1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Revizii intretinere si Schimburi la A6 C7 - filtre si alte consumabile - discutii diverse

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de kapp, 30 Apr 2015.

  1. AndreiADN 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2016
    Locație:
    mehedinti
    Masina:
    audi a6 3.0 tdi 2013
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    059 198 405 - filtrul de ulei
    8T0 127 401 A - filtrul de combustibil
    4G0 133 843 - filtrul de aer
    4H0 819 439 - filtrul de polen

    E bine ce ai comandat, in afara de filtrul de combustibil si filtrul de polen (nu l-ai comandat deloc).

    La ce preturi au filtrele tale, chiar nu inteleg de ce nu le-ai luat originale si ai mers pe Mann.
    Pe original te costau toate ≈ 440 ron.
     
    Ultima editare: 23 Noi 2016
  3. bUzZ1 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0tdi
    Pentru ca asa-s romanii, au A6 C7 3.0 si fac revizia de pe epiesa.ro.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mai putin conteaza de unde le cumperi, in schimb depinde ce filtre pui.
    Stai linistit ca si reprezentanta vinde filtre Made in China.
     
    alecs.ro și snipe apreciază asta.
  5. Rares Miu

    Rares Miu 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8
    Salut,
    Ce cantitate de ulei intra la A6 ,3.0 ,245 cp,cod CDUC.
    Stie cineva cum se reseteaza intervalul de service si se face nivelul uleiului??

    Multumesc!
     
  6. AndreiADN 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2016
    Locație:
    mehedinti
    Masina:
    audi a6 3.0 tdi 2013
    6.4 LITRI
     
    Galezu apreciază asta.
  7. cristian1975

    cristian1975 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2016
    Locație:
    ALexandria
    Masina:
    Audi, A6, 2014 4G2 C7. CGLC. Multitronic 8+1 WAUZZZ4G9EN036009
    Ce cantitate de ulei intra la a6, 2.0, 177 cp, CGLC. cum se resetează intervalul de service ?
    Multumesc!
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    5 litri ulei norma 507.00, resetare service doar cu VCDS (sau similar).
    Da o geana si prin cartea masinii, o sa afli multe despre masina ta.
     
    Mitrovici și Cata_ADC apreciază asta.
  9. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    Cam la cati km schimbati filtrul de carburant la C7 2.0 tdi? Mi se pare cam mult sa il las 60k km. Intreb pentru ca urmeaza revizia de 30k km si ma gandesc sa il schimb. Sau as putea amana pana la 45k.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tu schimbi uleiul la 30.000 km ?
    Eu il schimb odata la 2 schimburi de ulei, adica la 20.000 km.
    La cat costa filtrul si la ce motorina este in Romania, te sfatuiesc sa il schimbi la fiecare revizie.
     
  11. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    La 15k am facut prima revizie. Incercau la PBN sa ma lamureasca cum c nu are rost, ca e prea devreme din moment ce masina cere la 30k km.
    Acum urmeaza cea de 30k, insa as opta pt un service in care pot sta permanent inauntru. Un prieten a patit ceva neplacut la prima revizie la A6 allroad, asa ca nu prea as mai lasa masina.

    Legat de filtrul de motorina, la Bmw la fel e recomandat la 60k km. Mecanicii mi l-au schimbat la 45k si nu am avut probleme. 99% Omv
     
  12. cristea

    cristea 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2013
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6 c7 2.0 TDI 177HP COD CGLC COD CUTIE NSL
    Filtru de aer,polen,ulei si motorina ,eu le schimb la fiecare schimb de ulei,si nu depasesc mai mult de 10k - 12k km,pretul pentru ele este chiar nesimnificativ ! iar cel mai important cand se face acest lucru este doar in fata ochilor mei,nici vorba sa las masina!:):)bafta
     
  13. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C2 1,9 tdi (BKC) 2006 + VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007
    Filtrul de combustibil schimbat la 60 de mii este cea mai proasta solutie pentru orice motor.
    De curiozitate taiati un filtru de combustibil dupa 15 mii sa vedeti cum arata. Restul e poveste ...
    Cel mai "performant" ulei de motor dupa 15 mii arata oribil, in special dupa utilizare la temperaturi cu mult sub 0 grade si porniri dese.
    Filtrul de ulei arata ca orice altceva dar numai a filtru, nu.
    Filtrul de aer la 15 mii de Romania e jale, si nu lucrez in agricultura.
    Filtrul de polen e partial imbacsit la 15 mii, folosesc si alt filtru suplimentar la priza de aer. Si locuiesc "la oras".
    Spun astea pentru ca eu fac tot ce inseamna revizii si schimburi la masinile mele.
    Folosesc doar Mann, Hengst sau Mahle, toate schimbate la 15 mii.
     
    Oliver24, Cata_ADC și Andu333 apreciază asta.
  14. rulou75

    rulou75 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2016
    Locație:
    vatra dornei
    Masina:
    audi q5,2.0 tdi,177 cp,CGLC,automata
    Fratilor,am tot cautat dar in zadar...Nu am gasit nimic concret unde se afla pozitionat filtru de motorina la audi a6,2012,2.0 tdi,177 cp,CGLC.:3sadwalk:
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Foarte posibil este ca si la A4, undeva in partea dreapta sub masina, sub scutul de plastic.
     
    rulou75 apreciază asta.
  16. rulou75

    rulou75 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2016
    Locație:
    vatra dornei
    Masina:
    audi q5,2.0 tdi,177 cp,CGLC,automata
  17. rulou75

    rulou75 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2016
    Locație:
    vatra dornei
    Masina:
    audi q5,2.0 tdi,177 cp,CGLC,automata
    Poate mai intereseaza si pe altii,filtrul de motorina la audi a6,2.0 tdi,177 cp,este sub masina in partea dreapta.Trebuie dat scutul de plastic jos...
     
    Adrian88 și nucugheri apreciază asta.
  18. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Buna seara. Aveti ce idee ce presupune revizia de 180k km la 2.0 tdi, cutie manuala, cod motor CGLD,an 2013.
     
    Ultima editare: 8 Iun 2017
    stefycu apreciază asta.
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Inseamna orice revizie normala. Despre preturi nu discutam (sunt mai multe cauze) si in consecinta mesajul tau a fost editat. In alta ordine de idei in primul rand nu vad ca detii un Audi si in al doilea rand ca sa nu-ti fie sterse messjele pe viitor te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Aici nu discutam despre ceva ipotetic adica nu discutam despre ceva ce nu iti apartine ca si marca auto, in speta Audi. Multumesc.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cristi, omul nu prea e in tema. :)

    "Inseamna orice revizie normala" are semnificatie diferita in functie de locul unde alegi sa faci revizia. :)

    O revizie/inspectie normala presupune schimbarea uleiului + filtre, verificare nivel lichid racire, frana si servo-directie (eu le schimb odata la 2 ani), verificare vizuala asupra curelei de distributie si accesorii.
    Eventual cand masina e pe elevator si mecanicul asteapta sa curga uleiul (in cazul in care nu are extractor), sa se uite pe dedesubt dupa urme/scurgeri de ulei, etc.
    Eu asta fac ori de cate ori schimb uleiul.
     

Distribuie pagina asta