1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Revizii Intretinere si Schimburi la A4 B5 - filtre - ulei si alte consumabile - discutii diverse

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de wrw, 11 Aug 2008.

  1. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    ok, de inteles. De curiozitate, ma sa fac si maine o poza daca pot desface iar,

    cureaua de distributie, trebuie sa acopere complet roata zimtata, principala?

    Cat m-am uitat cand am schimbat garnitura capac, era as spune 2mm deplasata, nu stiu daca iesea pe partea cealalta fiindca nu vad.

    Daca roata zimtata are 2cm latime, cureaua are fix 2cm si ea?
    poza presupun ca e cel mai bine sa ma puteti ajuta
     
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu te complica cu ce latime are cine. Daca cureaua nu sta complet pe rotite ai o problema.
     
  3. sorell 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2014
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 T 110kw 1997
    Salut,săptămână asta trebuie sa fac schimbul de ulei si filtre dar am o problema,e dus șurubul de la baie,era cheie de 17 dar acum e rotund! Am văzut șuruburi la 7 lei si la 30 lei,care ar fi diferența intre ele?(calitatea in primul rand dar e posibil ca ala la 30 sa lei sa fie cu magnet?) Daca știți un truc cum să-l dau jos v-aș fi recunoscător!
     
  4. uscatu83

    uscatu83 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2013
    Locație:
    Popesti Leordeni
    Masina:
    Audi A4, B6, 2002, 1,9 TDI (AWX) 131CP.
    Fa rost de un mox de tevi si desfaci.
     
  5. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Sau il pornesti cu o dalta. Insa mox-ul ala ar trebui sa fie mai usor.
    Cumpara alt surub, irelevant cu cat. Magnet la surub? :) Cumpara tu surub pe care il poti desface, lasa metalele sa innoate in baie.
     
  6. sorell 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2014
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 T 110kw 1997
    Am auzit ca sunt șuruburi cu magnet,daca am fost mințit va mint si eu :D am mocs si-am mai găsit o cheie cu auto strângere,sper sa reușesc! Va mulțumesc!
     
  7. LDC

    LDC 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2012
    Locație:
    Roman
    Masina:
    A4 B5 1.8 1995
    Am patit si eu cu chei de 3 4 lei , alea de 3 lei ai strans odata mai tare cu ele si sau rupt sau se duc filetul acela... si cele de 15 20 lei nu au nimic !
     
  8. uscatu83

    uscatu83 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2013
    Locație:
    Popesti Leordeni
    Masina:
    Audi A4, B6, 2002, 1,9 TDI (AWX) 131CP.
    Gresit. Suruburile blocate se forteaza doar cu o tubulara potenta, nu cu cheia. De aia va plangeti de hexagon stricat la suruburi sau piulite. O tubulara buna reteaza surubul si tot nu se strica hexagonul.
     
  9. Ferydeva

    Ferydeva Silver Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    deva
    Masina:
    Audi A4 1.6 ADP 1996
    Eu am aplicat odata la cineva metoda urmatoare:
    gasesti o piulita destul de mare cat sa intre peste busonul stricat (pentru cheie de 32 in cazul meu)
    aplici piulita peste surubul stricat astfel incat sa intre capul in piulita dupa care sudezi in mijloc.Dupa ce ai sudat in 30 de sec (sa fie cald inca) incepi sa desfaci si ar trebui sa se desfaca foarte usor.
    Tot metoda asta am aplicat-o la mine la surubul de la suportul etrier spate si a mers la fel de usor.
     
  10. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Sudura direct pe masina este destul de riscanta. E o metoda care in general nu da gres. Daca tot o faci, e bine sa respecti urmatoarele :
    -bateria deconectata complet
    -cablurile aparatului de sudura conectate pe polaritate directa (cleste la + si masa la - )
    -masa aparatului de sudura pusa direct pe piesa de sudat, cat mai aproape de locul interventiei.
    In felul asta se reduce riscul de a buli vreo componenta electronica a masinii.
     
    Ultima editare: 16 Ian 2015
  11. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Extractor de suruburi in cazuri extreme metoda oficiala;pe surubul de la baie se pune doar tubulara +cheie clichet altfel stricati capul surubului.
     
  12. sorell 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2014
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 T 110kw 1997
    Asta am folosit eu: tubulara 17,Teu si RANGA! Cheie de calitate șurub de proasta calitate,s-a făcut rotund si nu s-a desfăcut! M-am dus la un "service" (nu stiu ce au mecanicii ăștia,când aud de 1.8 T își amintesc ca au programari pana la Anu) si l-a scos pe la joja! Numai schimb de ulei nu e ala
     
  13. breitner

    breitner Gold Member

    Înscris:
    10 Aug 2010
    Locație:
    Comarnic, München
    Masina:
    A4 B5, 1.8 Quattro, Passat B5 1.9 TDI AVF 4Motion
    Te duci la un service de cartier, sudeaza o piulita pe surub, il inlocuiesti cu unul nou (sa speram ca va fi de calitate). Asta la viitorul schimb de ulei.
     
  14. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Pana la urma...suruburile se strang si ele la un anumit par, dar daca strangi la mana (cum face toata lumea) macar sa ai un pic de simt al masurii, ca de aia ai probleme mai tarziu...
     
  15. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI BRE
    Salut, cunoaste cineva rolul partilor evidentiate in poza si cum se folosesc/testeaza daca isi fac treaba corect?
    Multumesc
     
    Ultima editare: 7 Feb 2015
  16. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI BRE
    Salut, cunoaste cineva specificatiile unui filtru de ulei original pentru masina din semnatura?
    Observ ca majoritatea producatorilor dau culoare si dimensiuni, altii mai nesecretosi ofera si detalii mai importante cum ar fi presiunea de deschidere valva suprapresiune, presiune inchidere valva retur, dar cele mai importante specificatii dupa parerea mea sunt chiar cele pe care nu le-am gasit afisate nicaieri, pe nici un site oficial sau in buletinul tehnic:
    Debitul de curgere(flow rate) si rating-ul de filtrare a particulelor(particle filter rating).

    De unde a plecat investigatia asta:
    recent schimbat consumabile si imediat dupa masina tacane la pornirea la rece aprox 1-2 minute la 5 grade afara. inainte de schimb tacanea cam 10 secunde.
    Am cerut fisa tehnica producatorului filtrului COMLINE EOF030:
    si avem
    -The open pressure is of by-pass valve is 5bar (fata de 2.5 cat cred ca este original recomandat) - nu stiu cum poate influenta asta motorul, posibil sa forteze in garnituri presiunea marita, nu stiu
    -Flow(L/Min) 15(cred ca recomandat este 20)- de aici cred ca vine tacanitul, nu reuseste sa filtreze destul ulei la rece
    -filtrare pana la 20 microni-(original cred ca este 21 deci stam mai bine)

    Acum caut un filtru corespunzator si nu vreau sa ma ghidez doar dupa pret, vreau unul care sa se incadreze in parametri recomandati si testati de producator
     
  17. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Sincer , nustiu cat e diferenta de pret intre un filtru produs de mann si filtrul pus de tine dar bag mana in foc ca nu e mai mult de 10-15 ron , si acu te intreb .. Merita sa-ti mai bati capul , respectiv tocesti creierii pt 15 ron?

    Am avut filtre Fram , Bosh iar acum am Mann si n-am observat nicio diferență a tacanitului la prima pornire. Dar la inceput am avut 10w40 ulei in motor iar dupa aceea am trecut pe 5w40 si s-a simțit o ameliorare a tacanitului la pri.a pornire poate si la jumatate.. Adica înainte se auzeau tachetii 4-5 secunde , iar acum se aud 1-2 secunde.
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Mar 2015
  18. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI BRE
    Am specificat mai sus ca nu vreau sa ma ghidez dupa pret.
    Nu vreau sa ma ghidez nici dupa firma daca tot suntem aici.
    Vreau doar dupa specificatii, de ce crezi ca ar fi bun filtrul mann Cosmin?
     
  19. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Dupa parerea mea , e bun dintr-un singur motiv. Nu s-a simțit nici o diferenta in rau fata de vechile filtre. Cred ca nici tu nu esti la primul schimb de ai observat ca nu e chiar asa in regula filtrul pus de tine daca ai simtit o diferenta negativă fata de ultimul schimb de filtre pe care l-ai facut.
     
  20. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI BRE
    Da, asa este Cosmin, pana acum am schimbat mann si o data bosch si nu am observat asa diferenta ca la comline la care nu cred ca ar fi prost in schimb nu este cel potrivit pt masina mea desi este recomandat pe pagina lor oficiala.
    Ma tem ca nu este singura firma ce vinde piese incompatibile ce pot duce in timp la defectarea prematura a motorului.
    Poate si de asta ezita sa prezinte detaliile tehnice ale produselor
     

Distribuie pagina asta