.
     
    anarchy apreciază asta.
  11. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Problema reala la ce te referi?...

    Daca te referi la ungere, ea este ok, verificata de fiecare data.

    Daca te referi la suprapresiune, asta era primadata la prima turbina, la 2200 de ture facea peste 2.6bar la cat se oprea masuratoarea, astealalte fac presiune decenta in jur de 1.4 in sarcina.
     
  12. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si i s-a raspuns dar el tot spera ca forumul face o magie si ii repara lui masina defecta din cu totul alta cauza dar nu turbina. Turbina pica din alte cauze nu se defecteaza ea de capul ei. Sunt si cunosc masini cu sute de mii de km si turbine originale dar la care motor nu s-a umblat de catre toate maimutele si facute softuri aiurea de catre alte maimute.

    Sebi ai primit raspuns si pe vwforum. In cate locuri pe netul asta infinit trebuie sa scrii pentru ca sa intelegi ce trebuie sa faci si cum sa procedezi ?
    Asta nu este in forum unde facem caterinca proasta si scriem aiurea si inutil repetand intrebarile si raspunsurile.
     
    Ultima editare: 12 Aug 2019
    anarchy apreciază asta.

Distribuie pagina asta