1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare / Tuning / Modificare motor 2.0 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de bigarel, 8 Dec 2008.

  1. Frunza Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2018
    Locație:
    deva/timisoara
    Masina:
    Audi a6 c7 4g avant 2.0-TDI (2012) Multitronic 177cp
    Tocmai ca destul de des (sub 100km ) patesc sa ramana ventilatorul pornit dupa ce ajung acasa (CRED ca asta e un semn al regenerarii ? ). Cateodata si daca fac drumuri scurte in oras de fiecare data ramane pornit ventilatorul de la radiator. Eu caut acuma o solutie sa capat un boost de putere fara sa afectez prea mult durata de viata a masinii, in special a cutiei multitronic de care mi-e frica pentru ca altfel in secunda urmatoare as face stage 1. Ma gandeam ca un downgrade de la dieselgate mi-ar da boost-ul acela de putere sa ma lecuiesc ...
     
    raff67 apreciază asta.
  2. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    nu vei castiga absolut NIMIC la downgrade la capitolul putere.
     
    Frunza Bogdan apreciază asta.
  3. Meianu Marian 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2016
    Locație:
    OLT
    Masina:
    Audi A4 , 2.0 TDI - BPW , 2007
    Salutare! Am citit tot topicul. Imi poate spune cineva daca ambreiajul stock de la A4 B7 2.0 TDI suporta 400 nm ? Vreau sa ii fac stage 1 in curand si vreau sa ajung la cuplul acela daca totul este in regula. 170 -175 cai cu 380 - 400 nm . Trebuie sa schimb ambreiajul cu unul de performanta pentru acel cuplu ? Masina este manuala
     
  4. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Stage 1 ii spune numele, e upgrade de soft si atat.
    Ambreajul duce 400 nm. Dar daca e obosit oricum o sa il schimbi mai repede. Plus suporti de motor. Poate si volanta. si cred ca o sa vrei si frane mai mari.
    Si 170-175 cp nu are nici o legatura cu 380-400 nm. Eu am 397 nm (la motor) din 1.9tdi 131 cp si nu cred ca am mai mult de 155 cp. Restul sunt povesti.
    BTW, ambreajul tau de 2.0tdi 140 cai e acelasi cu al meu de 1.9TDI 131 AVF.
     
    Meianu Marian și AlexPTB apreciază asta.
  5. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    AR
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF 170CP+
    Total adevarat ce spune Ovi. Pe B6 AVF 04 e acelasi ambreiaj precum pe 2.0 TDI chiar si 2.0 BRD. Cel putin volanta, are acelasi cod. Difera codurile kiturilor de ambreiaj, dar fizic se potrivesc. Daca vrei, comanda-ti kit de BRD (placa+disc+rulment). BRD de fabrica are 170 CP si cuplu de 350 NM.

    Una e puterea dezvoltata de motor, alta puterea la roata (HP-engine horse power / WHP - wheel horse power). E logic sa ai la roata mai putin decat dezvolta motorul, se pierde pe transmisie din diversi factori.

    Trebuie sa te gandesti bine la ce vrei sa faci, calculezi de cateva ori si o faci o data, nu invers.

    Eu mi-am pus traseu cu al doilea intercooler de BRD apoi turbo BRD cu miez CAHA. (detalii gasesti pe topicul masinii mele)

    Detalii legate de putere si cuplu nu-ti pot da momentan. Softul a ramas acelasi de STG1, nimic modificat pentru aceste imbunatatiri.
     
    Ultima editare: 6 Dec 2019 la 16:27
    Meianu Marian apreciază asta.
  6. Meianu Marian 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2016
    Locație:
    OLT
    Masina:
    Audi A4 , 2.0 TDI - BPW , 2007
    Va multumesc pentru ajutor. Actualmente am 307.000 km si nu am schimbat ambreiajul sau volanta. Nu mi-au cauzat probleme deocamdata. Am masina de la 220.000 km. Legat de intercooler voi vedea cum procedez daca va fi nevoie. Poate voi face fix la fel. Sper sa dezvolte masina 170 -175 cai putere. Baiatul care imi va face softul a zis ca va ajunge la aceasta putere. A verificat masina. Mi-a zis ca turbina stock (Garrett GT1749VA) lucreaza stock la 1.38 bar iar el ii va creste presiunea la 1.53 bar. Maxim suporta 1.55 din ce mi-a zis el.
     
  7. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Sa faci un Dyno dupa aia.
    Nu pentru noi, ci pentru tine. Ca sa te convingi si tu ca una e ce zice baiatul si alta ce primesti. Apoi cand o sa intrebi de ce nu e asa o sa ti se spuna ca ori ai inteles tu gresit si ca acel cuplu/cai sunt la motor nu la roata, ori ca masina ta are multi km si ai pierderi, deci e vina masinii tale. Am fost intrebat de mai multe ori de ce nu fac eu softuri... practic eu as putea sa fac bani usor din softuri insa nu o fac pentru ca nu imi plac minciunile ambalate frumos.
    Succes.
     

Distribuie pagina asta