1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Revizii Intretinere si Schimburi la A4 B5 - filtre - ulei si alte consumabile - discutii diverse

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de wrw, 11 Aug 2008.

  1. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    De exemplu la filtrul de polen am observat ca intra fortat filtrul mann pe cand celelalte filtre bosch , fram au intrat la fix..deci ce zici tu in legatura cu filtrul de ulei pus de tine tind sa iti dau dreptate. Sper sa iti rezolvi problema!
     
  2. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Radu, unde ai găsit specificațiile filtrului original? Ma bucur ca am găsit aceasta discuție fiindcă nu mi-am pus niciodată problema de ce ai fi mai bune unele filtre decât altele. Din fericire nu folosesc lucruri ieftine, dar nici nu am fost chiar obiectiv în alegerea lor.
     
  3. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI BRE
    Salut Razvan

    Nu am gasit inca specificatiile filtrului original dar cred ca o putem deduce din constructia capului de filtru, cel atasat pe motor.
    Din ce vad la mann in catalog sunt in jur de 25 L/min deci presupun ca audi le face tot undeva pe acolo.
    Filtrele probabil le fac peste specificatii sa lase loc de depuneri

    Mi-am pus problema in felul asta deoarece nu am vazut pe nimeni discutanad despre asta.
    M-am gandit ca desi pun cel mai bun ulei, il schimb la timp, am motorul curat, pot avea probleme grave din cauza unui filtru defectuos conceput si recomandat pt masina mea care practic din start are debitul subdimensionat, nu mai vorbesc la pornirile iarna cand uleuiul este gros sau pe la jumatatea vietii cand este poate jumatate infundat.

    Am gasit rezolvarea:
    https://www.mann-hummel.com/fileadmin/user_upload/service/catalogues/pdf/MH_Liquid_Filters_en.pdf

    Filtrul mann 940 are un flow rate de 50 L/min fata de comline 17 L/min
     
    Ultima editare: 25 Mar 2015
  4. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI BRE
    Am primit de la mann info despre w 940/44, model recomandat de ei pe site-ul oficial:
    Flow capacity – 36.66 l/min

    Particle filtration rating – (nominal rating, 50%), 14 micron

    (absolute rating, 99%), 38 micron

    Sunt multumit de valori, voi schimba ce am cu acesta
     
  5. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Pana la urma s-a demonstrat ca lucrurile ieftine sunt cele mai scumpe..
     
  6. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Eu merg pe ulei Castrol magnatec10w40 si filtre Man .
    Tot pe castrol si filtre man am mers si la celelalte masini ce am avut din grupul VAG, si am fost multumit de randamentul motoarelor si nu am tinut un ulei msi mult de 9000de km in motor iar filtrele tot la 9000de km schimbate; fitru ulei ,aer si carburant. .
    Eu zic ca pt cum merg eu cu b5ul meu sint bune filtrele de ls Man si castrolul magnatec10w40eu am motorasul de 1,6adp si nu ii cer prea multe si sunt multumit de performantele lui .
     
  7. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI BRE
    De obicei pretul este un indicator al calitatii dar unele firme s-au prins de schema si vand produse de proasta calitate la pret ridicat tocmai ca sa ne bulverseze, de asta am cerut specificatiile produselor, sa pot face o comparatie.
    Am cerut si la SCT Germany, astept raspuns.
    Este mai greu sa verific daca specificatiile sunt cele reale asa ca deocamdata o sa-i cred pe cuvant.
    Inca o data ma repet: sunt surprins de reticenta producatorului de a afisa cele mai importante caracteristici pe pagina oficiala.
    Mi-ar fi placut sa vad si la uleiuri tabelul cu aditivi, nu am gasit nicaieri detaliat ba chiar din contra, cred ca tendinta de viitor va fi sa prezinte doar culoarea si aroma la uleiuri :)
     
  8. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Asta e romanica noastra eu mai am noroc ca lucreaza cumnatu la o firma de constuctii si imi ia uleiul de la butoi de 300 de litri au parc si garaj de reparatii . Ma descurc si eu cum pot.
     
  9. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI BRE
    Am hotarat sa iau unul din cele 2 filtre pentru suprafata de filtrare mai mare cu 30% si flow rate cu 20%>, poate retine cu aproape 200g mai mult ulei, restul specificatiilor raman la fel, 2.5 bar valva bypass si 1 bar valva antiscurgere:

    MAHLE ORIGINAL OC 105 32 RON
    http://catalog.mahle-aftermarket.com/eu/modules/mahleFilter/detail.xhtml?filterId=991&d=t

    MANN-FILTER W 950/4 31RON
    http://catalog.mann-filter.com/EU/eng/catalog/MANN-FILTER%20Katalog%20Europa/Oil%20Filter/W%20950~4

    PS: am observat ca garnitura exterioara are 72mm fata de 71 mm dara am inteles ca se potriveste
     
  10. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Radu asteptam feedbackul tău! Mai tacane ceva timp de 1-2 minute ca si cu vechiul filtru?
     
  11. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI BRE
    Sigur, inca nu l-am cumparat, ma voi ocupa dupa sarbatori si revin cu pareri.
    De cand s-a incalzit peste 6 grade nu mai tacane decat 1-3 sec la pornire.
    Totusi voi schimba filtrul sa fiu safe
     
  12. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Cauta Purflux sau Mecafilter am fost multumit de fiecare data.
     
  13. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI BRE
    Salut, am schimbat filtrul de care vorbeam, s-a potrivit perfect si pare sa fi intrat aprox 1L de ulei in el.
    Am desfacut filtrul vechi iar in interior avea foarte putina mizerie, trebuie sa o cauti bine ca sa o gasesti, granule mici cat firul de nisip de negreala intarita
    Am atasat si un videoclip cu zgomotul de la motor pe care nu am reusit sa-l repar.
    Singura modificare dupa schimbarea filtrului pare sa fie lipsa tacanitului in viteza a 2-a la accelerarea brusca, in a 1-a si la relantiu a ramas la fel.
    Sursa tacanitului pare sa fie zona de stanga sus a blocului motor.
    https://youtu.be/rx9yF_1yP3E
    https://youtu.be/Pi7a7PIiZ9w
     
  14. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI BRE
    Update:
    Motorflush si ulei nou, ceva îmbunătățiri, mai silențios per total, in viteza a 2-a la acceleratie brusca a dispărut complet zgomotul, cred ca am un compensator hidraulic blocat/semiblocat
     
  15. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Deci tu n-ai spus toata povestea, nu aveai tacanit doar a relantii, ci si in treapta doua la kick down. Interesant , o sa verific si eu. Aveai tacanit la rece doar sau si la cald? Cu apa la 90*..
     
  16. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI BRE
    Nu era tacanitul asa evident ca la relantiu dar era acolo. Aveam doar la rece.
    Acum s-a incalzit si vremea, zgomotele la pornire s-au redus considerabil.
    Viteza a 3-a cu motorul rece este foarte silentioasa, aproape de a 4-a cand auzi doar rotile. Dar sincer asa face la fiecare schimb nou de ulei.
    Filmarea este cu motorul rece la 15 grade, voi posta si o filmare cu zgomotul la 90 grade si cred ca trebuie sa mut discutia in alt post, filtrul pentru care incepuse discutia s-a potrivit perfect iar de acum inainte voi pune numai modelul acela.
     
    Ultima editare: 3 Mai 2015
  17. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI BRE
    Am identificat in mare parte sursa tacanitului:
    Senzor combustibil defect, cel aflat in pompa de injectie, indica temperatura intre 30-50 (in loc de 30-90 de ex.) grade iar ECU avanseaza injectia.
    Zic in mare parte deoarece zgomotul vine si de la compensatorii hidraulici uzati(tacheti)
     
  18. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    "Senzor combustibil defect" cum ai identificat problema , cu vag?
     
  19. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI BRE
    da, cu VAG, fuel temp sensor, temperatura indicata la rece trebuie sa fie egala cu a lichidului de racire si cea ambientala iar cu motorul cald trebuie sa indice usor mai putin decat G62, temp lichidului de racire, cauta pe engine canalele 4 si 7
     
  20. Stefan94

    Stefan94 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5,1.8,1996
    Salut! Cati litrii de ulei intra la un A4 B5 1.8 125hp?
     

Distribuie pagina asta