1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Revizii intretinere si Schimburi - Resetare Service la Audi A4 B8 - filtre si alte consumabile

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdan_TM, 5 Mar 2011.

  1. dabestof 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8, 2.0TDi 120CP, 2009, CAGC, 8k2
    Salut,

    Trebuie sa fac revizia la masina din semnatura, asa ca am cerut o oferta de pret la service-ul cu care lucram de obicei.
    Oferta e cu aproximativ 50% mai mare la pretul materialelor decat am gasit eu pe net la magazine consacrate (nu stiu daca se considera reclama daca dau si numele, asa ca evit :) )

    1) imi puteti confirma ca am ales filtrele bune (toate Mann)? Nu sunt asa specialist si as vrea sa evit sa le duc la service si sa-mi spuna ca nu sunt bune, mai ales ca nu le iau de la ei.
    Filtru ulei HU 719/7, filtru aer C 32130, polen carbon CUK 2450, combustibil WK 6003;
    Oferta lor era 656 Ron fara manopera, si pe net le-am gasit la 438 Ron.
    2) printre altele, mecanicul mi-a mai spus ca la Mann sunt 3 categorii calitative si el le pune pe cele mai bune, dar parca imi vine cam greu sa cred asta. Voi ce stiti?

    Multumesc anticipat pentru ajutor.
     
  2. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    dabestof in primul rand Mann numai sunt ceea ce au fost....mereu când comandam, majoritatea aveau ca tara de proveniență Turcia, Bosnia și Herțegovina, Spania și alte tari, deci din start iti recomand sa numai iei Mann. Nu exista calitate de 3 feluri sau ce te aburește mecanicul, ci doar filtre pentru Europa de Vest/Est și filtre pentru Germania. Dacă nu vrei sa iei filtre OEM, atunci mai bine comanzi filtre MAHLE, sunt exceptionale și iti confirm ca cel de polen cu carbon activ e mai bun și decât cel OEM, care nu reduce așa mult din mirosuri ca cel MAHLE.
    Codurile ptr filtre la modelul meu de motor CJCB (filtrul de ulei poate difera, deoarece este există cu tija și fara, eu am fara) sunt următoarele:
    - filtru aer MAHLE Original LX 2046
    - filtre ulei MAHLE Original OX 388D
    - filtru combustibil MAHLE Original KL 596
    - filtru polen aer conditionat cu carbon activ MAHLE Original LAK 386.
    Tara de proveniență este Austria la filtrul de aer și ulei, iar la cel de combustibil și polen este Germania. Ulei nu recomand Castrol, este cel mai infect de pe piată noastră și poți provoca probleme la motor. Eu am folosit doar Valvoline 5w30 Synpower XL-III C3 pana acuma, cu schimb undeva la 11 000 - 12 000 km. Mai sunt prieteni care folosesc Liqui Moly 5w30 Toptec 4200 dar pretul e aproape dublu fata de Valvoline și ca fisa tehnica sunt identice. Ceva foarte IMPORTANT, după ce schimbi filtrul de combustibil, trebuie făcută amorsarea cu testerul.
    Alegerea iti aparține, dar ai grija mare !
     
    fainarualex2018 și Flonta Ovidiu apreciază asta.
  3. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Bine punctat. La mann e discutabila depinde cum le nimeresti.. eu am prins si china si austria/germany. Acum am mahle si toate au fost austria/germany. Urmatorul schimb am sa pun mann la filtru de polen pt ca si mie mi se pare ca mahle tine mai bine mirosurile.
    Referitor la pct2. este destul de simplu schimba mecanicul
     
  4. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    dabestof Pune orice marca de filtre, important e sa le schimbi la timp si nu ma refer la km ci la conditii de exploarare. De exemplu filtrul de polen poti sa-l schimbi chiar la 5 mii de km daca mergi prin zone cu praf mult.
     
  5. AudiA4B8 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant quattro, CAGA 143CP,2012
    Apropo de filtre,exista filtre mahle facute si in Romania.Parerea mea e ca indiferent de tara de provenienta se respecta standaredele producatorului.
     
  6. dabestof 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8, 2.0TDi 120CP, 2009, CAGC, 8k2
    Multumesc mult pentru pareri, o sa tin cont de cateva ;)
    E clar ca faza cu 3 tipuri calitative la Mann era o abureala sa ma convinga sa le iau de la ei...n-a mai zis-o a doua oara :); dupa ce am vorbit cu furnizorul de piese am inteles ca si daca comanzi OEM, sunt mari sanse ca in cutie sa vina filtre Mann, iar la Seat chiar Mahle (nu cred ca asta avea de ce sa ma minta, pentru luam OEM de la ei si dadeam ami multi bani).
    Mi-e clar ca nu pot exista aceleasi pareri, si fiecare impartaseste parerea proprie, in functie de experienta fiecaruia.

    Singurul punct la care totusi nu prea sunt de acord este la ulei, asta fiind singurul de care sunt sigur ca a fost tot Castrol si inainte(deci cam de 40k km il folosesc - evident mai multe schimburi); n-au existat probleme pana acum...plus ca am inteles ca e si recomandat de producator (evident si aici sunt pareri impartite).
     
  7. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    Filtrul de polen OEM e MANN și iti zic ca cel OEM pe cod care vine, nu e la fel ca cel aftermarket MANN, dimensiune și grosime diferite cat și material din care e făcut.....deci am testat pe buzunarul meu și știu ce zic....
     
  8. Stana Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 2.0 2011
    salut, imi puteti spune cum se pot reseta intervalele de service dupa efectuarea reviziei? se poate fara a conecta masina la calculator?
    audi a4 8k 2012
    multumesc
     
  9. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Stana Bogdan apreciază asta.
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Stana Bogdan inainte sa pui intrebarea aiurea si inutil de ce nu ai citit topicul integral ?
     
  11. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Fiind zilele trecute prin Bucuresti am zis sa schimb ulei si filtru de motorina ca tot le caram in spate, ajung la un service un nene in varsta o urca pe elevator, la sfarsit imi zice sa pun contactul de 2-3ori pt motorina, eu vazand ca la schimb a curs ceva ii zic ca amorsez eu din vcds(o am mereu la mine) si foarte deschis imi zice ok ma intreaba daca este diagnoza semn ca a inteles despre ce este vorba. In timp ce amorsam apare 'master chef' service foarte recalcitrant ca ce fac cu laptopul pe masina sa ies imediat afara ca poate vine itm rar si ma gaseste..ok nestiind care si cum sunt regulile nu am avut ce obiecta si ii explic ca ies imediat ce termin procesul de amorsat.. foarte mirat si categoric m-a intrebat de ce fac asta ca nu e nevoie de asa ceva, o alternativa la 'sa termin cu prostiile astea'. Din momentul ala m-am lamurit. De abia astept sa am rampa mea.
     
    danut1973 apreciază asta.
  12. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pai si ce rezolva daca punea contactul de cateva ori la CR??

    CR ul e relativ nou si putini mecanici sunt familiarizati cu anumite proceduri.
     
  13. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Pai nu rezolva nimic, dar in functie de cod motor, daca nu pierzi multa motorina contactul pus de multe ori este o alternativa la a nu pune deloc. Ex la mine daca pun contactul de 5-6ori are timp sa umple instalatia si sa scoata aerul pt ca pompa mea din rezervor face presiune mare.
    Asta cu CR relativ nou poate mergea ca scuza acum 10ani. Daca nu ma insel este aparuta inca de acum 18ani la italieni cei de la fiat fiind pionerii insa din motive financiare/neavand incredere in tehnologie au vandut ideea.
     
  14. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    M am referit la"relativ nou"la parcul auto din romania, si nu la vechimea tehnologiei(audi 3.0 are CR din 2005)dar putini sunt cei cu 3.0, in general masinile sunt cu tehnologie PD de aici afirmatia mea.
    Eu si.la PD le umplu cu vdcs decat sa pun contactul de 5/6 ori.
     
  15. Ratiu gabriel 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8 Limusine 2014, 2.0 TDI S-line 177 cp ,Cod motor CGLC
    Salut, imi poate spune careva cum resetez "Service Due!" cu VCDS 2017? Va multumesc frumos. O zi frumoasa sa aveti.
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    In SRI Reset, selecteaza in fereastra glisanta si fa Perform SRI la toate trei campurile care se vad in imagini.
    Iei contactul, scoti cheia 1 minut apoi verifici daca s-a resetat.
     
  17. Ratiu gabriel 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8 Limusine 2014, 2.0 TDI S-line 177 cp ,Cod motor CGLC
    Ok, revin cu raspuns in cateva miute .
    Ms mult.
     
  18. Ratiu gabriel 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8 Limusine 2014, 2.0 TDI S-line 177 cp ,Cod motor CGLC
    Am resetat Mileage based service reset si Time based service reset si a functionat.Ma teroriza acel beep la fiecare contact pus.Cealalta optiune pentru ulei nu am resetat-o pentru ca uleiul l-am schimbat de 1500 de km .
    Iti multumesc mult de ajutor.
    O zi buna.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ratiu era greu sa citesti integral acest topic unde ti-a fost mutat mesajul ? E bine ca ne repetam cu aceleasi raspunsuri de fiecare data pentru ca va este voua lene sa cititi forumul ? Pe vitor daca mai scrii mesaje aiurea si care se repeta ele vor fi sterse direct si fara alte explicatii. Acum am facut o concesie si ti-am lasat mesajul vizibil.
     
    telim4lulu apreciază asta.
  20. Ivan Dani

    Ivan Dani 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 , 2,0TDi,CJCA,143hp, 2013
    Va salut, pentru masina din semnatura la schimbul filtrului de ulei am 2 coduri de MAHLE pe mai multe site uri cu piese, care din cele 2 coduri (OX 188D sau OX 388D) este indicat sa l folosesc? Multumesc !
     

Distribuie pagina asta