1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Revizii intretinere si Schimburi - Resetare Service la Audi A4 B8 - filtre si alte consumabile

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdan_TM, 5 Mar 2011.

  1. nersi1 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant, 2012, 2.0 Tdi, motor CJCB, 100kw, 136cp
    @Reviver, multumesc pentru raspuns! Cat despre tara de provenienta a filtrelor, o sa fie putin dificil intrucat le comand de la un magazin online, foarte cunoscut si specializat pe piese online ( o sa revin cu precizari dupa achizionare ).
     
    Reviver apreciază asta.
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    V-am mai spus ca despre ulei la motoare diesel exista topic dedicat care il cititi chiar daca este inchis. Alte discutii despre uleiuri nu se admit si in consecinta mesajele au fost sterse / editate.. Multumesc.
     
  3. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    @nersi1 nu ai ptr ce ! O precizare pentru a4 b8 la revizie trebuie spus celor de la service sa facă amorsare la pompa, o revizie bine făcută asta include ca la sfârșit înainte de a îi da cheie, filtrul și tot traseul sa fie încărcat.
     
  4. nersi1 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant, 2012, 2.0 Tdi, motor CJCB, 100kw, 136cp
    @Reviver, am primit piesele si filtrele Mahle sunt facute in Germania (cel putin asa scrie pe ambalaj), iar uleiul Valvoline in Olanda, in Iulie 2016 (dar are 5 ani valabilitate) - nu stiu daca este cel despre care spuneai tu, cu formula modificata.
    Luna viitoare voi face revizia si sunt curios sa vad daca o sa sesizez vreo diferenta; sa fiu cinstit, eu am fost foarte multumit de uleiul Castrol pana acum (doar acest ulei am folosit in ultimii 14 ani la toate masinile pe care le-am avut - bineinteles, pentru fiecare model, ce tip de ulei era recomandat de producator pentru acel motor), dar am zis sa fac o schimbare si sa incerc si altceva.
    O sa revin cu feedback.
     
  5. Stealian Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2011
    Salut, am achizitionat recent un AUDI A4 B8 an 2011(luna a 11-a, deci aproape 2012)...COD Motor CJCB (100kw->136 CP) 180.000 km...Inca nu am apucat sa il inscriu.
    Vreau sa ii fac revizia si v-s ruga sa imi spuneti ce ar fii mai ok/recomandat in materie de filtre si ulei...
    P.S. Mentionez ca inainte la toate masinile am folosit CASTROL 5w30 si ca filtre MANN...Mersi!
     
  6. nersi1 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant, 2012, 2.0 Tdi, motor CJCB, 100kw, 136cp
    @Stealian Bogdan , cum or sa iti spuna pe buna dreptate baietii vechi pe forum, o sa gasesti cu putina rabdare, aici, toate informatiile de care ai nevoie, inclusiv, raspuns la intrebarea ta.

    Ca idee, si eu si @Reviver, avem acelasi motor ca si tine (facut pentru piata din Belgia) si daca o sa citesti acest thread, o sa te clarifici.
    La primul schimb am folosit aceleasi filtre si ulei ca si tine si nu am avut nici o problema; acum am decis sa fac o schimbare, de curiozitate mai mult.

    Atentie! Nu cred ca ai confirmarea ca nr. de km ai tai sunt reali si ar fi bine sa mergi la un mecanic sa verifice cum esti cu kit-ul de distributie.
    Pe hartie, la acest motor, distributia se schimba la 210000km....eu am schimbat-o preventiv la 170000km (km "confirmati" de firma de leasing din afara de unde am cumparat-o) si am facut o decizie buna intrucat una din curele era deja putin taiata (eu unul, i-am facut o revisare completa: kit distributie/fulie alternatator/antigel/lichid frana/ulei cutie de viteza , mai putin uleiul de la servodirectie intrucat mecanicul mi-a zis ca nu se pune intrucat este electrica).

    Sper ca aceste informatii sa te ajute si nu uita, pentru orice informatie, cauta pe forum mai intai ca sunt peste 90% sanse sa gasesti raspuns la problema ta !
     
  7. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    @nersi1 ai primit exact ce trebuia, aia e tara care trebuie atât la filtre cât și la ulei, sper sa fii la mulțumit de ele la fel ca și mine, te așteptăm să revii cu un feedback. Uleiul trb sa aibă norma 507 00 și sa cuprindă în nume XlIII. Foarte important ptr a4 b8 sa amorsezi pompa după schimbare filtru combustibil.
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Incheiem aici discutiile despre ulei, amorsare filtre de motorina si altele deoarece ne repetam inutil. Precum vedeti unele mesaje au fost sterse. Nu mai continuati aiurea cu mesaje la care exista raspunsuri deja existente scrise pe forum. Multumesc.
     
  10. Soryn84 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2016
    Locație:
    Rm Sarat
    Masina:
    A4 2.0 177CP 2013 CGLC
    La ElcarGid Buzau costa 172lei(manopera) un schimb de ulei cu toate filtrele(polen,aer,motorina si ulei).
     
  11. eko2001ro 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 Avant, 2.0, 143cp.(CAGA), 2011 Multitronic MMV, WAUZZZ8K0BA091272
    La motor CAGA filtrul de ulei este cel cu tija de plastic sau cel fara tija?
    Pe mai multe site-uri de piese auto apar ambele.
    Multumesc
     
  12. tommy lee

    tommy lee 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B8 avant, 2.0 TDI (CAGA) 143CP, 2010
    Este cel cu tija.
     
    eko2001ro apreciază asta.
  13. eko2001ro 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 Avant, 2.0, 143cp.(CAGA), 2011 Multitronic MMV, WAUZZZ8K0BA091272
    multumesc tommy lee
     
    tommy lee apreciază asta.
  14. Stealian Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2011
    Salut! Am si eu o intrebare...dupa schimbul filtrului de motorina, este necesara amorsarea din VAGCOM sau se amorseaza si prin punerea contactului de cateva ori? Multumesc anticipat!
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vag-Com.
     
  16. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    DOAR din interfata, altfel o 'amorsezi' definitiv.
     
  17. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    In urma cu 20 mii km am schimbat filtrul de motorina fara sa amorsez nimic si totul e in regula. A pornit la sfert.
    La urmatoarea revizie am ales sa nu mai inlocuiesc filtrul de motorina si sa-l schimb la urmatoarea fiindca aveam putini km.
    Acum au trecut 20 mii km si o sa-l inlocuiesc si voi face amorsarea dar a mers si fara.

    Eu am citit ca problema cu pompa de inalte se manifesta si in tarile unde filtrul de combustibil se schimba numai conform procedurilor care includ amorsarea.
    Cand se face acea amorsare pe unde iese aerul? Eu nu am vazut nici o supapa ceea ce ma face sa concluzionez ca tot prin pompa de inalte trece aerul de pe instalatie.
    Nu neg ca exista posibilitatea ca lipsa amorsarii sa inrautateasca putin starea pompei de inalte insa e bine sa nu exageram.
    Eu am mai mult de 20 mii km de cand am schimbat filtrul de motorina fara sa fac amorsarea si totul e ok.
    Din punctul meu de vedere amorsarea e o procedura binevenita insa pe propria piele se vede ca nu e obligatorie.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Merge si fara dar fortezi pompa de inalte, dupa ce ca e cum e pe B8.
     
  19. alex_ 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 Avant 2009, 2.0 TDI (CAGA) 143cp
    Are dreptate audi66, unul din motivele pentru care pompa de inalta presiune se uzeaza si duce la aparitia de span in circuitul de combustibil este functionarea fara lubrefiere la pornire, dupa inlocuirea filtrului de motorina, datorita nerespectarii procedurii de amorsare a circuitului. Asta dupa ce ca motorina este din ce in ce mai uscata.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si nu credeti ca este indeajuns cat s-a discutat aici si in alta parte pe acest forum despre amorsarea obligatorie a pompei de motorina cu VCDS-ul ? Daca unii nu vor sa faca asta este problema lor si voi avea eu grija sa le dispara mesajele daca vor mentiona ulterior ca li s-a stricat masina din cauza asta. Va rog sa nu mai insitati cu acest subiect. Multumesc
     
    paulkf apreciază asta.

Distribuie pagina asta