1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Revizii intretinere si Schimburi - Resetare Service la Audi A4 B8 - filtre si alte consumabile

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdan_TM, 5 Mar 2011.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Filtrul de ulei si de aer OE vin pe Mahle, celelalte vin pe Denso, UFI, etc.
    Eu iti recomand sa iei toate filtrele Hengst.
     
    dogsbody apreciază asta.
  2. ionut32

    ionut32 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8, 2011, 2.0 TDI,143 cp
    Multumesc pentru recomandare, am mers pe mana ta si am luat toate filtrele Hengst.
     
  3. AlexNfs

    AlexNfs 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2011
    Salut , in attach o sa pun lista codurilor OE necesare pentru revizii si preturile orientative.Pentru ca am posibilitatea imi intretin masina singur , folosesc numai piese OE fara costuri exagerate..Reviziile le fac la 10 k, dupa acest numar de km incepe sa pape ulei,bine in limite normale.Spor.
     
    RapitorTM și adynis apreciază asta.
  4. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    Fiind primul schimb de filtre la A4 B8 am ales MAHLE, asta datorita și a celor citite pe întreg topicul de la cap la coada, plus ca mi-am amintit cum filtrele MANN de la masina veche aveau ca tara de proveniență oricare alta tara din Europa numai Germana nu găseam (multe dintre ele făcute în Bosnia). O precizare filtrul de ulei e cel fără tija de plastic la motorul de 2.0 cod motor CJCB. Codurile ptr filtre sunt următoarele:
    - filtru aer MAHLE Original LX 2046
    - filtre ulei MAHLE Original OX 388D
    - filtru combustibil MAHLE Original KL 596
    - filtru polen aer conditionat cu carbon activ MAHLE Original LAK 386
    Tara de proveniență este Austria la filtrul de aer și ulei, iar la cel de combustibil și polen este Germania.
     
    Ultima editare: 15 Oct 2016
  5. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    Pret total revizie în regie proprie 451 lei, iar la reprezentanta imi cereau aproximativ 1400-1500 lei, manopera fiind in jur de 300-350 lei. Pretul pe mana de lucru unde am fost 80 de lei pentru toate filtrele cu tot cu amorsare pompa. Cei de la service nu prea fac cu amorsare pompa, dar cum eu am cerut au făcut amorsarea de 5 ori ca sa fie siguri.... La pornire nu a mers în gol și sa se opresca, deci amorsarea a fost ok. Uleiul am inteles ca intra 5 l și am ales Valvoline 5w30 Synpower Extreme XL-III C3 ce m-a ajuns 185 de lei, deci restul de 186 lei fiind filtrele Mahle. Nu înțeleg diferența de preț la reprezentanta care e aproape de 3-4 ori mai mare.
     
    Ultima editare: 23 Oct 2016
  6. Banica Cosmin

    Banica Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 - S-line - Quattro - 2.0 TDI 170 CP 2012
    Cum ti-au facut amorsarea ?
     
  7. sergiu_88 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 CP, CAGA, 2011, sedan
    Pai in primul rand ca la reprezentanta nu iti pun doar filtrele si uleiul, fac o verificare amanuntita care dureaza vreo 3 ore jumate cu tot cu manopera si verificari, in cazul asta automat manopera iese mai mult, iar uleiul pe care l-ai luat tu, la 37 lei / litru, nu poti sa stii ca nu e contrafacut, iar piesele de origine costa mai mult si daca nu le iei de la reprezentanta, nu tin cu reprezentantele, crede-ma, si mie mi se pare exagerat pretul lor, mai ales la piese.
     
  8. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    La cardinal Motors i-am întrebat ce include în suma asta și cât durează și au ras spunând ca ce sa includă : "revizia domle adică schimbat filtre și uleiul și ca durata de timp maxim 50 de min".... Initial am vrut sa iau filtre originale pe comanda și mă ajungeau 350 de lei deci nu 1100 ca la ei, iar uleiul consider ca sursa e sigura deoarece e cu cod de bare de olanda și tot ce trebuie ca sigilii. Nu știu ce include verificarea amănunțită la ei dar aici dupa amorsarea pompei am primit și o verificare completa de erori cât și mecanic și culmea credeam ca am nimerit prost ca trecuseră 2 ore jumate și nu înțelegeam de ce numai termina, zic hai sa vezi ca nu se descurca la ce trb sa facă. Amorsarea în cazul meu a constat în conectarea laptopului la masina și făcut procedeul din program.
     
  9. Logitech

    Logitech Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2012
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4 B7 | 2006 | BRB |DPF| 1.9 TDI
    Pai e simplu,manopera 300-350 lei pentru ca dacă te uiți pe factura ai sa vezi: manopera demontare filtru x,manopera montare filtru x și tot asa pentru fiecare filtru :)
     
    Reviver apreciază asta.
  10. mihai2xk 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 2.0 TDI (CJCD) 147CP 2013
    Salutare,
    Vad ca mai toata lumea face schimbul de ulei la 15000 km.
    Masina mea are in carte schimburile facute intervale de 30000 km
    E clar ca s-au folosit uleiuri long life.
    Este o practica buna?
    Ce dezavantaje sunt?
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu este deloc o practica buna.
    Iti apar uzuri premature in motor, afecteaza inclusiv turbina.
    Pentru Romania recomand schimburile la maxim 10-12.000km.
     
    AlexNfs apreciază asta.
  12. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    In Germania e ok 30 mii km.
    In Romania e mai indicat schimbul la an sau 15 mii km.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu e ok deloc nici in Germania sa faci schimbul la 30.000 km. Daunele nu le vezi acum, ci in timp.
    Dar fiecare face dupa cum doreste.
     
  14. sandman

    sandman 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    ex: Audi A4 B8 Avant, 2.0TDI 170CP, 2011
    la 10.000 km e exagerat. depinde pe unde mergi cu masina si cati km faci in 1 an mihai. eu de ex daca fac 20mii pe an il schimb o data pe an.
     
    mihai2xk apreciază asta.
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu e deloc exagerat, depinde cat de mult tii la masina. Cum am zis, efectele nu le vezi acum ci in timp.
    Ca idee, eu schimb uleiul de 4-5 ori pe an.
    Am vazut cum arata un ulei la 20-25.000 si crede-ma ca nu e deloc ce trebuie, mai ales cu iernile din Romania si circulat pe distante scurte.
     
  16. sandman

    sandman 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    ex: Audi A4 B8 Avant, 2.0TDI 170CP, 2011
    f bine, inseamna ca ai bani sa il schimbi de 4-5 ori pe an. unii special au cumparat masinile astea ca sa schimbe uleiul la 2 ani sau 30mii km. ce ierni? ca nu am mai avut o iarna friguroasa de nu stiu cati ani
    eu chiar nu folosesc masina in oras, daca as merge doar in oras as schimba la 15mii. deja o dam in off. fiecare schimba cum vrea uleiul, dar sa nu depaseasca termenul din carte.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu este vorba de bani, dar fac in medie 40-50.000 km/an. Si la cat costa un schimb de ulei, chiar nu vreau sa merg cu el "apa de ploaie" in motor.
     
  18. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    Si eu sunt de acord cu @audi66, depinde cat vrei sa pastrezi masina, Si eu am Mobil 1 ESP si vezi ca nu e longlife, la 15k trebuie dat jos. Eu nu as lasa mai mult de 15 k uleiul nici daca as merge doar vara si doar pe autostrada. cat despre iarna, nu trebuie neaparat sa ninga ca sa fie iarna, e suficient geru de la -5-10 grade. E foarte greu de taiat uleiul de la -5 grade( 5 minute log la relanti de la -3 pana la 10 grade). Mai ales daca trebuie facut asa zilnic pe distante scurte, se alege praful de proprietatile lui de lubrifiere. Daca acu nah, fiecare face cum crede de cuviinta
     
  19. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Sa nu mai vorbim de cei care folosesc si tot felul de combinatii in motorina(eu doar 2t+metabond :)), uleiul este serios contaminat si astfel ii mai scade din perioada de viata.
     
  20. iondragos90 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 Tdi 2012
    Salut
    Am facut ieri revizia cu schimb ulei si filtre la un service al unui prieten
    Din punct de vedere mecanic totul a fost ok, am stat langa ei, schimbat ulei si pus liqui moly top tec 4200 long life 5 L(tin sa specific ca au intrat fix 5L). Am optat pentru ulei long life pentru ca fac schimburile la minim 25000km.
    In Germania pe cartea de service schimburile au fost facute la 30000km.
    Problema este ca la service nu aveau un tester cu soft actualizat si nu au putut sa imi seteze intervalul de service la 30000km cu a fost pana acum.Am facut eu resetarea din MMI dar s-a trecut singura la 15000km
    O alta chestie este ca nu au putut sa reseteze intervalul de inspectie.

    Cine ma poate ajuta sau la cine sa merg sa resetez intervalul de inspectie si cel de service la 30000km?

    Multumesc
     

Distribuie pagina asta