1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Revizii Intretinere si Schimburi la A4 B5 - filtre - ulei si alte consumabile - discutii diverse

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de wrw, 11 Aug 2008.

  1. BogdyFanAudi

    BogdyFanAudi 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2010
    Locație:
    Mures
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.0 Tdi Caha
    Salut, astazi cand am verificat nivelul uleiului , am simtit ca miroase a benzina , si nivelul a crescut cu 1 mm , am pus masina pe test, si mi-a dat eroare, tin sa preciez ca la relanti am o mica oscilatie cam de 40 rpm (si la cald si la rece) .Cu sonda lambda am avut probleme , dadea eroare low voltage, dar dupa ce am sters eroarea si am curatat sonda a disparut.Acum 2 saptamani , am tras de ea, si pe la 5000 rpm a cazut in bot, am oprit motorul , am repornit si nu sa mai intamplat.Benzina am bagat de la Petrom de 95 si de la OMV de 98 (nu era numai de 98).Motorul nu mananca ulei , dupa aprox 5000 km , nivelul nu a scazut , de cateva zile a crescut doar.Cand pornesc masina se aude din spatele masinii pompa de benzina.

    00561 - Mixture Adaptation
    15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ultima editare: 21 Sep 2011
  3. corint21

    corint21 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2011
    Locație:
    targu jiu
    Masina:
    audi A4B5
    Schimbare ulei motor la A4 B5 - de unul singur - proceduri tipice - probleme si rezolvari

    Salut,

    Am o problema cu un filtru de ulei la masinuta mea audi A4 B5 2001. Nu il mai pot desface parca s-a intepenit. In ce parte se trage cand trebuie desfacut ?. Va multumesc mult.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Oct 2011
  4. raika

    raika 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    Coronini
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CZVA) 218 CP
    Salutare la toti.Ce tip de ulei si filtru imi recomandati pentru audi a4 b5 motor 1,6 ADP.Km reali sau nu imi arata aproape 168000.
     
  5. audib5

    audib5 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2009
    Locație:
    ARAD
    Masina:
    AUDI B5, 1.6ADP, 1996
    Salut
    raspuns pentru raika
    eu la 225.000 Km (reali) folosesc ulei Mobil 5W40
    filtru ulei MAHLE
    schimbul: 7000-9000 Km
     
  6. raika

    raika 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    Coronini
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CZVA) 218 CP
    Mersi mult. Chiar azi am facut schimbul, am pus Castrol Magnatec 5w40 si filtru MANN. Multumesc. :respekt:
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Feb 2012
  7. Cristisor

    Cristisor Platinum Member

    Înscris:
    23 Iun 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Fost proprietar de A4 (B5)
    Mie mi s-a recomandat sa pun ulei 10W40 tocmai pentru ca motorul are multi km la bord. Daca as pune 5W40 oare ar manca mai mult sau mai putin?

    @audib5 Stiu ca schimbul se face la 15.000 de km dar majoritatea il facem la 10.000 - 12.000 de km, nu crezi ca te hazardezi schimband uleiul asa de des? Iti mananca ulei intre 2 schimburi?
     
  8. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Uleiul 10w40 e semi-sintetic.
    Uleiul 5w40 e full sintetic.

    Cine spune ca un ulei semisintetic e mai bun decat unul full sintetic, in special pentru un motor cu multi km, inseamna ca traieste in epoca de piatra.
     
  9. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Uleiul 5w40 este mai fluid decat cel 10w40. Ca si caracteristici, nu e mare diferenta intre ele. Motoarele cu un numar mare de km au un grad de uzura si se considera ca un ulei ceva mai vascos (10w40) nu este consumat atat de repede precum cel mai fluid (5w40).
     
  10. Caius 71 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 (B5) ADP, 1,6, 74 kw, 1995
    Salut! Am schimbat uleiul in noiembrie 2011, trecand de la Aral 5W40 la Castrol Magnatec 10w40. In aprilie, la 6000 de km parcursi, am completat cu 800 ml, iar acum, la 8000 km parcursi iarasi ar trebui sa completez. Masina are 195 000 de km. Sa schimb tipul si firma de ulei? Multumesc.
     
  11. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    In cazul tau este si alt tip de ulei si posibil sa fie normal un consum mai mare de ulei atata timp cat de incadrezi la un 0,5 max la 1000 e bine. Oricum conteaza si mediul de exemplu in oras 1000 km sunt echivalentul a 2000+ in afara localitatii .
    Ca exemplu eu am un 1,8 adr din 96 si am pe ea Castrol Edge a3b4 5w40 si ia cam 500 grame la 6000 km in regim mixt ca mai merg si prin Bucuresti .
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Iun 2012
  12. Cristisor

    Cristisor Platinum Member

    Înscris:
    23 Iun 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Fost proprietar de A4 (B5)
    Mie imi consuma cam 0.8L de ulei 10-W40 la 12.500 de km si motorul are mai mult decat al tau si a avut GPL de cand a fost achizitionat, deci ar trebui sa fie mai obosit. In plus, in afara schimb la 3500 - 4000, si apare si aici un mic consum de ulei. Eu cred ca asta ar trebui sa iti dea de gandit...
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Iun 2012
  13. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Caius 71 Renunta la Castrol Magnatec. Nu e bun de nimic. Mai bine continui cu Aral. De la Castrol doar gama Edge e mai bun, in rest ... apa de ploaie.
     
  14. lucian76 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2012
    Locație:
    petrosani
    Masina:
    audi a4 b5 din 98,1.9 tdi
    Ciao macristian,
    Am o intrebare: am schimbat uleiul si am bagat putin peste maxim are importanta ? dauneaza motorului ? Merci.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Iul 2012
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca nu depaseste cu mult nivelul maxim nu are nimic si nu este nimic grav. Indicat ar fi sa nu se mai repete.
    Cand pui ulei totdeauna verifici pe joja. Pornesti motorul, il lasi sa mearga 1 minut sa traga ulei, il opresti si dupa cateva minute verifici din nou daca mai este cazul sa competezi la nivel.
    Nu mai te grabi sa pui din prima toata cantitatea de ulei care trebuie. Totdeauna se pune mai putin cu cateva sute de grame si daca este cazul se va completa ulterior. Bafta
     
  16. nicula.alexandru

    nicula.alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2012
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.6, 2000
    salut, şi eu am folosit castrol magnatec10w40 şi nu am fost deloc multumit. A trebuit sa completez mereu. acum a ajuns clipă sa îl schimb ce îmi recomandaţi mobil1 ? mentionez ca 70% circul în oraş.
    multumesc !
     
  17. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Eu iti recomand sa pui ulei 5w40 sa vezi ca se schimba treaba. Daca vei pune tot Castrol Magnatec (despre care eu nu am o parere proasta) vei vedea ca tot ce trebuia sa faci era sa treci la un ulei mai "gros".
    Daca schimbi motorul cu unul diesel (exceptie 2.0TDI) nu vei mai stii ce e aia completare de ulei. ;)
     
  18. nicula.alexandru

    nicula.alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2012
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.6, 2000
    Salut ,
    multumesc pentru sfat Ovidiu. din câte am citit tot pe acest forum acel ulei 5w40 este un ulei sintetic fata de cel pe care l-am avut eu semi. oare nu va fi consumat şi mai repede de către motor acest ulei pentru ca cred ca e mai subtire.

    Astăzi le-am spus problema mea şi celor de la magazin unde am fost sa cumpăr uleiul şi mi-au recomandat un tratament pentru motor care se pune odată cu schimbul de ulei. Se numeşte xceramic si costa 80 lei. A mai folosit cineva asa ceva ? se merita ?
    Va multumesc !
     
  19. corint21

    corint21 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2011
    Locație:
    targu jiu
    Masina:
    audi A4B5
    schimb ulei

    Salut,
    Pentru A4 B5: se desface filtrul din partea dreapta spate cu o cheie de filtru ( in lipsa cu o curea de pantaloni din piele) se desface busonul de la ulei dupa care se ridica masina pe cric ( in cazul in care nu avem unde sa o ridicam sau sa o punam pe un canal ceva) se desface scutul daca exista si apoi cu o cheie tubulara de 19 se desface surubul de la baia de ulei lasand masina sa se scurga uleiul cam 1h lasand-o jos de pe cric. ( ideea e ca odata cu schimbul uleieului sa ii faci si o spalare la motor in cazul in care schimbi marca)
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Feb 2013
  20. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Si cu ce se face acea spalare si cum. Sincer eu nu vad la ce ar folosii spalarea.
     

Distribuie pagina asta