1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Revizii Intretinere si Schimburi la A4 B5 - filtre - ulei si alte consumabile - discutii diverse

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de wrw, 11 Aug 2008.

  1. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    Salut

    Uite am revenit in tara acum 3 luni, am schimbat placute, discuri, furtune si late nebunii dinastea usoare...masina mergea perfect.

    Intre timp, am lasat in grija parintilor, doar de mers, au fost la un service si au schimbat uleiul ca nu era timpul cand eram acasa, si aparent aia la service au ciupit o fisa, numarul 3.

    Dupa ceva timp de mers cu ea desigur a inceput sa mearga prost tare.
    Au duso ei la unul din oameni lor de incredere si aparent fisa aia ciupita a distrus injectorul si a fost nevoit sa schimbe si nu stiu ce placa de injectie Siemens...nu stiu exact nu am multe detalii.

    Oricum interesanta intamplare, asa sas stiti. Ma bucur ca a fost rezolvata.

    Deci injector, fisa si acea Siemens board :) totul de la un mecanic ce a ciupit fisa cand a schimbat uleiul ...

    in fine.

    Ca idée, daca stie cineva alte detalii va rog :).

    Spor
     
  2. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Dar nu prea am inteles ce detalii mai vrei,din moment ce ai schimbat fisa,probabil modul de aprindere Simens.Masina cum merge?detalii legate de ce vrei ca sa te putem ajuta.
     
  3. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Reteta: aer, scanteie, benzina.
    Aerul intra prin clapeta in galerie.
    Scanteia prin bobine/delcou prin fisa in bujie.
    Benzina prin pompa in injector.

    O fisa ciupita poate distruge modulul de aprindere insa NICIODATA un injector.
     
  4. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    de asta am intrebat, sunt prea departe sa intreb sau sa verific, a fost reparata undeva de ai mei, se descurca ei, eram curios daca acea placa exista, ma ingrijoram sa nu fie o pacaleala acolo. Atat.

    Da presupun ca sa dus placa de la pera mult, consuma mult si scotea fum , scuipa benzina pe teava. De a asta au schimbat injectorul 3, placa siemens si acea fisa :) .
    Si normal de la o mica problema vin mai mari .


    Oricum multumesc. De asta eram curios :)
     
  5. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Esti sigur ca era benzina pe teava? Toate benzinerele 1.6 "scuipa condens pe teava" :) dupa 20-30 de km daca te dai jos din masina si lasi motorul pornit bineinteles si te uiti la teava de esapament o sa vezi ca nu mai "scuipa" :p :friends:
     
  6. George05 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4, ADR 1.8i, 1995
    Nu numai cele de 1.6. Să vezi ce scoate 1.8-ul ADR, lasă baltă în spate :) Este perfect normal ce se întâmplă, iar ”vinovat” este catalizatorul.
     
  7. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    nu, era fix benzina, miros de benzina puternic la spate. Injectorul sciupa benzina continuu si bujia nu aprindea nimic. Motorul suna oribil si consumul extra ridicat.

    Aparent, din cauza fisei ce era ciupita, placa Siemens, ce presupun ca e un fel de "delcou" electric, a fost suprasolicitata si sa dus pentru injectorul nr. 3 . In acelasi timp injectorul a fost suprasolicitat de placa in stare exces si so fi dus si el.

    Benzina era aruncata cu galeata in camera dar nici o aprindere desigur....din cauza fisei ... care facea masa cu motorul si Siemens incerca sa compensese trimitant mai mult curent spre #3 .

    Oricum asta mi-a fost spus.

    Funny :))
    in fine rezolvat. Bun de stiut.
     
  8. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    Buna ziua,

    Am schimbat iar ceva filtre, aer, AC, benzina, bujii noi.Uleiul in curand.
    Asa intretinere de iarna.

    Ma gandesc sa fac un flush la antigel, sa vad cum e vremea.

    Doua bucse uzate la bara stabil. in fata, si un geam electric defect, in rest nimic deosebit.

    Acum vreau sa schimb garnitura la capacul motor. Am scos capacul, cu greu, era lipit oarecum de la ulei/cauciuc ....e multa murdarie in interior pe capac si pe motor, aproape ca se fac stalagmite pe motor. Nu stiu ce e mizeria aia, o fi praf, etc...presupun ca merita scoasa de acolo cu atentie...

    Tot vad pe internet , cica sa se foloseasca un fel de sealent, o crema pe garnitura, spuneti ca merita asa ceva?

    ALte schimbari de iarna nu ma pot gandi. Daca aveti idei va rog.
    Desigur cauciucurile mai tarziu.

    O zii buna
     
  9. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007 + VW Golf 7 1.6
    A4 B5

    Mizeria din interiorul capacului de chiulasa este de la uleiul de motor de calitate proasta, contrafacut, nepotrivit, etc. Un ulei bun si potrivit tipului tau de motor lasa capacul de chiulasa super curat, indifferent de conditiile de exploatare. Ce ulei folosesti?
     
  10. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    Castrol 5w40 edge .... De mult timp.
    Tot luat de pe akarma sau unix ...
     
  11. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007 + VW Golf 7 1.6
  12. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Uita-te la uleiul pe care il ai, pe eticheta de spate unde ai codul de bare. Daca la prima cifra ai alta cifra decat 4, e ulei nasol. Parca si vad ca ai 8, sau 9...
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In ultimii 150-160.000 am bagat Castrol 5w30 LL3 si cu prima cifra 4 si cu prima cifra 8, aleator, n-am tinut cont (schimb la 25.000km). Nici o problema ...
     
  14. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Deocamdata. Uleiul LL isi va arata coltii in curand...
     
  15. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    ok, am sa verific astazi la schimbare. Nu stiam...piata neagra si la uleiul de masina uff...

    am sa revin cu ce cifra am .. :)

    asa , daca e 8 recomandati sa cumpar altul, nu e asa? si pot pune pe asta pe alta masina care merge la carat saci?:)
     
    Ultima editare: 6 Oct 2014
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ovidiutm Deocamdata ? :)) Masina are 300.000 si fostul proprietar tot 5W30 LL3 folosea, si ma indoiesc ca avea grija sa fie original.
     
  17. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    a inceput cu 4. Oricum schimb de data viitoare marca uleiului...
     
  18. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Uleiul LL e o mare porcarie si cine merge 30.000 km cu el nu il intereseaza (oricum marita masina inainte sa aibe probleme) sau chiar crede ca e ok. Uzura pe care o face un ulei de 30.000 cu care chiar mergi 30.000 e mai mare decat un ulei de 15.000 cu care mergi... 15.000.
    Eu nu merg nici cu uleiul de 15.000, 15.000 km. De ala de 30.000 km tras maxim de el garantez ca face praf mai repede axul/axele cu came si tacheti.
     
  19. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    da, uleiurile long life sau sub alt pseudonim sunt pline de aditivi. Sa nu spun de filtrele de ulei LL cu care trebuie imperecheate la schimbare. Una fara alta e si mai mare problema.

    Parerea mea, 10k ai schimbat. Indiferent de ulei, tara, masina, tot negru iese.
    Pana apar masini electrice bune.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Despre uleiuri la masini diesel exista topic dedicat. Ca sa nu ma vad nevoit sa va sterg mesajele incetati aici. Multumesc.
     

Distribuie pagina asta