1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Revizii Intretinere si Schimburi la A4 B5 - filtre - ulei si alte consumabile - discutii diverse

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de wrw, 11 Aug 2008.

  1. corint21

    corint21 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2011
    Locație:
    targu jiu
    Masina:
    audi A4B5
    schimb ulei

    sunt solutii speciale pt spalat motorul. le iei de la orice magazin de piese auto.
    ideea e ca pe interiorul motorului se depun anumite ,,coji'' sau fier rezultat din frecaresi trebuie inlaturate asta 1 la mana
    daca schimbi marca de ulei ...trebuie spalat pt ca dau marci diferite de ulei nu sunt compatibile si vor face spuma deci nu va fi ungere completa si se va distruge motorul
     
  2. RevHard

    RevHard 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2009
    Locație:
    -
    Masina:
    1998 A4 1.8
    Ok, trebuie stabilit ca asta este o teorie populara. Nici un producator de masini sau de uleiuri nu specifica asa ceva, ci chiar ca poti amesteca majoritatea tipurilor de ulei.
    Nu sunt impotriva unui "engine cleaner", dar cred ca se foloseste sub alte premise.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se pot amesteca diversele tipuri de uleiuri linistit, atat timp cat au aceleasi specificatii si norme chiar daca sunt merci diferite.
     
  4. corint21

    corint21 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2011
    Locație:
    targu jiu
    Masina:
    audi A4B5
    se introduce solutia de spalare in motor ( cu uleiul neschimbat) se lasa 10 minute motorul sa mearga dupa care se a drumul uleiului.

    am dat ceea ce am folosit si fac la masinile mele personale. acum fiecare face cum doreste. o zi cat mai placuta.
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Feb 2013
  5. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    -cheie cu clichet 1/2 +o dulie de 16,17 nu mai stiu exact.
    -ptr filtru de ulei un ''capac''(set de capace) de filtru + o cheie cu clichet 1/2 sau 1/4;functie de cum este patratul decupat in setul de capace 1/2;1/4 etc
     
    Ultima editare: 19 Mar 2013
  6. 0cTaVIAn

    0cTaVIAn 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    a4 b5, 1.9 TDI, 1997, 110 CP
    Salut, am si eu o problema, am facut schimbul de ulei si dupa aproximativ o saptamana am observat ca picura ulei sub masina. Mentionez ca mecanicul s-a "plans" ca ajunge greu la filtrul de ulei si ma gandesc ca poate nu l-a strans bine pe cel nou. Poate fi asta cauza? Am fost cu masina, inapoi la service-ul unde am facut schimbul dar intre timp, probabil de la mers, s-a prelins uleiul sub masina in mai multe directii si tipul de acolo mi-a zis ca nu isi poate da seama de unde picura si m-a pus sa merg la o spalatorie sa spal motorul. Acum am inca o intrebare la voi, e ok sa spal motorul? Ca multi apropiati m-au sfatuit sa nu duc masina la spalatorie pentru ca nu e indicat sa se spele motorul, mai ales diesel. :(
     
  7. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    Problema cu filtrele de ulei e binecunoscuta cel putin la fel patesc eu d fiecare data cand shimb uleiul respectiv filtrele bosch si mann au garniturile proste din ce ma inteles de la colegi meyle ar fi mai bune .
    legat de spalatul motorului da se poate spala dar nu direct trebuiesc priotejate o serie de componente (parte electrica, admisie ,cutii sigurante /relee, alternator etc ) ca sa poti curata motorul .
    Cel ma ibine e sa faci rost de un spray de curatat clapeta si sa dai bine cu el local in zona unde suspectezi tu ca ati curge ulei si sa verifici .
     
  8. Ogyo

    Ogyo Silver Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4, B5, 1996 - 1.8i 125 cp - ADR
    Nu e primu mecanic care se plange ca ajunge greu la filtru.. Si cel care mi l`a schimbat mie la fel a spus, dar l`a strans cu o cheie speciala din ce am vazut .

    Cat despre spalarea motorului, personal, te sfatuiesc sa NU faci acest lucru.. Daca ti mortis sa o faci, du`te cu masina la reprezentanta sa se ocupe ei de asta ..

    Ca si bushman, iti recomand sa iti iei spray de curatat clapeta ( sau discurile de frana ca si ala e bun ) , suspenda masina undeva, ia`ti un sac de carpe cu tine si eventual o pensulica din aceea de vopseai gardu cu ea :) .. si apuca`te de treaba, ce urma de ulei vezi ocupa`te de ea, si dupa o zi de mers cu masina e imposibil sa nu apara urme dupa .
     
  9. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Daca axul ce vine pe racitor este destrans sau/si cu filetul dus,oare nu curge ulei oricat ar strange mecanicul filtrul ?
    Nu prea suspectez ca mecanicii nu au forta sa stranga un filtru :)
     
    Ultima editare: 27 Aug 2013
  10. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    Corect Iulian si eu am avut problema cu garnitura de la racitor si initial te deruteaza ca vezi depuneri pe coltul racitorului gen cum ar curge de la filtru de ulei .
    Daca e de la garnitura de la racitor piesa costa udneva la 5 ron , de inlocuit e relativ usor se da filtru jos si areo piulita pe care o desfaci si dai racitorul de pe ax jos .
    Inca o chestie daca e garnitura de la racitor ai grija de care cumperi au am luat simpla si m-a cam chinuit la pozitionare , garnitura trebuei sa aiba doua urechi latrale pentru pozitionare .
     
  11. 0cTaVIAn

    0cTaVIAn 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    a4 b5, 1.9 TDI, 1997, 110 CP
    Ok multumesc pentru raspunsuri :) o sa incerc sa curat cu un spray sa vad daca imi pot da seama de unde vin scurgerile si revin cu un raspuns cand stiu ceva concret!
     
  12. lorand74 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2013
    Locație:
    satu mare
    Masina:
    audi a4 b5 1.6 adp 1996
    Salutare,
    Asi dori sa stiu cati Litri de ulei intra la un schimb daca schimbi si filtrul, ce marca ati recomanda calitate-pret rezonabil si ce filtru ma refer la marca. Eu am vazut ceva ARAL 4 Litri 10w40 este fabricat in Germania si scria pe flacon ca e universal benzina diesel. Pretul era undeva la 86 lei 4 Litri
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Noi 2013
  13. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    Aralul ca si ulei e decent si ok la pret am avut si eu pe a mea si s-a comportat ok dar cand e aproape de schimbat la an ma refer mie imi dadea eroare in bord cu presiune scazuta ulei. Daca il schimbi mai des posibil sa nu ai probleme cu el. Cantitatea la motorul meu 1,8 este de 3,6 Litrii aproximativ iar filtre evident marcile cnoscute sunt recomandate gen Mahle, Knecht, Mann, Meyle, Bosch, etc. Eu recomand Meyle pentru ca este facut in Germania iar Mann si Bosch sunt in China (cel putin cele de la noi) dar sunt ok si alea.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Noi 2013
  14. gtincu 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B5.5 Avant 1.9 TDI AJM 2000
    Tocmai am luat pentru masina din semnatura filtre Mahle, pe cel de ulei scrie Knecht-Mahle (pe cutia lui doar Mahle) si e facut in Austria, am mai avut in trecut si tot in Austria erau fabricate si ca pret sunt la fel ca Mann, 21 de lei.
    Aer Mahle-Austria si polen-Germania. De la Mann am avut facute si in Germania dar si in Bosnia :) si au fost ok ambele.
     
  15. lorand74 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2013
    Locație:
    satu mare
    Masina:
    audi a4 b5 1.6 adp 1996
    multumesc pentru răspuns
     
  16. Kirov

    Kirov 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2013
    Locație:
    Preston, UK
    Masina:
    A4 B8 , CAHA Quattro , 2009
    Salutare , as vrea sa stiu si eu ce ulei imi indicati pentru masina mea ? A4 B5 , motor ADR 125 Cai . Masina abia am luato si uleiul pe care il am acum in motor e cam negru , plus ca vascozitatea nu prea mai e . Si de curiozitate cam cat ajunge tot , cu exceptia manoperei ?
     
  17. Ogyo

    Ogyo Silver Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4, B5, 1996 - 1.8i 125 cp - ADR
    UN bidon de 5 litri de ulei . Te duce in jur de 120-130 de lei , depinde . Mai adauga si un filtru de ulei ( in jur de 30 de lei ) .
    Producatoru recomanda Castrol 5w30 dar la vechimea ei ... poti pune 10w40 ca e mai vascos dar la temperaturi inalte e cam tot una . Acu iarna poti pune 5w30 ca se incalzeste mai repede si isi face ungerea mai din timp .

    Ps : uleiul il poti schimba singur dar filtru de ulei .. mai greu fara cheie speciala .
    ps2 : Eu am dat pe manopera in jur de 20 sau 30 de lei ( schimbat ulei + filtru ) .
     
  18. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Si daca chiar nu gasesti cheie speciala, folosesti o curea din piele pt. pantaloni. Daca nici atunci nu reusesti, iei o surubelnita solida si destul de lunga, gauresti filtrul diametral si...la revedere ! Pune o carpa dedesubt.
     
  19. Kirov

    Kirov 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2013
    Locație:
    Preston, UK
    Masina:
    A4 B8 , CAHA Quattro , 2009
    Chestia cu gaura , in mod CLAR , nu e o solutie . Nu sunt genul sa fac tiganii , si nici nu este o masina la care sa faci astfel de inventii . Mai degraba platesc manopera , ca si asa nu e o avere , dar macar stiu ca e totul ok . Multumesc de raspunsuri !
     
  20. zolik

    zolik Bronze Member

    Înscris:
    10 Iul 2010
    Locație:
    Tg-Mures TRANSILVANIA
    Masina:
    AJM B5 avant 2001+Altea '06 BJB
    Nu este tiganie,sa stii ca muulte filtre am schimbat asa,si daca ai putin grija nu faci cu "protectie contra ruginei" tot motorul,daca ai inteles..si daca duci masina la un dorel,si nu esti tu acolo cum crezi ca ti-l schimba...daca ti-l schimba,poate il sterge si gata..
    Apucate si fa-l tu ce-i facut de tine,esti sigur pe ea,grija mar la montaj sa-l prinzi in filet si sa nu-l strangi tare ca data viitoare s-ar putea sa fii nevoit sa folosesti surubelnita;)
     

Distribuie pagina asta